Kaikki muut miehet ovat mitättömyyksiä ja luusereita. Varsinkin älykkäät introvertit.
Minä haluan puheliaan supliikkimiehen
9
<50
Vastaukset
- palstanainen
Mulle ihan sama onko puhelias vai vähäpuheinen, jos nyt sanaa ei tunnetusti ole juuri koskaan päästänyt suustaan, jätän väliin, kunhan, kun puhuu on se jotain järjellä varustettua ja mielenkiintoista. Introverteillä on vähän tendenssiä suuttua pienistä ja avautua katkerana vuosien päästä kaikesta, tuittupäisyys on rasittavaa.
- ätmel
Juuri noin kaikki naiset aina ajattelee.
- Noinkinvoisanoa
Olen varsin puhelias supliikkimies.
Ongelma on vain se että vaikka osaan hieman flirtata niin en osaa iskeä naisia.
Se johtuu siitä etten tahdo heruttaa naisia kyrpä pitkänä.
Sen lisäksi tuon supliikiuden lisänä miehellä tulee olla statusta ja/tai sopiva habitus.
Toisaalta ongelma on se että aika harva nainen voi vastata juttuihini täysillä eli aikamoista boretusta on suurimman osan naisten kanssa keskustelu. Sitten osa naisista kuvittelee että joku perusflirtti on todella mielenkiintoista, hohhoijakkaa. - nmlkmkn
Olen älykäs introvertti, en jännäluuseri.
- mitävaanpaitsi
Saat kaikki puheliaat supliikkimiehet!! En tiedä mitään niin inhottavaa kun mies joka jatkaa ja jatkaa ja jatkaa eikä välitä hölkäsen pöläystä siitä, että nainen katselee kattoon että jokohan tuo kohta takuaisi lopettaa tai missä välissä ehtisin keskeyttää sen verran että saisin itseni lipeämään paikalta. Jos laitat mailiosoitteen ketjuun, voin alkaa kerätä heidän yhteystietoja ja lähettää sulle. Jostain syystä noita sattuu aina juuri minun kohdalle.
- nknäö
Ei toi ap tarkota mitää känniurpoja baaris joiden suust tukee juttua vaan ihan sosiaalista yksilöä..
- Annamennävaa
Hienoa että olet löytänyt homoutesi, vaikka naista netissä esitätkin!
Provo/manipulointi/yleistys ketjultahan tämä haiskahtaa.......
- Yksinonhelppoluulla
Harva introvertti on älykäs. Ne vaan on niin yksin, että kuvittelevat olevansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053