Mistä maasta suomimies saa naista?

viikinkimies

Mistä maasta tälläinen pitkä, vaalea, suomalainen viikinkimies saisi naista parhaiten? Brasiliasta olen kuullut saannin olevan varmaa.

9

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mythbuster

Olisi mukava vaaleana miehenä joskus elää jossain missä tumma ei ole synonyymi komealle, kuten Suomessa. Saisi edes pienen hetken tuntea olevansa hyvä ja kelvollinen, ehkä jopa haluttu. Täällä vaalea mies on aina järkivalinta sen jälkeen kun tunne on ollut liian monta kertaa väärässä.

Ehkä naiset jo Saksassakin katselevat hieman toisella tavalla kuin täällä...

• viikinkimies

Niin saman olen huomannut, että vaaleus ei täällä oikein vedä puoleeen. Komeusihanne naisilla on tumma mies. Jostain syystä tummaveriset slaavilaiset naiset tuntuvat aina kiinnostuvan minusta, kai ne vastakohdat ilmeisesti yhdistää.

• jappiduu

Löytyy Suomestakin vaaleista miehistä tykkääviä suomalaisia naisia...

• mythbuster

He ovat ympäristön painostuksesta oppineet pitämään sitä järkivalintana. Tumma mies taas saa alkukantaisia vaistoja aikaan ja niitä vaistoja voi rauhassa noudattaa koska ympäristö antaa siihen luvan. Vaalea mies liittyy meidän kulttuurissa aina johonkin kaverilliseen, tuttuun ja turvalliseen. Vaalean miehen voi ottaa kumppaniksi, mutta vaaleaa miestä ei voi haluta.

• ölölölölöööö

ahvenanmaal on seksikkäi naisii.

• Luuserikin-saa

Jos nyt ilmaiseksi pitäis pillua saada niin portugalista, virosta ja brasiliasta olen saanut ilman rahaa. Vesa keskinen ei muuten saanut brasiliasta ilmaiseksi naista. Virosta nyt helpoiten saa jos osaa olla herrasmies eikä sellainen känniääliö.

• Luuserikin-saa

Brasseissa tälläinen vaalee karvainen mies oli ihan tosi suosittu. Ne vaan ihmetteli että miksi mulla on rintakarvoja, mikset aja pois. Baarissa oli heti 6 naista vieressa ja olin ihn ulalla että hä. Siinä sitten yritin parhaani mukaan jutella kaikkien kanssa ja lopulta ytöt itse päätti kenen kanssa lähden jatkoille. Tarjosin toki drinkkiä heille ja pillua sain mutta rahaa ne ei pyytänyt.

• zxxfddeddz

Olet sitten vissiin pohjoisessa maalaisten kanssa pyörinyt jos vaaleutta ovat ihmetelleet.

• hesamies34

Virosta tottakai saa. Olen pannut varmaan 10 virolaista naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe