naiset haluu suositun tai komean miehen

1602015

naisilla on tavotteena etsiä mahdollisimman komea tai suosittu poikaystävä, jota kelpaa esitellä kavereille ja sukulaisille.. eihän sitä rumaa miestä kehtaisi esitellä kun siitä kaikki sukulaiset ja kaverit ajattelisi vaa kaikkea negatiivista

11

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa_on

niin naiset ei halua sitä mistä itse tykkäävät tai itse rakastuvat vaan minkä tai mihinkä ystävätär tai ystävättäret ihastuisi ja ystävätär olisi se oikea sille miehelle ylpeilevät sillä mutta itse ei rakasta tai rakastu mieheen mutta ystävären mielipide tai ihastuminen on tärkeää ja muitten naisten silmissä täytyy olla haluttu ystävättärien ja jonkun suositun naisen exät on kovaa valuttaa vpivat ylpeillä minäkin kelpasin jotenkin lesbo meininkiä nainen hakee naisilta hyväksyntää ja rakkautta

• 16plus9

No nyt välimerkitön mies osui kyllä nappiin kerrankin. Useimmille naisille mies on näyttelyesine, jonka kanssa ei ole edes tarkoitus kokea mitään syvempää yhteyttä, vaan ainoastaan nostaa naisen omaa statusta.

• 8888

Uskomatonta provopaskaa.

• Ja onneksi miehet ei halua kaunista naista... niille kelpaa hyvin se ruma ja lihava sotanorsukin.

• Mies32vee

Mulle on kelvannut moni ruma ja läski pallo seksiin ja ystäväksi.

Olen antanut parasta(ainoata heille) suuseksiä heille ikinä ja ovat tunteneet orgasmin voiman.

Olen ollut vain minä.

Vastalahjaksi odotin että Naisena olisit edes puolet kauneudesta, viisaudesta ja älystäni. Mutta et pystynyt. Kaikki loppu on omaa syytäsi(miksi olet työtön, liian lyhyt, kouluttamaton, panet kaikkia naisia).

Sano vain sana: olet narsisti

Minä olen narsisti ja sinä opit taas jotain. Vittuilen. Ymmärrä edes se. Olet pelkkä reikä. Et muuta.

• söpöpikkupoika

oletpa sä lutunen

• 1naaras

En minä ainakaan halua, koska en muutenkaan pidä sukulaisia juuri minään. Eikä kaverinikaan ole miehiään valinnut aikanaan ulkonäköperustein ja eivätpähän ole eronneetkaan. Eikä kukaan heistä olisi kiinnostunut miltä minun mieheni näyttäisi ;) Maailmassa on niin paljon muutakin kun ulkonäkö! Itselleni riittää, että olen siisti ja puhtaat vaatteet jne. Mutta niin se menee että ne joille se ulkonäkö merkitsee päätyy ain yhteen jne. Ja miksi en kehtaisi esitellä "rumaa"? Eihän mun sitten pitäs kehdata näyttää itseänikään ystävilleni vaan kulkea aina säkki päässä :D

• 12052

aloittaja oot oikeessa. rumaa miestä ei kukaan nainen huoli.

• hypergaaminenmies

Minusta on kyllä yleisempää se, että monet miehet haluavat mahdollisimman nuoria ja kauniita naisia näyttelyesineiksi (mielellään vielä neitsyitä)

• wrgergw3

ainakin nää "ätmit" ;)

• YksinainenParas

Siksi moni yksinäinen nainen on paras. Esim sellainen jolla ei ole kavereita tai on vasta muuttanut paikkakunnalle. Tällainen nainen antaa rumemmallekin miehelle mahdollisuuden. Mutta jos nainen on yltiö sosiaalinen on laaja kaveri piiri jne niin tällaiselle taas ei kelpaa kuin ne kaikista komeimmat näyttelyesineiksi. Kohennetaan omaa itsetuntoa tyttöjen illoissa kun muut naiset kehuvat että "oletpas sä komean miehen löytänyt" Siksi mä yritän vain löytää yksinäisiä oman polkunsa kulkijoita sillä ne naiset ei niinkään dissaa ulkonäön perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe