Nainen lopettaa yhteydenpidon kuin seinään

klhglakdjfgh

Minulla ei ole hirveästi kokemusta deittailusta tai parisuhteista, joten olen erittäin hämilläni nykyisen tilanteeni suhteen. Toivoisin oikeasti asiallisia vastauksia tähän viestiin, kiitos.

Tapasin erään ihastukseni vain muutama viikko sitten. Keskustelimme aluksi facebookin ja tekstarien välityksellä, kunnes sain järjestettyä ekat treffit viikon päähän ensi tutustumisesta. Kaikki meni nappiin, keskustelimme rennosti tuntikausia, halasimme treffien päätteeksi ja sovimme seuraavan tapaamisen parin päivän päähän. Myös toiset treffit menivät tosi hyvin, oikeastaan vielä paremmin kuin ensimmäinen tapaaminen, mutta sitten kaikki kääntyi päälaelleen.

Vielä pari päivää toisista treffeistä tekstailimme täysin normaalisti ja puhuimme molemmat jo seuraavasta tapaamisesta. Sitten yks kaks kyseinen nainen alkoi vaikuttaa täysin mielenkiinnottomalta: hän vastasi viesteihin lähes päivän viiveellä parilla tylsällä sanalla, ja lopulta hän jätti viestittelyn kokoaan pois, vaikka olimme tosiaan puhuneet jo seuraavasta tapaamisesta. Itse laitoin hänelle viimeisimmän viestin yli viikko sitten, ja hän siis ei ole noteerannut tätä enää millään tavalla.

Minulla on ollut todella paskamainen olo tämän asian suhteen. Tunnen itseni täysin "petetyksi", koska nainen ei edes viitsinyt vihjailla mitään siihten suuntaan, että EI olisi kiinnostunut. Viestit vain katkesivat kuin seinään. Herää väistämättä kysymys, millainen ihminen oikeasti pystyy edes käyttäytymään näin julmasti ja välinpitämättömästi. Toiveet olivat tosi korkealla, koska kyseessä oli ihminen, johon olen ollut jo kauan ihastunut ja hänkin selvästi oli minusta ainakin alkuun kiinnostunut. Erittäin lupaavan alun jälkeen kaikki kuitenkin meni metsään. Miksi? Mikä voisi tyypillisesti selittää tällaisen täysin yhtäkkisen mielenkiinnon lopahtamisen?

9

2971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihuolta

      Taidat olla hyvin nuori. Ota rauhallisesti, uusia tulee. Ahdistus ottaa aikansa, mutta varmasti helpottaa ajan kanssa. Kokemusta on...

    • Thedatinggame

      Tytölläsi oli toinen mielenkiintoisempi mies kierroksessa samaan aikaan. Tämä on valitettavan yleistä näin Tinder-aikakaudella. Siitä olen samaa mieltä, että käyttäytyi sinua kohtaan todella törkeästi ja lapsellisesti. Itselleni kävi juuri samalla tavalla 2 kk:n intiimin ja tiiviin tapailun jälkeen. Loukkaa ja turhauttaa nyt, mutta toisaalta hyvä, että neitosi luonne tuli esille jo tässä vaiheessa ennen kuin ehdit enemmän ihastua. Parempaa onnea jatkossa!

    • N29

      Nainen luuli olevansa kiinnostunut, mutta muutti mielensä. Se on ok, niin voi käydä.
      Ehkä hän sai susta selville jotain mistä ei tykännyt. Ehkä jokin käytöksessäsi tai jutuissasi alkoi ahdistamaan. Ehkä hän näki jonkun ongelman jo alussa ja totesi vasta myöhemmin sen olevan ylitsepääsemätön ongelma. Ehkä hän ei vaan koe sittenkään olevansa valmis suhteeseen. Syitä voi olla vaikka mitä, mutta sulla ei oikein auta kuin yrittää päästä asiasta yli. Ei näihin aina liity toista miestä.

      • Anonyymi

        Sehän on miehelle helpotus, kun pääsee eroon omituisesta naisesta.


    • Anonyymi

      Naisen logiikkaa

    • Anonyymi

      Johtunee naisen mahdollisista mielenterveysongelmista.

      • Anonyymi

        😂 Ilmiselvä psykiatri kommentoi. Varmasti jo tohtorinväitöskirja plakkarissa.


      • Anonyymi

        Asioita pystyy päättelemään. Kun mies on toiminut asiallisesti, ja nainen aivan omituisesti, saattaa syynä olla naisen mahdolliset mielenterveysongelmat.


    • Anonyymi

      Kannattaa jättää omaan arvoonsa sellainen kummallinen nainen, joka hyppää äärimmäisyydestä toiseen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe