Mikä minussa on niin ihmeellistä että täysin tuntemattomat vastaantulijat kadulla tuijottaa, ja vaikka esimerkiksi kaupassa käydessä joku myyjä jolle minulla ei ole mitään asiaa tuijottaa minua pitkään pitkän matkan päästä vaikka mielestäni minussa ei ole mitään ihmeellistä.
Mitä se tuijottaminen tarkoittaa? En minä siitä miksikään muutu tai minnekkään häviä vaikka he kuinka tuijottaisivat. Tätä on jatkunut ihan lapsesta asti. Taitaa olla niin että vain tyhmät ihmiset tuijottaa pitkään.
Mitä ihmiset tuijottaa?
stare
1
340
Vastaukset
- minuamyös
Ei vaan jos huomaat, että sinua tuijotetaan pitkään, tuijotat itse myös pitkään, jolloin toinen hlö jää myös katsomaan pidempään.
Ihmisillä, laumaeläiminä, on taipumusta etsiä muista ihmisistä kontaktia. Tehokkain tapa on visuaalinen kontakti. Näin ihminen varmistaa vaistomaisesti oman/ympäristön turvallisuuden.
Sinussa ei siis ole mitään ihmeellistä, eikä erityistä. Kaikki tuijottaa toisiaan.
Sori, jos halusit kuulla että olet poikkeuksellisen upea niin siitä ei ole kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841378EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706