juutalaisten motiivi?

mietimietimieti

Kysy itseltäsi, vastoin nykyistä martyyri historian tulkintaa: miksi ihmiset vainoavat juutalaisia satoja vuosia jopa tuhansia, joka paikassa missä ko. heimo on asunut?
Onko syy ihmisten päässä, eivät suvaitse vähemmistöjä. Euroopan historia on täynnä vähemmistöjä, joiden kanssa on tultu symbioosiin. Ainoat heimot joiden kanssa kantaväestö on aina vaikeuksissa ovat mustalaiset ja juutalaiset.
Molempia yhdistää sitkeä sukusiitos ja salainen uskonto omaan identiteettiin, musta raamattu ja tooran mystiikka.
Nämä ovat siis katolisen tulkinnan mukaan saatanan palvontaa.
Mutta jo ennen kirkon syntymää, nämä heimot oli pannassa, jo muinaisessa egyptissä
Tätä pohjaa vasten on ilmiselvää, että sionismi on kansoja yhdistävän tekijän turmelija, ja siksi jo itsessään yhteisöllisen maailman kirous. Samoin romanit, tosin pienenä pahana.
Eivät ihmiset voi olla hulluja rasisteja tuhansia vuosia ilman syytä.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magneettitotuus

      Israelin puolueettomuus Ukrainan ja Krimin suhteen on pelkkää teatteria ja harhautusta. Kuten todettua, Israel tarvitsee kaksoisroolin selvitäkseen voittajana Lähi-idän loputtomista konflikteista. Muistettakoon, että USA, EU, YK ja Nato ovat pelkästään sionistisen mafian pelinappuloita kansainvälisessä pelissä.

      Sionistit vaikuttavat maailmanpolitiikkaan lobbaamalla kansallisessa politiikassa. Tämä tapahtuu siten, että suuri yleisö ei sitä juurikaan tiedosta. Sionistit eivät yleensä käytä suoraa käskyttämistä, sillä tämä voisi olla heidän kannaltaa itsetuhoisa taktiikka.

    • Miksi juutalaisia vainotaan ?

      Siksi, koska he eivät kumarra toisten jumalia, eikä omaa kuollutta kansalaistaan jumalana.

    • Egyptissä faraoita palvottiin jumalina tai jumalan poikina, lisäksi oli lukematon määrä muita jumalia.

    • yx2k0lm3

      0,5 % maapallon väestöstä on juutalaisia, 20% nobelin palkinnoista on juutalaisten innovaatioiden ja keksintöjen perua. Ajattele minkälainen maailma meillä olisi ilman juutalaisia? Osaatko tavata sanoja kuten kivikausi ja kateellisuus?

      The Mystery of the Jews
      https://www.youtube.com/watch?v=j6k1jHAYtbI

    • ewewdfdfdf

      Ihmiset ja yhteiskunnat voivat olla niin hulluja että ottavat syntipukiksi juutalaiset tai muun vähemmistöryhmän.
      Erilaisuus ja eri uskonto ovat antisemitismin syy.
      Juutalaisten menestys eri alueilla on myös kateellisuuden ja ryöstämisen aihe.
      Nykyisin israelin valtion puolustustoimet ärsyttvät monia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe