Myydänkö Suomessa Omegan juicereita, netissä esim?
Minulla oli jenkeissä Omega ja haluaisin saman hyvän laitteen 220v, ilman mitään adaptereita.
Kiitos etukäteen.
Juicereita?
13
<50
Vastaukset
- goggletus
Itse tilasin ssj nimiseltä yritykseltä. Googleta...
- Ansku-Bansku
Omega on aivan loistava valinta. Itselläni ollut nyt reilu vuoden käytössä ja laitteella tullut väännettyä varmaan satoja litroja mehua. Varsinkin appelsiinimehu, mihin lisään yhden banaanin, on kestosuosikkini.
Aikaisempi juiceri oli erimerkkinen ja sille jos edes näytti banaania niin se meni tukkoon. Omegalla ei ole ollut mitään ongelmia tuon kanssa, vaikka ymmärtääkseni banaani lukeutuu yhdeksi haastavimmiksi hedelmiksi mehustimien näkökulmasta.
Itse tilasin sen www.ssj-import.com osoitteesta. - fairdinkum
Hyvä blenderi myös. Käytin paljon Aussi reissulla.
- omega101
ssj:ltä ostin minäkin. Hyvä laite tuo omega. TUlee Huromin tehtaalta kerrottiin.
- ccool
JTC on kanssa hyvä laite
- vertailinjaostin
Omega itselläni keittiössä, Suomesta hommattu samasta paikasta, eli ssj. Vehnäorasta puristaa todella hyvin. Itse vertailin aika pitkään ennen lopullista päätöstä. Kannattaa tehdä sama.
- parasta_vain
Huromi on paras ja ainoa alkuperäinen. Kiinassa tehty p--skaa ei kannata otta. Huromia saa ssj.fi
- MattiKeisonen
Hurom on paras. Uutena Suomeen tullut Sana merkkinen juiceri. Huromin tehtaalta laatulaite. Itselläni ollut 3 kuukautta. Helppo pestä ja puristaa oraasta viimeisenkin tipan. Ostin myös ssj:ltä
- Onnellinenmehustaja
Joo mulla on sana by omega. Mieskin alkoi tekemään juomia itse. Helppo pestä. Tilasin ssj:lta.
- halvemmallatoimii
ssj ja Sana by Omega. Halvempi kuin hurom ja omega, mutta laatu peli. Toimii tosi hyvin ja helppo pestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832