Itsemurhako

enkesäänäe

paras ratkaisu? oma vastaus omaan tilanteeseenio on KYLLÄ,olen kuullut sanottavan että elämä on aina elämisen arvoista, paskat sanon minä. kukaan ei voi toiselle sanoa että niin olisi, koska on paljon sellaista ettei niin ole.

Aika lähellä on tilanne nyt etten kesää näe, paljon olen suunnitellut asiaa, ratkaisu vielä vähän odottaa itseään.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 567

      March 27, 2015

      Perussuomalaiset ad stresses “us” versus “them”
      The Perussuomalaiset (PS)* ad below (in Finnish) is the pits. The only mention it makes about our culturally and ethnically diverse society is picture of a Muslim woman. All of the people in the ad are white Finns. It uses slogans like: “Let’s build a good Finland” and “the Perussuomalaiset are on the side of (white) Finns.”

      This ad is further proof that the PS is a party that is against New Finns and ready to fuel intolerance in this country at our expense.

      A small piece of advice to the PS: This country was never yours, will never be, because this country is ours.

      The PS’ view of Finland as this ad shows is what’s wrong with this country today. Finnish racism excludes people who are different from them as these ad clearly shows.

    • menetys

      Älä tee! Pilaat läheistesi elämän! Keksi muu ratkaisu.

    • haluamasiratkaisu

      Englanninkielellä löytyy haluamasi ratkaisu hakutuloksista jo ensimmäisen sivun linkeistä kun pistät googleen hakusanat: alt.suicide.holiday Methods FAQ

    • enkesäänäe

      Loppupeleissä itse on ratkaisu tehtävä ja tässä tilanteessa se on se lopullinen, ei siinä paljoa muita voi ajatella, paskat kaikesta

      • taas_samoja_fraaseja

        Läpäläpälällää!!!!!

        te tarjoatte keskustelulällätilää"apua". Tarjotkaa jotain konkreettista. Ensimmäinen askel on, että ette lähetä noita vastauksia jostain automaatista. Kun seuraavan kerran näen saman kliseevastauksen tismalleen samoilla sanoilla, kehotan ylläpitäjää poistamaan sen.


    • enkesäänäe

      Ratkaisuni on entistä lähempänä, paras päättää tämä surkea elämän irvikuva, olisin vielä halunnut nähdä hienon kevään ja kesän muttei se enään toteudu,viimeisten päivin tapahtumat vievät viimeistään hautaan ia ikiuneen, on helpottavaa tietää että pääsee eroon kaikesta kärsimyksestä ja vaikeuksista

    • menetys

      Mikä tekee elämästäsi niin huonon? Mieti olemassa olevat hyvät ja tärkeät asiat ja yritä rakentaa tulevaisuuttasi niiden varaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe