Naisten markkina-arvon lasku

Kysymys vanhemmille naisille. Ja toivon asiallisia vastauksia.

Miltä tuntu kun markkina-arvo on laskenut ja laskee?

Nainen on nuorena halutuimmillaan ja markkina-arvo korkeimpana. Aloitteita ja ihailua tulee. Varmasti se tekee hyvää itsetunnollekin, vaikka pelkkään ulkonäköön perustuva itsetunto ei ehkä ihan tervettä olekaan. Jotkut varmasti kiistävät etteikö nainen olisi nuorena yleisesti halutuin, mutta kyllä mielestäni on. Siksi useat naiset kuitenkin yrittävät kaikin keinoin näyttää nuorilta. Vaikka minkälaista kosmetiikkaa ja kasvovoiteita käytetään, jotta näytettäisiin nuorilta. Jotkut laittavat jopa botoxia naamaan ja käyvät kauneusleikkauksissa.

Onko se niin että vanhempana naisena tilanteen hyväksyy, koska nuorempana sai ihan riittävästi suosiota ja juoksut tuli juostua ja otettua tilanteesta kaikki hyöty irti? Vai kaipaatteko edelleen niitä nuoruusvuosien menestystä parisuhdemarkkinoilla?

Itse olen huomannut että nuoret naiset eivät todellakaan kaipaa minulta mitään ihailua ja aloitteita, edes rumat, koska heidän markkina-arvonsa on niin korkealla. Jotkut minua 20 vuotta vanhemmat naiset ovat huomiostani usein jopa tyytyväisiä, vaikka olen atm, koska ei heistä enää nuoruusvuosiensa tyyliin kiinnostuta.

244

3028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiseikävaansesisältö

Mielestäni markkina -arvoni on jopa parempi kuin nuorempana. :) Ja se johtuu paremmasta itsetunnosta ja itsetuntemuksesta, tosin huolehdin myös itsestäni nykyään paremmin. En tainnut koskaan ollakaan sellainen kaikkia miellyttävä ulkonäöltäni, joten ei sitä huomiota ollut nuorenakaan erityisen paljon, katson siis tilanteen jopa parantuneen. Toisaalta en myöskään enää arvota itseäni sen mukaan, millaista kiinnostusta humalaiset miehet baarissa osoittavat (en juurikaan käy yökerhoissa).

Tässä iässä alkaa jo näkyä, millaiset elämäntavat omaa. Monet naiset ovat jo varattuja. Tällä hetkellä käyn enemmän treffeillä kuin koskaan nuorempana. Meikkiä joo, muuta ei.

• Jos oikeasti tilanteesi on tuollainen, etkä ainoastaan vakuuttele itsellesi olevasi vanhana naisena haluttu, niin onnittelut sinulle.

Olet poikkeus ja poikkeus vahvistaa säännön.

Enimmäkseen odotin kyllä vastauksia niiltä naisilta joiden markkina-arvo on iän myötä laskenut, niin kuin lähes aina tapahtuu. En väitteitä ja väittelyä siitä että niin ei olisi tapahtunut.

• Peruossuomalaiset

Jos näet valkoiseen säkkiin pukeutuneen miehen, jolla on värikäs parta, hän on imaami. Kun imaamit poistuvat, poistuvat muutkin ääri-muslimit eli somalit ja irakilaiset Suomesta.

Mitä ehdotatte, miten autamme imaamin muslimimaahan jatkamaan työtään?

http://yle.fi/uutiset/sari_helin_hys_hys_antaa_poikien_raiskata/7873608

Tämän nettisivun kirjoittaja uskoo, että " Islamin jumala Allah on oikeasti Saatana":

http://paula1.com/Islam.htm

Itse olen huono ateistina ottamaan kantaa. Mitä mieltä te uskovaiset olette?

Jos näet säkkiin pukeutuneen naisen pidä huoli, että hänellä on kohta hiukset ja käsivarret esillä, kuten naisella kuuluu olla.

Mitä ehdotatte, miten tämä tapahtuu?

Voisiko sanoa "voi kun sinulla on kauniit kasvot, näkisinkö myös hiukset ja käsivarret?"

Mitä ehdotatte, mitä voi tehdä soitinta soittavalle romanille? Kolikkokippoa heiluttavalle romanille? EI vidussa enää kuuntele haitarin soittoa enkä kolikkokipon kilinää.

LEVITTÄKÄÄ SANAA JA PARHAITA VINKKEJÄ.

• ilo.elää
        super-atm kirjoitti:

Jos oikeasti tilanteesi on tuollainen, etkä ainoastaan vakuuttele itsellesi olevasi vanhana naisena haluttu, niin onnittelut sinulle.

Olet poikkeus ja poikkeus vahvistaa säännön.

Enimmäkseen odotin kyllä vastauksia niiltä naisilta joiden markkina-arvo on iän myötä laskenut, niin kuin lähes aina tapahtuu. En väitteitä ja väittelyä siitä että niin ei olisi tapahtunut.

No kyllä minäkin komppaan tuota joka kertoi sen markkina-arvon vain nousseen iän myötä. Tosiasiassa en piittaa vähänkään mistään markkina-arvoista. Koko sana on jonkun ätmin kehittämä ja sehän tiedetään mitä ätmi elämästä tietää ja varsinkaan parin muodostuksesta. Ei yhtikäs mitään. Muutenhan hänelläkin niitä seurustelusuhteita varmasti olisi. Elämästä tekee ihanaa juuri se, että siinä on NIIN PALJON MUUTAKIN kuin pelkkä seksi. Jos sitä ei tajua on kyllä niin säälittävä, että voi hyvällä syyllä kysyä miksi on syntynyt tänne maailmaan.

Se miten vanhenee riippuu valtavan paljon siitä mitä syö. polttaako, juoko paljon, harrastaako liikuntaa säännöllisesti. Geenit, nekin on erilaiset kaikilla ihmisillä. Jotkut vaan säilyy hyvän näköisinä ja toiset vanhenee ihan silmissä. Sitähän on jopa testattu että nuori 30 v. voi olla jo kuin 60 kymppinen elintoiminnoiltaan. Eli suurin osa on kiinni jostain ihan muusta kuin pelkästä iästä.

Kun rakastaa kaikkia ihmisiä se tuo iloa elämään. Ilo taas lisää hyviä hormoneja. Stressi taas vanhentaa. Näillä eväillä siis eteenpäin :))

• ilo.elää kirjoitti:

No kyllä minäkin komppaan tuota joka kertoi sen markkina-arvon vain nousseen iän myötä. Tosiasiassa en piittaa vähänkään mistään markkina-arvoista. Koko sana on jonkun ätmin kehittämä ja sehän tiedetään mitä ätmi elämästä tietää ja varsinkaan parin muodostuksesta. Ei yhtikäs mitään. Muutenhan hänelläkin niitä seurustelusuhteita varmasti olisi. Elämästä tekee ihanaa juuri se, että siinä on NIIN PALJON MUUTAKIN kuin pelkkä seksi. Jos sitä ei tajua on kyllä niin säälittävä, että voi hyvällä syyllä kysyä miksi on syntynyt tänne maailmaan.

Se miten vanhenee riippuu valtavan paljon siitä mitä syö. polttaako, juoko paljon, harrastaako liikuntaa säännöllisesti. Geenit, nekin on erilaiset kaikilla ihmisillä. Jotkut vaan säilyy hyvän näköisinä ja toiset vanhenee ihan silmissä. Sitähän on jopa testattu että nuori 30 v. voi olla jo kuin 60 kymppinen elintoiminnoiltaan. Eli suurin osa on kiinni jostain ihan muusta kuin pelkästä iästä.

Kun rakastaa kaikkia ihmisiä se tuo iloa elämään. Ilo taas lisää hyviä hormoneja. Stressi taas vanhentaa. Näillä eväillä siis eteenpäin :))

Olisiko kuitenkin mukavampaa jos markkina-arvo olisi yhtä korkea kuin nuorilla ja kauniilla naisilla? Voisit hyödyntää miehiä taloudellisesti helpommin, aivan kuten suurin osa suomalaisista parisuhdehuorista tekee.

• tavistytt

Minun arvoni on pysynyt aina samana vaikka ikää on 50! Miehet on aina minusta kiinnostuneita!

• Ihan yhtä paljon kuin silloin nuorempana?

Ihan yhtä vakuuttavalta kuulostaa kuin täällä väittäisin että naiset juosevat perässäni ja saan seksiä ilmaiseksi kaunottarilta ja parisuhteeseenkin olisi ollut aina mahdollisuus, mutta en ole tahtonut. Valheessa ei ole hyvä elää.

En väitä etteikö naisilla olisi vientiä vanhempanakin, mutta harvemmalla läheskään niin paljon kuin nuorina.

Ja niin kuin jo sanoin aikaisemmin "Enimmäkseen odotin kyllä vastauksia niiltä naisilta joiden markkina-arvo on iän myötä laskenut, niin kuin lähes aina tapahtuu. En väitteitä ja väittelyä siitä että niin ei olisi tapahtunut."

• 1vanhanarttu

No ei multakaan kunnon vastausta tähän tule, koska en ole "markkinoilla" koskaan ollutkaan siinämielessä, että olis tullut sitä jotenki "testattua" sillon nuorena eikä nytkään.. Suhteessa oon ollut 18-38 ja nyt vikat 10kk yksin.

Ja ei ole varmaan mitään arvoa, näin uskallan väittää!

• tavistytt

Saatko siitä kiksejä jos naisen arvo on laskenut? Olinpa tyhmä kun edes vastasin sun tyhmään kysymykseen!

• 1vanhanarttu kirjoitti:

No ei multakaan kunnon vastausta tähän tule, koska en ole "markkinoilla" koskaan ollutkaan siinämielessä, että olis tullut sitä jotenki "testattua" sillon nuorena eikä nytkään.. Suhteessa oon ollut 18-38 ja nyt vikat 10kk yksin.

Ja ei ole varmaan mitään arvoa, näin uskallan väittää!

Jotenkin kuitenkin parisuhteeseen pääsit, joten on se siinä mielessä tullut testattua että kelpasit miehelle. Oletko nyt sitten 10 kk ollut omasta tahdostasi yksin vai etkö kelpaa enää miehille niin kuin nuorena?

Aivan varmasti olet ollut ainakin halutumpi nuoremapana kuin nyt. Joten ihan hyvin voit vastata kysymykseen ja kertoa miltä tuntuu olla nyt vähemmän haluttu kuin nuorempana.

• tavistytt kirjoitti:

Saatko siitä kiksejä jos naisen arvo on laskenut? Olinpa tyhmä kun edes vastasin sun tyhmään kysymykseen!

"Saatko siitä kiksejä jos naisen arvo on laskenut?"

En. Haluan vaan tietää miten se vaikuttaa naisen elämään. Haluan tietää onko se esimerkiksi ihan kamalaa vai onko se ihan ok. Vai väittääkö joku jopa että se on hyvä asia. Jotkut naisethan julistavat olevansa niin itsenäisiä etteivät miestä elämäänsä tarvitse.

• 1vanhanarttu
        super-atm kirjoitti:

Jotenkin kuitenkin parisuhteeseen pääsit, joten on se siinä mielessä tullut testattua että kelpasit miehelle. Oletko nyt sitten 10 kk ollut omasta tahdostasi yksin vai etkö kelpaa enää miehille niin kuin nuorena?

Aivan varmasti olet ollut ainakin halutumpi nuoremapana kuin nyt. Joten ihan hyvin voit vastata kysymykseen ja kertoa miltä tuntuu olla nyt vähemmän haluttu kuin nuorempana.

En ole testannut nyt 10kk aikana markkina-arvoani, mutta tiedän ihan testaamattakin, etten kelpaisi, kun lukenut tätä palstaa nyt pari kk ajan millaseks meno käyny, ettei kukaan enää kelpaa kenellekkään jollei ole nuori, komea, kaunis jne.

Riittikö vastaus? Ja pahaltahan se yksinäisyys kaikista varmaan tuntuu.. Ainakin välillä :)

• tavistytt

Ok, Vanhemmat miehet lähestyy mua enemmän kuin nuorempana ollessani, että tunkua on välillä ihan liikaakin! Tällä hetkellä olen valinnut selibaatin! Mutta yksin ei ole kiva olla liian pitkään:(

• 1vanhanarttu kirjoitti:

En ole testannut nyt 10kk aikana markkina-arvoani, mutta tiedän ihan testaamattakin, etten kelpaisi, kun lukenut tätä palstaa nyt pari kk ajan millaseks meno käyny, ettei kukaan enää kelpaa kenellekkään jollei ole nuori, komea, kaunis jne.

Riittikö vastaus? Ja pahaltahan se yksinäisyys kaikista varmaan tuntuu.. Ainakin välillä :)

Ei kannata tasoaan määritellä tämän palstan juttujen perusteella vaan jossain muualla. Itse en ole atm sen takia jos joku täällä niin väittää, vaan siksi että olen sen itse todennut vähäisen naismenestyksen takia.

• tavistytt kirjoitti:

Ok, Vanhemmat miehet lähestyy mua enemmän kuin nuorempana ollessani, että tunkua on välillä ihan liikaakin! Tällä hetkellä olen valinnut selibaatin! Mutta yksin ei ole kiva olla liian pitkään:(

"Tällä hetkellä olen valinnut selibaatin! Mutta yksin ei ole kiva olla liian pitkään:("

Vähän ristiriitaista. Saisit miehen, mutta olet valinnut selibaatin, mutta ei ole kiva olla yksin. Eikö ne vanhat miehet vanhalle naiselle kelpaa?

• tavistytt

Ei kelpaa! Vaikka sanotaan että vanhassa vara parempi! Vanhemmat miehet on vihaisempia! Mä jäin koukkuun tähän keskusteluun?

• naineen
        super-atm kirjoitti:

Ei kannata tasoaan määritellä tämän palstan juttujen perusteella vaan jossain muualla. Itse en ole atm sen takia jos joku täällä niin väittää, vaan siksi että olen sen itse todennut vähäisen naismenestyksen takia.

No joo markkina arvon käyn testaamassa minäkin tasaisin väliajoin. Ja ei , ei minkäänlaisia merkkejä et ois laskemaan päin pänvastoin koska ikähaarukka on vaan laajentunut.

• tavistytt kirjoitti:

Ei kelpaa! Vaikka sanotaan että vanhassa vara parempi! Vanhemmat miehet on vihaisempia! Mä jäin koukkuun tähän keskusteluun?

"Ei kelpaa! Vaikka sanotaan että vanhassa vara parempi! Vanhemmat miehet on vihaisempia! Mä jäin koukkuun tähän keskusteluun?"

Miten vihaisempia? Eli sinuun pätee sama kuin lähes kaikkiin sinkkunaisiin. Saisit miehen, mutta ei kelpaa.

• naineen kirjoitti:

No joo markkina arvon käyn testaamassa minäkin tasaisin väliajoin. Ja ei , ei minkäänlaisia merkkejä et ois laskemaan päin pänvastoin koska ikähaarukka on vaan laajentunut.

"Enimmäkseen odotin kyllä vastauksia niiltä naisilta joiden markkina-arvo on iän myötä laskenut, niin kuin lähes aina tapahtuu. En väitteitä ja väittelyä siitä että niin ei olisi tapahtunut."

• tavistytt

Nyt sä yleistit mut johonkin sun taulukkoon? Mä oon yksin mun henkilökohtaisista syistä! Sen takia torjun miehet, onhan mulla oikeus omaan elämääni, eikä sitä sääntele kukaan eikä mikään olettamus tai sääntö! Mä olen vapauteni ansainnut! Olen saanut nauttia parisuhteen iloista ja suruista aika paljonkin :)

• qwertyuiopoiuytrew
        super-atm kirjoitti:

"Enimmäkseen odotin kyllä vastauksia niiltä naisilta joiden markkina-arvo on iän myötä laskenut, niin kuin lähes aina tapahtuu. En väitteitä ja väittelyä siitä että niin ei olisi tapahtunut."

Rehellistä naista saat etsiä pitkään, heille markkina-arvon lasku on niin karu fakta, että puhuvat paskaa ja koittavat muuttaa keskustelun suuntaa.

• tavistytt kirjoitti:

Nyt sä yleistit mut johonkin sun taulukkoon? Mä oon yksin mun henkilökohtaisista syistä! Sen takia torjun miehet, onhan mulla oikeus omaan elämääni, eikä sitä sääntele kukaan eikä mikään olettamus tai sääntö! Mä olen vapauteni ansainnut! Olen saanut nauttia parisuhteen iloista ja suruista aika paljonkin :)

"Nyt sä yleistit mut johonkin sun taulukkoon?"

Ei ole mitään taulukkoa.

"Mä oon yksin mun henkilökohtaisista syistä! Sen takia torjun miehet, onhan mulla oikeus omaan elämääni, eikä sitä sääntele kukaan eikä mikään olettamus tai sääntö! Mä olen vapauteni ansainnut! Olen saanut nauttia parisuhteen iloista ja suruista aika paljonkin :)"

Tietysti saat olla yksin jos tahdot. Muista mainita ettei nainen tee miehellä mitään. Parempi olla yksin kun ei tarpeeksi hyvää löydy! Niin se on, hyvä naiset!

• qwertyuiopoiuytrew kirjoitti:

Rehellistä naista saat etsiä pitkään, heille markkina-arvon lasku on niin karu fakta, että puhuvat paskaa ja koittavat muuttaa keskustelun suuntaa.

"Rehellistä naista saat etsiä pitkään, heille markkina-arvon lasku on niin karu fakta, että puhuvat paskaa ja koittavat muuttaa keskustelun suuntaa."

Tuon huomasin heti ensimmäisistä kommenteista. Jos jollekin 50 naiselle vientiä vielä vähän olisikin, niin ei varmasti niin paljon kuin nuorena. Sitten pitää todistella että kyllähän tässä nyt vielä seuraa löytyy ihan tuosta vaan helposti.

• tavistytt

On hyvä olla välillä yksin, niin voi miettiä mien voisi seuraavassa parisuhteessa toimia paremmin! Tai ottaa toinen paremmin huomioon! Kaikella on aikansa ja paikkansa! Ei koskaan tiedä mikä odottaa kulman takana! Live is Live ;)

• Aitominä
        super-atm kirjoitti:

Näin todellakin tapahtuu,täysin luonnollista.Ensin kukoistetaan,sitten lakastutaan.Näin käy ihan jokaisen kohdalla,miehen niinkuin naisen.Itselleni ulkonäön rupsahtaminen tuli erittäin pienessä ajassa,sairastuin tautiin joka vie viehätysvoimaa rutkasti ja samaan aikaan "mummotauti" iski.Olihan siinä kriisi päällä.Kuitenkin.voin sanoa olevani tyytyväinen,tänä päivänä.Jää niin paljon enemmän aikaa elämästä nauttimiseen,kun ei aika valu itsensä tarkkailuun ja laittamiseen.Voi lähteä ulos aitona itsenään ja sulautua massaan.Vapautuminen,se kuvaa hyvin tätä tunnetilaa.Ei enää tarvetta olla muille mieliksi.

• Aitominä kirjoitti:

Näin todellakin tapahtuu,täysin luonnollista.Ensin kukoistetaan,sitten lakastutaan.Näin käy ihan jokaisen kohdalla,miehen niinkuin naisen.Itselleni ulkonäön rupsahtaminen tuli erittäin pienessä ajassa,sairastuin tautiin joka vie viehätysvoimaa rutkasti ja samaan aikaan "mummotauti" iski.Olihan siinä kriisi päällä.Kuitenkin.voin sanoa olevani tyytyväinen,tänä päivänä.Jää niin paljon enemmän aikaa elämästä nauttimiseen,kun ei aika valu itsensä tarkkailuun ja laittamiseen.Voi lähteä ulos aitona itsenään ja sulautua massaan.Vapautuminen,se kuvaa hyvin tätä tunnetilaa.Ei enää tarvetta olla muille mieliksi.

Et voi enää niin helposti käyttää miehiä esimerkiksi taloudellisesti hyväksi.

• tässä.rehellisesti
        super-atm kirjoitti:

"Rehellistä naista saat etsiä pitkään, heille markkina-arvon lasku on niin karu fakta, että puhuvat paskaa ja koittavat muuttaa keskustelun suuntaa."

Tuon huomasin heti ensimmäisistä kommenteista. Jos jollekin 50 naiselle vientiä vielä vähän olisikin, niin ei varmasti niin paljon kuin nuorena. Sitten pitää todistella että kyllähän tässä nyt vielä seuraa löytyy ihan tuosta vaan helposti.

No kyllä voin ihan täysin rehellisesti todeta, että nimenomaan 50 on vientiä riittänyt. Nyt on niskassa ne puumabonkarit (nuoret miehet) ja itseni ikäiset sekä vanhemmat miehet. Olen aina ollut kaunis, nyt olen vain vanhempi mutta edelleen kaunis. En ole koskaan polttanut enkä käytä juuri lainkaan alkoholia. Liikun ja syön terveellisesti. Johtuisiko siitä, että näytän ikääni paljon nuoremmalta. Olen myös naiselliset muodot omaava kurvikas ja naisellinen nainen. Nuorena olin luukasa (ainakin omasta mielestäni) joten sain paljon myös palautetta siitä ja toivotuksia että jospa jo vähän lihoisit. Nyt olen sitten päässyt ilmeisesti vihdoin viimein niihin naisellisempiin mittoihin.

Miesten huomio ei ole minulle ollut koskaan mikään tarve. Minulle ei ole kehittynyt mitään huomionhalua miehiltä kun sitä huomiota on saanut liikaakin jo lapsi-ikäisestä asti (muutama pedofiilitapaus). En ole koskaan kokenut sitä millään lailla hyvänä asiana. Ihan siitä syystä että kun on kaunis saa huomiota mitä kummallisimmilta ääliöiltä ja juurikin näiltä setämiehiltä kuten jossain toisessa ketjussa keskustellaan. Jos yrittäisi vähän selittää millaisilta miehiltä niin menepäs joskus jonnekin tapahtumaan jossa on kauniita naisia niin näet millaisia miehiä siellä on. Ei mitään kaksisia todellakaan. Oikeat ihanat miehet katsovat naisessa muutakin kuin ulkonäköä. Näin se vaan menee. Sen oikean ja ihanan miehen metsästäminen on todella työlästä kaikkien niiden höynäaivojen seasta. Joten en edes oikein ymmärrä tuota koko markkina-arvokeskustelua. Tuollaista ei voi keksiä kukaan muu kuin mies.

• tässä.rehellisesti kirjoitti:

No kyllä voin ihan täysin rehellisesti todeta, että nimenomaan 50 on vientiä riittänyt. Nyt on niskassa ne puumabonkarit (nuoret miehet) ja itseni ikäiset sekä vanhemmat miehet. Olen aina ollut kaunis, nyt olen vain vanhempi mutta edelleen kaunis. En ole koskaan polttanut enkä käytä juuri lainkaan alkoholia. Liikun ja syön terveellisesti. Johtuisiko siitä, että näytän ikääni paljon nuoremmalta. Olen myös naiselliset muodot omaava kurvikas ja naisellinen nainen. Nuorena olin luukasa (ainakin omasta mielestäni) joten sain paljon myös palautetta siitä ja toivotuksia että jospa jo vähän lihoisit. Nyt olen sitten päässyt ilmeisesti vihdoin viimein niihin naisellisempiin mittoihin.

Miesten huomio ei ole minulle ollut koskaan mikään tarve. Minulle ei ole kehittynyt mitään huomionhalua miehiltä kun sitä huomiota on saanut liikaakin jo lapsi-ikäisestä asti (muutama pedofiilitapaus). En ole koskaan kokenut sitä millään lailla hyvänä asiana. Ihan siitä syystä että kun on kaunis saa huomiota mitä kummallisimmilta ääliöiltä ja juurikin näiltä setämiehiltä kuten jossain toisessa ketjussa keskustellaan. Jos yrittäisi vähän selittää millaisilta miehiltä niin menepäs joskus jonnekin tapahtumaan jossa on kauniita naisia niin näet millaisia miehiä siellä on. Ei mitään kaksisia todellakaan. Oikeat ihanat miehet katsovat naisessa muutakin kuin ulkonäköä. Näin se vaan menee. Sen oikean ja ihanan miehen metsästäminen on todella työlästä kaikkien niiden höynäaivojen seasta. Joten en edes oikein ymmärrä tuota koko markkina-arvokeskustelua. Tuollaista ei voi keksiä kukaan muu kuin mies.

Mitä enemmän selitystä, sitä suurempi valhe.

• ymmärrys

Hehee mikä markkina.. itse saan valita kenet nuoren kollin valitsen kaveriksi kivaan elämään. Siihen käy vain sivistynyt mies.

• "Enimmäkseen odotin kyllä vastauksia niiltä naisilta joiden markkina-arvo on iän myötä laskenut, niin kuin lähes aina tapahtuu. En väitteitä ja väittelyä siitä että niin ei olisi tapahtunut."

qwertyuiopoiuytrew kirjoitti:

• nyky-pulla

Olen lorttoillut koko ikäni ja loppua ei näy. Valkkaan vain parhaat joka viikonloppu.

• Nimimerkkisi on nyky-pulla ja olet lorttoillut koko ikäsi. Tuskin voit valita parhaita.

• pilallamikäpilalla

Markkina-arvoni laski nollaan kun sain lapsen :( Kuka enää tällaista haluaisi kun vartalokin on pilalla ja olen sidoksissa lapseen. Ei kukaan järkevä. Vanhempi lapseton nainen on korkeampi markkina-arvoltaan kuin tällainen nuori ja lapsen kanssa oleva.

• Entä jos yrittäisit löytää itsellesi yh-miehen, jolla ei myöskään ole vartalo hyvässä kunnossa? Kuulostaako yhtään realistiselta, reilulta ja tasa-arvoiselta?

• Esitin kysymyksen vanhemmille naisille, joten vanha likainen homo päätti vastata.

• gunther_ex

Ei se tunnelmaa latista vaikka molemmat on hapaattomia...jee jeee

• Miyu

Olen nuori nainen, mutta ehkä saan silti sanoa jotain huomioita. Nainen on useimmiten halutuimmillaan parikymppisenä, mutta täytyy ottaa huomioon, etteivät kaikki naiset ole erittäin haluttuja koskaan. Kaikille ei niitä aloitteita tule vaan saavat olla ihan rauhassa yksin. Heillä tuskin se markkina-arvon lasku näkyy elämässä kovin paljon. Ja toisaalta jos on kovin ujo tai liikkuu väärissä paikoissa niin kyllä silloinkin saa olla aika rauhassa.

Jos katselen omia vanhempia sukulaisia niin eipä se vanheneminen ole tuntunut ketään haittaavan. Tosin miksi haittaisi kun oikeastaan kaikki ovat naimisissa. Ymmärrän, että yksinäistä vanhempaa naista saattaa harmittaa, jos vientiä olisi nuorempana ollut mutta enää ei löydä ketään.

• Tiedän kyllä että on poikkeuksia. Otit esimerkkitapauksiksi sellaiset naiset, joihin tämä ei liity. Eli nuori nainen, joka ei ole kaunis. Mutta nuori vähemmän kaunis ja ujo nainen saa silti parisuhteen ja seksiä helposti jos viitsii mennä baariin tai laittaa vaikka nettitreffeille ilmoituksen. Vanhemmalle parisuhteessa elävälle naiselle markkina-arvolla ei tietysti ole niin paljon merkitystä kuin sinkulle. Mutta olen huomannut kyllä että ne varatutkin naiset kaipaavat jonkinlaista ihailua ja huomiota, joten kyllä se heidänkin elämään yleensä jotenkin liittyy.

Hyviä huomioita olet tehnyt. Vaikka halusinkin viestejä vanhemmilta naisilta, joiden markkina-arvo on laskenut ja tietoa siitä miten se heidän elämään on vaikuttanut.

• Älykkö

On nöyryyttävää kysyä ihmisen markkina-arvoa! Ei kukaan itseään rakastava ihminen halua tuntea itseään ei halutuksi! Mihin pyrit näin loukkaavalla kysymyksellä?

• "Ei kukaan itseään rakastava ihminen halua tuntea itseään ei halutuksi! Mihin pyrit näin loukkaavalla kysymyksellä?"

Ei minusta kysymys ole mitenkään loukkaava. En minäkään halua tuntea itseäni ei halutuksi, mutta silti sellainen olen aina ollut. Onhan täällä sinkkupalstalla monet nuoret miehetkin myöntäneet olevansa kelpaamattomia seksiin ja parisuhteeseen ja kertoneet siitä miten se vaikuttaa heidän elämäänsä. Miksi sitten vanhempi nainen ei voisi myöntää markkina-arvonsa alentumista ja kertoa tuntemuksistaan?

Ei ole tarkoitus loukata, vaan keskustella asioista.

• Älykkö

Eikö tosiaanka? Yleensä naisen seksuaalisuus paranee iän myötä:) 50 vuotiaana nainen on parhaimillaan ! Riippuu naisesta haluaako olla parisuhteessa vai ei! Nainenhan sen itse luojan kiitos saa päättää! Naisia ja lapsia pakko naitetaan ulkomailla! :(
        Suomalainen nainen on vapaa! Ja onnellinen!

• Älykkö kirjoitti:

Eikö tosiaanka? Yleensä naisen seksuaalisuus paranee iän myötä:) 50 vuotiaana nainen on parhaimillaan ! Riippuu naisesta haluaako olla parisuhteessa vai ei! Nainenhan sen itse luojan kiitos saa päättää! Naisia ja lapsia pakko naitetaan ulkomailla! :(
        Suomalainen nainen on vapaa! Ja onnellinen!

"Yleensä naisen seksuaalisuus paranee iän myötä:)"

Korjaan: naisen seksuaaliset halut kasvavat iän myötä. Johtuisikohan tämä siitä, että sitä seksiä on vanhemman naisen vaikeampaa saada, ainkaan niiltä tasokkaammilta miehiltä, joista haaveilee. Yleensä sen arvo nousee, mitä on vaikeampaa saada ja mikä on harvinaista.

"50 vuotiaana nainen on parhaimillaan !"

Ehkä omasta mielestään.

"Riippuu naisesta haluaako olla parisuhteessa vai ei! Nainenhan sen itse luojan kiitos saa päättää! Naisia ja lapsia pakko naitetaan ulkomailla! :("

Saa päättää jos on varaa päättää. Ei ihan jokainen vanhempi nainen kovin monelle kelpaa enää parisuhteeseen. Uskon että ulkomaillakin ne vanhemmat naiset saavat olla ihan rauhassa pakkonaittamisen suhteen.

"Suomalainen nainen on vapaa! Ja onnellinen!"

Myös vanhempi nainen, jonka markkina-arvo on laskenut?

• gnomekicker

Voi sinua ap! Et sitten ole tyytyväinen mihinkään.
      Kun ei tämä väittämäsi aina olekaan absoluuttinen totuus.
      Ihmiset vanhenee, niin myös sinä, ei meistä kukaan pysy nuorena. Se nyt vaan on fakta-asia. Pitäisikö heti 30-rajan tullessa vastaan vetää vekkihame päälle ja nuttura niskaan? Istua kiikkustuolissa ja muistella nuoruutta? Ei suinkaan.
      Toisilla ns.markkina-arvo laskee ja toisilla se ehkä vain muuttuu toisenlaiseksi jos nyt joku "markkina-arvo" on sitä tärkeintä tässä elämässä.
      Omalla kohdallani on muuttunut sikäli että minua lähestyvät hiukan vanhemmat miehet kuin ennen. Edelleen kuitenkin suunnilleen samalla ikäerolla itseeni nähden ja se on ihan okei. Jotenkin vaikuttaa että vientiä olisi nykyisin enemmänkin jos vain haluaisin kelkkaan mukaan, paitsi enhän minä voi tietää, tietäjäthän ovat kaikki ätmit tällä palstalla, minua näkemättä ja tuntematta.
      Itse en "juossut" edes parikymppisenä vaan olin pitkässä suhteessa, samassa suhteessa vielä yli kolmekymppisenäkin, lapsia en tehnyt tähän pahaan maailmaan enkä tee vaikka vielä olisi mahdollisuus siihen. Se on oma valintani enkä ole valinnoistani tilitysvelvollinen kellekään.

• "Voi sinua ap! Et sitten ole tyytyväinen mihinkään."

Kyllä olen.

"Kun ei tämä väittämäsi aina olekaan absoluuttinen totuus."

Kyllä se monien osalla on.

"Ihmiset vanhenee, niin myös sinä, ei meistä kukaan pysy nuorena. Se nyt vaan on fakta-asia. Pitäisikö heti 30-rajan tullessa vastaan vetää vekkihame päälle ja nuttura niskaan? Istua kiikkustuolissa ja muistella nuoruutta? Ei suinkaan."

Miten tuo liittyy asiaan?

"Toisilla ns.markkina-arvo laskee ja toisilla se ehkä vain muuttuu toisenlaiseksi jos nyt joku "markkina-arvo" on sitä tärkeintä tässä elämässä."

Kerro tarkemmin? Puhe oli nyt siitä miten helposti saa seksiä ja parisuhteen.

"Omalla kohdallani on muuttunut sikäli että minua lähestyvät hiukan vanhemmat miehet kuin ennen. Edelleen kuitenkin suunnilleen samalla ikäerolla itseeni nähden ja se on ihan okei. Jotenkin vaikuttaa että vientiä olisi nykyisin enemmänkin jos vain haluaisin kelkkaan mukaan, paitsi enhän minä voi tietää, tietäjäthän ovat kaikki ätmit tällä palstalla, minua näkemättä ja tuntematta."

Siis mitä et voi tietää?

"Itse en "juossut" edes parikymppisenä vaan olin pitkässä suhteessa, samassa suhteessa vielä yli kolmekymppisenäkin, lapsia en tehnyt tähän pahaan maailmaan enkä tee vaikka vielä olisi mahdollisuus siihen. Se on oma valintani enkä ole valinnoistani tilitysvelvollinen kellekään."

Ei tuo lapsen tekeminen nyt liittynyt asiaan mitenkään.

• gnomekicker

Huomaan että sulta meni yli ymmärryksen. Ei se mitään.
        Joillakin ns.markkina-arvo laskee, toisilla ei. Muuttuu joka tapauksessa. Nytkö helpompi ymmärtää?

• gnomekicker kirjoitti:

Huomaan että sulta meni yli ymmärryksen. Ei se mitään.
        Joillakin ns.markkina-arvo laskee, toisilla ei. Muuttuu joka tapauksessa. Nytkö helpompi ymmärtää?

"Joillakin ns.markkina-arvo laskee, toisilla ei. Muuttuu joka tapauksessa. Nytkö helpompi ymmärtää?"

Et selventänyt ollenkaan asiaa. Sitä paitsi jos yhtään jaksoit lukea niin:

qwertyuiopoiuytrew kirjoitti:

• gnomekicker

Jaksoin kyllä lukea ja yritin sinulle selventää ettet välttämättä saa niitä vastauksia joita niin kipeästi haluat. Valehtelemaan en rupea, enkä rauiralangasta vääntämään, ellei muuten mene viesti perille niin olkoot. Jos semmoinen seikka, että naisella ns. markkina-arvo pysyy suht samanlaisena mutta muuttaa muotonsa siten että kelpaa vanhemmille miehille vaikkei ehkä nuorimmille, sinua häritsee niin en minä sille voi mitään. Vanheneminen on kaikille karu fakta, sen hyväksyminen tekee elämästä kyllä paljon helpompaa.
        Jos tuo sinusta vaikuttaa paskapuheelta niin antaa olla niin. Ei se mun maailmaa kaada.
        Mitä en voinut tietää? Johan siihen vastasin samassa kappaleessa. Tietäjäthän ovat yleensä suurin osa tämän palstan ätmeistä, heillähän on jo kaikki faktat. Eriävää mielipidettä ei saa esittää ja kaikki naiset ovat samanlaisia....eikö se näin mene?
        Ihan viimeisenä mainitsemani asia ei liittynytkään sun aloitukseen, paitsi siltä osin että joku tuossa aiemmin sanoi, että lapsen synnyttänyt nainen on menettänyt markkina-arvoaan. "Juoksut juosseena" jne. otit itse aloituksessasi puheeksi, minä vain vastasin siihen.

• gnomekicker kirjoitti:

Jaksoin kyllä lukea ja yritin sinulle selventää ettet välttämättä saa niitä vastauksia joita niin kipeästi haluat. Valehtelemaan en rupea, enkä rauiralangasta vääntämään, ellei muuten mene viesti perille niin olkoot. Jos semmoinen seikka, että naisella ns. markkina-arvo pysyy suht samanlaisena mutta muuttaa muotonsa siten että kelpaa vanhemmille miehille vaikkei ehkä nuorimmille, sinua häritsee niin en minä sille voi mitään. Vanheneminen on kaikille karu fakta, sen hyväksyminen tekee elämästä kyllä paljon helpompaa.
        Jos tuo sinusta vaikuttaa paskapuheelta niin antaa olla niin. Ei se mun maailmaa kaada.
        Mitä en voinut tietää? Johan siihen vastasin samassa kappaleessa. Tietäjäthän ovat yleensä suurin osa tämän palstan ätmeistä, heillähän on jo kaikki faktat. Eriävää mielipidettä ei saa esittää ja kaikki naiset ovat samanlaisia....eikö se näin mene?
        Ihan viimeisenä mainitsemani asia ei liittynytkään sun aloitukseen, paitsi siltä osin että joku tuossa aiemmin sanoi, että lapsen synnyttänyt nainen on menettänyt markkina-arvoaan. "Juoksut juosseena" jne. otit itse aloituksessasi puheeksi, minä vain vastasin siihen.

"Jos semmoinen seikka, että naisella ns. markkina-arvo pysyy suht samanlaisena mutta muuttaa muotonsa siten että kelpaa vanhemmille miehille vaikkei ehkä nuorimmille, sinua häritsee niin en minä sille voi mitään."

Ei naisen markkina-arvo pysy samana. Jos sinulla on vielä vanhana naisena vientiä, niin onneksi olkoon. Tuskin kuitenkaan niin paljon miehiä kuin nuorena. Paitsi jos olit nuorena yh tai huomattavasti lihavampi kuin nykyään.

En tosiaan kaivannut kommentteja naisilta, joilla on tarve vakuutella oman markkina-arvonsa ikuista säilymistä. En väitä, etteikö sellaisia naisia olisi, joiden markkina-arvo säilysisi jollain tasolla myös vanhana, mutta en kaivannut heiltä kommentteja.

• 1212
        gnomekicker kirjoitti:

Olet väärässä. MA ei pysy samana.

Tutkimuksissa on todettu että kaiken ikäiset miehet pitävät n. 20-22v naisia kaikista haluttavimpina ja 25v jälkeen alkaa yleensä lasku. Naiset pitävät oman ikäisiään miehiä haluttavimpina ja projisoivat omat halunsa miehiin.

Syyt miksi kysyntä vaikuttaa pysyvän samana ovat nämä:

1. Enemmistö vanhemmista miehistä ei saa nuorempia, niinpä he joutuvat _tyytymään_ oman ikäiseensä naiseen. Tätä he eivät tunnusta, koska silloin jäisi ilman.

2. Vapaiden miesten taso on erilainen. 30 jälkeen yhä suurempi osa vapaista miehistä on ns. ongelmaisia. Suurin osa korkean tason miehistä on naimisissa, enemmistö matalan tason miehistä on sinkkuja. Ts. määrä voi pysyä samana mutta laatu ei.

• kolkytneljä
        1212 kirjoitti:

Olet väärässä. MA ei pysy samana.

Tutkimuksissa on todettu että kaiken ikäiset miehet pitävät n. 20-22v naisia kaikista haluttavimpina ja 25v jälkeen alkaa yleensä lasku. Naiset pitävät oman ikäisiään miehiä haluttavimpina ja projisoivat omat halunsa miehiin.

Syyt miksi kysyntä vaikuttaa pysyvän samana ovat nämä:

1. Enemmistö vanhemmista miehistä ei saa nuorempia, niinpä he joutuvat _tyytymään_ oman ikäiseensä naiseen. Tätä he eivät tunnusta, koska silloin jäisi ilman.

2. Vapaiden miesten taso on erilainen. 30 jälkeen yhä suurempi osa vapaista miehistä on ns. ongelmaisia. Suurin osa korkean tason miehistä on naimisissa, enemmistö matalan tason miehistä on sinkkuja. Ts. määrä voi pysyä samana mutta laatu ei.

Uskon kyllä noihin keskiarvoihin, mutta silti yksilöllisissä preferensseissä on eroja ja esimerkiksi haluttavimpien naisten listoilla on vanhempiakin naisia. Toisekseen, kun kysytään mitkä ominaisuudet ovat tärkeitä hyvässä parisuhteessa, tulevat muut seikat sekoittamaan pakkaa. Ehkä näissä teorioissa on se ongelma, että ne puhuvat keskiarvoista ja analyysitaso on makroluokkaa, siksi ne eivät kohtaa ja kuvaa yksilöllistä kokemusmaailmaa.

• gnomekicker
        super-atm kirjoitti:

"Jos semmoinen seikka, että naisella ns. markkina-arvo pysyy suht samanlaisena mutta muuttaa muotonsa siten että kelpaa vanhemmille miehille vaikkei ehkä nuorimmille, sinua häritsee niin en minä sille voi mitään."

Ei naisen markkina-arvo pysy samana. Jos sinulla on vielä vanhana naisena vientiä, niin onneksi olkoon. Tuskin kuitenkaan niin paljon miehiä kuin nuorena. Paitsi jos olit nuorena yh tai huomattavasti lihavampi kuin nykyään.

En tosiaan kaivannut kommentteja naisilta, joilla on tarve vakuutella oman markkina-arvonsa ikuista säilymistä. En väitä, etteikö sellaisia naisia olisi, joiden markkina-arvo säilysisi jollain tasolla myös vanhana, mutta en kaivannut heiltä kommentteja.

Ja kommentistasi huomaan ettei mennyt sana perille koska et saanutkaan sitä vastausta jota halusit. Toisekseen et lukenut kirjoituksiani koska olisi sun pitänyt sieltä huomata etten ole yh. Lihava en ole ollut koskaan.
        En minä vakuuttele MA:n säilymistä ikuisena, missä minä niin väitin? Eihän sen edes kuulu säilyä ennallaan ikuisesti.
        Et kaivannut kommentteja minunlaiselta niin, sitä kuitenkin sait ja ilmeisesti osui jonnekin koska noin kiivasti olet jaksanut vastata ja esittää vastaväitteitä. Muussa tapauksessa olisit ohittanut kommenttini. Tämä on vapaa maa ja palstalle saa kirjoittaa kuka haluaa, SINÄ et siitä määrää.

1212
        Olen väärässä? No, sun mielestä sitten, ei se minua haittaa. Ethän sinäkään millään halua uskoa että on olemassa muunlaisia miehiä kuin te kaksi(super-ätmi ja sinä) tässä maailmassa.
        Saattaa väittämäsi ryhmistä 1 ja 2 olla oikein tai sitten ei. Mihin ryhmään itse kuulut? Turha yrittää väittää että vielä olisit markkina-arvosi huipussa, muuten et palstalla niin tiuhaan kirjoittelisi.
        Molemmat ryhmät ovat siis myös menettäneet markkina-arvonsa. Vanhempi mies ei enää saa nuorta naista = MA on laskenut. 30 vapaista miehistä on taso laskenut = MA on laskenut.
        Semmoinen seikka etten ole yhtä haluttava 35v kuin joku 20v ei minua haittaa, se on elämän normaalia kulkua, minä olen sen hyväksynyt mutta tämän palstan miehet eivät sitä voi millään hyväksyä.Teidän mielestä mun pitäisis nyt vaan itkeä ja huutaa kuinka paskoja kaikki miehet ovat. Minusta se on outoa.
        Minulla ei todellakaan mene koko aika tämän palstan päivystämiseen, enkä missään nimessä metsästä miehiä. Minulla oli YKSI hyvä, pitkä avioliitto. Sellaista miestä ei toiste tule vastaan, kuten itse sanoit, yli 30 miehistä ovat vain hylkiöt enää vapaina (sun logiikka). Tästä en viitsi sen enempää väitellä kun huomaan ettei normaalia aikuisten keskustelua tälle palstalle kannata yrittää. Sama itkuvirsi päivästä toiseen.

• kolkytneljä
        super-atm kirjoitti:

Mitenkä tuota pitäisi kommentoida? Tiedostan sen, että tulen vanhenemaan, seksuaalinen haluttavuuteni (vieraiden miesten silmissä) laskee nollaan, ruumiini rapistuu ja lopulta kuolen. Tiedostan myös sen, että tyytyväisyys elämään ja onnellisuus ei ole sidoksissa seksuaaliseen haluttavuuteen. Ihminen kohtaa elämässään haasteita, kriisejä ja menetyksiä joihin ihminen myös sopeutuu. The difference between a stumbling block and a stepping stone is the character of the individual walking the path.

• gnomekicker kirjoitti:

Ja kommentistasi huomaan ettei mennyt sana perille koska et saanutkaan sitä vastausta jota halusit. Toisekseen et lukenut kirjoituksiani koska olisi sun pitänyt sieltä huomata etten ole yh. Lihava en ole ollut koskaan.
        En minä vakuuttele MA:n säilymistä ikuisena, missä minä niin väitin? Eihän sen edes kuulu säilyä ennallaan ikuisesti.
        Et kaivannut kommentteja minunlaiselta niin, sitä kuitenkin sait ja ilmeisesti osui jonnekin koska noin kiivasti olet jaksanut vastata ja esittää vastaväitteitä. Muussa tapauksessa olisit ohittanut kommenttini. Tämä on vapaa maa ja palstalle saa kirjoittaa kuka haluaa, SINÄ et siitä määrää.

1212
        Olen väärässä? No, sun mielestä sitten, ei se minua haittaa. Ethän sinäkään millään halua uskoa että on olemassa muunlaisia miehiä kuin te kaksi(super-ätmi ja sinä) tässä maailmassa.
        Saattaa väittämäsi ryhmistä 1 ja 2 olla oikein tai sitten ei. Mihin ryhmään itse kuulut? Turha yrittää väittää että vielä olisit markkina-arvosi huipussa, muuten et palstalla niin tiuhaan kirjoittelisi.
        Molemmat ryhmät ovat siis myös menettäneet markkina-arvonsa. Vanhempi mies ei enää saa nuorta naista = MA on laskenut. 30 vapaista miehistä on taso laskenut = MA on laskenut.
        Semmoinen seikka etten ole yhtä haluttava 35v kuin joku 20v ei minua haittaa, se on elämän normaalia kulkua, minä olen sen hyväksynyt mutta tämän palstan miehet eivät sitä voi millään hyväksyä.Teidän mielestä mun pitäisis nyt vaan itkeä ja huutaa kuinka paskoja kaikki miehet ovat. Minusta se on outoa.
        Minulla ei todellakaan mene koko aika tämän palstan päivystämiseen, enkä missään nimessä metsästä miehiä. Minulla oli YKSI hyvä, pitkä avioliitto. Sellaista miestä ei toiste tule vastaan, kuten itse sanoit, yli 30 miehistä ovat vain hylkiöt enää vapaina (sun logiikka). Tästä en viitsi sen enempää väitellä kun huomaan ettei normaalia aikuisten keskustelua tälle palstalle kannata yrittää. Sama itkuvirsi päivästä toiseen.

"Et kaivannut kommentteja minunlaiselta niin, sitä kuitenkin sait ja ilmeisesti osui jonnekin koska noin kiivasti olet jaksanut vastata ja esittää vastaväitteitä."

Miksi sitten vastasit täysin ohi kysymyksen? Jos esitän kysymyksen tietyille henkilöille, niin en kaipaa siihen ryhmään kuulumattomilta mitään vastauksia.

"Tämä on vapaa maa ja palstalle saa kirjoittaa kuka haluaa, SINÄ et siitä määrää."

En määrää, mutta ei osoita viisautta sellaisen henkilön huudella, jolta ei ole mitään kysytty.

"Ethän sinäkään millään halua uskoa että on olemassa muunlaisia miehiä kuin te kaksi(super-ätmi ja sinä) tässä maailmassa."

Hei mitä paskaa toi nyt on? Ihan tuulesta temmattu väite mitä minä haluan uskoa ja mitä en.

"Teidän mielestä mun pitäisis nyt vaan itkeä ja huutaa kuinka paskoja kaikki miehet ovat. Minusta se on outoa."

Kuka tuollaistakin nyt sitten on vaatinut? Ei kukaan. Laitat sanoja toisten suuhun.

"Minulla ei todellakaan mene koko aika tämän palstan päivystämiseen"

Ehkä voisit pysy kokonaan pois täältä.

"Sama itkuvirsi päivästä toiseen."

Ja nälvimiset perään. No niin, hyvä.

• kolkytneljä kirjoitti:

Mitenkä tuota pitäisi kommentoida? Tiedostan sen, että tulen vanhenemaan, seksuaalinen haluttavuuteni (vieraiden miesten silmissä) laskee nollaan, ruumiini rapistuu ja lopulta kuolen. Tiedostan myös sen, että tyytyväisyys elämään ja onnellisuus ei ole sidoksissa seksuaaliseen haluttavuuteen. Ihminen kohtaa elämässään haasteita, kriisejä ja menetyksiä joihin ihminen myös sopeutuu. The difference between a stumbling block and a stepping stone is the character of the individual walking the path.

"Mitenkä tuota pitäisi kommentoida?"

Miksi minulta kysyt. Ihan sen mukaan miten markkina-arvon lasku on vaikuttanut esimerkiksi mielialaan ja itsetuntoon. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ihan niin kuin kysymys henkilölle, jonka talo on palanut tai joka on hävinnyt kilpailussa. "Miltä nyt tuntuu", ei pitäisi olla liian vaikea kysymys missään tilanteessa.

"Tiedostan sen, että tulen vanhenemaan, seksuaalinen haluttavuuteni (vieraiden miesten silmissä) laskee nollaan, ruumiini rapistuu ja lopulta kuolen. Tiedostan myös sen, että tyytyväisyys elämään ja onnellisuus ei ole sidoksissa seksuaaliseen haluttavuuteen. Ihminen kohtaa elämässään haasteita, kriisejä ja menetyksiä joihin ihminen myös sopeutuu. The difference between a stumbling block and a stepping stone is the character of the individual walking the path."

Onko tähän nähden sitten mielestäsi oikeudenmukaista, että iso osa naisista nirsoilee miesten suhteen nuorina, kun heidän markkina-arvonsa on korkealla? Kun kerran ymmärtävät että vanhhempina naisia eivät ole enää haluttuja?

• piruparka
        super-atm kirjoitti:

"Et kaivannut kommentteja minunlaiselta niin, sitä kuitenkin sait ja ilmeisesti osui jonnekin koska noin kiivasti olet jaksanut vastata ja esittää vastaväitteitä."

Miksi sitten vastasit täysin ohi kysymyksen? Jos esitän kysymyksen tietyille henkilöille, niin en kaipaa siihen ryhmään kuulumattomilta mitään vastauksia.

"Tämä on vapaa maa ja palstalle saa kirjoittaa kuka haluaa, SINÄ et siitä määrää."

En määrää, mutta ei osoita viisautta sellaisen henkilön huudella, jolta ei ole mitään kysytty.

"Ethän sinäkään millään halua uskoa että on olemassa muunlaisia miehiä kuin te kaksi(super-ätmi ja sinä) tässä maailmassa."

Hei mitä paskaa toi nyt on? Ihan tuulesta temmattu väite mitä minä haluan uskoa ja mitä en.

"Teidän mielestä mun pitäisis nyt vaan itkeä ja huutaa kuinka paskoja kaikki miehet ovat. Minusta se on outoa."

Kuka tuollaistakin nyt sitten on vaatinut? Ei kukaan. Laitat sanoja toisten suuhun.

"Minulla ei todellakaan mene koko aika tämän palstan päivystämiseen"

Ehkä voisit pysy kokonaan pois täältä.

"Sama itkuvirsi päivästä toiseen."

Ja nälvimiset perään. No niin, hyvä.

Itsehän sinä usein vastailet ketjuihin ihan mitä sattuu eikä asiaan liittyvää. Miksi sua noin pahasti ketuttaa toisen ihmisen vastaukset?
        "Ehkä voisit pysy kokonaan pois täältä."
        Sitä neuvoisin välillä sinullekin.

• piruparka kirjoitti:

Itsehän sinä usein vastailet ketjuihin ihan mitä sattuu eikä asiaan liittyvää. Miksi sua noin pahasti ketuttaa toisen ihmisen vastaukset?

"Itsehän sinä usein vastailet ketjuihin ihan mitä sattuu eikä asiaan liittyvää. Miksi sua noin pahasti ketuttaa toisen ihmisen vastaukset?"

Päätit sitten kirjoittaa "ite oot"-kommentin. Eniten ketuttaa henkilöhyökkäykset. Eli jos ollaan eri mieltä, niin aletaan nälvimään ja nimittelemään vässykäksi yms. kuvitteellista mitä en ole. Jos joku väittäisi että osa nuorista miehistä jää ilman naista ja haluaisi kuulla minulta vastauksen, että miltä se tuntuu. Niin en tietenkään vastaisi väittämällä, että olen saanut aina naista ja kaikki muutkin nuoret miehet saavat.

Miksi? Olen sinkku, joten tämä palsta on nimen omaan myös minua varten. Ei seurustelevia henkilöitä varten, joiden pääasiallinen tehtävä on vain halveksua miehiä, jotka ovat jääneet tahtomattaan yksin.

Itsekään et vastannut kysymykseen minkä esitin.

• Paskapuhetta

Muuten hyvä mutta rumilla naisilla ei ole korkeaa markkina-arvoa, ei vaikka he olisivat miten nuoria tahansa.

• On ihan hyvä markkina-arvo nuoriin rumiin miehiin nähden ja siihen nähden mitä he ovat vanhoina rumina naisina. Nuori ruma nainen saa kuitenkin seksiä ja parisuhteen jos tahtoo. Yleensä nuori ruma nainen on kuitenkin mielummin sinkkuna, kuin parisuhteessa tasoisensa miehen kanssa.

• äölhjgftrde
        super-atm kirjoitti:

On ihan hyvä markkina-arvo nuoriin rumiin miehiin nähden ja siihen nähden mitä he ovat vanhoina rumina naisina. Nuori ruma nainen saa kuitenkin seksiä ja parisuhteen jos tahtoo. Yleensä nuori ruma nainen on kuitenkin mielummin sinkkuna, kuin parisuhteessa tasoisensa miehen kanssa.

oletko itse nuori vai vanha ja ruma mieshän olit vissiinki jokatap,?

• äölhjgftrde kirjoitti:

oletko itse nuori vai vanha ja ruma mieshän olit vissiinki jokatap,?

Nuoruuden ohittanut, mutta en vielä vanha. Ruma mies olen. Miten kysymyksesi liittyy aiheeseen?

• Eipidäpaikkaansa
        super-atm kirjoitti:

On ihan hyvä markkina-arvo nuoriin rumiin miehiin nähden ja siihen nähden mitä he ovat vanhoina rumina naisina. Nuori ruma nainen saa kuitenkin seksiä ja parisuhteen jos tahtoo. Yleensä nuori ruma nainen on kuitenkin mielummin sinkkuna, kuin parisuhteessa tasoisensa miehen kanssa.

Ei saa parisuhdetta, ei sitten millään. Sen olen nähnyt ihan omin silmin lukemattomia kertoja. Seksiä saa joo, mutta suurin osa niistä pillun vonkaajista on vanhoja juoppoja tai jotain ihan ihme hiippareita, kuten narkkeja. Joten ei rumalla ja nuorella naisella ole yhtään sen helpompaa.

• Eipidäpaikkaansa kirjoitti:

Ei saa parisuhdetta, ei sitten millään. Sen olen nähnyt ihan omin silmin lukemattomia kertoja. Seksiä saa joo, mutta suurin osa niistä pillun vonkaajista on vanhoja juoppoja tai jotain ihan ihme hiippareita, kuten narkkeja. Joten ei rumalla ja nuorella naisella ole yhtään sen helpompaa.

Sinulle ei kelpaa ruma mies, joten olet yksin. Varmaan tosi mukavaa olla yksin, koska olet nirso?

• elämisenkeveys

Rehellinen vastaus. En koskaan ajattele asiaa tuolta kantilta. Olen sellainen kuin olen ja pidän itsestäni juuri sellaisena kuin olen. Minulla ei ole tarvetta miellyttää muita. En ajattele sitä mitä muut ajattelevat minusta.

• Eli sillä ei ole sinulle mitään merkitystä sillä saatko helposti seksiä ja parisuhteen vai saatko ollenkaan?

• markkinakato

Ei haittaa. Minulla on 20v poika, enkä halua hänen ikäisten kanssa seukata missään tapauksessa, enkä milloinkaan. Jos joku"yrittää minua, niin olen huvittunut js tosi otettu.Nuoret "miehet" on niin TOSI SULOISIA :)

• Miten tuo liittyi asiaan? Onko joku sanonut että sinun pitäisi seurustella nuorten miesten kanssa?

• ennnnnnnoosdaoads

Ei kai enää vanhempana pitäis edes olla missään parisuhdemarkkinoilla vaan nuorena on tarkotus löytää se elämän pitunen kumppani sillon kun on nuori ja kaunis(ei kaikki)? Tietty on joitain myös vanhempana parisuhdemarkkinoilla, naisia ja miehiä esim jos jotain tapahtunut tullut ero tai kumppani kuollut tai sitten on vaan nirsoiltu. Sitten on turha valittaa vanhempana jos on yksinäistä kun ei nuorempana huolinut ketään

• Vanhempia naisia on parisuhdemarkkinoilla vaikka kuinka paljon, syystä tai toisesta.

• IkisM

Puhuttaessa naisen markkina-arvon laskusta mielestäni ikä tulee vasta kolmosena koska itsestään huolta pitänyt nainen voi olla viehättävä vanhempanakin. Ne Pahemmat markkina-arvon laskijat naisessa ovat:

1. Ylipaino, suominaiset ovat röllyköitymässä, hurraa:

http://yle.fi/uutiset/kalja-_vai_stressimaha__naisten_vatsat_jo_samankokoisia_kuin_miehilla/7872483

2. Lapsi/lapset

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1426841049411.html

Näin se vaan menee, noihin kumpaankaan ryhmään kuuluvan naisen kanssa en voisi ajatella seurustelevani, vanhemman naisen kanssa jos on vielä kuosi kunnossa voisin hyvinkin viettää aikaa.

• Lihavuus laikuttaa naisen markkina-arvoon huomattavasti. Yllättävän helposti silti nuori lihava nainen saa seksiä ja parisuhteen, jos nyt ei oikein nirsoksi heittäydy.

2. kohdassa olet täysin oikeassa. Vaikka nainen olisi nuori, niin harva mies on kovin innokas toisen miehen lapsia elättämään. Periaatteessa siis nainen alentaa markkina-arvonsa hetkessä todella alas kun päätyy yksinhuoltajaksi. Vanhetessa tämä sama markkina-arvon lasku tapahtuu vaan vähitellen monen vuoden aikana.

• IkisM
        super-atm kirjoitti:

Lihavuus laikuttaa naisen markkina-arvoon huomattavasti. Yllättävän helposti silti nuori lihava nainen saa seksiä ja parisuhteen, jos nyt ei oikein nirsoksi heittäydy.

2. kohdassa olet täysin oikeassa. Vaikka nainen olisi nuori, niin harva mies on kovin innokas toisen miehen lapsia elättämään. Periaatteessa siis nainen alentaa markkina-arvonsa hetkessä todella alas kun päätyy yksinhuoltajaksi. Vanhetessa tämä sama markkina-arvon lasku tapahtuu vaan vähitellen monen vuoden aikana.

Ja sekin on huomionarvoista että ikääntymiselle ei nainen mahda mitään mutta ylipainoon ja jännäpentujen vääntämisestä hän on itse vastuussa. Tuo kyllä totta että paksukin nainen saa seksiä, lainausta siitä iltiksen linkistä:

"”En häpeä pätkääkään ja mittani ovat 160/127. Käyn kylpylöissä ja ja harrastan seksiä. En edes tiedä, mistä sellaisen häpeän tunteen saa. Tiedän, että olen ihana ja kaunis""

Ei v..u 160/127, jos ymmärtäisi hävetä niin saattaisi laihduttaa mutten nyt tarvitse.

""Kolmen lapsen jälkeen vatsanahka roikkuu, mutta se ei seksissä häiritse ja sen saa muuten piiloon napakoilla pikkuhousuilla.”"

Joo, ihan varmasti saa piiloon.

• SeOnFakta
        IkisM kirjoitti:

Ja sekin on huomionarvoista että ikääntymiselle ei nainen mahda mitään mutta ylipainoon ja jännäpentujen vääntämisestä hän on itse vastuussa. Tuo kyllä totta että paksukin nainen saa seksiä, lainausta siitä iltiksen linkistä:

"”En häpeä pätkääkään ja mittani ovat 160/127. Käyn kylpylöissä ja ja harrastan seksiä. En edes tiedä, mistä sellaisen häpeän tunteen saa. Tiedän, että olen ihana ja kaunis""

Ei v..u 160/127, jos ymmärtäisi hävetä niin saattaisi laihduttaa mutten nyt tarvitse.

""Kolmen lapsen jälkeen vatsanahka roikkuu, mutta se ei seksissä häiritse ja sen saa muuten piiloon napakoilla pikkuhousuilla.”"

Joo, ihan varmasti saa piiloon.

Mä en usko tähän juttuun alkuunkaan. Noilla mitoilla ei käydä enäää kylpylöissä vaan maataan sängyssä jonne joku tuo pitsaa ja nostetaan ihmisnosturilla pyörätuoliin.

• Miesten_kustannuksella

"Suomalainen nainen on vapaa! Ja onnellinen!"

• höpsis

Mielestäni minulla yli 50 vuotialla, pyöreällä, suhteellisen tavallisen näköisellä, usein meikittömällä naisella on markkina-arvo kohdallaan. Hyvin monet siistit, fiksusti käyttäytyvät ja hauskan näköiset miehet korvaavat seurani 100-120 eurolla.

• tasoluokittaja

Sinun markkina-arvosi on 1 - 10 asteikolla 2, ei yhtään enempää. Tasokasta selväpäistä miestä et saa pidempään suhteeseen, vaikka maksaisit. Sinun pitää tyytyä tasoluokan 2 tai 1 mieheen, sellaiseen vähän juoppoon ja lihavaan.

• höpsis

Millä perusteella teet luokittelusi? En kelpuuta, eikä ole tarvinnut kelpuuttaa edes seuralaisekseni alkoholilta tai hieltä haiskahtavaa miestä. Lihavuus menee tiettyyn rajaan saakka.
        Typerää edes vastata sinulle, mutta sorruin nyt siihen.

• yökyök-sinua
        höpsis kirjoitti:

Millä perusteella teet luokittelusi? En kelpuuta, eikä ole tarvinnut kelpuuttaa edes seuralaisekseni alkoholilta tai hieltä haiskahtavaa miestä. Lihavuus menee tiettyyn rajaan saakka.
        Typerää edes vastata sinulle, mutta sorruin nyt siihen.

Tuo että huoraat, pudottaa markkina-arvosi nollaan kunnollisen miehen silmissä.

• nojaa

En nyt varmaksi tiedä, kun en ole juurikaan ollut sinkkuna, enkä ole nytkään. Lasten saamisen jälkeen lihoin ja 30 ikäisenä kyllä miesten kiinnostus laski siitä syystä selvästi. Nyt nelikymppisenä olen nuoruuteni mitoissa ja kyllä huomiota piisaa ja myönnän, että nautin siitä. Luulen, että nuorena ei ehkä vaan tajunnut ottaa ihan kaikkea hyötyä irti siitä "markkina-arvostaan". Nyt tiedän enemmän.

• höpsis

On paljon miehiä, joita ei edes kiinnosta nuoret naiset. Toisaalta huomioni kiinnitti, keskustelussa mainittu rumuus. Uskon, että suurempi vaikutus on sillä kantaako nainen itsensä kuinka hyvin ja itsevarmasti. Enkä tarkoita itsevarmuudella pissismäistä varmuutta vaan sisältä kumpuavaa.

• "On paljon miehiä, joita ei edes kiinnosta nuoret naiset."

On paljon miehiä, jotka sanovat noin vanhalle naiselle pitääkseen hänet tyytyväisenä.

• kolkytneljä

Ei sitä markkina-arvon laskua huomaa normielämässä mitenkään, koska kiinnostuneita miehiä, yleensä muutamia vuosia nuorempia, riittää. Ja nykyään tyylinikin on parempi ja naisellisempi kuin nuorena. Mutta varmasti se esim.nettideittailussa näkyisi, että iän perusteella rajattaisiin pois. normielämässä ja ihmisten kohtaamisessa pätevät kuitenkin eri säännöt, jossa attraction sanelee sen, kehen halutaan tutustua.
      Parhailla ja kiinnostavimmilla miehillä on jo sen verran kokemusta naisista, että he ymmärtävät, että hyvään suhteeseen tarvitaan paljon muutakin kuin kaunis ulkokuori. Kokemattomat miehet ja naiset eivät ehkä kypsy sen teinivaiheen ohi, kun kuolataan kaukaa hyvännäköisiä idoleita ja siksi käsitys hyvistä naisista ja miehistä jää kovin pinnalliseksi.

• "Miltä tuntu kun markkina-arvo on laskenut ja laskee?"

Mikä tuossa kysymyksessä ole niin vaikea ymmärtää? Vastasit kysymykseen: miltä tuntuu kun markkina-arvosi ei ole laskenut. Eli kysymys ei ollut kohdennettu sinulle.

Keskimäärin miehen markkina-arvo nousee jos hän laittaa vartalonsa kuntoon tai rikastuu. Sitä tuskin kovin moni kiistää. Näin voisin esittää kysymyksen miehille: "miltä tuntuu kun markkina-arvosi on näistä syistä noussut".

Sitten tulisi vastauksia läskeiltä ja köyhiltä miehiltä, että kyllä niitä naisia silti riittää.

Jotenkin osasin odottaa vastauksia niiltä, joilta en ole mitään kysynyt. Sekä niiltä jotka yrittävät väittää että kaikkien ja kaiken ikäisten naisten markkina-arvo olisia aina sama.

No suomalaisen naisen mielestä nainen on aina ja minkälaisena tahansa haluttu ja tärkeä, kun taas miehelle saa asettaa pitkät vaatimuslistat.

• Stupido21

Kylläpä joku jaksaa askaroida tyhmääkin tyhmemmän kysymyksen kimpussa...Mitä v****a se sulle kuuluu, miten joittenkin markkina-arvo laskee....Jokainen elää omaa elämäänsä, ikääntyy 100 %:lla varmuudella...ja kuoleisuus ihmiskunnassa on myös samat sata. Tyhmyyttään voi tuoda esille monella tavalla....

• "Kylläpä joku jaksaa askaroida tyhmääkin tyhmemmän kysymyksen kimpussa...Mitä v****a se sulle kuuluu, miten joittenkin markkina-arvo laskee...."

Miksi vastasit jos ei kiinnosta? Mitä se sinulle kuuluu mikä ketäkin kiinnostaa?

"Jokainen elää omaa elämäänsä, ikääntyy 100 %:lla varmuudella...ja kuoleisuus ihmiskunnassa on myös samat sata."

Ihanko totta? :) Nyt taidat kyllä huijata, aika vaikea uskoa tuota :)

"Tyhmyyttään voi tuoda esille monella tavalla...."

Olet itse tästä hyvä esimerkki.

• vastatako

Mitä tarkoittaa vanhempi nainen? Onko 35v vanha?

• goinginorout

On se. Super-atm:n mielestä ainakin. Puhuu itsensä pussiin. Toisella palstalla on väittänyt että vanhemmalle sopii vanhempi, yh:lle yh ja sitä rataa......
        Sitten vielä väittävät että mies saavuttaa huippunsa 30-40 vuotiaana, mutta 1212 väitti tällä palstalla että sen ikäiset ovat jo mielenvikaisia hylkiöitä ellei ne jo ole naimisissa. Mutta 35v nainen on ikäloppu ja joutaa kiikkustuoliin sinne vanhainkotiin.
        Nämä hylkiöt itse kääntävät takkinsa mennen tullen.

• "Mitä tarkoittaa vanhempi nainen? Onko 35v vanha?"

Ei nyt tuohon kysymykseen kannata jumittua. 35 vuotiaan naisen markkina-arvo on keskimäärin alhaisempi kuin 20 vuotiaan. Joten voit vastata kysymykseen ihan hyvin.

• goinginorout kirjoitti:

On se. Super-atm:n mielestä ainakin. Puhuu itsensä pussiin. Toisella palstalla on väittänyt että vanhemmalle sopii vanhempi, yh:lle yh ja sitä rataa......
        Sitten vielä väittävät että mies saavuttaa huippunsa 30-40 vuotiaana, mutta 1212 väitti tällä palstalla että sen ikäiset ovat jo mielenvikaisia hylkiöitä ellei ne jo ole naimisissa. Mutta 35v nainen on ikäloppu ja joutaa kiikkustuoliin sinne vanhainkotiin.
        Nämä hylkiöt itse kääntävät takkinsa mennen tullen.

"On se. Super-atm:n mielestä ainakin."

En ole niin koskaan väittänyt. Alanko kertoa myös muille sinun kuviteltuja mielipiteitäsi?

"Puhuu itsensä pussiin. Toisella palstalla on väittänyt että vanhemmalle sopii vanhempi, yh:lle yh ja sitä rataa......"

Miten olen puhunut itseni pussiin? Jos vanhemmalla naisella markkina-arvo on laskenut, niin edelleen hänelle kuuluu se saman ikäinen mies. Valinnanvaraa on vaan luultavasti huomattavasti vähemmän kuin nuorempana naisena.

"Nämä hylkiöt itse kääntävät takkinsa mennen tullen."

Kun keskustelutaitoa ja perusteluita ei ole, niin shaming language ja henkilöhyökkäys alkaa. Toisen hylkiöksi nimittely ei ole asiallista keskustelua. Aloituksessa mainitsin "Ja toivon asiallisia vastauksia." Taisi mennä tuo ohi, tai sitten luetunymmärryksessäsi on vikaa.

• lili39

ei se arkipäivässä tunnu oikein mitenkään - en usko korkemman markkina-arvon takaavan minulle laadukkaampaa arkea. Arjella tarkoitan tässä muutakin kuin arki-päiviä (osaat varmaankin käyttää aivojasi?)

kumppanin etsinnässä olen sikäli tyytyväinen että ehkäpä minut valitan luonteen perusteella seuraavan kerran - eikä ulkonäön ! :) en nimittäin kaipaa suurta ihailijoiden joukko ympärilleni vaan sitä yhtä ja ainoaa tasa-arvoista kumppania. Luulen hänet vielä löytäväni !

• Eli sinulla ei ilmeisest iole ulkonäön perusteella kovin paljon vientiä. Luonnetta tietyst ivoi kehittää mukavammaksi ja paremmaksi, vaikka ulkonäkö ei säilyisikään. Se on tärkeä asia.

Nyt et kaipaa ihailijoita, mutta varmasti nuorempana sinulla oli ulkonäön ja nuoruudenkin perusteella enemmän vientiä miesten keskuudessa. En usko että silloin vanintaperusteenasi oli pelkkä luonne.

"en usko korkemman markkina-arvon takaavan minulle laadukkaampaa arkea"

Etkö siis haluaisi olla yhtä haluttu kuin nuoret naiset yleensä? Se antaisi sinulle kuitenkin mahdollisuuden valita miehiä myös ulkonäön perusteella, eikä vain luonteen. Eikö kuitenkin olisi mukavampaa jos saisit ihailua osaksesi?

• huomiota-ei-kiitos
        super-atm kirjoitti:

Eli sinulla ei ilmeisest iole ulkonäön perusteella kovin paljon vientiä. Luonnetta tietyst ivoi kehittää mukavammaksi ja paremmaksi, vaikka ulkonäkö ei säilyisikään. Se on tärkeä asia.

Nyt et kaipaa ihailijoita, mutta varmasti nuorempana sinulla oli ulkonäön ja nuoruudenkin perusteella enemmän vientiä miesten keskuudessa. En usko että silloin vanintaperusteenasi oli pelkkä luonne.

"en usko korkemman markkina-arvon takaavan minulle laadukkaampaa arkea"

Etkö siis haluaisi olla yhtä haluttu kuin nuoret naiset yleensä? Se antaisi sinulle kuitenkin mahdollisuuden valita miehiä myös ulkonäön perusteella, eikä vain luonteen. Eikö kuitenkin olisi mukavampaa jos saisit ihailua osaksesi?

Vinkki: huonokäytöksinen kännikuolaus, huomion vaatiminen jne eivät ole "ihailua" vaan häirintää. Siinä miehet eivät ihaile naista kauempaa. Ihailla toki saa, siitä voi olla hiljaa tai lausua kohteliaisuuden, jos ollaan sopivassa tilanteessa. Kohteliaisuuksien saamista tärkeämpää on kuitenkin oikeus olla rauhassa ja pitää omat rajansa ja se on kauniille naiselle mahdotonta, kun on aina joku huomiota kärttämässä.

"Kaunis saa komean" ei myöskään paljon lohduta, jos se ulkonäkö on itsellä kriteerilistan alapäässä.

• Hämmentynytrouva

Minä nuorempana piutpaut välitin ulkonäöstäni. Siinä tuli tehtyä se virhe että puolisoksi valikoitui ei-niin- ihana mies. Ruma ei tosin liene tuokaan.
      Nyt kun olen yli 50-vuotias ja kiinnitän enemmän huomiota ulkoiseen olemukseeni miehiä tuppaisi ovista ja ikkunoista! Ja en siis puhu edes itseni ikäisistä tai vanhemmista vaan huomattavasti nuoremmista... Ja komeita on joukossa yllin kyllin. Elämä on ihmeellistä!

• Niissä nuorissa on varmasti jotain vikaa, koska muuten he saisivat jonkun muun kuin yli 50 vuotiaan ikivanhan kurpan.

• aikansa.kutakin

En erityisemmin välitä, sillä poistuin markkinoilta jo kaksikymppisenä. Oman miehen silmissä tietysti toivon edelleen näkeväni ihailua, vaikka en olekaan enää kukkeimmillani. Iloa tuo kuitenkin myös se, että lapsessani näen piirteitä omasta menetetystä kauneudestani.

• atännä

Sunnuntai aamun purkaus:

Aika vähän on viime vuosina tullut ravintoloissa käytyä, mutta taas eilen kävin.

En ole huomannut minkäänlaista kiinnostuksen vähenemistä, valitettavasti. Yhtälailla noita 20-60 vuotiaita juoppoja saa hätyytellä kauemmas kuin 20 vuotta sittenkin.

Minä olisin mieluummin rauhassa ja katselisin itsekin ympärilleni. Ihan hyvää juttuseuraa sain, mutta ei ollut mun mies.

Vähän hankalaa, kun noi pari-kolmekymppiset on jotenkin niin nuoria henkisesti, ja oman ikäiset miehet alkavat olla todella huonossa kunnossa olevia vanhoja köpöttäjiä ja vielä henkisestikin jämähtäneitä. Ehkä baari on aivan väärä paikka hakea sitä oikeanlaista ihmistä. Eikä siinä metelissäkään voi kunnolla jutella.

Tai sitten pitäisi juoda itsensä humalaan niin kuin kaikki muutkin siellä. Eikä.

• ATMaisteri

Eli ikää 40 ja haussa älykäs, sporttinen, nuorekas, energinen YTM. Eli tuon ikäluokan eliittiin kuuluva mies. Hankala yhdistelmä.

Lähes kaikki tuollaiset miehet ovat naimisissa, eikä ne loput käy baareissa. Ovat muualla, etsimässä 25-35v kumppania.

• Yliarvioit markkina-arvosi. Olet jo vanha nainen.

• Näin on hänen kohdallaan. Siksi on onni asua Suomessa, jossa nainen saa hyvän elämän kouluttautumalla ja ladylike-elämällä. Ei ole mitään väliä millään miehen mielipiteellä markkina-arvosta tai iästä. Yksiavioinen/hyvin vähäpartnerinen elämä nuoresta asti, hyvä koulutus ja kunnon raitis moraali työssä ja elämässä auttavat välttämään super-atm-typpejä ja heidän ilkeilyitään ja auttavat saamaan hyvän elämän vanhana ja nuorena.

• boxi kirjoitti:

Näin on hänen kohdallaan. Siksi on onni asua Suomessa, jossa nainen saa hyvän elämän kouluttautumalla ja ladylike-elämällä. Ei ole mitään väliä millään miehen mielipiteellä markkina-arvosta tai iästä. Yksiavioinen/hyvin vähäpartnerinen elämä nuoresta asti, hyvä koulutus ja kunnon raitis moraali työssä ja elämässä auttavat välttämään super-atm-typpejä ja heidän ilkeilyitään ja auttavat saamaan hyvän elämän vanhana ja nuorena.

Suomalaisista parisuhteista suurimmassa osassa mies tienaa paljon enemmän kuin nainen. Naiset ovat siis parisuhdehuoria ja hyödyntävät miehiä taloudellisesti.

• muttamutta
        super-atm kirjoitti:

Suomalaisista parisuhteista suurimmassa osassa mies tienaa paljon enemmän kuin nainen. Naiset ovat siis parisuhdehuoria ja hyödyntävät miehiä taloudellisesti.

Ei se että tienaa toista enemmän vielä tee parisuhdehuoraa. Aika heikkoa logiikkaa on vedota vain tuohon tienaamiseen, vaan todellisuus paljastuu vasta siitä kuinka paljon siihen yhteiseen talouteen satsataan. Jos molemmat sijoittavat yhtä paljon tai maksavat vain omat menonsa, niin silloin siinä ei paina se kuinka paljon kumpikin tienaa. Ja käytännössä tuo "suurimmassa osassa mies tienaa paljon enemmän kuin nainen" ei pidä paikkaansa. Suurimassa osassa parisuhteita mies tienaa enemmän, mutta ei paljon enemmän. Hieman nyt tarkuutta propagandaankin.

• muttamutta kirjoitti:

Ei se että tienaa toista enemmän vielä tee parisuhdehuoraa. Aika heikkoa logiikkaa on vedota vain tuohon tienaamiseen, vaan todellisuus paljastuu vasta siitä kuinka paljon siihen yhteiseen talouteen satsataan. Jos molemmat sijoittavat yhtä paljon tai maksavat vain omat menonsa, niin silloin siinä ei paina se kuinka paljon kumpikin tienaa. Ja käytännössä tuo "suurimmassa osassa mies tienaa paljon enemmän kuin nainen" ei pidä paikkaansa. Suurimassa osassa parisuhteita mies tienaa enemmän, mutta ei paljon enemmän. Hieman nyt tarkuutta propagandaankin.

"Ei se että tienaa toista enemmän vielä tee parisuhdehuoraa."

Ei niin. Yleensä se vähemmän tienaava on parisuhdehuora.

"Aika heikkoa logiikkaa on vedota vain tuohon tienaamiseen, vaan todellisuus paljastuu vasta siitä kuinka paljon siihen yhteiseen talouteen satsataan. Jos molemmat sijoittavat yhtä paljon tai maksavat vain omat menonsa, niin silloin siinä ei paina se kuinka paljon kumpikin tienaa."

Olet oikeassa. Aika useinhan nainen lähihoitajan palkalla maksaa yhteisistä menoista puolet ja 3 kertaa enemmän ansaitseva mies puolet. Eikö vain?

"Ja käytännössä tuo "suurimmassa osassa mies tienaa paljon enemmän kuin nainen" ei pidä paikkaansa. Suurimassa osassa parisuhteita mies tienaa enemmän, mutta ei paljon enemmän. Hieman nyt tarkuutta propagandaankin."

http://tilastokeskus.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif

Onko tuo tilastokin propagandaa? Suomalaisista naisista iso osa on parisuhdehuoria. Pillulla on helppo tienata.

• oma.on.syysi
        super-atm kirjoitti:

"Ei se että tienaa toista enemmän vielä tee parisuhdehuoraa."

Ei niin. Yleensä se vähemmän tienaava on parisuhdehuora.

"Aika heikkoa logiikkaa on vedota vain tuohon tienaamiseen, vaan todellisuus paljastuu vasta siitä kuinka paljon siihen yhteiseen talouteen satsataan. Jos molemmat sijoittavat yhtä paljon tai maksavat vain omat menonsa, niin silloin siinä ei paina se kuinka paljon kumpikin tienaa."

Olet oikeassa. Aika useinhan nainen lähihoitajan palkalla maksaa yhteisistä menoista puolet ja 3 kertaa enemmän ansaitseva mies puolet. Eikö vain?

"Ja käytännössä tuo "suurimmassa osassa mies tienaa paljon enemmän kuin nainen" ei pidä paikkaansa. Suurimassa osassa parisuhteita mies tienaa enemmän, mutta ei paljon enemmän. Hieman nyt tarkuutta propagandaankin."

http://tilastokeskus.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif

Onko tuo tilastokin propagandaa? Suomalaisista naisista iso osa on parisuhdehuoria. Pillulla on helppo tienata.

Sulla on todella kummallisia kommentteja. Jos se joka tienaa vähemmän mutta rakastaa jota kuta joka tienaa on enemmän onkin sitten parisuhdehuora??!! Pitäisi siis valita joku joka tienaa saman verran kuin itse mutta jota ei rakasta. Just joo. Olen täysin tietoinen miksi et ole saanut ketään. Olet helkkarin itsekäs ja tyhmä mies. Kyllä ne rumatkin miehet on naisia itselleen löytäneet. Mutta ei heillä ole tuollaisia ajatuskuvioita. Mietippäs sitä.

• oma.on.syysi kirjoitti:

Sulla on todella kummallisia kommentteja. Jos se joka tienaa vähemmän mutta rakastaa jota kuta joka tienaa on enemmän onkin sitten parisuhdehuora??!! Pitäisi siis valita joku joka tienaa saman verran kuin itse mutta jota ei rakasta. Just joo. Olen täysin tietoinen miksi et ole saanut ketään. Olet helkkarin itsekäs ja tyhmä mies. Kyllä ne rumatkin miehet on naisia itselleen löytäneet. Mutta ei heillä ole tuollaisia ajatuskuvioita. Mietippäs sitä.

"Sulla on todella kummallisia kommentteja."

Kommenttini ovat varmasti kummallisia niille, jotka ovat työllä ja tuskalla oppineet lukemaan, mutta eivät lukemastaan mitään tajua.

"Jos se joka tienaa vähemmän mutta rakastaa jota kuta joka tienaa on enemmän onkin sitten parisuhdehuora??!!"

Jos elää enimmäkseen toisen rahoilla, niin on parisuhdehuora. Rakkauden määrä ei tähän vaikuta.

"Pitäisi siis valita joku joka tienaa saman verran kuin itse mutta jota ei rakasta."

Etkö osaa rakastaa kuin parempituloisia miehiä? Tyypillinen nainen. Rakastatko miestä vai miehen rahoja?

"Olen täysin tietoinen miksi et ole saanut ketään."

Et ole. Olisin saanut ja saisin nytkin. En vaan tahdo itselleni parisuhdehuoraa ehkä toisen miehen äpärälapsien kanssa elätettäviksi. Aisuri ei kannata olla.

"Olet helkkarin itsekäs ja tyhmä mies."

En sinuakaan menisi kehumaan.

"Kyllä ne rumatkin miehet on naisia itselleen löytäneet."

Kyllä, ihan niin kuin minäkin löytäisin, rahalla.

"Mutta ei heillä ole tuollaisia ajatuskuvioita. Mietippäs sitä."

Aivan varmasti heilläkin voi olla, mutta eivät viitsi kertoa totuuksia pikku parisuhdehuoralleen, koska nainen voi pahoittaa mielensä.

• Suohirviö_

Sellaista mitä ei ole koskaan ollut on mahdotonta arvioida.

• pehmeä-nainen

Hyvältä tuntuu. Häritiseviä perskärpäsiä en kaipaa, sitähän se "suosio" naisille nuorena on. Miehet lähtee seuraamaan, haluaa sun huomiota. Ei se oo positiivinen asia.

Nelikymppisenä viehätysvoiman lähde on tietty rentous (ei jännitä enää niin kuin nuorempana), tapa suhtautua ihmisiin, se tietty naisellinen lämpö mikä tulee siitä että on sinut oman naisellisuutensa ja seksuaalisuutensa kanssa.

• Anonyymi00142

Just näin itsekin ajattelen.,

• VanhaKurppis

Minua taas kiinnostaa tuo sinun pakkomielteesi vanhempiin naisiin! Ko. ryhmä tuntuu olevan ainoa asia mistä kirjoitat ja kommentoit. Onko taustalla joku trauma? Eikö sinun kannattaisi keskittyä itsesi kehittämiseen, niin että saisit niitä nuoria ja kauniita tyttöjä eikä sinun tarvitsisi vaivata päätäsi vanhoilla ja siten ihmisarvonsa menettäneillä naisilla, joita et halua itsekään?

• ätmionmieskurppa

Jos mies alkaa itse vanheta, niin ehkä jopa alkaa kiinnostaa mitä niiden omanikäisten eli kurppien päässä liikkuu. Että josko vaikka löytyis jotain yhteistä? Tervehenkisempäähän se on kuin alaikäisten jahtaus.

• VanhaKurppis

Miten niin Jos alkaa vanheta? Niin siinä vaan käy, ellei sitten kuolla kupsahda nuorena ja nättinä.
        Vanhatkin kurpat ovat vielä yksilöitä, eikä yhden kurpan ajatukset ja elämäntilanne vastaa toisen kurpan ajatuksia ja elämäntilannetta. Johan noista yllä olevista vastauksistakin näkee, että meitä on todella moneen junaan. Varsinkin jos vanha kurppa on yhtä kuin kaikki naiset yli 20 v. Joten jos haet yhteistä, niin joudut tutustumaan yhteen kurppaan kerrallaan ja välttämään yleistyksiä

• ätmionmieskurppa
        VanhaKurppis kirjoitti:

Miten niin Jos alkaa vanheta? Niin siinä vaan käy, ellei sitten kuolla kupsahda nuorena ja nättinä.
        Vanhatkin kurpat ovat vielä yksilöitä, eikä yhden kurpan ajatukset ja elämäntilanne vastaa toisen kurpan ajatuksia ja elämäntilannetta. Johan noista yllä olevista vastauksistakin näkee, että meitä on todella moneen junaan. Varsinkin jos vanha kurppa on yhtä kuin kaikki naiset yli 20 v. Joten jos haet yhteistä, niin joudut tutustumaan yhteen kurppaan kerrallaan ja välttämään yleistyksiä

Jos ikinuori poika ätminkäinen alkaa tajuta että itsekin vanhenee. :D

• ätmionmieskurppa kirjoitti:

Jos ikinuori poika ätminkäinen alkaa tajuta että itsekin vanhenee. :D

Mutta naisten markkina-arvo laskee vanhetessaan :D

• Vaikka mitä luulet, ei se miehilläkään nouse. Tuffa mikä tuffa, tantta mikä tantta, kertoo tantta

• boxi kirjoitti:

Vaikka mitä luulet, ei se miehilläkään nouse. Tuffa mikä tuffa, tantta mikä tantta, kertoo tantta

Ei aina, mutta yleisesti miehen markkina-arvo nousee iän myötä, koska se määräytyy eri tavalla kuin naisten markkina-arvo.

• älä.valehtele
        super-atm kirjoitti:

Ei aina, mutta yleisesti miehen markkina-arvo nousee iän myötä, koska se määräytyy eri tavalla kuin naisten markkina-arvo.

Voi herran jestas näitä juttuja. Miehen markkina-arvo vain nousee iän myötä. Millähän perusteella kun nuoret naiset mieltää ne vanhat sellaisiksi setämiehiksi joita nyt ei ainakaan haluta. Niin millä ihmeellä saat niiden vanhojen kurppamiesten arvon nousuun. Kun eihän niillä nouse se yks paikkakaan enää. Se jos mikä laskee sitä markkina-arvoa. Kaikki naiset siis ihan KAIKKI naiset tietää tasan tarkkaan miten paljon se vanha mies kiinnostaa. Kaikki on joskus olleet nuoria ja saaneet ihan tarpeekseen niistä vanhoista kuolaavista ukoista. Tämä on niin fakta ettei enää paremmaksi mene. Sinä et sitä tiedä koska et ole nainen. Naiset tietää.

• älä.valehtele kirjoitti:

Voi herran jestas näitä juttuja. Miehen markkina-arvo vain nousee iän myötä. Millähän perusteella kun nuoret naiset mieltää ne vanhat sellaisiksi setämiehiksi joita nyt ei ainakaan haluta. Niin millä ihmeellä saat niiden vanhojen kurppamiesten arvon nousuun. Kun eihän niillä nouse se yks paikkakaan enää. Se jos mikä laskee sitä markkina-arvoa. Kaikki naiset siis ihan KAIKKI naiset tietää tasan tarkkaan miten paljon se vanha mies kiinnostaa. Kaikki on joskus olleet nuoria ja saaneet ihan tarpeekseen niistä vanhoista kuolaavista ukoista. Tämä on niin fakta ettei enää paremmaksi mene. Sinä et sitä tiedä koska et ole nainen. Naiset tietää.

"Voi herran jestas näitä juttuja."

Niin. Onhan se nyt ihan kamalaa kun kaikki miehet ei mielistele perusteettomasti naisia.

"Miehen markkina-arvo vain nousee iän myötä. Millähän perusteella kun nuoret naiset mieltää ne vanhat sellaisiksi setämiehiksi joita nyt ei ainakaan haluta."

Niin nuoret naiset, koska heille miehen ulkonäkö on tärkein asia. Ja ehkä status (amisjätkien rajuin apina). Jossain vaiheessa naisille tulee usein tarve perustaa perhe ja sitten miehen rahoille tulee käyttöä. Keskimäärin vanhemmilla miehillä on enemmän rahaa ja omaisuutta kuin nuorilla. Miehen markkina-arvo aika pitkälti rahaan.

"Kun eihän niillä nouse se yks paikkakaan enää. Se jos mikä laskee sitä markkina-arvoa."

Nyt puhut pelkästä seksistä. Jos nainen on hakemassa pelkkää seksiä, niin sitten tuolla on merkitystä.

"Kaikki naiset siis ihan KAIKKI naiset tietää tasan tarkkaan miten paljon se vanha mies kiinnostaa."

Sinähän fiksu olet :) Kaikki tietää kuinka paljon itseään kiinnostaa. Toisten mielipiteitä ei voi tietää.

"Tämä on niin fakta ettei enää paremmaksi mene."

Tee väitöskirja. Argumenttisi ovat mahtavia.

"Sinä et sitä tiedä koska et ole nainen. Naiset tietää."

Naiset eivät yleensä tiedä yhtään mitään. Naiset ovat nuorina ihan hyödyllisiä miehille seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjinä kun ovat vielä kauniita (ja heillä on markkina-arvoa jäljellä).

• sattuvatotuus

Minulla ei koskaan ole ollut vientiä, lähestymisiä on ollut muutama mutta nekin moniongelmaisilta ja luonnollisesti torjuin nämä lähestymiset. Baareissa joskus joku överikännissä tuli vonkaamaan yöseuraa, luonnollisesti annoin pakit koska itse olisin ollut kiinnostunut pitempiaikaisesta parisuhteesta.
      Muutama deittikumppani oli muutamia vuosia sitten mutta tuntui silloinkin että olin se joku kun ei parempaakaan sillä hetkellä ollut saatavilla, joten lopetin deitit sen huomatessani koska minut olisi kuitenkin mahdollisuuden saapuessa vaihdettu parempaan.
      Minulla ei koskaan ole ollut mitään seksuaalista huippua vaan olen elänyt seksitöntä elämää ellei satunnaisia suuteloita deittien yhteydessä lasketa.
      Nyt lähestyessäni uhkaavasti neljääkymppiä olotilani on neutraali. En ole menettänyt mitään kun ei minulla koskaan ole mitään ollutkaan. Vanheneminen on ok, niin kauan kuin terveyttä riittää.
      En voi kieltää ettenkö olisi kyynistynyt miehiin, mutta ikääntymiselläni ei mielestäni ole siihen osaa eikä arpaa. Omalla naiiviudellani sen sijaan on. Minäkin haaveksin joskus perheestä ja elämän läpi kestävästä rakkaudesta. En enää. Olisinpa tajunnut itsekin joskus nauttia nuoruudestani ja tavoitella niitä komeimpia poikia, edes hetkellisesti. Olisin saanut edes jotain. Mutta silloin ei kukaan puhunut markkina-arvoteorioista eikä vastaavista, joten odottelin tosirakkautta itseäni säästellen, naurettavaa sen myönnän nyt. Hävettää edes sitä tähän kirjoittaa, mutta näin se vaan on. Ei olisi kannattanut tapailla niitä miehiä, joihin luuli olevan saumaa vaan tavoitella hiukan parempia kun ei näistä tavismiehistäkään sitten kukaan tosissaan ollut.

• Väität ettei ole vientiä, mutta olet niin nirso ettei mikään kuitenkaan kelpaa. Nauti itsestäsi ja dildostasi, kunnes kuolema teidät erottaa. Tuskin olet itsekään mikään helmi. Jos olisit niin ne "paremmat" miehet olisivat kyllä tulleet sinua iskemään.

• sattuvatotuus
        super-atm kirjoitti:

Väität ettei ole vientiä, mutta olet niin nirso ettei mikään kuitenkaan kelpaa. Nauti itsestäsi ja dildostasi, kunnes kuolema teidät erottaa. Tuskin olet itsekään mikään helmi. Jos olisit niin ne "paremmat" miehet olisivat kyllä tulleet sinua iskemään.

Missä väitin olevani helmi? Ihan tavallinen pulliainen olin ja olen edelleen enkä koskaan tavoitellut suosituimpia, hyvännäköisiä miehiä. Olisi kai pitänyt sillä tavismiespulliaisille en kelvannut.

• sattuvatotuus

Ja miksi piti olla noin ilkeä kun tiesit jo valmiiksi että tavispulliainen siinä kirjoittaa? Ja varsinkin sellainen joka ei koskaan edes tavoitellut parempaa kumppania vaan luotti realistisiin vaihtoehtoihin mutta tavispulliaismiesten nirsouden vuoksi jäi yksin.
        Olen kyllä jo vuosia sitten hyväksynyt loppuelämän yksinäisyyden että voit rentoutua ja lähteä dissaamaan ja kettuilemaan jollekulle toiselle.

• sattuvatotuus kirjoitti:

Missä väitin olevani helmi? Ihan tavallinen pulliainen olin ja olen edelleen enkä koskaan tavoitellut suosituimpia, hyvännäköisiä miehiä. Olisi kai pitänyt sillä tavismiespulliaisille en kelvannut.

Et kelvannut tavispulliaisille, mutta pettämättömällä naisen logiikalla kuvittelet että olisit kelvannut hyvännäköisille ja suosituille miehille. Oletkohan ihan "penaalin terävin kynä"?

Ja miksi piti olla noin ilkeä kun tiesit jo valmiiksi että tavispulliainen siinä kirjoittaa? Ja varsinkin sellainen joka ei koskaan edes tavoitellut parempaa kumppania vaan luotti realistisiin vaihtoehtoihin mutta tavispulliaismiesten nirsouden vuoksi jäi yksin.
        Olen kyllä jo vuosia sitten hyväksynyt loppuelämän yksinäisyyden että voit rentoutua ja lähteä dissaamaan ja kettuilemaan jollekulle toiselle.

En ole ilkeä. Naiselle sinkkuus on aina oma valinta ja täysin oma vika, koska naiset ovat nirsoja ja hypergamisia.

• ymmärrätkönyt
        super-atm kirjoitti:

Et kelvannut tavispulliaisille, mutta pettämättömällä naisen logiikalla kuvittelet että olisit kelvannut hyvännäköisille ja suosituille miehille. Oletkohan ihan "penaalin terävin kynä"?

Sinä et ymmärrä. Tavoittelin parisuhdetta.
        Palstalla syytellään naisia komeiden miesten leikeissä pyörimisestä sen sijaan että tavoittelisivat tavismiehiä suhteeseen(ainakin näin olen ymmärtänyt).
        Minä olisin voinut pyöriä komeiden miesten leikeissä aivan hyvin(mikäli siis olisivat minut leikkeihinsä huolineet) koska yrityksistä huolimatta en koskaan kelvannut parisuhteeseen tavismiehen kanssa.
        Eli aivan turhaan meni nuoruuteni, aivan suotta syyttelette nuorempia naisia nuoruutensa "haaskaamisesta". Jos komeiden miesten leikkiin pääsee niin mikä ettei, kun eivät tavismiehet/vaatimattomamman näköiset miehet vaatimattomman näköisiä tavisnaisia edes huoli!

• ymmärrätkönyt kirjoitti:

Palstalla syytellään naisia komeiden miesten leikeissä pyörimisestä sen sijaan että tavoittelisivat tavismiehiä suhteeseen(ainakin näin olen ymmärtänyt).
        Minä olisin voinut pyöriä komeiden miesten leikeissä aivan hyvin(mikäli siis olisivat minut leikkeihinsä huolineet) koska yrityksistä huolimatta en koskaan kelvannut parisuhteeseen tavismiehen kanssa.
        Eli aivan turhaan meni nuoruuteni, aivan suotta syyttelette nuorempia naisia nuoruutensa "haaskaamisesta". Jos komeiden miesten leikkiin pääsee niin mikä ettei, kun eivät tavismiehet/vaatimattomamman näköiset miehet vaatimattomman näköisiä tavisnaisia edes huoli!

Olet arvioinut markkina-arvosi liian korkeaksi jos et ole niille kelvannut parisuhteeseen, joita kutsut tavismiehiksi.

Olet oikeassa siinä, että nuoren (ja joskus vanhemmankin) naisen seksuaalinen markkina-arvo on huomattavasti suurempi, kun markkina-arvo parisuhteen kannalta. Jakamalla pillua komeille miehille, käsitys tasostasi olisi luultavasti vääristynyt entisestään.

• näinseon
        ymmärrätkönyt kirjoitti:

näille täällä nainen on yhtä kuin max 25-vuotias hoikka kaunokainen joka on vimpan päälle trendien mukaan laittautunut ja pukeutunut, ns trophy

turhaan muut naiset edes kirjoittaa tänne, joutavat jo pois silmistä maisemaa pilaamasta

• näinseon kirjoitti:

näille täällä nainen on yhtä kuin max 25-vuotias hoikka kaunokainen joka on vimpan päälle trendien mukaan laittautunut ja pukeutunut, ns trophy

turhaan muut naiset edes kirjoittaa tänne, joutavat jo pois silmistä maisemaa pilaamasta

Älä yleistä. Jos pilaat mielestäsi maiseman, niin hanki itsellesi parempi vartalo, osta hienommat vaatteet ja käy kampaajalla.

• sattuvatotuus
        super-atm kirjoitti:

Olet arvioinut markkina-arvosi liian korkeaksi jos et ole niille kelvannut parisuhteeseen, joita kutsut tavismiehiksi.

Olet oikeassa siinä, että nuoren (ja joskus vanhemmankin) naisen seksuaalinen markkina-arvo on huomattavasti suurempi, kun markkina-arvo parisuhteen kannalta. Jakamalla pillua komeille miehille, käsitys tasostasi olisi luultavasti vääristynyt entisestään.

Ok. No onneksi jättäydyin pois markkinoilta kun markkina-arvoni on niinkin huono.

• Suohirviö_
        super-atm kirjoitti:

Älä yleistä. Jos pilaat mielestäsi maiseman, niin hanki itsellesi parempi vartalo, osta hienommat vaatteet ja käy kampaajalla.

Wow! Nikki näinseon kirjoitti:
        "näille täällä nainen on yhtä kuin max 25-vuotias hoikka kaunokainen joka on vimpan päälle trendien mukaan laittautunut ja pukeutunut, ns trophy

turhaan muut naiset edes kirjoittaa tänne, joutavat jo pois silmistä maisemaa pilaamasta"

Paino sanoilla KIRJOITTAA TÄNNE. Nyt siis super-ätmin mielestä tänne ei saa kirjoitella kuin vain hoikat ja laitetut naiset eli ne jotka ätmeille vain kelpaavat. Menee jo kyllä liian pitkälle. Luetun ymmärtäminen olisi hyväksi. Kannattaisi ottaa ne katkerat ätmilasit pois silmiltä.

Superätmin vastaus tähän ei sitten kiinosta ja paras olla vastaamatta koska en viitsi provosoitua katkeran miehen solvauksista vaikka itse sitä haluaisikin.

• Säälittävää
        super-atm kirjoitti:

No sitten sanoisit kuitenkin että tuo nainen on jokin vanha kurppa tai muuten täysin miehille kelpaamaton. Eli teki niin tai näin, on se aina mielestäsi väärin. Miksi yrittää edes miellyttää yhtäkään miestä kun he ovat noin keskimäärin aivan järjettömän pinnallisia? Naisen on vaikea löytää parisuhdetta nykyään koska miesten vaatimustaso on tähtitieteellisen korkea. Vain 20 vuotias, kasvoistaan huippukaunis ja supertimmi nainen kelpaa, muut jääkööt kotiinsa sinkkuuttaan itkemään, sellainen asenne miehillä on ja se on helvetin surullista.

• näillämennäään
        Säälittävää kirjoitti:

No sitten sanoisit kuitenkin että tuo nainen on jokin vanha kurppa tai muuten täysin miehille kelpaamaton. Eli teki niin tai näin, on se aina mielestäsi väärin. Miksi yrittää edes miellyttää yhtäkään miestä kun he ovat noin keskimäärin aivan järjettömän pinnallisia? Naisen on vaikea löytää parisuhdetta nykyään koska miesten vaatimustaso on tähtitieteellisen korkea. Vain 20 vuotias, kasvoistaan huippukaunis ja supertimmi nainen kelpaa, muut jääkööt kotiinsa sinkkuuttaan itkemään, sellainen asenne miehillä on ja se on helvetin surullista.

Asiaa kirjoitat. Tämän faktan vuoksi naiset jättäytyvät pois pariutumismarkkinoilta ja sinkkutaloudet sen kun lisääntyvät.
        Miehille ei tavallinen, omanikäinen nainen kelpaa. Eihän sille mitään voi. Kaikki miehet tavoittelevat samoja naisia, eli niitä nuoria ja kauniita. Pakko on olla yksin, turhaa on tavisnaisen tai sitä rumemman mitään edes yrittää. Seurustelusuhteeseen ei pääse! Sänkyyn kai pääsisi muutamaksi tunniksi, mutta itselläni ei siitä kokemusta.

• näillämennäään kirjoitti:

Asiaa kirjoitat. Tämän faktan vuoksi naiset jättäytyvät pois pariutumismarkkinoilta ja sinkkutaloudet sen kun lisääntyvät.
        Miehille ei tavallinen, omanikäinen nainen kelpaa. Eihän sille mitään voi. Kaikki miehet tavoittelevat samoja naisia, eli niitä nuoria ja kauniita. Pakko on olla yksin, turhaa on tavisnaisen tai sitä rumemman mitään edes yrittää. Seurustelusuhteeseen ei pääse! Sänkyyn kai pääsisi muutamaksi tunniksi, mutta itselläni ei siitä kokemusta.

Älkää itkekö. Pikkulinnut tykkää talvisin talipalloista.

• äläpäs.syytä.naisia
        super-atm kirjoitti:

En ole ilkeä. Naiselle sinkkuus on aina oma valinta ja täysin oma vika, koska naiset ovat nirsoja ja hypergamisia.

EI ei ei. Juuri sinä osoitat sen kuinka nirso itse olet. Jos miehet yleensä ovat yhtä nirsoja niin silloin nirsoja ovat vain miehet. Sinullahan on aivan järjettömät vaatimukset naisten suhteen.

• äläpäs.syytä.naisia kirjoitti:

EI ei ei. Juuri sinä osoitat sen kuinka nirso itse olet. Jos miehet yleensä ovat yhtä nirsoja niin silloin nirsoja ovat vain miehet. Sinullahan on aivan järjettömät vaatimukset naisten suhteen.

"Sinullahan on aivan järjettömät vaatimukset naisten suhteen."

No kun noin hyvin tiedät, niin kerro mitä ne minun järjettömät vaatimukseni ovat? Joka tapauksessa vastaat väärin, koska en tällä hetkellä etsi itselleni naista, joten mitään vaatimuksia ei ole.

• Arvonmekinansaitsemme

Ai mikä markkina-arvo?Pilu 5 eurooko?Sori vaan mut en ole koskaan myynyt itseäni.Onhan se totta, että tietyllä lailla markkina-arvo (jos muuta tarkoitat)vanhetessa laskee, mutta onhan siinä hyviäkin puolia.Ainakin saa useimmiten kulkea ja mennä rauhassa-toisin kuin nuorena.Savossa tästä ei kuitenkaan valitettavasti ole pelkoa.Meillä nimittäin löytyy mieslajiketta nimeltä savolainen sovinisti.Ne on aina naisista kiinnostuneita iästä riippumatta.Usein vielä huorittelevat päälle vaikka nainen ei olisi tehnyt elettäkään suuntaansa.Kurkustaan päästelevät irstaita räkärykäisyjään ja sitten vielä ihmettelevät kun kukaan ei ole heistä kiinnostunut.Aika yleistä Savossa.

• Naisen markkina-arvo on se, miten haluttu hän on miesten keskuudessa. Sen arvon voi mitata vaikka rahassa. Jos nainen tarjoaa miehelle seksiä maksua vastaan (huora), niin markkina-arvo on se, mitä miehet maksavat. Parisuhdehuoran markkina-arvo määräytyy sen mukaan kuinka paljon hän pystyy hyödyntämään jotain miestä taloudellisesti (hypergamia). Markkina-arvon voi testata esim. menemällä baariin tai laittamalla ilmoituksen nettitreffeille.

"Meillä nimittäin löytyy mieslajiketta nimeltä savolainen sovinisti.Ne on aina naisista kiinnostuneita iästä riippumatta."

Eli homot ja muut naisista kiinnostumattomat miehet eivät ole sovinisteja? On kamalaa sovinismia siellä savossa :)

• sattuvatotuus
        super-atm kirjoitti:

Naisen markkina-arvo on se, miten haluttu hän on miesten keskuudessa. Sen arvon voi mitata vaikka rahassa. Jos nainen tarjoaa miehelle seksiä maksua vastaan (huora), niin markkina-arvo on se, mitä miehet maksavat. Parisuhdehuoran markkina-arvo määräytyy sen mukaan kuinka paljon hän pystyy hyödyntämään jotain miestä taloudellisesti (hypergamia). Markkina-arvon voi testata esim. menemällä baariin tai laittamalla ilmoituksen nettitreffeille.

"Meillä nimittäin löytyy mieslajiketta nimeltä savolainen sovinisti.Ne on aina naisista kiinnostuneita iästä riippumatta."

Eli homot ja muut naisista kiinnostumattomat miehet eivät ole sovinisteja? On kamalaa sovinismia siellä savossa :)

Markkina-arvoni on kirjoittamasi peristeella ollut aina olematon.
        Seksin myymistä en ole tietenkään koskaan kokeillut. Nettideiteillä vain muutama viesti ja nekin deitit todella laimealla kiinnostuksella. Eli ei jatkoa. Baarissa känniörvelöiden tökeröitä seksi- lähestymisiä. Eli ei jatkoa.

Markkina-arvoni on kirjoittamasi peristeella ollut aina olematon.
        Seksin myymistä en ole tietenkään koskaan kokeillut. Nettideiteillä vain muutama viesti ja nekin deitit todella laimealla kiinnostuksella. Eli ei jatkoa. Baarissa känniörvelöiden tökeröitä seksi- lähestymisiä. Eli ei jatkoa.

Kannattaisi varmaan itse olla aloitteellinen ja aktiivinen jos tahtoo löytää miehen. Mutta sehän ei nykyaikaiselle ja tasa-arvoa vaativalle naiselle sovi, että pitäisi itsekin jotain tehdä ja ottaa vastuu omasta elämästään.

• sattuvatotuus
        super-atm kirjoitti:

Kannattaisi varmaan itse olla aloitteellinen ja aktiivinen jos tahtoo löytää miehen. Mutta sehän ei nykyaikaiselle ja tasa-arvoa vaativalle naiselle sovi, että pitäisi itsekin jotain tehdä ja ottaa vastuu omasta elämästään.

Koittaisit nyt ymmärtää että aloitteista huolimatta on aina tullut pakit, mikä siinä on niin vaikeaa? Enkä koskaan lähestynyt komeaa miestä.
        Et taida itse olla penaalin terävin kynä mutta toista ekana tietty aina haukkumassa.

Koittaisit nyt ymmärtää että aloitteista huolimatta on aina tullut pakit, mikä siinä on niin vaikeaa? Enkä koskaan lähestynyt komeaa miestä.
        Et taida itse olla penaalin terävin kynä mutta toista ekana tietty aina haukkumassa.

Olisit laskenut rimaa, niin olisit löytänyt miehen.

Terävämpi olen kuin sinä.

• sattuvatotuus
        super-atm kirjoitti:

Olisit laskenut rimaa, niin olisit löytänyt miehen.

Terävämpi olen kuin sinä.

Että olisi siis pitänyt kelpuuttaa narkkari tai pulsu tai joku muu moniongelmainen sekopää. Ok. no sitten olen nirso ja ennemmin yksin.

Miksi et itse sitten tyydy siihen lähibaarin ruusuun tai moniongelmaiseen nistiin? Älä suotta vastaa. Ole rauhassa muka terävämpi jos se sinut onnelliseksi tekee että voit negata palstalla.

Että olisi siis pitänyt kelpuuttaa narkkari tai pulsu tai joku muu moniongelmainen sekopää. Ok. no sitten olen nirso ja ennemmin yksin.

Miksi et itse sitten tyydy siihen lähibaarin ruusuun tai moniongelmaiseen nistiin? Älä suotta vastaa. Ole rauhassa muka terävämpi jos se sinut onnelliseksi tekee että voit negata palstalla.

En usko kirjoittamaasi. Nainen saa aina halutessaan tasoisensa miehen. Yksi vaihtoehto on se, että olet yksinhuoltaja. Se selittäisi kaiken.

• sattuvatotuus
        super-atm kirjoitti:

En usko kirjoittamaasi. Nainen saa aina halutessaan tasoisensa miehen. Yksi vaihtoehto on se, että olet yksinhuoltaja. Se selittäisi kaiken.

Totta on. En ole yh. Minulla ei ole edes seksikokemuksia.

Totta on. En ole yh. Minulla ei ole edes seksikokemuksia.

Poikkeus vahvistaa säännön.

• miltäs.tuntuu
        super-atm kirjoitti:

Naisen markkina-arvo on se, miten haluttu hän on miesten keskuudessa. Sen arvon voi mitata vaikka rahassa. Jos nainen tarjoaa miehelle seksiä maksua vastaan (huora), niin markkina-arvo on se, mitä miehet maksavat. Parisuhdehuoran markkina-arvo määräytyy sen mukaan kuinka paljon hän pystyy hyödyntämään jotain miestä taloudellisesti (hypergamia). Markkina-arvon voi testata esim. menemällä baariin tai laittamalla ilmoituksen nettitreffeille.

Naiset hoi. Super-ätmi pääsee juuri vauhtiin. Tämän ketjun hän on taas pistänyt pystyyn vain päästäkseen taas haukkumaan naisia joita ei saa. Kummallista että mies voi olla noin täysin itserakas, itsekeskeinen eikä tajua sitä. Jos joku psykiatri tutkisi hänet todennäköisesti diagnoosi olisi toivoton tapaus. Kuulepa voin kertoa sinulle ettet tule koskaan siis koskaan koskaan saamaan ketään naista itsellesi. Miltäs se tuntuu. Miltä tuntuu oma markkina-arvosi kun se on noin superhuono. Olet myös ihan ansainnut arvosi. Olet vain sikaruma itserakas surkimus joka päivät pääskytysten kirjoittelee nettiin haukkuen naisia. Et varmaan ole edes töissä kun haukut naisia parisuhdehuoriksi kun menevät naimisiin. Olet kyllä todella surkeimmista surkein luuseri. Sehän on juuri rehdisti se mitä tulet saamaan eli et yhtikäs mitään.

• miltäs.tuntuu kirjoitti:

Naiset hoi. Super-ätmi pääsee juuri vauhtiin. Tämän ketjun hän on taas pistänyt pystyyn vain päästäkseen taas haukkumaan naisia joita ei saa. Kummallista että mies voi olla noin täysin itserakas, itsekeskeinen eikä tajua sitä. Jos joku psykiatri tutkisi hänet todennäköisesti diagnoosi olisi toivoton tapaus. Kuulepa voin kertoa sinulle ettet tule koskaan siis koskaan koskaan saamaan ketään naista itsellesi. Miltäs se tuntuu. Miltä tuntuu oma markkina-arvosi kun se on noin superhuono. Olet myös ihan ansainnut arvosi. Olet vain sikaruma itserakas surkimus joka päivät pääskytysten kirjoittelee nettiin haukkuen naisia. Et varmaan ole edes töissä kun haukut naisia parisuhdehuoriksi kun menevät naimisiin. Olet kyllä todella surkeimmista surkein luuseri. Sehän on juuri rehdisti se mitä tulet saamaan eli et yhtikäs mitään.

"Tämän ketjun hän on taas pistänyt pystyyn vain päästäkseen taas haukkumaan naisia joita ei saa."

Haukun tasapuolisesti myös niitä naisia joita saan.

"Kuulepa voin kertoa sinulle ettet tule koskaan siis koskaan koskaan saamaan ketään naista itsellesi. Miltäs se tuntuu."

Itse asiassa kommenttisi ei tunnu yhtään miltään, koska se ei pidä paikkaansa.

"Et varmaan ole edes töissä kun haukut naisia parisuhdehuoriksi kun menevät naimisiin."

Käyn töissä ja taloudellinen tilanteeni on oikein hyvä. Sitä paitsi minun töissä käyminen ei vaikuta naisten parisuhdehuoraamiseen millään tavalla.

p.s. olet shaming languagen ja henkilöhyökkäysten mestari. Mene väittelykilpailuun. Vaikka sellaiseen, jossa muutkin ovat sinunlaisia naisia, jotka eivät osaa muuta kuin korvat ummessa mäkättää jotain aivotonta paskaa.

• kasdkal

Miltä tuntuu markkina-arvon laskeminen? Mahtavalta! Saa olla rauhassa, kukaan ei tuijottele, harvemmin kukaan tulee vonkaamaan, miespuolisten työkavereiden kanssa voi tehdä töitä ihan oikeasti ja naiset eivät ole kateellisia. Kun saa hyvää palautetta jostain, vaikkapa työsuorituksesta, tietää että se on tosiaan vilpitöntä, ei yritys päästä pöksyihin.

• Odota pari vuotta. Sitten sinulla ei ole enää markkina-arvoa ollenkaan. Jos tahdot seksiä tai parisuhdetta, niin et saa niitä. Juhli sitten sitä, että saat olla rauhassa eikä kukaan tuijottele.

• sattuvatotuus
        super-atm kirjoitti:

Odota pari vuotta. Sitten sinulla ei ole enää markkina-arvoa ollenkaan. Jos tahdot seksiä tai parisuhdetta, niin et saa niitä. Juhli sitten sitä, että saat olla rauhassa eikä kukaan tuijottele.

Kuvaamanlaisiasi naisia on nuoremmissakin.
        Toivottavasti sinulla on nyt hyvä mieli.

Kuvaamanlaisiasi naisia on nuoremmissakin.
        Toivottavasti sinulla on nyt hyvä mieli.

Kaikki nuoret naiset saavat miehen äärimmäisen helposti, jos eivät ole epärealisteja ja nirsoja.

Minulla on oikein hyvä mieli.

• sattuvatotuus
        super-atm kirjoitti:

Kaikki nuoret naiset saavat miehen äärimmäisen helposti, jos eivät ole epärealisteja ja nirsoja.

Minulla on oikein hyvä mieli.

Hyvä että yksinäisyyteni nosti hymyn huulillesi. Toisen epäonni tuo tietysti aina lohtua omaan elämään. Sitä muistaa että aina on joku jolla on vielä huonommin.

Hyvä että yksinäisyyteni nosti hymyn huulillesi. Toisen epäonni tuo tietysti aina lohtua omaan elämään. Sitä muistaa että aina on joku jolla on vielä huonommin.

Kun yksinäisyys ja sinkkuus on itse aiheutettua (naisilla aina on), niin on sille syytäkin vähän hymyillä.

• kasdkal
        super-atm kirjoitti:

Odota pari vuotta. Sitten sinulla ei ole enää markkina-arvoa ollenkaan. Jos tahdot seksiä tai parisuhdetta, niin et saa niitä. Juhli sitten sitä, että saat olla rauhassa eikä kukaan tuijottele.

Missä iässä tuollainen olisi mielestäsi edessä? Näin 50 ikävuoteen mennessä ei ole ilmennyt ongelmia - mutta tosiaan halutessaan saa olla melko lailla rauhassa.

• kasdkal kirjoitti:

Missä iässä tuollainen olisi mielestäsi edessä? Näin 50 ikävuoteen mennessä ei ole ilmennyt ongelmia - mutta tosiaan halutessaan saa olla melko lailla rauhassa.

Muistele markkina-arvoasi kun olit 20 vuotias ja vertaa sitä nykyiseen. Miltä tuntuu? Hyväile dildoasi, niin yksinäisyys helpottaa.

• kasdkal
        super-atm kirjoitti:

Muistele markkina-arvoasi kun olit 20 vuotias ja vertaa sitä nykyiseen. Miltä tuntuu? Hyväile dildoasi, niin yksinäisyys helpottaa.

Kuten sanottu, mahtavalta tuntuu. Tuo dildo taas on sinun fantasiasi, ei minun.

• kasdkal kirjoitti:

Kuten sanottu, mahtavalta tuntuu. Tuo dildo taas on sinun fantasiasi, ei minun.

Sorry. En tarvitse dildoa, koska en ole nainen enkä homo. Mutta, dildo - naisen (jonka markkina-arvo on laskenut olemattomiin) paras ystävä.

• kasdkal
        super-atm kirjoitti:

Sorry. En tarvitse dildoa, koska en ole nainen enkä homo. Mutta, dildo - naisen (jonka markkina-arvo on laskenut olemattomiin) paras ystävä.

No, mulla ei ole ilmennyt tarvetta dildolle, joten jokin on ilmeisesti mennyt markkina-arvon laskussa pieleen :) Elävä ja viriili mies löytyy kyllä.

• kasdkal kirjoitti:

No, mulla ei ole ilmennyt tarvetta dildolle, joten jokin on ilmeisesti mennyt markkina-arvon laskussa pieleen :) Elävä ja viriili mies löytyy kyllä.

Miksi olet sinkkupalstalla? Onko miehessäsi jotain vikaa?

• kasdkal
        super-atm kirjoitti:

Miksi olet sinkkupalstalla? Onko miehessäsi jotain vikaa?

Olin menossa parisuhdepalstalle, mutta tämä aihe tuli vastaan suhteiden etusivulla, ja vaikutti kiinnostavalta. En huomannut sääntöä, jossa sanottiin, että tänne saa kirjoittaa vain jos on yksin, epätoivoinen ja omistaa dildon. Hyvää jatkoa sinullekin.

• kasdkal kirjoitti:

Olin menossa parisuhdepalstalle, mutta tämä aihe tuli vastaan suhteiden etusivulla, ja vaikutti kiinnostavalta. En huomannut sääntöä, jossa sanottiin, että tänne saa kirjoittaa vain jos on yksin, epätoivoinen ja omistaa dildon. Hyvää jatkoa sinullekin.

"En huomannut sääntöä, jossa sanottiin, että tänne saa kirjoittaa vain jos on yksin, epätoivoinen ja omistaa dildon"

on yksin, epätoivoinen ja omistaa dildon = sinkkunainen :) no hyvä!

• PAHAATEKEE

Täällä huokuu PAHA !!!!! :(

• Kuinka niin? Kerro tarkemmin.

• sattuvatotuus

Tämä on ikävä palsta johon ei saisi sekaantua. Olen kirjoitellut kerran kuussa palstalle jo vuosien ajan. Kymmenisen vuotta sitten täältä sai vielä vertaistukea, nykyään täällä lyödään lyötyä mielin määrin ja lällätellään päälle kun huomataan että toisella on oikeasti paha olla. Poistu ihmeessä. Niin teen minäkin.

Tämä on ikävä palsta johon ei saisi sekaantua. Olen kirjoitellut kerran kuussa palstalle jo vuosien ajan. Kymmenisen vuotta sitten täältä sai vielä vertaistukea, nykyään täällä lyödään lyötyä mielin määrin ja lällätellään päälle kun huomataan että toisella on oikeasti paha olla. Poistu ihmeessä. Niin teen minäkin.

Täällä naisten hypergamia ja ylimielisyys kostautuu ja se on ihan oikein. Sitä saa mitä tilaa.

• PAHATEKEE
        super-atm kirjoitti:

Kuinka niin? Kerro tarkemmin.

Et näköjän ymmärrä omaa pahantahtoisuuttasi :( koska kylvät pahaa ympärillesi , olet sokea itsellesi.

• PAHATEKEE kirjoitti:

Et näköjän ymmärrä omaa pahantahtoisuuttasi :( koska kylvät pahaa ympärillesi , olet sokea itsellesi.

hahaha :)

• PAHATEKEE
        super-atm kirjoitti:

hahaha :)

Aihe on ihmisarvoa alentava :(
        Ilmeisesti sinua ei ole arvostettu ihmisenä.
        Joten et osaa arvostaa itseäsi etkä ketään muutakaan ihmisiä ja varsinkaan naisia. Se ei ole naurun asia vaan vakava henkinen vaurio.

• PAHATEKEE kirjoitti:

Aihe on ihmisarvoa alentava :(
        Ilmeisesti sinua ei ole arvostettu ihmisenä.
        Joten et osaa arvostaa itseäsi etkä ketään muutakaan ihmisiä ja varsinkaan naisia. Se ei ole naurun asia vaan vakava henkinen vaurio.

Kerro jos olet mielipiteideni kanssa eri mieltä. Ei ole mitään rakentavaa keskustelua kertoa moneen kertaan että on pahoittanut mielensä.

• PAHAATEKEE
        super-atm kirjoitti:

Kerro jos olet mielipiteideni kanssa eri mieltä. Ei ole mitään rakentavaa keskustelua kertoa moneen kertaan että on pahoittanut mielensä.

En ole pahoittanut mieltäni vaan sinusta huokuva paha tekee pahaa :(
        En enää vastaa!

• Palkka riittää. Miesten ihailulla ei saa ostettua kivaa tavaraa.

• Miesten ihailun seurauksena voisit saada parisuhteen ja päästä parisuhdehuoraksi hyödyntämään miehen tuloja. Silloin saisit vielä enemmän kivaa tavaraa ja kaiken lisäksi mies maksaisi.

• Voi olla, että oma palkkani on ihan riittävä minun elämässäni

• boxi kirjoitti:

Voi olla, että oma palkkani on ihan riittävä minun elämässäni

Jaatko miehesi kanssa kaikki yhteiset menot puoliksi? Ja edelleen: miksi olet sinkkupalstalla? Onko päässäsi jotain vikaa, kun et ymmärrä mikä on sinkku?

• En ole markkinoilla. Golfin tasoitus ei kiinnosta, ellei pelaa gofia. En välitä markkina-arvostani

• Et välitä markkina-arvostasi = sinun markkina-arvosi on laskenut olemattomaksi.

• No joo kyllähän se niinkin on: olen ollut 30 v jo naimisissa eli en ole markkinoilla todellakaan. Ja haluan elää omilla rahoillani enkä jonkun muun.

• Eli en ole millään lailla kiinnostunut miesten ihailuista vaan oman mieheni. lasteni, ystävieni voinnista ja työssäni onnistumisesta. Miehini vuoksi yitän olla ok näköinen eli perusasiallinen ja kunniallinen

• boxi kirjoitti:

No joo kyllähän se niinkin on: olen ollut 30 v jo naimisissa eli en ole markkinoilla todellakaan. Ja haluan elää omilla rahoillani enkä jonkun muun.

Miksi olet sinkkupalstalla? Ehkä parisuhteesi ei ole kovin hyvä.

• sukukalleustanassa
        super-atm kirjoitti:

Miksi olet sinkkupalstalla? Ehkä parisuhteesi ei ole kovin hyvä.

typerää vihjailua juuri super-atmin tyyliin!

• sukukalleustanassa kirjoitti:

typerää vihjailua juuri super-atmin tyyliin!

Kuinka niin typerää vihjailua? Perustele.

• sikaröhkii

Voihan tuota markkina-arvoa peilata myös miesten markkina-arvoon.Savolainen sovinisti-mieslajikkeen kohdalla markkina-arvo lienee melko olematon,josko sitä koskaan ollutkaan.Itse kyllä nämä maailmannavat katsovat oikeudekseen arvioida naisia erilaisin asteikoin ja sanankääntein.Usein mustavalkoisen hurskasperheenäitimadonna versus haisevahuoranlumppukasa-akselilla aivan kuin muita vaihtoehtoja ei olisi olemassakaan!

• Muuta pois savosta jos siellä on mielestäsi huonoja miehiä. Vai uskallatko? Onhan se nyt aika pelottavaa lähteä kylältä pois.

• jatkoasikailuun

Monet joutuvat paluumuuttamaan Savoon esim.ollakseen lähempänä vanhaa ja huonokuntoista omaistaan kun nykyisin omaisten oletetaan hoitavan kotona yhä enemmän.Aika järkytys kyllä etelä-Suomesta 29 vuoden vuoden jälkeen palata jos teininä on pois lähtenyt. Sama vanhakantainen meno kuin 80-luvulla.Sen luokan järkyttäviä sovinisteja, että ihan voisi jopa maksaa siitä, että joku onnistuisi lähettämään tällaiset maatakiertävälle radalle.Kovin paljoa ei kyllä viitsisi moisiin investoida.

• menneetmenneitä

Itse tutustuin netin kautta lähemmäs 50v.naiseen ja hän oli 20-30v sitten pyöritellyt miehiä pikkusormensa ympärille ja vähän naureskellen kertoi tuota...hän oli ollut naimisissakin ja lapsiakin oli ja hyvä mieskin oli kylläkin mutta silloinkin piti vehdata muitten miesten kanssa.
      Kysyntää riitti miesmarkkinoilla ja nyt vanhempana laittoi nettiprofiilin jollain seksikkäillä kuvillaan ja treffellekkin pääsi siten muttaa kun se totuus valkeni niillä ensitreffeillä kun kieltämättä muodot oli kuin päärynällä niin pakkeja sateli miehiltä ja sekös söi tätämän naisen itsetuntoa syöden ja syytti näitä miehiä vain kun ei enää samanlainen flaksi käynyt kuin nuorempana...meni muuten ihan mielenterveyden menettämisen puolelle häneltä.
      Itsekkin olin tekemisissä muutaman kuukauden tämän naisen kanssa ja yritti tuota pikkusormensaympärille juttua minunkin kanssa ja kun se pelkkä seksi ei oikein innostanut minuakaan hänen kanssaan kun luonnekkin oli periaatteessa hänen puoleltaan vain hyväksikäyttöä vanhaan tyyliin ihan taloudellisesti kuin henkisestikkin niin katsoin sitten paremmaksi etten ole tekemisissä hänen kansaan edes minkäänlaisena ystävänäkään.
      Vahingoniloako tunsin...kyllä osittain mutta ennemminkin sääliä kun ei enää voi elää sitä kadonnutta nuoruuttaan mutta siten makaa miten petaa.

• säälittävää.todellakin

Eiköhän se kadotettu nuoruus ole myös sinulle todellisuutta. Ei sitä flaksia enää sinullakaan taida olla.

• säälittävää.todellakin kirjoitti:

Eiköhän se kadotettu nuoruus ole myös sinulle todellisuutta. Ei sitä flaksia enää sinullakaan taida olla.

Miesten markkina-arvo nousee ja naisten laskee. Miesten tulevaisuus on valoisa, koska he ottavat itse vastuun elämästään, eivätkä tarvitse naista elättäjäksi.

• NäpsäPulmunen

Kysymyksen asettelu on jo virheellinen. Siinä lähdetään siitä oletuksesta, että naisen markkina-arvo on korkeimmillaan nuorena. En sovi tuohon asetelmaan, en ainakaan vielä. Minulla kysyntä oli olematonta nuorempana. Oikeastaan vasta lähempänä kolmeakymmentä ikävuotta alkoivat miehet selvästi kiinnostua minusta ja olivat aloitteellisia. Nyt olen 46v. ja toistaiseksi ainakaan kysyntä ei ole laantunut. Ei seksiseuranhakijoiden eikä elämänkumppania hakevien osalta. En edes ole mikään erityisen hyvin säilynyt ikäisekseni, vaan saatan jopa näyttää tällä hetkellä ikääni pari vuotta vanhemmalta ja minulla on nykyisin ylipainoakin. Oikea elämä on ihmeellisempää kuin netissä elämänsä haaskaavat luulevat. MAT-teoriassa on aukkoja (virhetulkintoja) enemmän kuin Emmental-juustossa reikiä. Se on katkeroituneiden ihmisten ajatusmaailmaa, ei todellisuutta vastaavaa.

• Poikkeus vahvistaa säännön. Näin se on.

• Neliseiskamies

Miehenä on jo pakko kommentoida tätä. Kysymyksenasettelu on tosiaan outo ja johtunee varmaan kysyjän iästä ja kokemuksen puutteesta.

Eli mihin se naisen markkina-arvo putoaisi iän myötä? Minusta se markkina-arvo on vähintään samaa tasoa samantasoisella naisella iästä riippumatta. Toki esim 25 -vuotiaan miehen silmissä 18 - 25 vuotiaan naisen markkina-arvo on korkeampi kuin 40 - 50 -vuotiaan. Mutta vastaavasti esim tällaisen 47 -vuotiaan miehen silmissä jälkimmäisen ryhmän naisten markkina-arvo on satakertainen verrattuna jälkipuberteettiseen naisryhmään. Toki osalle vanhemmista miehistä on tullut pakkomielle noista nuorista naisista, mutta nostaako oikeaa markkina-arvoa se, että joku nuoren naisen isän ikäinen mies valuttaa kuolaa päiväunissaan? Se on varmaankin enemmän spekuloitua markkina-arvon nousua, ei todellista.

Mitäs jos vertaillaan kahta erittäin kaunista naista, esimerkiksi iältään 25 ja 45. Ikäryhmässään 25 -vuotiaalla kauniilla naisella on paljon kilpailijoita eli markkina-arvoa vähentää kilpailu. Ikäryhmässään 45 -vuotiaalla naisella on vähemmän kilpailijoita, sillä markkinoilta on huvennut suuri osa kilpailusta, esim. parisuhteen vuoksi, nuorempaan ikäryhmään verrattuna.

Väittäisin siis, että markkina-arvoon ikää enemmän vaikuttaa naisen sijoitus markkinoilla omassa ryhmässään. Kaunis ja fiksu hyvin ikäryhmässään sijoittuva nainen jopa lisää markkina-arvoaan voimakkaasti vanhetessaan.

• myösmies47

Tämä on hyvä analyysi, minun mielestäni

• 19plus33
        myösmies47 kirjoitti:

Tämä on hyvä analyysi, minun mielestäni

Meidänkin mielestä oikein hyvä analyysi.

Terveisin: Kaikki muutkin palstakurpat.

:D

• myösmies47
        19plus33 kirjoitti:

Meidänkin mielestä oikein hyvä analyysi.

Terveisin: Kaikki muutkin palstakurpat.

:D

höh, olipa huono vitsi, etkö parempaa shaming language heittoon pystynyt.

• kurppa47
        myösmies47 kirjoitti:

höh, olipa huono vitsi, etkö parempaa shaming language heittoon pystynyt.

Just joo. Ikään kuin joku 47-vuotias mies tunnistaisi termin "shaming language".

• myösmies47
        kurppa47 kirjoitti:

Just joo. Ikään kuin joku 47-vuotias mies tunnistaisi termin "shaming language".

Kaikkea sitä voi vielä vanhanakin oppia, kun tällaisella palstalla pyörii. :D

• kurppa47
        myösmies47 kirjoitti:

Kaikkea sitä voi vielä vanhanakin oppia, kun tällaisella palstalla pyörii. :D

Kerrotko inttimuistoistasi?

• myösmies47
        kurppa47 kirjoitti:

Kerrotko inttimuistoistasi?

en muista mitään intistä

• Neliseiskamies

Jatketaanpas vähän pohdintaa...

Markkina-arvo, mihin sitä tarvitaan? Ilmeisesti aloittaja on tarkoittanut tällä jotain ihailujen määrää, pariutumishaluisten määrää, siis kelpaamista jollekin. Jos oikein ymmärsin.

Mietitäänpä sitten toiselta kantilta. Mitä hyvän markkina-arvon omaaville missäkin ikäryhmässä on tarjolla.
        Rakkautta? Sitä varmaankin on tarjolla ikäryhmästä riippumatta.
        Panoseuraa? Varmaan sille nuoremmalle ikäryhmälle määrällisesti enemmän, tässä korostuu se kuolaavien isä-ikäisten määrä :)
        Parisuhdetta? Varmaankin tasaisesti kaikissa ikäryhmissä, ehkä sitoutumisen aste kuitenkin nousee ikäryhmän noustessa. Ainakin näin ajattelisin, että siitä hyvästä nelikymppisestä halutaan pitää kiinni, kakskymppisistähän oli taas laajempi tarjonta eli vaihtomahdollisuuksia.

Eli ehkä tuo markkina-arvo nuoremmissa ikäryhmissä on parempi panoseuran saantiin, varsinkin jos ei ole niin väliä mistä ikäryhmästä tarjonta tulee. Muut suhteen ominaisuudet taas varmaan paranevat ikäryhmän noustessa. Eli oli se aloittaja ehkä omassa ahdasmielisyydessään oikeassa, jos ajatteli markkina-arvolla ainoastaan sitä, kuinka moni mies haluaisi pelkkää seksiä naisen kanssa. Onko se sitten markkina-arvoa? Varmaan jollekin...

Mutta markkina-arvollahan ei oikeastaan ole kauheasti väliäkään. Niinkuin vaikka autokaupassa, niin on ihan sama kuinka monta potentiaalista ostajaa/haluajaa on, kysyntä ja tarjonta kohtaa juuri siinä hetkessä kun kauppa tehdään ja siihen riittää kulloisellakin hetkellä ihan vain yksi ostaja ja yksi myyjä. Samoin parisuhdemarkkinoilla ei liene isoa merkitystä, montako haluajaa on, jos se yksikin haluaja on juuri se oikea :)

• myösmies47
        Neliseiskamies kirjoitti:

Markkina-arvo, mihin sitä tarvitaan? Ilmeisesti aloittaja on tarkoittanut tällä jotain ihailujen määrää, pariutumishaluisten määrää, siis kelpaamista jollekin. Jos oikein ymmärsin.

Mietitäänpä sitten toiselta kantilta. Mitä hyvän markkina-arvon omaaville missäkin ikäryhmässä on tarjolla.
        Panoseuraa? Varmaan sille nuoremmalle ikäryhmälle määrällisesti enemmän, tässä korostuu se kuolaavien isä-ikäisten määrä :)
        Parisuhdetta? Varmaankin tasaisesti kaikissa ikäryhmissä, ehkä sitoutumisen aste kuitenkin nousee ikäryhmän noustessa. Ainakin näin ajattelisin, että siitä hyvästä nelikymppisestä halutaan pitää kiinni, kakskymppisistähän oli taas laajempi tarjonta eli vaihtomahdollisuuksia.

Eli ehkä tuo markkina-arvo nuoremmissa ikäryhmissä on parempi panoseuran saantiin, varsinkin jos ei ole niin väliä mistä ikäryhmästä tarjonta tulee. Muut suhteen ominaisuudet taas varmaan paranevat ikäryhmän noustessa. Eli oli se aloittaja ehkä omassa ahdasmielisyydessään oikeassa, jos ajatteli markkina-arvolla ainoastaan sitä, kuinka moni mies haluaisi pelkkää seksiä naisen kanssa. Onko se sitten markkina-arvoa? Varmaan jollekin...

Mutta markkina-arvollahan ei oikeastaan ole kauheasti väliäkään. Niinkuin vaikka autokaupassa, niin on ihan sama kuinka monta potentiaalista ostajaa/haluajaa on, kysyntä ja tarjonta kohtaa juuri siinä hetkessä kun kauppa tehdään ja siihen riittää kulloisellakin hetkellä ihan vain yksi ostaja ja yksi myyjä. Samoin parisuhdemarkkinoilla ei liene isoa merkitystä, montako haluajaa on, jos se yksikin haluaja on juuri se oikea :)

Juurikin näin.

• Palstakurppainkuoro
        myösmies47 kirjoitti:

Juurikin näin.

Juurikin näin.

• "Miehenä on jo pakko kommentoida tätä. Kysymyksenasettelu on tosiaan outo ja johtunee varmaan kysyjän iästä ja kokemuksen puutteesta."

Kysymyksessä ei ole mitään outoa, vaan se on hyvä. Ikää on sopivasti ja kokemusta riittävästi. On typerää kyseenalaistaa toisen mielipiteitä arvailemalla ettei toisella olisi tarpeeksi kokemusta (mitä ikinä sillä tarkemmin tarkoitetaankaan) tai ikää. Pysy aiheessa ja jätä henkilöhyökkäykset vähemmälle.

"Eli mihin se naisen markkina-arvo putoaisi iän myötä?"

Nuoremmat naiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin vanhat. Naisen markkina-arvo määräytyy enimmäkseen ulkonäön perusteella. Minne kauneus katoaa? Sitä voi jokainen pohtia.

"Minusta se markkina-arvo on vähintään samaa tasoa samantasoisella naisella iästä riippumatta."

Noniin. Uljas valkoritari saapui palstalle puolustamaan urheasti naisia :)

"Mutta vastaavasti esim tällaisen 47 -vuotiaan miehen silmissä jälkimmäisen ryhmän naisten markkina-arvo on satakertainen verrattuna jälkipuberteettiseen naisryhmään."

Se on vain sinun mielipiteesi, joka poikkeaa yleisestä.

"Mitäs jos vertaillaan kahta erittäin kaunista naista, esimerkiksi iältään 25 ja 45. Ikäryhmässään 25 -vuotiaalla kauniilla naisella on paljon kilpailijoita eli markkina-arvoa vähentää kilpailu."

Erittäin outoa logiikkaa. Ei kilpailu voi millään tavalla vähentää markkina-arvoa. Ja mies saa valita sadan kauniin 25 vuotiaan naisen joukosta itselleen naisen tai kahdesta kauniista 45 vuotiaasta toisen, niin suurin osa miehistä ottaisi jonkun niistä 25 vuotiaista. Sinä et ehkä, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä.

"Väittäisin siis, että markkina-arvoon ikää enemmän vaikuttaa naisen sijoitus markkinoilla omassa ryhmässään. Kaunis ja fiksu hyvin ikäryhmässään sijoittuva nainen jopa lisää markkina-arvoaan voimakkaasti vanhetessaan."

Nainen voi säilyttää markkina-arvonsa jollain tavalla jos pysyy kauniina. Miksi sitten 45-vuotiaat eivät pärjää missikisoissa? Mieti sitä.

• Neliseiskamies kirjoitti:

"Markkina-arvo, mihin sitä tarvitaan? Ilmeisesti aloittaja on tarkoittanut tällä jotain ihailujen määrää, pariutumishaluisten määrää, siis kelpaamista jollekin. Jos oikein ymmärsin."

Jos naisella on korkea markkina-arvo, niin hänen on helppo olla hypergaminen. Pelkällä nuoruudella ja kauneudella nainen voi hyödyntää miestä esim. taloudellisesti, mikä on enemmän sääntö kuin poikkeus Suomessa.

"Rakkautta? Sitä varmaankin on tarjolla ikäryhmästä riippumatta."

Ei ole. Tuota jos kysyy vaikka 18-25 vuotiailta miehiltä ja naisilta, niin vastaukset vaihtelevat sukupuolesta riippuen huomattavasti.

"Panoseuraa? Varmaan sille nuoremmalle ikäryhmälle määrällisesti enemmän, tässä korostuu se kuolaavien isä-ikäisten määrä :)"

Sama vastaus kuin edelliseen, sillä erolla että naisen seksuaalinen markkina-arvo on aina korkea tai vähintään olemassa jollain tasolla jos nainen viitsii vähääkään pitää itsestään huolta. Moni mies puolestaan joutuu maksamaan, jos tahtoo seksiä saada.

"Mutta markkina-arvollahan ei oikeastaan ole kauheasti väliäkään."

Ei tietenkää, jos markkina-arvo on lähes nolla, niin ei saa seksiä eikä parisuhdetta. Eihän sillä oikeasti ole kauheasti väliäkään? Mitä sitä ihminen nyt jollain parisuhteella tai seksillä tekisi ;)

• Neliseiskamies
        super-atm kirjoitti:

"Miehenä on jo pakko kommentoida tätä. Kysymyksenasettelu on tosiaan outo ja johtunee varmaan kysyjän iästä ja kokemuksen puutteesta."

Kysymyksessä ei ole mitään outoa, vaan se on hyvä. Ikää on sopivasti ja kokemusta riittävästi. On typerää kyseenalaistaa toisen mielipiteitä arvailemalla ettei toisella olisi tarpeeksi kokemusta (mitä ikinä sillä tarkemmin tarkoitetaankaan) tai ikää. Pysy aiheessa ja jätä henkilöhyökkäykset vähemmälle.

Nuoremmat naiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin vanhat. Naisen markkina-arvo määräytyy enimmäkseen ulkonäön perusteella. Minne kauneus katoaa? Sitä voi jokainen pohtia.

"Minusta se markkina-arvo on vähintään samaa tasoa samantasoisella naisella iästä riippumatta."

"Mutta vastaavasti esim tällaisen 47 -vuotiaan miehen silmissä jälkimmäisen ryhmän naisten markkina-arvo on satakertainen verrattuna jälkipuberteettiseen naisryhmään."

"Mitäs jos vertaillaan kahta erittäin kaunista naista, esimerkiksi iältään 25 ja 45. Ikäryhmässään 25 -vuotiaalla kauniilla naisella on paljon kilpailijoita eli markkina-arvoa vähentää kilpailu."

Erittäin outoa logiikkaa. Ei kilpailu voi millään tavalla vähentää markkina-arvoa. Ja mies saa valita sadan kauniin 25 vuotiaan naisen joukosta itselleen naisen tai kahdesta kauniista 45 vuotiaasta toisen, niin suurin osa miehistä ottaisi jonkun niistä 25 vuotiaista. Sinä et ehkä, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä.

"Väittäisin siis, että markkina-arvoon ikää enemmän vaikuttaa naisen sijoitus markkinoilla omassa ryhmässään. Kaunis ja fiksu hyvin ikäryhmässään sijoittuva nainen jopa lisää markkina-arvoaan voimakkaasti vanhetessaan."

Nainen voi säilyttää markkina-arvonsa jollain tavalla jos pysyy kauniina. Miksi sitten 45-vuotiaat eivät pärjää missikisoissa? Mieti sitä.

"Miehenä on jo pakko kommentoida tätä. Kysymyksenasettelu on tosiaan outo ja johtunee varmaan kysyjän iästä ja kokemuksen puutteesta."

- Luettuani tekstejäsi ihmettelen kovasti kehoitustasi pysyä aiheessa ja jättää henkilöön liittyvät arviot. Selailehan omat kirjoituksesi ennenkuin huutelet vieraisiin pöytiin. Ja asiaan, se että toteat kysymyksen olevan hyvä, ei tee siitä hyvää. Minusta se edelleen outo.

- Tästähän jo puhuttiin. Nainen voi olla ruma nuorena ja ruma vanhana, kaunis nuorena tai kaunis vanhana. On kyse ikäluokan sisällä olevista eroista, ei iästä. Se mitä kukakin pitää kauniina, on taas ihan eri jutun aihe, vrt esim autot, musiikki, jne.

- puhun kokemuksella, naiset alkoivat kiinnostaa naisina joskus toisella kymmenellä, joten n. 35 vuotta olen asiaa tutkinut. Varmasti riittävä määrä referenssejä aikavälillä 1 yö - 15 vuotta. Mitään syytä minulla ei ole "puolustella" naisia, esitän mielipiteeni ja faktani juuri sellaisina kuin olen ne havainnut.

Jahas, mentiinkö jälleen henkilökohtaisuuksiin, vaikka muilta olet sitä kieltämässä :) Okei, esitän omankin näkemykseni: Olet todennäköisesti typpiä "naiset on sikoja, kukaan ei huoli minua". Naisvihasi tuntuu juttujesi perusteella olevan kuin uskonto, mitkään faktat tai mielipiteet eivät ole oikeita, mikäli poikkeavat sinun mielipiteistäsi (faktaahan joukossa näyttää olevan heikosti). Vaikka usein sukupuolten välisissä suhteissa kehotetaan toimimaan "omana itsenä", niin sinulle antaisin neuvon: Tulet elämään katkeroituneena ihmisenä yksin lopun elämääsi, mutta ota nyt joku rooli hetkeksi, niin pääset edes tutustumaan siihen sukupuoleen mitä vihaat.

- Sanoisinko että minulla on laajan ystäväpiirin perusteella aika hyvä otanta eri ikäisten miesten mielipiteistä ja se ei kyllä poikkea kertomastani. Esim ikäsistäni suurin osa ei kirveelläkään ottaisi 18 - 25 vuotiasta naista, heillä ei ole markkina-arvoa kuin korkeintaan yhden yön juttuun. Lähde joskus meidän isojen poikien saunailtaan, niin kuulet kyllä.

- Logiikka tässä on se, että jos vapaata tarjontaa on runsaasti, niin yhden yksilön markkina-arvo putoaa. Et varmaan ymmärrä, mutta väännetään rautalangasta: Kyseessä on kysynnän ja tarjonnan välinen laki. Vapaita, markkinoilla olevia kaksvitosia on huomattavasti enemmän kuin nelivitosia. Otetaan taas autot, ehkä ymmärrät paremmin kun naisia et tunnu ymmärtävän: nykypäivän bemari on joidenkin mielestä hyvä auto. Muutaman vuosikymmenen takainen '57 chevy on joidenkin mielestä hyvä auto. Koska suurin osa '57:n tarjonnasta on poistunut markkinoilta, niin loppujen arvo on noussut. Huonosta bemarista ei saa mitään, mutta huonosta chevystä saa. Hyvää bemaria arvostetaan, mutta hyvän chevyn arvo on noussut jo aivan järjettömäksi. Huomasitko, arvo on tässäkin markkina-arvo. Kysyntä vs tarjonta määrää arvon.

- Missikisat eivät ole markkina-arvokisat. Mitä v...ttua minä esimerkiksi tekisin melkein kaksimetrisellä, yleensä vielä aivan lapsenmielisellä ja kokemattomalla naisella? Ulkonäkökin samasta putkesta muiden teinien kanssa. Sillä ei olisi mitään markkina-arvoa minulle tai suurimmalle osalle ikäluokkaani. Ei jatkoon.

• Neliseiskamies
        super-atm kirjoitti:

"Markkina-arvo, mihin sitä tarvitaan? Ilmeisesti aloittaja on tarkoittanut tällä jotain ihailujen määrää, pariutumishaluisten määrää, siis kelpaamista jollekin. Jos oikein ymmärsin."

Jos naisella on korkea markkina-arvo, niin hänen on helppo olla hypergaminen. Pelkällä nuoruudella ja kauneudella nainen voi hyödyntää miestä esim. taloudellisesti, mikä on enemmän sääntö kuin poikkeus Suomessa.

Ei ole. Tuota jos kysyy vaikka 18-25 vuotiailta miehiltä ja naisilta, niin vastaukset vaihtelevat sukupuolesta riippuen huomattavasti.

"Panoseuraa? Varmaan sille nuoremmalle ikäryhmälle määrällisesti enemmän, tässä korostuu se kuolaavien isä-ikäisten määrä :)"

Sama vastaus kuin edelliseen, sillä erolla että naisen seksuaalinen markkina-arvo on aina korkea tai vähintään olemassa jollain tasolla jos nainen viitsii vähääkään pitää itsestään huolta. Moni mies puolestaan joutuu maksamaan, jos tahtoo seksiä saada.

Ei tietenkää, jos markkina-arvo on lähes nolla, niin ei saa seksiä eikä parisuhdetta. Eihän sillä oikeasti ole kauheasti väliäkään? Mitä sitä ihminen nyt jollain parisuhteella tai seksillä tekisi ;)

- Osittain samoilla jäljillä. Korkealla markkina-arvolla on helppo olla hypergaminen, ikäluokasta huolimatta. Pelkkä nuoruushan ei tuo markkina-arvoa kuin nuorten miesten porukassa, kauneushan taas pätee ihan kaikissa ikäryhmissä markkina-arvoa nostavana. Vanhemmissa ikäryhmissä vielä enemmän kuin nuoremmissa, perustelut tälle jo annoin.

- joo, tuossa olen aivan samaa mieltä, sukupuolesta riippuu. Mutta ei siitä iästä, mihin olet jo keskustelunavauksessa koko ajan viitannut. Ihan sama se on vaikka ikäluokassa 40 - 50 v. Ehkä se tuolla 70 - 80 v tasoittuu, alkaa olla miehet kupsahdelleet, joten kysynnän ja tarjonnan laki kääntyy miesten puolelle (jos jaksaa pysyä hengissä).

- näin on, nainen on vahvoilla ikäryhmästä riippumatta. Tosin olen huomannut, että esimerkiksi minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia, olen aina omannut miespuolisen ikäryhmäni sisällä korkean markkina-arvon. Olisiko se niin, että miespuolisilla korkea markkina-arvo jakaantuu pienemmälle porukalle.

- Irrotit tuon lauseen vain kokonaisuudesta. Voihan se arvo olla vaikka 0,0000001 ja silti se oikea kävelee vastaan, jolloin sen arvon suuruudella ei ollut väliä. Ja tuokin on täysin riippumaton siitä iästä, jollain on markkina-arvo 0, riippumatta iästä. Monilla se esim kasvaa iän myötä, toisilla laskee, osalla pysyy samana. Eli se alkuperäinen juttusi iän alentavasta vaikutuksesta oli tuulesta temmattu.
        Ja kyllähän kaikille haluaville soisi parisuhteen tai seksiä, iästä riippumatta. Osa ei kuitenkaan saa ja niistä harmittaa se osa, jonka markkina-arvo on nolla itsestä riippumattomista syistä. Ne taas jotka nollansa itse tekevät, kuten esim super-atm häiriintyneellä suhtautumisellaan naisiin, omaavat itse mahdollisuuden nostaa arvoaan. Tosin jos se noista itsestä riippumattomista syistä jää alas, niin eihän sitä saa kuin hitusen nostettua, mutta monesti sekin auttaa.

• mainospöll_Ö

Itse en ole ollut koskaan suosittu miesten keskuudessa. Nuoruudessani olin hoikka, mutta kärsin pahasta aknesta. En pyörinyt limudiskoissa tms. ollenkaan, vaan harrastin aktiivisesti tyttövaltaista lajia, jossa ei poikia (ainakaan heteroita) pyörinyt ollenkaan.

Aikuisiällä opiskelu ja työ naisvaltaisella alalla takasivat edelleen sen, että en tutustunut miehiin luontevasti ja silloin harvoin kun kävin viihteellä, niin ulkonäkö ja ujous ei edelleenkään vetänyt miehiä puoleensa. Setämiehistä en ollut kiinnostunut, vaan edelleenkin itseni ikäisistä miehistä.

Omalla kohdallanikin on käynyt niin, että ahkera liikunta ja ilman päihteitä oleminen on pitänyt minut normaalipainoisena. Kohtuullisen ujo olen edelleen, mutta akne on parantunut ajat sitten. Naaman perusteella uskoisin näyttäväni ihan ikäiseltäni. Itsevarmuus on noussut työssä pärjäämisen kautta. Baareissa en viihdy vieläkään. Nettideittien kautta olen löytänyt seurustelukumppaneita (yksi kerrallaan tietysti) ja oikeastaan nyt 39-v ikäisenä koen olevani "markkina-arvoni" huipulla. 47-mies tuossa yllä mielestäni ihan oikein tulkitsikin tilannetta.

• kjgfshye

Jännää että ketjussa on niin monia naisia, joista miehet ei ole nuorena olleet kiinnostuneita, mutta vanhempana flaksi käy, mutta ei ketään joilla olisi päinvastoin.

• kuusplusviis
        kjgfshye kirjoitti:

Jännää että ketjussa on niin monia naisia, joista miehet ei ole nuorena olleet kiinnostuneita, mutta vanhempana flaksi käy, mutta ei ketään joilla olisi päinvastoin.

Tuskinpa pubiruusuilla ainakaan mitään tietokonetta edes on.

• kjgfshye
        kuusplusviis kirjoitti:

Tuskinpa pubiruusuilla ainakaan mitään tietokonetta edes on.

IRL on naisia, jotka käyvät kauneusleikkauksissa ym, mutta täällä on vain naisia
        - jotka ei ole koskaan olleet kauniita
        - ovat vanhempana vielä suositumpia kuin nuorena
        - joiden mielestä koko kysymys on röyhkeä tai älytön
        Ja alkuperäinen kysymys oli vain "Miltä tuntuu?" Nähtävästi ei sitten tunnu miltään. Naisten maailma.

• kjgfshye kirjoitti:

IRL on naisia, jotka käyvät kauneusleikkauksissa ym, mutta täällä on vain naisia
        - jotka ei ole koskaan olleet kauniita
        - ovat vanhempana vielä suositumpia kuin nuorena
        - joiden mielestä koko kysymys on röyhkeä tai älytön
        Ja alkuperäinen kysymys oli vain "Miltä tuntuu?" Nähtävästi ei sitten tunnu miltään. Naisten maailma.

Samaa olen itsekin tässä ihmetellyt. Jos yksi sadasta naisesta on sellainen, jonka markkina-arvo on poikkeuksellisesti noussut iän myötä, niin en ole häneltä mitään edes kysynyt, eikä hän poikkeuksena muuta asiaa yleisesti yhtään mihinkään.

Ehkä totuus sattuu niin pahasti, ettei sitä voi myöntää, eikä siitä haluta keskustella.

• 43_v_N
        super-atm kirjoitti:

Samaa olen itsekin tässä ihmetellyt. Jos yksi sadasta naisesta on sellainen, jonka markkina-arvo on poikkeuksellisesti noussut iän myötä, niin en ole häneltä mitään edes kysynyt, eikä hän poikkeuksena muuta asiaa yleisesti yhtään mihinkään.

Ehkä totuus sattuu niin pahasti, ettei sitä voi myöntää, eikä siitä haluta keskustella.

Otapa huomioon myös se, että iso osa 20-25 vuotiaista kauniista naisista saa parisuhteen ja hankkii lapsia. Noin 40 % naisista on ylipainoisia ja väittäisin, että iso osa heistä on niitä, joilla on lapsia.

Lapseton, yksinään viihtyvä nainen voi ihan hyvin olla normaalipainoinen, jonka vatsa ei roiku polvissa raskauksien vuoksi.

Kun verrataan yleisellä tasolla nelikymppisiä toisiinsa, niin ujo yksinäinen sinkkunainen voikin olla paljon paremman näköinen kuin se entinen söpöliini-YH-mamma. Sinä haluat verrata 20 vuotiasta 40 vuotiaaseen olettaen, että kaikki nelikymppiset miehet haluavat sitä 20 vuotiasta. On todella paljon miehiä, jotka haluavat oman ikäistään tai esim. 5-v omaa ikäänsä nuorempaa.

Sinä ajattelet koko ajan panoarvoa, kun taas naiset ajattelevat arvoa parisuhdemarkkinoilla. Moni mieskin haluaa parisuhteeseen suunnilleen itsensä ikäisen naisen, jolla on velaton asunto, ei lapsia (tai lapset muuttaneet jo kodista pois), työura kunnossa. Aniharva mies haluaa alkaa elättää tyttärensä ikäistä opiskelijatyttöä ja josta ei ikinä tiedä, että milloin jättää pillerit pois.

Koko aloitus on typerä sen vuoksi, että varsinkin minun kaltaiset naiset, jotka ovat vähän tekemisissä miesten kanssa, eivät ole testaamassa markkina-arvoaan. On ihan yhdentekevää, että katsooko kassajonossa miehet nykyään enemmän peppuani kuin 20 vuotta sitten. Sillä ei ole minkäänlaista merkitystä.

• m39v
        43_v_N kirjoitti:

Otapa huomioon myös se, että iso osa 20-25 vuotiaista kauniista naisista saa parisuhteen ja hankkii lapsia. Noin 40 % naisista on ylipainoisia ja väittäisin, että iso osa heistä on niitä, joilla on lapsia.

Lapseton, yksinään viihtyvä nainen voi ihan hyvin olla normaalipainoinen, jonka vatsa ei roiku polvissa raskauksien vuoksi.

Kun verrataan yleisellä tasolla nelikymppisiä toisiinsa, niin ujo yksinäinen sinkkunainen voikin olla paljon paremman näköinen kuin se entinen söpöliini-YH-mamma. Sinä haluat verrata 20 vuotiasta 40 vuotiaaseen olettaen, että kaikki nelikymppiset miehet haluavat sitä 20 vuotiasta. On todella paljon miehiä, jotka haluavat oman ikäistään tai esim. 5-v omaa ikäänsä nuorempaa.

Sinä ajattelet koko ajan panoarvoa, kun taas naiset ajattelevat arvoa parisuhdemarkkinoilla. Moni mieskin haluaa parisuhteeseen suunnilleen itsensä ikäisen naisen, jolla on velaton asunto, ei lapsia (tai lapset muuttaneet jo kodista pois), työura kunnossa. Aniharva mies haluaa alkaa elättää tyttärensä ikäistä opiskelijatyttöä ja josta ei ikinä tiedä, että milloin jättää pillerit pois.

Koko aloitus on typerä sen vuoksi, että varsinkin minun kaltaiset naiset, jotka ovat vähän tekemisissä miesten kanssa, eivät ole testaamassa markkina-arvoaan. On ihan yhdentekevää, että katsooko kassajonossa miehet nykyään enemmän peppuani kuin 20 vuotta sitten. Sillä ei ole minkäänlaista merkitystä.

"On ihan yhdentekevää, että katsooko kassajonossa miehet nykyään enemmän peppuani kuin 20 vuotta sitten. Sillä ei ole minkäänlaista merkitystä. "

Ymmärsin, että muun diipadaapan jälkeen vastaus oli, että "ei tunnu missään", koska on ihan sama onko joku kiinnostunut vai ei.

Miksiköhän sitten jotkut 40 naiset loukkaantuu, jos joku sanoo ettei 40 naiset kiinnosta? Kun ei pitäisi olla mitään syytä, kun asialla ei ole merkitystä. Ehkä kukaan sellainen ei vaan vastaa, jolle asialla olisi merkitystä. Ja toisaalta moni nainen näyttää tässä ketjussa loukkaantuneen. Syystä vai syyttä, en tiedä.

• 43_v_N
        m39v kirjoitti:

"On ihan yhdentekevää, että katsooko kassajonossa miehet nykyään enemmän peppuani kuin 20 vuotta sitten. Sillä ei ole minkäänlaista merkitystä. "

Ymmärsin, että muun diipadaapan jälkeen vastaus oli, että "ei tunnu missään", koska on ihan sama onko joku kiinnostunut vai ei.

Miksiköhän sitten jotkut 40 naiset loukkaantuu, jos joku sanoo ettei 40 naiset kiinnosta? Kun ei pitäisi olla mitään syytä, kun asialla ei ole merkitystä. Ehkä kukaan sellainen ei vaan vastaa, jolle asialla olisi merkitystä. Ja toisaalta moni nainen näyttää tässä ketjussa loukkaantuneen. Syystä vai syyttä, en tiedä.

En tiedä ottaako joku nokkiinsa vai ei. Voin vastata vain omasta puolestani.

Minua ei kiinnosta, että mikä on panoarvoni. En kaipaa tuntemattomien miesten tuijotuksia. Minulle riittää, että yksi mies kiinnostuu minusta, koska etsin seurustelusuhdetta enkä jäseniä panorinkiin. En tarvitse satojen miesten ihailua enkä ole koskaan välittänyt siitä.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, että mitä netissä olevat miehet ajattelevat minusta tai ulkonäöstäni. Minua kiinnostaa vain se mies, jonka kanssa juttelen kasvotusten ja joka on potentiaalinen seurustelukumppani. Ehkä miehet eivät ymmärrä sitä, että oikeasti on olemassa myös naisia, joilla on vahva itsetunto eikä elämä rakennu sen ympärille, että pitää saada flirttailuita jne.

• m39v
        43_v_N kirjoitti:

En tiedä ottaako joku nokkiinsa vai ei. Voin vastata vain omasta puolestani.

Minua ei kiinnosta, että mikä on panoarvoni. En kaipaa tuntemattomien miesten tuijotuksia. Minulle riittää, että yksi mies kiinnostuu minusta, koska etsin seurustelusuhdetta enkä jäseniä panorinkiin. En tarvitse satojen miesten ihailua enkä ole koskaan välittänyt siitä.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, että mitä netissä olevat miehet ajattelevat minusta tai ulkonäöstäni. Minua kiinnostaa vain se mies, jonka kanssa juttelen kasvotusten ja joka on potentiaalinen seurustelukumppani. Ehkä miehet eivät ymmärrä sitä, että oikeasti on olemassa myös naisia, joilla on vahva itsetunto eikä elämä rakennu sen ympärille, että pitää saada flirttailuita jne.

"Minulle riittää, että yksi mies kiinnostuu minusta, koska etsin seurustelusuhdetta ... "

Mutta eikö ole johdonmukaista olettaa että sadan ihailijan joukossa voisi olla vähintään yksi seurustelusuhteesta kiinnostunut. Jos on yksi kiinnostunut, niin sen yhden on sitten oltava pakosti seurustelusta kiinnostunut. Ja olisiko sen yhden kiinnostuneen arvo tai asema jotenkin erilainen, jos olisi 99 muuta ihailijaa.

"Ehkä miehet eivät ymmärrä sitä, että oikeasti on olemassa myös naisia, joilla on vahva itsetunto eikä elämä rakennu sen ympärille, että pitää saada flirttailuita jne. "

Oletusarvoisesti miehet tietenkin kuvittelee, että naisillakin aina itsetunto rakentuu jonkun muun ympärille, koska niinhän se rakentuu miehilläkin. Poikkeuksiakin voi tietenkin olla.

Miehenä voin sanoa, että ne harvat kerrat, kun saa jotain positiivista huomiota, tuntuu todella hyvältä, oikeastaan riippumatta siitä keneltä huomio tulee. Varmaankin jos moinen olisi jatkuvaa ei sitä osaisi arvostaa. Mutta jos huomiossa tapahtuisi jokin muutos, niin en varmasti sanoisi ettei se tunnu missään.

• tullollain

Olen samaa mieltä kuin eräs muukin, olen jo 50 vuotias eikä markkina arvoni ole laskenut, päinvastoin.

• Laita ilmoitus nettitreffeihin tai mene baariin ja katso tuleeko aloitteita ja yhteydenottoja saman verran tai jopa enemmän kuin olisit 30 vuotta sitten saanut.

Noniin.... eli taisit puhua paskaa, kohottaaksesi valheellisesti huonoa itsetuntoasi.

• kurppa-täti

Minä olen syksyllä 62-vuotta täyttävä nainen. Olen kahden jo aikuisen lapsen äiti - ja sinkku. Yhtäkään kertaa en edes avoliitossa.
      Lapset olen kasvattanut yksin. Minun parasta aikaani elämässä oli, kun lapset vielä olivat pieniä, murkku-ikäisiä, aikuistuvia nuoria. Meillä oli kolmestaan, ja on, ihana perhe jossa muistetaan sanoa ja osoittaa rakkautta. Nyt he ovat omillaan ja minä olen vapaa kuin taivaan lintu! En edes vielä oikein osaa tajuta tätä kaikkea, näitä mahdollisuuksia joita edessäni on!
      Miestä en koskaan ole pitänyt minään saavuteltavana asiana. Olen toki seurustellut, montakin kertaa, mutta mitään "omaa" miestä en ole koskaan halunnut. Varjelkoon!!
      Tiesin jo hyvin pienenä tytttönä mitä haluan, ja se ei ollut mies ja avioliitto. Olen alusta asti oppinut kunnioittamaan itseäni juuri minuna.Minä olen maailman paras minä. Siiinä on minun markkina-arvoni,jonka asetan minä, ei kukaan muu.
      Sanottakoon, että kotoa sain hyvinkin tyypillisen perhemallin, itselleni en sitä ole koskaan halunnut.
      En ole suostunut enkä suostu antamaan kenenkään muun asettaa arvoani, se on tismalleen sama kuin Paavilla, Obamalla, Putinilla. Kimi Räikkösellä tai postinkantajalla. Tai kummin-kaiman-serkulla.
      Näin olen elänyt ja hyvin menestynyt ja aion jatkaa teidän kaikkien harmiksenne vielä monen-monta vuotta!

• minämyösparasminä

Hyvä kirjoitus! Upea sinä ja loistava asenne!

• Miksi vastaat pitkästi ohi aiheen? Oletko yksinkertainen vai yritätkö johdattaa pois aiheesta tarkoituksella?

Minusta se ei ole mikään ylpeilemisen aihe, että tarkoituksella perustaa epänormaalin "perheen", jossa lasten isä on tarkoituksella jätetty johonkin muualle.

• Vitunspedepelle
        super-atm kirjoitti:

Miksi vastaat pitkästi ohi aiheen? Oletko yksinkertainen vai yritätkö johdattaa pois aiheesta tarkoituksella?

Minusta se ei ole mikään ylpeilemisen aihe, että tarkoituksella perustaa epänormaalin "perheen", jossa lasten isä on tarkoituksella jätetty johonkin muualle.

älä inise koko ajan.

• Vitunspedepelle kirjoitti:

älä inise koko ajan.

Sinä ja hyttyset inisevät. Minä keskustelen ja perustelen väitteeni.

• Finanssijohtaja

Tuo markkina arvo kyllä määräytyy siitä miten muut ihmiset arvostavat, itse voi kyllä toki laittaa itselleen sellaisen " toivotaan...toivotaan " markkina-arvon, se vaan ei ole oikea. Minulla on auto, jonka markkina- arvo on n. 15.000 euroa, itse kyllä pidän sitä 22.000 euron arvoisena:) :)

• Finanssijohtaja kirjoitti:

Tuo markkina arvo kyllä määräytyy siitä miten muut ihmiset arvostavat, itse voi kyllä toki laittaa itselleen sellaisen " toivotaan...toivotaan " markkina-arvon, se vaan ei ole oikea. Minulla on auto, jonka markkina- arvo on n. 15.000 euroa, itse kyllä pidän sitä 22.000 euron arvoisena:) :)

Oikeassa olet. Myös vanha nainen voi omasta mielestään ja kuvitelmissaan olla arvokas ja varmaan itselleen sitä onkin. Harvan miehen mielestä vanhan naisen markkina-arvo on lähelläkään nuoren naisen markkina-arvoa.

• tumputtakaatten

Ite oon 38v nainen ja ei huoleta pätkääkään koska en ole tähänkään asti äijiä riesakseni huolinut. En myöskään piittaa ulkonäöstäni ja sen kyllä huomaa. Kumma kyllä, halukkaita ottajia on SILTI, vaikka olen ihan kamalan näköinen meikkaamaton punkero. Miehille tuntuu kelpaavan mikä tahansa mikä liikkuu, joten turha naisten on näköjään markkina-arvonsa laskusta yöuniaan menettää..

• Sinä olet poikkeus, koska psyykkisesti viallisena ihmisenä et edes miestä tahdo. Kyllä markkina-arvon lasku muita naisia harmittaa. Etenkin niitä vanhoja naisia, jotka eivät enää pysty niin helposti elämään miehen rahoilla.

• olet.hölmö
        super-atm kirjoitti:

Sinä olet poikkeus, koska psyykkisesti viallisena ihmisenä et edes miestä tahdo. Kyllä markkina-arvon lasku muita naisia harmittaa. Etenkin niitä vanhoja naisia, jotka eivät enää pysty niin helposti elämään miehen rahoilla.

On se kumma miten monta "poikkeusta" täälläkin nyt on jo nähty. Milloin niistä poikkeuksista alkaa tulla normi.

• olet.hölmö kirjoitti:

On se kumma miten monta "poikkeusta" täälläkin nyt on jo nähty. Milloin niistä poikkeuksista alkaa tulla normi.

Nämä poikkeukset jostuvat naisten defensiivisyydestä. Se on ihan luonnollinen reaktio.

Kun vanhan naisen markkina-arvo on laskenut, niin hänelle on iso kynnys myöntää se. Mielummin nainen alkaa hädissään väittää vastaan ja niin saada valheellisesti tuntemaan markkina-arvonsa korkeaksi. Jollekin pellossa ja metsässä eläneelle nuoruuden läskille naiselle on tietysti voinut käydä niin että markkina-arvo on vanhana korkeampi kuin nuorena (joo yllätys jos sitä aluksi ei ollut ollenkaan), ja sitten on tarve tulla tänne hehkuttamaan sitä miten ollaan niin puumaa, niin puumaa.

• Timmimummi

Kyllä katseita ja iskuyrityksiä tulee yli 60-kymppisellekin jatkuvasti,jos pukeutuu näyttävästi ja pitää itsensä kunnossa!

• Aivan varmasti. Kyse onkin siitä, että niitä katseita tulee sen ikäiselle murto-osa siitä mitä nuoremmille. Lisäksi yli 60-vuotias alkaa olla liian vanha parisuhdehuoraksi ja hyödyntämään miehiä taloudellisesti.

• Timmimummi
        super-atm kirjoitti:

Aivan varmasti. Kyse onkin siitä, että niitä katseita tulee sen ikäiselle murto-osa siitä mitä nuoremmille. Lisäksi yli 60-vuotias alkaa olla liian vanha parisuhdehuoraksi ja hyödyntämään miehiä taloudellisesti.

Todellakaan tässä iässä ei ole tarvetta arvottaa itseään miesten katseiden perusteella.Eikä tarvitse elättäjää!Naimisissa ja oma ukko paljon nuorempi!Hauska vain huomata että huomiota tulee paljon nuoremmilta ja todella hyvännäköisiltä!Että ei kannata murehtia,kyllä naisellisuus säilyy iästä huolimatta!

• Timmimummi kirjoitti:

Todellakaan tässä iässä ei ole tarvetta arvottaa itseään miesten katseiden perusteella.Eikä tarvitse elättäjää!Naimisissa ja oma ukko paljon nuorempi!Hauska vain huomata että huomiota tulee paljon nuoremmilta ja todella hyvännäköisiltä!Että ei kannata murehtia,kyllä naisellisuus säilyy iästä huolimatta!

Miksi olet sinkkupalstalla? Onko miehessäsi ja parisuhteessasi jotain vikaa? Vai alkaako Timmimummin markkina-arvo olla jo niin alhainen että ukko alkaa heittää sinua ulos?

• Timmimummi

Oletpas sinä hapannaama,mikä risoo!Tiedoksi,vaikkei se sinulle kuulukkaan,ekaa kertaa täällä kävin ja sattui sopivasti ikäkeskustelu.
        Ajattelin vain antaa toivoa teille jotka olette huolestuneet vanhenemisesta,kunto ja olemus ratkaisee,ei ikä!

• Heteromies
        super-atm kirjoitti:

Miksi olet sinkkupalstalla? Onko miehessäsi ja parisuhteessasi jotain vikaa? Vai alkaako Timmimummin markkina-arvo olla jo niin alhainen että ukko alkaa heittää sinua ulos?

"Miksi olet sinkkupalstalla?"

Minäkin pyörin motskarifoorumilla, vaikka en omista moottoripyörää. Kukaan ei kuitenkaan kysele miksi olen siellä, saati että alkaisi kyseenalaistamaan minua ihmisenä.

Aika jännää vai mitä? :)

• Heteromies kirjoitti:

"Miksi olet sinkkupalstalla?"

Minäkin pyörin motskarifoorumilla, vaikka en omista moottoripyörää. Kukaan ei kuitenkaan kysele miksi olen siellä, saati että alkaisi kyseenalaistamaan minua ihmisenä.

Aika jännää vai mitä? :)

Olet kuitenkin ehkä kiinnostuntu moottoripyöristä ja ehkä joskus sellaisen ostat?

Ehkä sinkkupalstalla parisuhteellaan ylpeilevät myös aikovat oikeasti päättää parisuhteensa, koska se on niin huono.

• Biologi

Markkina-arvo määräytyy myös tuon biologisen kellon mukaan. Biologisesti ajateltuna yli 45 vuotias nainen on ongelmajätettä.

• jus_just

Ei kaikki miehet suinkaan halua lapsia. Olettamuksesi on täysin väärä.

On myös paljon miehiä, joilla omat lapset ovat jo aikuisia. Vain harva mies haluaa uudestaan aloittaa vauva-arjen, jossa kannetaan rääkyvää sinappikääröä yökaudet ja hoidetaan viikonloput vauvaa, kun mamma haluaa päästä tuulettumaan omien kavereittensa kanssa.

• Ylpeästinainen

Superidiootti ei näköjään hyväksy yhtäkään vastausta. Mutta vittuilun takia hän tämän ketjunkin viritti. Ainoastaan sairas ja surkea paska vihaa naisia noin paljon. Toivottavasti kuolet yhtä yksinäisenä ja surkeana kuin olet elänytkin.

• Kerro yksikin hyvä syy minkä takia olet ylpeä itsestäsi. Olet vihainen nainen. Sinun kannattaisi rauhoittua, ettei verisuonet katkeile päässäsi.

• nlzdbz

Monimutkaisten laskelmieni perusteella olen tullut siihen tulokseen, että sen on 2,35 alv.

• aölkfa

Minä vanhenen ilolla, odotan ensimmäisiä harmaahapsia ja pidän omasta rauhasta. Nuorena sitä on niin epävarma itsestään vaikka on kauneimmillaan. No, vanhana ei enää jaksa välittää ja on ns. terve itsetunto. Huota voi itsestään pitää terveyden tähden, ettei liho mielettömästi jne.

• nuorrrriii

Tuo kuulostaa kivalta tuo terve itsentunto.. Odotellessssa:)

• Vanha nainen on niin paljon elämänsä aikana ehtinyt jakaa pillua ja on loppuun kulutettu, että on varmasti onnellinen, kun saa päästää pillunsa eläkkeelle rauhassa homehtumaan.

• Anonyymi00139

Juuri näin

• Anonyymi00140

No omasta mielestäni olen tällä hetkellä parhaimman näköinen itseni. Lähestyn 50 vuotta. Olen harrastanut koko ikäni liikuntaa ja huolehdin itsestäni muutenkin. Lihakset on hyvässä kunnossa ja erottuvat. Paino on nyt sopiva, kun nuorena olin alipainoinen. Kasvot ovat myös tasapainoisemman näköiset kuin laihempana. Peppu on yhtä pyöreä ja reidet kaarevat.
      Saan katseita ja kehuja yhtä paljon kuin ennenkin. Tietysti sellaiset viheltelyt sun muut, mitä nuoret pojat harrastaa on loppuneet, mutta sitä, että tullaan juttelemaan ja katsotaan pitkään silmiin on edelleen. En ole mikään missi enkä malli. Ihan kivan näköinen ja vartaloinen kuitenkin. Varmasti on seksipommeja ja huippukaunottaria, joiden eteen tehdään mitä tahansa. Ei nyt mitään sellaista itsellä tietenkään ole 😂 Pidän vain keskimääräistä paremmin huolta itsestäni. Ehkä siksi olen tyytyväinen itseeni. Huomaan kyllä, että oman ikäisissä on paljon ylipainoisia ja ihmisiä, jotka ovat jotenkin luovuttaneet itsensä suhteen. Se on ikävää huomata. En silti ymmärrä tätä markkina-arvokeskustelua. En tosin varattuna ole asiaa edes ajatellut sen kummemmin.

• Anonyymi00141

Ja vanha provosoiva keskustelu nostettu tahallaan esiin, huomasin kyllä, mutta ajattelin silti valaista omaa näkemystä tähän asiaan 😀

Lisäyksenä edelliseen

• Minulla ei näemmä ole ollut mitään sanottavaa asiaan kymmenen vuotta sitten. Eikä ole nytkään muuta kuin idea panna tekoäly analysoimaan mitä on tapahtunut vuosikymmenessä. Ehkä ei mitään.

• Anonyymi00143

Sekava kirjoitus. Ei päätä eikä häntää.
      Onko atm lyhenne autismista ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      217
      6679
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      133
      5584
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      293
      3631
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3510
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      125
      2537
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2190
    7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      59
      2021
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      2006
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1803
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      106
      1544
    Aihe