Inex partners ilmoitti tällä viikolla että,koko kilon henkilöstö siirtyy transval paska vuokra firmalle.Meillä työn tekijöillä ei ole ollut asiasta mitään tietoa.Luottamusmies laakkonen ei ole infonnut mitään etu käteen.Muutama henkilö siirtyy sipooseen uuteen varastoon kunhan ne valitaan ensin tarkan seulan läpi.Vittu otan ennemmin kenkää kun rupean työskentelemään vitun vuokra firmassa.Pam liitto tekee selän takana sopimuksia firmojen kanssa...tana.Lehdistölle kerrotaan syyksi työllistämis näkökulma, kun kilon varasto suljetaan....mitä vittua transuval paskalla ei ole kuin 200 paikkaa ja kenkää tulee 1400 henkilölle..what.Suurin osa ottaisi 3 kuukauden liksan ja lähtis menee eikä haluaisi siirtyä ton transval paskan kirjoille.Joten loppu kommentti HAISTAKAA VITTU OSUUSKAUPPA.PAM LIITTO JA ETENKIN TRANSUVAL PASKA.
Pam ja inex möivät työn tekijät transval paskalle
S....NA
5
691
Vastaukset
- per..le
Samaa mieltä. Vihreä kortti kahtia ja äkkiä pois ÄÄs-ryhmästä!!
- Transuvali
Aluksi, hommaa muija ja lopeta valittaminen. Duunia riittää
- Trfk
Transuvalin pyllynuolija esimies pässi! Jokast transuvalin esimiest täytyy vetää turpaan ku kieli on niin ruskea
- soiviolla
Inex muutenki iha paska työnantajana
- Kryhmänasiakas
Tuolla ulosannilla on ihan hyvä jos lähdet. En halua kaltaisesi uhoajan käsittelevän sitä ruokaa jota minun toivotaan ostavan täällä maakunnassa.
Taidat olla sama uhoaja,joka käy poskeenottamassa viinapullopalkalla savolaiselta rekkakuskilta kilon kentän laidalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086