Kummatkin versiot DrOetkerin pizzaburgereista on hyviä mutta etenkin Diavolo-versio on täydellinen, ei liian suolasta kuten monet pepperonipizzat. Yllätti kyllä nää burgerit laadullisesti ja maultaan...ihana, rapea kuori voittaa useimmat muut pakastepizzat mennen tullen.
Kannattaa kokeilla myös laittaa väliin lisäjuustoa, jalopenoa jne, niin avot kun vie kuulkaas kielen melkein mennessään!
Pizzaburger on yllättävän hyvä tuote
9
572
Vastaukset
- Helvetti
Niin on harmin paska saatana
- Pizzabirger
Lol, todella typerä kommentti sulta!
- jgjgjgjgj
ihan paskoja.
- tohtoriötker
eipä nuo kovin kaksisilta vaikuta http://www.mättömestari.fi/dr-oetker-pizza-burger-salami-arvostelu/
- maistajka
Oli kyllä aika surkea esitys tämä pizzaburger,
jopa saarioisten perinteinen roiskeläppä hakkaa tämän 6-0. - meneehermot
teille valittajille..haistakaa vittu ja tulkaa tänne sanomaan ja ottakaa buranat mukaan sillä niille on sitten käyttöä PERKELE !!!!
- närkästynytasiakas
Pillerikännitkö meinasit ottaa? Ilmankos ravintolasi on kaamea murju, kun omistaja vetää vaan päätään sekaisin eikä palvele asiakkaita.
- jru6iw5
Itse tykkään grandiosan kinkku-ananas pizzasta, mahtuu mikroon ja lämpiää kolmessa minuutissa :)
- Anonyymi
Mitäs tälle kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203