Kokeilin tuota Giant Antispyware ohjelmaa pari viikkoa ja se tuntui ihan hyvältä! Nyt haluaisin ostaa kyseisen tuotteen, miten se käytännössä tapahtuu?
Giant
14
3438
Vastaukset
että maksat sen $29,95USD vain vuodeksi eteenpäin - seuraava vuosi on muistaakseni jo halvempi. Huono homma, minun mielestäni - ohjelma itse on varmaan päinvastainen, vaikka se(kin) kuulemma löytää ns. "false positives" eli "vääriä hälytyksiä", jotka (ja muutkin löydökset, varmuudeksi) kannattaa tietenkin laittaa vähäksi aikaa karanteeniin - sieltähän saat palautettua tarpeen tullen, mitä tarvitset. T. MM.
- terman
Man-of-Mystery kirjoitti:
että maksat sen $29,95USD vain vuodeksi eteenpäin - seuraava vuosi on muistaakseni jo halvempi. Huono homma, minun mielestäni - ohjelma itse on varmaan päinvastainen, vaikka se(kin) kuulemma löytää ns. "false positives" eli "vääriä hälytyksiä", jotka (ja muutkin löydökset, varmuudeksi) kannattaa tietenkin laittaa vähäksi aikaa karanteeniin - sieltähän saat palautettua tarpeen tullen, mitä tarvitset. T. MM.
laitoin sen.tuli hintaa 32 euroa.seuraava vuosi pitäs olla halvempi.en nyt muista paljonko se oli.oon laittanu karanteeniin kaikki mitä se on löytäny.hyvin on kone toiminu.
- terman
terman kirjoitti:
laitoin sen.tuli hintaa 32 euroa.seuraava vuosi pitäs olla halvempi.en nyt muista paljonko se oli.oon laittanu karanteeniin kaikki mitä se on löytäny.hyvin on kone toiminu.
vuosi $19,95.
- tilata
terman kirjoitti:
vuosi $19,95.
uskaltaako sen tilata netin kautta? Tarkoitan että itseäni hirvittää noiden luottokorttien numeroiden laittaminen!
- terman
tilata kirjoitti:
uskaltaako sen tilata netin kautta? Tarkoitan että itseäni hirvittää noiden luottokorttien numeroiden laittaminen!
tilasin niin että ne lähetti laskun kotia.maksoin sen niin parin päivän päästä tuli sähköposti viesti missä oli koodi.sen koodin laitoin yhdelle riville siihen kokeilu versioon.
- tumpeloa
terman kirjoitti:
tilasin niin että ne lähetti laskun kotia.maksoin sen niin parin päivän päästä tuli sähköposti viesti missä oli koodi.sen koodin laitoin yhdelle riville siihen kokeilu versioon.
Mä taidan olla vähän tumpelo, mutta miten toi tilaus hoidetaan niin että lasku tulisi kotia saakka?
- terman
tumpeloa kirjoitti:
Mä taidan olla vähän tumpelo, mutta miten toi tilaus hoidetaan niin että lasku tulisi kotia saakka?
sivulta taitaa olla helpompi tilata.siirryt sitten seuraavalle sivulle. https://www.regnow.com/softsell/nph-softsell.cgi
- terman
terman kirjoitti:
sivulta taitaa olla helpompi tilata.siirryt sitten seuraavalle sivulle. https://www.regnow.com/softsell/nph-softsell.cgi
siihen se giant antispyware ja rullaa sitä sivua.
- ilmaiseksi
vaikka tästä: http://www.antireactor.com/index.php?showtopic=1662
- terman
se vaan ole ilmaista että giat antispyware käy koneen läpi? sitä voi kylläkin kokeilla 15 päivää ilmaiseksi.
- survivor
terman kirjoitti:
se vaan ole ilmaista että giat antispyware käy koneen läpi? sitä voi kylläkin kokeilla 15 päivää ilmaiseksi.
Niin kaikkea saa rahalla mutta lähes kaikkea saa myös ilmaiseksi. Ed. mainitusta osoittesta löytyy kyllä ohjeet miten sitä voi käytellä paljon enemmän kuin sen 15 päivää!
- Vellu
survivor kirjoitti:
Niin kaikkea saa rahalla mutta lähes kaikkea saa myös ilmaiseksi. Ed. mainitusta osoittesta löytyy kyllä ohjeet miten sitä voi käytellä paljon enemmän kuin sen 15 päivää!
Tuolla keskustelupalstalla:
http://www.antireactor.com/index.php?showtopic=1662
oleva linkki:
Giant.AntiSpyware.1.0.288 Crack.zip
ei kyllä toimi, missä vika? - survivor
Vellu kirjoitti:
Tuolla keskustelupalstalla:
http://www.antireactor.com/index.php?showtopic=1662
oleva linkki:
Giant.AntiSpyware.1.0.288 Crack.zip
ei kyllä toimi, missä vika?Se tarvii client ohjelman avuksi. Emule esimerkiksi käy hyvin. Linkit softille löydät vaikka googlesta.
Muut ohjelmat kuin emule:
* Emulen eri modifikaatiot (morphxt, eMule Plus jne)
* xMule (GNU/Linux & BSD)
* aMule (Linux, Solaris & BSD)
* Edonkey2000 (Windows)
* mldonkey (Linux/Unix, Windows & MacOS)
* Shareaza (Windows)
* ShareDaemon (Linux/Unix, Windows & MacOS)
* Overnet (Windows)
* VarVar (Windows)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047