Kokoomuksen keskeisimmät vaaliteemat puoluejohtaja Alexander Stubbin mukaan ovat talous, työ, avoin yhteiskunta sekä kansainvälinen keskustelu. Keskittyykö puolue mielestäsi oikeisiin asioihin? Katso haastattelu ja osallistu keskusteluun.
Suomi24 VaaliTV: Alexander Stubb (kok)

4
183
Vastaukset
Jos vide ei näy, voit katsoa sen täältä: http://platform.goodmood.fi/video/299/219.
- sohlaaja
Koitas nyt vain Stubb luoda niitä työpaikkoja eine sillä puhumisella synny
- eleleksis
milloin alex tulis mulle maalitauluksi?
pitäs ampua hirvikoe.- espoo
Stubb vaikuttaa ylimieliseltä, ehkä leveekin. Polvihousuilla ja varvassadaaleilla sai äänestäjät ja kannattajat epäluuloiseksi. Samoin tikkatauluksi meneminen ei anna hyvää kuvaa kok. puolueesta. Menee ehkä Naton kannattajiin. Pelkkä kieliä osaava ei nyt kanna, koska valan tehneet tulkkien saaminen on mahdollista.Herrasperhee lapsi joka nauraa köyhille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477