Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kiva olisi jos saisi neuvoja naisilta

Yksimies1234

Minkälainen mies kiinnostaa.onko puhtaus ja hyvä työ puoliruokaa?

25

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirq

      Ööö puhtaus ja siistit vaatteet ovat itsestään selvyyksiä. Ei niistä saa mitään plussaa.
      Mikä on hyvä työ? Riippuuko se palkasta, työn kiinnostavuudesta vai statuksesta?

    • myy1

      Minua kiinnostaa mies joka osaa keskustella muustakin kuin seksistä. Kun kaksi vierasta tutustuu toisiinsa ensin kirjoitellaan katsotaan siten onko ajatus maailmamme yhtään samanlainen kuviakin voi vaihtaa sitten kun sovitaan tapaaminen esim kahvittelun merkeissä niin ei ole kiva jos mies heti alkaa seksi kysymyksiä esittöön tai jopa ehdottelemaan tai on tunkemassa itseänsä naisen luo tai vaatii asunnolleen.Sitten tämä mies ei huolehdi itsestään tukka pesemätön ja harottaa joka suuntaan parturis käyty joskus lapsena ei kiva samoin mies kehuu olevansa hoikka mut lihaksikas.Osottautuu lihavaksi tavatessa itse en hae mitään lihaksikasta vaan normaali painoista Ja muistakaa te joilla on prätkä innostus kaikki naiset eivät ole kiinnostuneita prätkistä. Jos mies sopusuhtainen siisti osaa jutella ja käyttäytyä niin kelpaa seksi tulee sitten kun tapaillaan, luotetaan ja kiinnytään toisiimme

      • mattikoskimattila

        Miten osaat kirjoittaa noin pitkiä lauseita!

        "Kun kaksi vierasta tutustuu toisiinsa ensin kirjoitellaan katsotaan siten onko ajatus maailmamme yhtään samanlainen kuviakin voi vaihtaa sitten kun sovitaan tapaaminen esim kahvittelun merkeissä niin ei ole kiva jos mies heti alkaa seksi kysymyksiä esittöön tai jopa ehdottelemaan tai on tunkemassa itseänsä naisen luo tai vaatii asunnolleen."


    • 81220

      Puhtauden pitää olla itsestäänselvyys, työelämässä oleminen on aina parempi kuin työttömyys, mutta niiden lisäksi pitää olla persoonallisuutta eli "sitä jotain" mikä tekee ihmisestä kiinnostavan juuri tiettyjen vastapuolen edustajien silmissä. Kaikkia et voi ikinä miellyttää eikä pidäkään. Ulkonäkö, koulutus, harrastukset, asuinpaikka, tulevaisuuden toiveet, arvomaailma, elämäntavat, kiinnostuksen kohteet, niillähän sitä erotutaan muista.

      • Tämä^


    • atännä

      Puhdas ja siisti pitää olla, tyylistä riippumatta. Kaikilla ei ole juuri nyt töitä. Joitain se häiritsee mutta ei varmasti kaikkia.

      Se kemia sitten ratkaisee, kun ensivaikutelma on tehty. Hymy, ystävällisyys, miten keskustelu alkaa kulkemaan. Ei kaikkia voi miellyttää eikä kaikki ole sopivia, mutta kyllä se sopiva jossain kohtaa tulee vastaan. Jollei netissä, niin sitten jossain muualla. Ainakin vähäksi aikaa ;)

      Toisilla on älyttömiäkin kriteereitä kumppanille, siis minun mielestäni, mutta jollekin voi olla ihan ok että toinen esim. vaatii tiettyä tulotasoa oman haaveasuntonsa mukaan. Näitäkin nähty.

    • kylläkylläkyllä

      Minulle miehen puhtaus ja työ ovat puoliruokaa. Puhtaus ja siisteys on eräänlainen singaali toisen elämäntavoista. Tietty näinä päivinä ymmärtää, jos on joutunut tai on työttömyysuhan alla hänestä riippumattomista syistä.

    • atännä

      Täällä netissä korostuu myös kirjoitustaito. Sillähän ei oikeassa elämässä juurikaan ole merkitystä parisuhteen kannalta, mutta täällä sillä on iso rooli.

      Jos kirjoittelee ihan päin peetä, eli väärän kokoisia kirjaimia, yhdyssanat erikseen, kaikki sanat putkeen ilman välejä, pilkkuja ja pisteitä, näppäilyvirheitä on joka rivillä tai kirjoittaa raakaa puhekieltä, siitä muodostuu jo tietynlainen kuva henkilöstä. Sellaista ei ehkä pidetä kouluttautuneena, sivistyneenä, aikaansa seuraavana, tosissaan olevana. Valitettavasti. Toisaalta se kertoo myös sen, että kyseinen henkilö ei harrasta lukemista eikä opiskelut ja itsensä kehittäminen ole hänelle tärkeitä. Ehkä?

      Jos taas teksti on jäykkää ja liiankin oikein, kaveri vaikuttaa liian pedantilta asberger-tapaukselta.

      Hyvä kirjoittaja voi olla huono keskustelija, ja huono kirjoittaja voi olla aivan loistava verbaalinen lahjakkuus kasvotusten.

      Ei ole helppoa. Siksi haluan mahdollisimman nopeasti nähdä livenä, jos perusasiat osuu kohdilleen.

      • fjkdffkd

        Tilannekomiikkaa! Asperger eikä asberger ;)


      • sinkku2015

        atännä , tuo on niin totta , mitä sanot ^_^
        Itsekin kiinnitän huomioni kirjoitustaitoon. Kehnoja kirjoittajia on niin miehissä kuin naisissakin.
        Ja myös sillä esittelytekstin sisällöllä on suuri merkitys, ainakin minulle. Jos esim. kirjoittaa pelkästään kielteisesti : ei sitä, eikä tätä, niin ei sytytä ! Ja lause, mikä toistuu liian usein : " En hae itselleni elättäjää, enkä elätettävää. " , kuulostaa aivan hirveältä. Ei sitä tarvitse kirjoittaa, vaikka niin ajattelisikin. Tai no, ehkä se on sitten hyvä, kun kertoo, niin en ainakaan minä alkaisi tuollaisen miehen kanssa kirjoittamaan. Pidän avoimista ja ystävällisistä miehistä.
        Mitä tulee taas aloittajan kysymykseen... Tottakai on ihana tavata siisti ja hyvältä tuoksuva mies :))) Itsekin pyrin aina olemaan hyvin huoliteltu. Ei liikaa meikkiä, mutta kiva yleisvaikutelma. Ja kehuja olen saanut !!! Yksi mies kertoi yhden naisen tulleen gollariasussa ja likaisissa kumisaappaissa ( saunanraikkaana tosin ) ensitreffeille :D Ei ollut tehnyt vaikutusta mieheen...
        Työstä sen verran, että toki se jotain merkitsee, mutta ei kaikkea. Itse olisin valmis suhteeseen työttömänkin kanssa, jos vaan olisi muuten juuri se oikea. Hänellä olisi ainakin aikaa minulle ;)
        Tästä syystä olenkin tyrmännyt muutaman työnarkomaanin, koska en halua saman tragedian toistuvan, kuin avioliitossani oli...


      • itöahgth

        Vähänkö meinasin revetä, kun luin ensin jonkun tulleen treffeille gorilla-asussa. :D


    • juustonainen

      Ei puhtaus ole puoliruokaa jos se sivistysvaltiossa jossa on suihku ja sauna jokaisella. myös sillä työttömällä tai eläkelläisellä. Olen treffaillut niin yrittäjää / Työjohtajaa - jolla oli varaa yht.asumisessa tuoda ruokana kuin yksi hemm. 3kg juusto joka kk. Tunnetusti en hiireksi muuttunut mutta ihmettelin. kunnes hän avautui velkahelvetistään.

      Ihminen itsessään oli mukava ja töissä - joo. Mutta käsittämätön kyttäämisen halua ja mustasukkaisuus ei ollut sitä puoliruokaa. Joten laiton suhteemme poikki. Ei hiiri eikä kuningatar - vaan NAINEN.

    • eipäjoo

      Laitan tähän vähän toisinpäin listaa
      -ei yliaktiivinen häirikkö :soittaa jos toiselle sopii, ei öisin eikä kännissä
      -ei tuulipuku-lököverkka mannekiini
      -ei heti selvitä edellisiä suhteitaan
      -ei päällekkäyvä doku

      Minun piti antaa eräälle miehelle numero koska netti oli menossa huoltoon ja tarvitsin neuvoa remonttiasiassa. Ois varmaan se karjunta kuulunut ilman puhelintakin ja tekonaurun hohotus

      Eli ei siis juntti. Siisteys on ihan perusjuttuja, töissäkäynti plussaa, niin ja se että
      -EI maksata naisella juttujaan, silloin tulee noutaja

      • sinkku2015

        Juuri näin :)
        Kerran yksi mies tuli treffeille kunnon humalassa suoraan baarista !!! Apua !!! Selitys oli, että harvoin on lapsenhoitovapaa...
        Toinen tuli vanhalta viinalta haisten...
        Yksi kerta ajoin noin 200 km treffeille ja huoltamon kahvilassa kaveri ei maksanut edes minun kahviani :((( Tosin se oli Pohjanmaalla !!! Ehkä se kuului tapaan. Enpä sitten kiinnostunut tästä kaverista. Annoin kyllä neuvoja hänelle, että ei saa olla liian nuuka... :D
        Ja vielä tuo vanhojen heilojen luetteleminen !!! Ei kiitos *_*


    • oukei

      Ihan tavallinen, fiksu, itsestään huolta pitävä ja vapaa mies kelpaa. Mitään valehtelijaa, alkoholistia tai itsesäälissä rypevää en kaipaa.

    • kukkis7

      Aivan tavallinen suomalainen herrasmies. Töissä ei oo pakko olla, mutta normaali koulutustausta, että edes joskus saattaisi päästä töihin.
      Raha ei tuo onnea mutta se auttaa pärjäämään elämässä. Rikkaat miehet ovat yleensä aika naistenmiehiä, niin ei kiitos sellaista.
      Huoliteltu ulkonäkö, hiukset hyvin tai kalju, ei väliä, ei tarvi olla mikään sixpak mutta ei läskikään( tällä tarkoitan nyt todella lihavaa). Itse olen niin hoikka että litistyisin alle...heh.
      Uskollinen ehdottomasti!!! Ei valehtele eikä huijaa ja taito puhua asiat suoraan. Keskustelutaidoista sen verran, että on erittäin noloa jos mies ei osaa tai uskalla puhua naisen kanssa mistään. Liika ujous on haitaksi. Silmiin voi katsoa, sillä osoittaa kuitenkin olevansa kiinnostunut naisesta. Mitäs iloa siitä on jos seinille puhutaan?? Ja ne keskustelut....voi sanoa muutakin kuin aijaa, joo, näinhän se on ym. Ei oikein tällä tavalla syty. Eikä siihen tarvita alkoholia kaveriksi. Onhan se nyt selvä asia, että kun tutustuu vieraaseen ihmiseen, niin eihän sitä vielä tunne mutta pitää olla rohkeutta puhua jos mielii jatkoa kyseisen naisen kanssa. Minä en totisesti pidä tuppisuista.
      Menevä mies vai kotihiiri? Jos tästä löytyisi kultainen keskitie. Saa mennä mutta naisellekin pitää löytää aikaa. Sama pätee toisinpäinkin. Kotihiiri....se on haastava tapaus. Uskoisin että perheelliset miehet ovat enemmänkin näitä ei niinkään poikamiehet. Poikamiesten huono puoli on se, että he ovat aina menossa. Monesti ihmettelee, että mihin ne sitä naista loppujen lopuksi tarvitsee(lukuunott. seksiä).
      Niin ja tietysti sellainen mies, joka huomoioi naistaan hellyydenosoituksin jne. Ja nämä kaikki asiat pitäis löytyä siitä yhdestä samasta miehestä.

    • Mulle_tommonen

      Raitis, sporttinen, itsestään huolehtiva, muutkin huomioiva, hyvätapainen, työssäkäyvä ja rauhallinen jja tasapainoinen. Ei mikään kaikkia naisia kuolaava gigolo. Silmälle miellyttävä. Joskaan ei mikään hunks tai mr finland.

    • kyllähävettää

      Semmonen jota ei tarvi hävetä. Mua hävettää, jos mies esittää fiksua ja sanoo esim. puhelinmyyjälle rumasti. Yrittää olla sukkela ja ilkeä samaan aikaan. Ilkeys on kamala asia. Normi käytöstavat riittää. Ei tartte avata ovia naiselle, osaan mä itsekin. Leivän voi syödä hitaasti, sitä ei tarvitse tunkea suuhunsa kahdella haukkauksella, kamalaa kattella. Munansa voi pestä suihkussa tai pöntöllä, ei käsienpesualtaassa! Varsinkaan jos vielä kuivaa ne käsipyyhkeeseen! Joka asiasta ei tarvitse tietää kaikkea. Nolompaa on olla tietävinään, kuin se ettei tiedä. Ei kaikki miehet voi tietää kaikkea esim. virkkaamisesta, en mäkään ymmärrä autoista, mutta ei musta sen takia ole oltu tykkäämättä.

    • oonnainen

      Puhtaus ja siisteys on tärkeää. Sen sijaan vahvat hajusteet karkottavat monia. Liian sliipattu olemus voi sekin olla miinusta. Kesällä miesten kannattaa mielestäni kiinnittää huomiota seuraaviin vaatetusasioihin: Pukevatko shortsit ja hihattomat topit todella? Ei kai housunkaulus luisu kyykkiessä liian alas? Jos käytät sandaaleita, niin missä kunnossa varpaasi ja varpaankyntesi ovat? Tutustumisvaiheessa kannattaa mielestäni peittää enemmän kuin näyttää. Puhdas silitetty lyhythihainen kangaspaita ja siistit farkut ovat hyvä yhdistelmä.
      Hyvä työ voi tarkoittaa monta asiaa. Tärkeämpää on se, että mies (ja nainen) on hyvä ja luotettava työntekijä. Tai jos töitä ei ole, niin ainakin kunnon tulevaisuudensuunnitelmat pitää olla.
      Raittius ja tupakoimattomuus ovat kova sana naismarkkinoilla, samoin hyvät käytöstavat.
      Kunnon mies kiinnostaa aina.

    • Panomiesss

      Semmonen ku on heti valmis muuttaan yhteen,loisii muijan kustannuksella,lainaa rahaa ja ei koskaan maksa takaisin.Iso kanki jota jaetaan kaikille maine kiirii perässä,ex akkoja joka kunnassa...Panomiehenmaine...Siinä on mies paikallaan..

    • Kauhiaa

      Haha, tommoset naiset sais lähettää Kongoon, ketkä tääl vaatii kauheita vaatimuslistoja mimmonen miehen tulisi olla. Aika nopeesti palautuis maanpinnalle, se joka joutuu niiden "otusten", ketä siellä majailee käsiteltäväks. Sikku Suomes alkaa oikee lama, se malli taitaa tulla tännekkin, Buahhahaa.

      • voikauhiaa

        Entä miehet, minne he? Jos nämä ovat sinusta kauheita vaatimuslistoja, niin luepa joskus mitä miehet täällä vaativat naisilta!


      • Mietippäsitä

        Enpä nähnyt noissa listoissa yhtään kauheaa vaatimusta. Ihan normaalin miehen merkkejä. Jos et noita vaatimuksia täytä, niin kannattaisi ehkä panostaa vähän enemmän siitä itsestään huolehtimiseen.


    • Ingifrid

      Siisti, joka ei tupakoi (=haise kamalalle!). Alkoholinkäyttö kohtuullisen rajoissa. Osaa käyttäytyä ja pukeutua niin, ettei tule juhliin reikäisissä farkuissa ja likaisissa lenkkarissa. Rauhallinen, ei mikään hölösuu ja tyhjänpuhuja. Ja sellainen, joka tykkäisi minusta...
      Nykyään on niin paljon työttömiä, ettei se kerro ihmisestä mitään, eikä sen perusteella voi arvioida toista.

    • homppelisussu

      Omakotitalo, hyvä työpaikka (vakituinen), kunnon palkka, siisti olemus. Pitää naista kuin kukkaa kämmenellä. Mieluusti niin, että lyhyenkin tuttavuuden jälkeen on valmis elättämään, eikä tarvii naisen töissä itteään rasittaa, vaan voi aurinkoo ottaa ja oottaa miestä töistä palaavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe