mistä tiedän että miesystävä pettää

rrrrrt

Niiin mistä tietää

15

333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 819

      ???

      No jos jokin herättää epäilyksesi niin ota sitten asia puheeksi. Turha kai asiasta on tehdä ongelmaa jos sitä ei edes ole!

      • tapaseontämäkin

        Ihan kuin joku myöntäisi pettävänsä. Mutta voi sitä kysyä. Syyllistäminen ja hyökkääminen on selkeä vastaus. Yleinen poissaolevuus, kännykkäriippuvuus ja äänetön puhelin, oudot menot. Kosketuksen välttäminen. Lisääntynyt tai hiipunut seksielämä. Ulkonäkönsä muuttaminen. Onhan näitä. Samat miehillä ja naisilla. Ihan näin monesti petettynä naisena ja itsekin tapa pettäjänä. Mikä jännintä, että noita ilmenemiä ei vaan pysty välttämään vaikka kuinka yrittäisi. Ei vaan pysty. Vaikka kuinka viimeksi yritin ja onnistuinkin niin lopulta kuvotus omaa puolisoa kohtaan kävi niin ylitsepääsemättömäksi että oli pakko sanoa pettäneensä ja lähteä.


      • uytutyr
        tapaseontämäkin kirjoitti:

        Ihan kuin joku myöntäisi pettävänsä. Mutta voi sitä kysyä. Syyllistäminen ja hyökkääminen on selkeä vastaus. Yleinen poissaolevuus, kännykkäriippuvuus ja äänetön puhelin, oudot menot. Kosketuksen välttäminen. Lisääntynyt tai hiipunut seksielämä. Ulkonäkönsä muuttaminen. Onhan näitä. Samat miehillä ja naisilla. Ihan näin monesti petettynä naisena ja itsekin tapa pettäjänä. Mikä jännintä, että noita ilmenemiä ei vaan pysty välttämään vaikka kuinka yrittäisi. Ei vaan pysty. Vaikka kuinka viimeksi yritin ja onnistuinkin niin lopulta kuvotus omaa puolisoa kohtaan kävi niin ylitsepääsemättömäksi että oli pakko sanoa pettäneensä ja lähteä.

        Syyllistäminen ja hyökkääminen on selkeä vastaus... Mitä tarkoitat? Mitä se sinulle kertoo, jos joku puolustautuu hyökkäämällä tai syyllistää toista, kun tämä epäilee?

        Se miten ihminen reagoi syytöksiin, on henkilökohtainen ominaisuus ja riippuu tilanteesta yms. Minä olen ainakin edellisessä suhteessani ns. hyökännyt ja syyllistänyt kumppania, kun hän epäili minua pettämisestä. Olin niin väsynyt siihen jatkuvaan kyttäämiseen, epäilyyn yms... Ei sellaista jaksa. Olin ehdottoman uskollinen koko suhteen ajan. Silti kumppani aina epäili. Kyllä siinä ajan kanssa pinna palaa.

        Samoin jos toinen on kovin mustasukkainen, niin arvaapa tekikö enää mieli niin suukotella ja halitella? Saatika harrastaa seksiä? Kyllä se mustasukkainen naama alkoi tympimään ajan kanssa, kun mikään avoimuuteni ja ystävällisyyteni ei syyttelyä poistanut.


      • tapaseontämäkin

        Avainsana on sinulla " jatkuvaan kyttäämiseen". Jos päälle tullaan ekalla kysymisellä ilman mitään aiempaa kyttäilyä niin peli on aikalailla selvä.


    • Tyttinen

      No TIEDÄT sen seuraavista asioista:
      1. Löydät miehesi sängystä toisen naisen kanssa
      2. Näet miehesi suutelevan esim. ravintolassa toista naista
      3. Kuulet miehet sanovan puhelimessa "Minäkin rakastan Kerttu sinua. Olet seksikäs. Haluan rakastella kanssasi taas heti kun saamme tilaisuuden."
      4. Mies kertoo sinulle pettäneensä.
      5. Joku nainen kertoo olevansa miehesi toinen nainen ja näyttää aiheeseen liittyvää todistusaineistoa (mailit, viestit, intiimit kuvat...)

      Mutta voit EPÄILLÄ miehesi pettävän, jos miehesi puhelin on kotona äänettömällä päivälläkin. Miehesi kuljettaa kännykän mukanaan jopa suihkuun. Mies poistuu äkkiä tietyiltä nettisivulta kun tulet hänen viereensä (esim facebook, suomi24...), mies ei kerro mihin menee kun tulee menoja tai menoissa on jotain epäilyttävää (esim tapaa kaveriaan Saria, vaikka sinä et edes tiedä kuka Sari on. Tai menee työreissulle sunnuntaina.) Mies viestittelee sinulle tuntemattomien naisten kanssa.

      Jos EPÄILET miehen pettävän, niin kysy häneltä syytä niihin seikkoihin, jotka mieltäsi painavat. Kuuntele miehen vastaus. Kerro miltä sinusta tuntuu, ja mitä pelkäät. Kysy mitä mieltä mies on suhteenne tilasta, ja että onko mies sitoutunut suhteeseenne. Ole valmis myös luottamaan, jos on aihetta.

      Minä olen kerran pelännyt tosissani että mies pettää. Pelkoni aiheutui siitä, että näin miehen kännykässä vilkkuvan viestin "Tainalta" kahteenkin kertaan. Kysäisin ohimennen, että kukas viesteilee (vaikka yleensä en utele), ja mies vastasi että kaverinsa Mika. Siinä vaiheessa tuntui että romahdan... Perhe, rakkaus, onni, lapset... Meneekö kaikki, ja miksi en ole tajunnut minkään olevan huonosti...

      Vajaa viikkoa myöhemmin kävi ilmi, että mies oli salaa minulta tilannut MLL:n lastenvahdin lauantaiksi, että pääsimme viettämään laatuaikaa yhdessä. Ravintolan pöytä oli varattu yms. Taina oli lapsenvahti... =D =D Eli ei ihan joka epäilylle kannata antaa valtaa...;)

      • joonherkkää

        Aika harvinaista tuollainen. Kyllä mulla on ihan 100% ollut epäilyjen paikkaansapitävyys. Jos puolisoaan yhtään tuntee ja " haistaa" ilmapiirin niin kyllä huomaa. Aika herkillä kyllä epäilemään alat. Itse reagoin vasta kun viestittely on noin 50 viestiä ilta, jatkuvasti, facessa, uusia kavereita jotka yhtäkkiä kaikki kaikessa ( aina tällaiset kaverit naisia) seksiä ei enää haluta, ei seiso kunnolla, tiuskiminen ja hiljaisuus ym.. ja sä sit vedät noin kepeesti johtopäätöksiä..


      • edellinen
        joonherkkää kirjoitti:

        Aika harvinaista tuollainen. Kyllä mulla on ihan 100% ollut epäilyjen paikkaansapitävyys. Jos puolisoaan yhtään tuntee ja " haistaa" ilmapiirin niin kyllä huomaa. Aika herkillä kyllä epäilemään alat. Itse reagoin vasta kun viestittely on noin 50 viestiä ilta, jatkuvasti, facessa, uusia kavereita jotka yhtäkkiä kaikki kaikessa ( aina tällaiset kaverit naisia) seksiä ei enää haluta, ei seiso kunnolla, tiuskiminen ja hiljaisuus ym.. ja sä sit vedät noin kepeesti johtopäätöksiä..

        Jos mies valehtelee että keneltä joku viesti on tullut, niin joku syyhän salaamiseen on... Eikös? Vai valehteletko itse paljonkin? Tuollaisissa sinun kuvaamasi kaltaisissa tilanteissa ei puhuta enää missään määrin terveestä parisuhteesta. Kukaan ei viestittele kenenkään kanssa 50 viestiä illassa -ei edes ihan samaa sukupuolta olevan kaverin kanssa. Tai edes vastarakastunut pari keskenään... Ei ihan tervettä meininkiä. Eikä uudet kaverit ole yhtäkkiä normaalille ihmiselle kaikki kaikessa. Siis tuollaisissa tilanteissa ei ole kyse pelkästään pettämisestä, vaan ylipäätään epänormaalista käyttäytymisestä.


      • joonherkkää

        Normaalia tai ei niin kyllä minä ainakin löydän ne tyypit juurikin jotka lähettä parisataakin viestiä päivässä vastarakastuneena. Ex lähetti sen 20-40 viestiä erossa ollessa muutaman vuodenkin jälkeen. Nykyinen ei lähettele enää suhteessa kuin pari kolme, mutta kyllä meilläkin alkuaikoina viestejä kertyi.


      • mietipä_vielä

        Niinhän me miehet tallennamme satunnaisten MML:n palvelusta tilattujen lastenvahtien numerot nimellä kännykkäämme...


      • rtyu
        joonherkkää kirjoitti:

        Normaalia tai ei niin kyllä minä ainakin löydän ne tyypit juurikin jotka lähettä parisataakin viestiä päivässä vastarakastuneena. Ex lähetti sen 20-40 viestiä erossa ollessa muutaman vuodenkin jälkeen. Nykyinen ei lähettele enää suhteessa kuin pari kolme, mutta kyllä meilläkin alkuaikoina viestejä kertyi.

        Niin, onhan niitä... Läheisriippuvaisia maailma pullollaan. Se ei tarkoita sitä, että se on normaalia. Ja useinhan ihminen toistaa samoja virheitä, ja kiinnostuu yhä uudelleen ja uudelleen samanlaisista ihmisistä, vaikka eivät olisikaan sopivia kumppaneita.


    • ghhjjj

      Ollaan 2 kertaa tammikuussa nähty. Kysyin haluaako joskus lapsia, seksiä ja kihloihin sanoi ettei tiedä kuin vähän aikaa yhdessä ollaan oltu onko pettämisen merkki? Miksi niin sanoi ? se oli baarissa naistyökaverin kanssa

    • Pipipäinenajatus

      Jos mietit tällaista asiaa, niin vika on sinussa, ei miehessä.

      Itse en ikupäivänä ole luulotellut enkä pelännyt siipan uskottomuutta. Mutta äitini teki sen puolestani. Melko sairasta hommaa. Jos sinä et luota ihmisiin, on parasta olla ja vanheta yksin. Ihmiset eivät ole olemassa sitä varten, että sinä voisit olla varma jonkun uskollisuudesta tai mistään muustakaan.

      Pidä sen sijaan huoli omistasi, koska aloitus ei kuulosta tervehenkiseltä.

      • elämäontätä

        Olen lievästi kehitysvammainen ja se mies käy työkeskuksessa keravalla


    • onhannäitä

      viestit puhelimiin iltamyöhään ja yöllä, salaperäiset menot ja ystävät, joista ei suoraa kerrontaa sinulle tule, edes kysyttäessä. läheisyyden loppuminen, petipuuhat hiipuu, seurasi ei enää kiinnosta, mutta muuhun riittää aikaa ja virtaa jopa pikkutunneille asti, ulkonäön ylläpito lisääntyy, ylipäätään kiinnostus sinuun ja asioihisi hiipuu... arkipäiväinen käytös muuttuu, sen muutuksen kyllä huomaa...

    • tunnenvastaavanmiehen

      Moottoripyöräilee, soittaa bändissä, omituisia retkiä kavereiden kanssa, työmatkoja, seminaareja, festareita. Onko kukaan yrittänyt kertoa miehen pettämisistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe