Juicereita?

PIa11

Myydänkö Suomessa Omegan juicereita, netissä esim?
Minulla oli jenkeissä Omega ja haluaisin saman hyvän laitteen 220v, ilman mitään adaptereita.
Kiitos etukäteen.

13

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goggletus

Itse tilasin ssj nimiseltä yritykseltä. Googleta...

• Ansku-Bansku

Omega on aivan loistava valinta. Itselläni ollut nyt reilu vuoden käytössä ja laitteella tullut väännettyä varmaan satoja litroja mehua. Varsinkin appelsiinimehu, mihin lisään yhden banaanin, on kestosuosikkini.
      Aikaisempi juiceri oli erimerkkinen ja sille jos edes näytti banaania niin se meni tukkoon. Omegalla ei ole ollut mitään ongelmia tuon kanssa, vaikka ymmärtääkseni banaani lukeutuu yhdeksi haastavimmiksi hedelmiksi mehustimien näkökulmasta.
      Itse tilasin sen www.ssj-import.com osoitteesta.

• fairdinkum

Hyvä blenderi myös. Käytin paljon Aussi reissulla.

• omega101

ssj:ltä ostin minäkin. Hyvä laite tuo omega. TUlee Huromin tehtaalta kerrottiin.

• ccool

JTC on kanssa hyvä laite

• vertailinjaostin

Omega itselläni keittiössä, Suomesta hommattu samasta paikasta, eli ssj. Vehnäorasta puristaa todella hyvin. Itse vertailin aika pitkään ennen lopullista päätöstä. Kannattaa tehdä sama.

• parasta_vain

Huromi on paras ja ainoa alkuperäinen. Kiinassa tehty p--skaa ei kannata otta. Huromia saa ssj.fi

• MattiKeisonen

Hurom on paras. Uutena Suomeen tullut Sana merkkinen juiceri. Huromin tehtaalta laatulaite. Itselläni ollut 3 kuukautta. Helppo pestä ja puristaa oraasta viimeisenkin tipan. Ostin myös ssj:ltä

• Onnellinenmehustaja

Joo mulla on sana by omega. Mieskin alkoi tekemään juomia itse. Helppo pestä. Tilasin ssj:lta.

• halvemmallatoimii

ssj ja Sana by Omega. Halvempi kuin hurom ja omega, mutta laatu peli. Toimii tosi hyvin ja helppo pestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6971
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      62
      2583
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2158
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      62
      1312
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      356
      1269
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1254
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1141
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      980
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      970
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      968
    Aihe