Olen kohta kolmekymppinen hoikka pienikokoinen nainen ja jos puhutaan asioista niiden oikealla nimellä,niin tympii joka nurkasta tarjottava "mummomuoti" ja siihen päälle vielä
korkkareiksi nimitettävät kengät joissa "korko" on säälittävän 3-4 senttii korkee.. :)
Eikö kukaan muu halua olla oikeasti seksikäs ja muodikas?
Osuin nettikauppoja läpi kahlatessa naisten verkkokauppaan ja nimen perusteella olin jo lähellä "skipata" ,mutta onneksi kävin katsomassa...kerrankin nettikaupan omistaja,joka tietää mistä naiset tykkää..tai ainakin ne jotka haluavat muutakin kuin mummojen kolttuja..
Tälläinen Naisten verkkokauppa: http://www.naistenverkkokauppa.fi/
Susa
Mikä ihmeen Naisten Verkkokauppa?
6
1628
Vastaukset
- niinkös
Eli jos asioista ei puhuta niiden oikeilla nimillä, niin sitten sinua ei tämä asia tympäise?
no jos puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, niin vastaavia halpoja rutkuja tarjoavia nettikauppoja mahtuu kolmetoista tusinaan ja samaa shittiä on myös yli puolet huuto.netin ym. nettihuutokauppojen tarjonnasta..
ja jotkut osaavat olla oikeasti seksikkäitä alleviivaamatta sitä pitsisillä makkarankuorilla ja tappokoroilla..
ja ja makunsa ja tyylinsä kullakin tietty, mut mää saisin jostain "mummokoltusta" asustamalla ja laittamalla paljon muodikkaamman ilmestyksen kui ykskään tuon sivun "vaate".- suosinsuomalaista
Jahas, joku virolainen putiikki. No juu on tuolla sitä samaa settiä mitä on lähes jokaisessa "sexy sexympi sexyin vaate" putiikissa. Sama eukko joka kuvassa, alkaa kyllästyttää.
Hinnat pystyy varmaan pitämään kurissa just virolaisen verotuksen takia ;) - stidi71
Tässä on suomalainen verkkokauppa ilman mummoilua ja pienet on kootkin http://www.funkyjunk.fi/
- kokemuksiaonko
Onko kellään kokemuksia tuosta aloittajan mainitsemasta naistenverkkokauppasta.fi:stä? siellä on pari mekkoa mitä haluaisin kokeilla tilala, mutta epäilyttää voiko tuohon paikkaan luottaa.. niitä mekkoja mihin olen iskenut silmäni ei voi tilata muuten kuin ebayn kautta ja siihen luotan yhtä vähän.
- Enluotanettisivuihin
Itekkin tahtosi tietää onko turvallinen kauppa tuo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740