Mistä maasta tälläinen pitkä, vaalea, suomalainen viikinkimies saisi naista parhaiten? Brasiliasta olen kuullut saannin olevan varmaa.
Mistä maasta suomimies saa naista?
9
309
Vastaukset
- mythbuster
Olisi mukava vaaleana miehenä joskus elää jossain missä tumma ei ole synonyymi komealle, kuten Suomessa. Saisi edes pienen hetken tuntea olevansa hyvä ja kelvollinen, ehkä jopa haluttu. Täällä vaalea mies on aina järkivalinta sen jälkeen kun tunne on ollut liian monta kertaa väärässä.
Ehkä naiset jo Saksassakin katselevat hieman toisella tavalla kuin täällä...- viikinkimies
Niin saman olen huomannut, että vaaleus ei täällä oikein vedä puoleeen. Komeusihanne naisilla on tumma mies. Jostain syystä tummaveriset slaavilaiset naiset tuntuvat aina kiinnostuvan minusta, kai ne vastakohdat ilmeisesti yhdistää.
- jappiduu
Löytyy Suomestakin vaaleista miehistä tykkääviä suomalaisia naisia...
- mythbuster
He ovat ympäristön painostuksesta oppineet pitämään sitä järkivalintana. Tumma mies taas saa alkukantaisia vaistoja aikaan ja niitä vaistoja voi rauhassa noudattaa koska ympäristö antaa siihen luvan. Vaalea mies liittyy meidän kulttuurissa aina johonkin kaverilliseen, tuttuun ja turvalliseen. Vaalean miehen voi ottaa kumppaniksi, mutta vaaleaa miestä ei voi haluta.
- ölölölölöööö
ahvenanmaal on seksikkäi naisii.
- Luuserikin-saa
Jos nyt ilmaiseksi pitäis pillua saada niin portugalista, virosta ja brasiliasta olen saanut ilman rahaa. Vesa keskinen ei muuten saanut brasiliasta ilmaiseksi naista. Virosta nyt helpoiten saa jos osaa olla herrasmies eikä sellainen känniääliö.
- Luuserikin-saa
Brasseissa tälläinen vaalee karvainen mies oli ihan tosi suosittu. Ne vaan ihmetteli että miksi mulla on rintakarvoja, mikset aja pois. Baarissa oli heti 6 naista vieressa ja olin ihn ulalla että hä. Siinä sitten yritin parhaani mukaan jutella kaikkien kanssa ja lopulta ytöt itse päätti kenen kanssa lähden jatkoille. Tarjosin toki drinkkiä heille ja pillua sain mutta rahaa ne ei pyytänyt.
- zxxfddeddz
Olet sitten vissiin pohjoisessa maalaisten kanssa pyörinyt jos vaaleutta ovat ihmetelleet.
- hesamies34
Virosta tottakai saa. Olen pannut varmaan 10 virolaista naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759