Eräs ilta pohdin fysiikan nykytilaa, ja sitten havahduin: TOEBI on jo käytännössä lyönyt itsensä läpi tiedemaailmassa!
Suuri joukko johtavia tiedemiehiä on tietoisia TOEBIsta, useilta yliopistoista on jatkuvaa liikennettä TOEBIn sivustolle sekä googlen hauissa TOEBI on "kaiken teorioissa" korkealla. Kaikki tämä tarkoittaa sitä, että Theory of Everything by Illusion on uusi merkkipaalu johon verrataan ja jota tutkitaan aktiivisesti ympäri maailmaa.
Olen hyvin tyytyväinen. Kauan siinä kesti, ja tästä kaikesta on hyvä jatkaa :)
TOEBI on jo lyönyt läpi!
8
138
Vastaukset
- jkjkjkljkljkljkl
Toebi on korkeintaan lyönyt päänsä läpi seinästä, johon hän on sitä hakannut.
Suuri joukko johtavia tiedemiehiä on myös tietoisia Terry Pratchettin kirjallisuudessa esiintyvästä kiekkomaailmasta ja sana "discworld" onkin ollut googlen hauissa korkealla jo pitkään. Tarkoittaako tämä sitä, että käsitys planeetastamme neljän norsun selässään kannattelemana litteänä kiekkona on vihdoin lyömässä läpi? Mahtaa Pratchett olla tyytyväinen ja odottelee jo fysiikan Nobelia.
- heureekasentään
Kun yhdistää Pratchettin ja TOEBIn, syntyy varsinainen voittamaton superteoria kaikesta.
- Jaakolaisti
heureekasentään kirjoitti:
Kun yhdistää Pratchettin ja TOEBIn, syntyy varsinainen voittamaton superteoria kaikesta.
Yes, yhdistämiseen vaaditaan lisäksi ehdottomasti yleisenä matemaattisena lähestymistapana ORTOTOPOLOGIAA (ks. Wikipediasta)
- Aapon_muistoksi
Jaakolaisti kirjoitti:
Yes, yhdistämiseen vaaditaan lisäksi ehdottomasti yleisenä matemaattisena lähestymistapana ORTOTOPOLOGIAA (ks. Wikipediasta)
Näin ehdottomasti, ortotopologia ona ainoa mahdollinen matemaattinen lähestymistapa.
- postdog
Näköjään tuuba yrittää vaihteeksi kalastella täältä lisää kävijöitä sivuilleen. Ei edelleenkään näytä ymmärtävän edes sitä että fysiikan teorian kriteerinä ei ole kävijämäärät. Kannattaisi tutustua edes alkeisiin.
Kävijämäärät ovat varmaan taas laskussa, kun tuuba heitti pellolle ne ainoat fyysikot, jotka vaivautuivat kommentoimaan ko. pelleilyä. Nämä onnistuivat kaivamaan ko. sonnasta vähän liikaa aukkoja:
Berry: It was you who started yet another topic when being faced with the flaws [F1] to [F8], some of which were allegedly "more or less already solved" (which obviously was a lie). Well, we recognize that your boasting "I'll handle all those items in Berry's list." was just another one of your empty promises.
Furthermore, I infer that you haven't got a clue about the r-dependency of your FTE*-stuff. What a surprise! Well, so much for the obviousness of 1/r².
Kimmo: I'll start with the FTE dynamics, or at least I'll try to stick with it.
Berry: I reckon your sticking duration will be "couple of days". Then you'll tell us that FTE dynamics isn't actually needed after all, because you've made yet another fantastic discovery, even more fantastic than "The Mechanism", which will blow all our minds, etc., etc.
Kimmo: @Berry Take a break. - Kalju_Pitkätukka
Epäilemättä, UTELE- teoria myös herätti suurta kiinnostusta yliopisto- tiedemies- ja insinööripiireissä.
Suunnittelutoimistossa, jossa työskentelin, kokoonnuttiin oikein porukalla koneen ääreen ihmettelemään UTELE:n webbisivua, jossa esiteltiin lentäviä lautasia Oulunsalon ilmatilassa.
Fysiikanopiskelijatkin oikein tekivät ekskursion UTELE-instituuttiin.
Että kyllä vaihtoehtoiset teoriat otetaan vakavasti! Lyönyt läpi pohjasta, nyt vaan odotellaan uppoamista.
Hupaisa nähdä Kimmon turvautuvan aina pseudonyymeihin pahassa paikassa, vaikka pitäisi tarttua pumppuihin nenän ollessa vielä pinnan yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581