treenaaminen ja peräpukamat

pukamajames

Juu, elikkäs onko ihan tavallista että jos ihminen omistaa peräpukamia, niin kovilla painoilla treenatessa nuo pukama vaivat vain pahenee, tai ei nyt niinkään tartte kovin isotkaan painot olla. jos joku muu omistaa pukamia, nìin olettako huomanneet että ärtyis tuo peräpää enemmän kun ähkii ja röhkii nuiden punttien parissa. itse olin 2kk treenaamatta niin minulla Ei ollut minkään laisia vaivoja tuolla peräpääs, eli aivanko olin päässyt kaikista pukama vaivoista eroon kun en treenannut, mutta nyt kun aloitin pitkän paussin jälkeen treenaamisen, niin voi helvetti mitkä kivut ja paineet tuli tuonne persiisiin. Eli pitääkö tässä lopettaa koko treenaaminen vai siirtyä aivan mitättömän pieniin puntteihin, suvussa kumminkin aikalailla tätä pukama vaivaa on.

2

5436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myydään_peräpukamat

Auto tai asunto omistetaan.

• On melko yleistä. Varsinkin oikeiden maksimirautojen kanssa, vyön tukemina, pohjakyykyt aiheuttavat tuon ennemmin tai myöhemmin.
      Useampikin treenikaverini on todennut saman.
      Siis kyse on usein suoritetuista, TODELLISISTA submaksimi- ja maksimitreeneistä.
      Painotan tuota "todellisuutta" koska useimilla se on vain kuvittelua.

Ensimmäinen merkki on treenikalsareihin, anuksen kohdalle ilmestyvä ruskea tahra.

Treeniaikana oli vain tahra havaittavissa ja pukamat olivat leikkauskunnossa muutaman vuoden kuluttua treenien lopetuksesta.Paikat veltostuivat.

Muutama vuosi 38:n rappiovuoden jälkeen aloitettu jähyäminen aiheutti taas saman ilmiön.
      Vyön kanssa pohjakyykyt ja maastaveto pullauttivat taas pukamat.
      Voimanostovyö pirun tiukalle, vatsaonteloon rankka paine ja maksimi tangossa.
      Toistuessaan pullahtivat anuksen laskimot.
      Tuon jälkeen olen vetänyt ilman vyötä mutta vahinko on jo tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2428
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      131
      2369
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1831
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      14
      1642
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1277
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1234
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1212
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      967
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      134
      877
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      868
    Aihe