Kadotin pyörän avaimen, mitä tehdä?
Apua pyörän ja pienlukkojen avaamiseen henkilötodistusta ja sovittua korvausta vastaan pääkaupunkiseudulla. Polkupyörän kuljetus pyörähuoltoliikkeeseen tai asiakkaan kotiin, mikäli lukkoa ei saada avattua paikanpäällä.
Hakusanat: Polkupyörän lukko, varaston lukko, avain hukassa, avain katkennut lukkoon, avain hävinnyt, lukon katkaiseminen, ketjun katkaiseminen, voimapihdit, rautasaha, kadonnut pyörän avain.
Kuluveloitus vain onnistuneesta toimenpiteestä.
PP Pari
040 96 96 8 96
(txt 24h/ puh ma-su 12-21)
Helsinki, Espoo, Vantaa
Pyörän lukon katkaisu, avain hukassa tai katkennut
PPPari
4
2470
Vastaukset
- Hyi_spämmiä
Hinnat alkaen 30 euroa.
Jokainen pieni metallipaja tekee saman kympillä.- Anonyymi
Itiksestä löytyi kunnon kasa kallita polkupyöriä onko somalit asialla. Taitavat tehdä yötöitä. Hihhh.
- Anonyymi
Lakita
- Anonyymi
Oma rälläkkä maksaa parisen kymppiä... Innostuneimmat hankkivat sähkökäyttöisen. Ei tarvitse esittää henkilöllisyystodistusta kenellekään uteliaalle ja saa auki ihan niin monen pyörän lukot kuin haluaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949