Halpa voimakkaan makuinen juusto, löytyykö?

juustosieppo

Niin, löytyykö?

18

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pele

      Ei !

    • juustossalöytyy

      Lidlistä niitä tanskalaisia 250g valmisviipalepakkauksissa olevia, olikohan yhden nimi Esrom tms.? Ihan kohtuullinen kilohinta verrattuna esim. Stockan tuontijuustokilohintoihin :)

    • farangkhiinok

      Ei tuo köntsä mustaa emmentaaliakaan paljon kustanna.

    • juustosieppo

      Alle 10 eurolla kun saisi. Täytyy nuo Esromit tarkistaa.

      • juustosieppo

        Siis kilo alle 10 euroa.


      • juustossalöytyy

        Muistaakseni niiden tanskalaisten kilohinta on jotain kympin luokkaa eli ihan suhtedullisia ja tanskalaiset juustot ovat muutenkin hyviä :). Lidlistä kannattaa muutenkin bongata noita teemamaiden juustojuttuja, sillä niiden kilohinnat on pyörineet siinä 10-17 egee eli ihan ok-hinta tuontijuustoille.


      • juustossalöytyy
        juustossalöytyy kirjoitti:

        Muistaakseni niiden tanskalaisten kilohinta on jotain kympin luokkaa eli ihan suhtedullisia ja tanskalaiset juustot ovat muutenkin hyviä :). Lidlistä kannattaa muutenkin bongata noita teemamaiden juustojuttuja, sillä niiden kilohinnat on pyörineet siinä 10-17 egee eli ihan ok-hinta tuontijuustoille.

        Nyt kyllä täytyy ottaa omia sanoja takaisin... Juuri Lidlissä kävin ja kyllä on Esrom-juuston hintakehitys mennyt huonoon suuntaan! Pakkauksessa enää 200g ja kilohinta 14,95 elikäs rasia makssaa 2,99! Huh, kyllä on surkeeta tuo Lidlin jatkuva hintojen nousu :(. Näköjään olen ostanut tuota juustoa viimeksi vuosi-pari sitten, kun noin surkeasti on käynyt...


      • juustossalöytyy

        Ja muutenkin nuo Lidlin tuontijuustojen hinnat näyttivät olevan väliä 11,95-19.95 elikäs ei ole kohta enää halpaa ollenkaan. Itse ostin valmiiksisiivutettua Gouda Lightia a 6,95 kilo ja seuraavaksi halvinta mutta täysrasvaista juustoa näytti olevan Cheddar mature (keltaistia siivuja) 11,95 kilohintaan...


      • juustosieppo

        Juu. Harmi kun Suomessa kaikki on niin kallista.


      • hintalaatusuhdetta

      • juustossalöytyy
        hintalaatusuhdetta kirjoitti:

        http://vasterbottensost.com/fi/tuotteet/ 165 g pala alkaen 3,99 €
        450 g pala 8,90 € (vain Stockmannilta)

        ...450 g 8,90€ = 1 kg 19,77€ eli kilohinnaltaan suht tyyristä tuo Västerbottenin juusto...


      • juustossalöytyy
        vertaillen kirjoitti:

        https://www.foodie.fi/?gclid=Cj0KEQjwl_6oBRDHxNGz6ueJufMBEiQAvm_k_oD46ZREleVnjng5WORE_ZPpFmcydYRqUlKLzAVDsRYaAhGn8P8HAQ#!/products/417

        https://www.foodie.fi/?gclid=Cj0KEQjwl_6oBRDHxNGz6ueJufMBEiQAvm_k_oD46ZREleVnjng5WORE_ZPpFmcydYRqUlKLzAVDsRYaAhGn8P8HAQ#!/products/443

        Kypsytetyistä juustoista Glimminge port salut, Allerum Greve, Rainbown 4 kk/10 kk Gouda jne. näytti olevan edullisimmasta päästä 8-12€/kg, muutama keskihintainen 14-16€/kg ja loput sitten paristakympistä ylöspäin. Tyyristä on kyllä tämä herkku :(.


    • Miksi kaikki taytyy olla halpaa? English Stilton on hyvaa,( haisee pehalta kuin likaiset sukat) on niin hyvaa sillain tai punaviinin kanssa.

      • realiteetit

        Jahas, olisiko sellainen skenaario mahdollinen, että kaikilla ei ole yhtään/ylimääräiseen rahaa, mutta silti haluaisivat nauttia hyvistä juustoista joskus... Mietipäs sitä.


    • gott_from_Poland

      Prismoissa on myynnissä hyvää Puolasta: Mlekovita Cheddar Juustoviipale - on maukasta ja ainesosissa ei ole säästelty rasvaa 31g mikä kertoo laadusta positiivisesti, ei mitään kevytleviä siis. Suosittelen. Katteet on varmasti kaupallekin kunnossa koska Puolasta saa tavaraa _halvalla_ ja eikä hinta hyllylläkään paha ole 6,49 EUR/kg :]

      http://www.mlekovita.com.pl/nasze-produkty/katalog-produktow/sery-i-serki/?id=238--ser-cheddar-plastry-150-g-(otworz-zamknij)&ean-13=5900512500157

    • jousto

      S-marketeista ja prismoista löytyy port salut, omaan makuun hyvä ja rahapussille sopiva n.10€/kg.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2366
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      835
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      733
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      537
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      65
      522
    Aihe