Miksi ätmit ei saa mahdollisuutta tutustua naisiin

Ätmi-

Miksi naiset ette edes anna mahdollisuutta tutustua teihin?
Onko rumuus niin huono juttu että meissä ei sitten mitään hyvää ole kun emme näytä
matthew mcconaugheyn kaltaisilta komeiltä pitkiltä miehiltä?

69

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mary-jane

      Teillä ei ole mitään annettavaa suhteelle eikä naiselle.

      • OletNiinOikeassa

        Tämä! Minulle ei ole muuta tarjottavaa kuin itseni. Naiselle se ei riitä, vaan pitää olla omakotitalo, hieno auto, korkeaa elämän laatua, luxus lomia ja kaikkea mitä kaverit kadehtivat.

        Naiset ovat materialisteja ja laumasieluja, ja juuri siksi mary-jane olet niin pelottavan oikeassa.


      • kuuspluskasi
        OletNiinOikeassa kirjoitti:

        Tämä! Minulle ei ole muuta tarjottavaa kuin itseni. Naiselle se ei riitä, vaan pitää olla omakotitalo, hieno auto, korkeaa elämän laatua, luxus lomia ja kaikkea mitä kaverit kadehtivat.

        Naiset ovat materialisteja ja laumasieluja, ja juuri siksi mary-jane olet niin pelottavan oikeassa.

        Maailmassa nyt vaan on niin paljon materialistista ja henkistä jännää, että pelkkä mies (tai nainen) ihmisenä on sen kaiken rinnalla aika tylsä. Mies tyypillisesti hakee sen muun jännän itse ja nainen toivoo että mies tuo ainakin osan siitä hänelle.


      • ihanoottekujalla
        kuuspluskasi kirjoitti:

        Maailmassa nyt vaan on niin paljon materialistista ja henkistä jännää, että pelkkä mies (tai nainen) ihmisenä on sen kaiken rinnalla aika tylsä. Mies tyypillisesti hakee sen muun jännän itse ja nainen toivoo että mies tuo ainakin osan siitä hänelle.

        Ätmi odottaa, että nainen tuo sen henkisen jännän ja elämän miehelle. Sitten ätmi kiukuttelee, kun ei löydykään sitä pelastajaäitinaista (joka on vielä nuori ja hoikka neitsyt) laittamaan ätmin elämän (ja mielenterveyden) kuntoon.

        Ätmi on kuin iso vauva, joka vinkuu naista tyydyttämään hänen tarpensa. eikä sellaisesta huolehtiminen kiinnosta naisia.

        Ätmit korostavat naisten materiaalisuutta, koska eivät ymmärrä henkisyydestä yhtään mitään.


      • ExPUA
        ihanoottekujalla kirjoitti:

        Ätmi odottaa, että nainen tuo sen henkisen jännän ja elämän miehelle. Sitten ätmi kiukuttelee, kun ei löydykään sitä pelastajaäitinaista (joka on vielä nuori ja hoikka neitsyt) laittamaan ätmin elämän (ja mielenterveyden) kuntoon.

        Ätmi on kuin iso vauva, joka vinkuu naista tyydyttämään hänen tarpensa. eikä sellaisesta huolehtiminen kiinnosta naisia.

        Ätmit korostavat naisten materiaalisuutta, koska eivät ymmärrä henkisyydestä yhtään mitään.

        Tuo on tyypillinen hyödyttömän, ja parisuhdekelvottoman materialistisen huoran puolustuspuhe.

        Miten voit sanoa, että maailmassa jossa hypergamiset lutkat valitsevat tasoaan parempia miehiä, perusteenaan tämän materialistiset tekijät voisi olla mitään muuta kuin materialistinen. Miehet ovat henkisiä, oli kyseessä hengellisyys tai kulttuuri, naiset taas valitsevat aina eläimellisen ja alemman kehitys tason, materialistisen intressin mukaisesti.

        Samoin tuo on puolisoksi kyknemättömien femakkojen häpäisykieltä, että naisellista ja hoivaviettiä hakeva mies etsii äitiä. Sellainen nainen on välttämttömyys,jo jälkikasvunkin kannalta. Moderni, uralle ja,miesten kanssa kilpailuun omistatunut, epänaisellinen portto ei ole vaimo ja lasten äiti-matskua.


      • ExPUA

        Mitä annettavaa sinulla on,että voit tuomita noin toisia? Lisäksi, pillu on muillakin naisilla mutta sen käyttöikä on verrattaen lyhyt.


      • Älykkö
        ExPUA kirjoitti:

        Tuo on tyypillinen hyödyttömän, ja parisuhdekelvottoman materialistisen huoran puolustuspuhe.

        Miten voit sanoa, että maailmassa jossa hypergamiset lutkat valitsevat tasoaan parempia miehiä, perusteenaan tämän materialistiset tekijät voisi olla mitään muuta kuin materialistinen. Miehet ovat henkisiä, oli kyseessä hengellisyys tai kulttuuri, naiset taas valitsevat aina eläimellisen ja alemman kehitys tason, materialistisen intressin mukaisesti.

        Samoin tuo on puolisoksi kyknemättömien femakkojen häpäisykieltä, että naisellista ja hoivaviettiä hakeva mies etsii äitiä. Sellainen nainen on välttämttömyys,jo jälkikasvunkin kannalta. Moderni, uralle ja,miesten kanssa kilpailuun omistatunut, epänaisellinen portto ei ole vaimo ja lasten äiti-matskua.

        Ei ihminen ole aina niin tietoinen minkälaisen kumppanin itselleen haluaa! Minä seurustelin juopon kanssa koska isäni oli juoppo! Näin ollen valintani oli sen mukainen miten maailmani näin! Sen jälkeen ajattelin , että haluan seurustella urheilijan kanssa. Sellaisen sitten löysinkin! Suhde ei kestänyt kauankaan aikaa, koska hän oli myös kiinnostunut ystävästäni! Suhteet myös muodostuu lähipiirin sisällä useimmiten ainakin nuoruudessa! Ilman visioita mitä haluaa on vaikea saada mitään!


      • ExPUA
        Älykkö kirjoitti:

        Ei ihminen ole aina niin tietoinen minkälaisen kumppanin itselleen haluaa! Minä seurustelin juopon kanssa koska isäni oli juoppo! Näin ollen valintani oli sen mukainen miten maailmani näin! Sen jälkeen ajattelin , että haluan seurustella urheilijan kanssa. Sellaisen sitten löysinkin! Suhde ei kestänyt kauankaan aikaa, koska hän oli myös kiinnostunut ystävästäni! Suhteet myös muodostuu lähipiirin sisällä useimmiten ainakin nuoruudessa! Ilman visioita mitä haluaa on vaikea saada mitään!

        Nainen kyllä valitsee, jos ei muuten, niin ainakin alitajuisesti määrätynlaisen miehen. Mies taas joutuu, tai pääsee valituksi. Tämä on erotus valtasuhteissa.

        Ja kaikista tietämistäsi miehistä olen se verrattomin: joko annan sinulle luvan luopua huoruudesta, tai teen sinusta yksin minun huoran.
        Sinun ei ole tärkeää miettiä tätä mahdollisuutta, vai onko? ;)


      • Älykkö
        ExPUA kirjoitti:

        Nainen kyllä valitsee, jos ei muuten, niin ainakin alitajuisesti määrätynlaisen miehen. Mies taas joutuu, tai pääsee valituksi. Tämä on erotus valtasuhteissa.

        Ja kaikista tietämistäsi miehistä olen se verrattomin: joko annan sinulle luvan luopua huoruudesta, tai teen sinusta yksin minun huoran.
        Sinun ei ole tärkeää miettiä tätä mahdollisuutta, vai onko? ;)

        Ootko tosissasi? Aika suoraan sanottu! Kiinnostusta olisi, mutta mun huoraamiset on mennytä elämää! En ole ollut miehen kaa sillai 5 vuoteen! Joten ajatus on pelottavan houkutteleva ;) Joten veisit mun neitsyyteni? ;)


      • Eimuutenoovaikeeta
        ExPUA kirjoitti:

        Tuo on tyypillinen hyödyttömän, ja parisuhdekelvottoman materialistisen huoran puolustuspuhe.

        Miten voit sanoa, että maailmassa jossa hypergamiset lutkat valitsevat tasoaan parempia miehiä, perusteenaan tämän materialistiset tekijät voisi olla mitään muuta kuin materialistinen. Miehet ovat henkisiä, oli kyseessä hengellisyys tai kulttuuri, naiset taas valitsevat aina eläimellisen ja alemman kehitys tason, materialistisen intressin mukaisesti.

        Samoin tuo on puolisoksi kyknemättömien femakkojen häpäisykieltä, että naisellista ja hoivaviettiä hakeva mies etsii äitiä. Sellainen nainen on välttämttömyys,jo jälkikasvunkin kannalta. Moderni, uralle ja,miesten kanssa kilpailuun omistatunut, epänaisellinen portto ei ole vaimo ja lasten äiti-matskua.

        Voi vitsi sä osaat puhua kauniisti naisille. :D Ihan jo ekassa lauseessa tuli oleellinen, ei tarvii sen enempää lukea. :D

        Kumppanin valinnassa painaa 2 asiaa: olla seksikäs ja olla hyvä tyyppi. Molemmat puolet täytyy olla hallussa. Keskimääräinen ätmi, jonka suusta tulee pelkkää "huoralutkaaisuri" -läppää, on aika harvan mielestä hyvä tyyppi.


      • Älykkö
        Älykkö kirjoitti:

        Ootko tosissasi? Aika suoraan sanottu! Kiinnostusta olisi, mutta mun huoraamiset on mennytä elämää! En ole ollut miehen kaa sillai 5 vuoteen! Joten ajatus on pelottavan houkutteleva ;) Joten veisit mun neitsyyteni? ;)

        Hei ExPua, lisäisin vielä että oli lähinnä itseironiaa sanoa itseäni neitsyeksi! Viitaisin siihen Siveä nainen keskusteluun ettei minulla ole mitään Madonna/neitsyt kompleksia ! Olen tarpeeksi vapautunut seksuaalisesti! Olen elämässäni saanut kuunnella yllinkyllin kun mua on haukuttu huoraksi! Tällähetkellä psyykkeeni ei taida kestää huorittelua!


    • Kiimakala

      Anna munaa!

      • lsklsldjs

        Komppaan: Teillä ei ole mitään annettavaa suhteelle eikä naiselle.


    • ätmi-sinkku

      Koska naiset on huoria kaikki. Naisille vain miehen rahat merkkaa että saako nainen hyvän elämän.

      • Hyväveli

        Väkevästi todistat uskonveli. Siinähän tuli ätmiläisyyden perusoppejaa ihan yhdessä lauseessa.

        Kyllä me uskomme, ttä olet kunnian mies ja kiltti ja kunnollinen mies ja neitsyen arvoinen.


    • Kerropa, millaisia aloitteita olet viime aikoina tehnyt tutustuaksesi naisiin, niin pohditaan voisiko syy olla jossain muualla kuin ätmiydessä. Tai pikemminkin: voisiko se, miten toimit (tai jätät toimimatta) olla nimenomaan se pohjimmainen syy eli syy sille, että olet (mielestäsi) atm.

      • NykyinenPUA

        Veikkaan että vastaukseksi tulee niinkin viisas lause kuin että ei ole tehty aloitetta mutta naisen ilmeestä on huomannut että ei kiinnosta...


      • uskontohantämä
        NykyinenPUA kirjoitti:

        Veikkaan että vastaukseksi tulee niinkin viisas lause kuin että ei ole tehty aloitetta mutta naisen ilmeestä on huomannut että ei kiinnosta...

        Jaa-a Eipä viel vastausta näy.

        JOka tapauksessa ätmiläisyyden mukan syy kaikkeen on aina naisissa, koska ätmit itse ovat täydellisiä kilttejä ja kunnollisia hyviä miehiä. Naiset ovat pahoja materialistisia huoria. Tästä maailmankuvasta on hyvä ammentaa pariutumiseen vaikka mitä teoriaa. Käytäntöä vähän huonommin, mutta juuri miehen kunnian säilyttäminen onkin ätmiläisyyden tarkoitus.


      • ExPUA
        uskontohantämä kirjoitti:

        Jaa-a Eipä viel vastausta näy.

        JOka tapauksessa ätmiläisyyden mukan syy kaikkeen on aina naisissa, koska ätmit itse ovat täydellisiä kilttejä ja kunnollisia hyviä miehiä. Naiset ovat pahoja materialistisia huoria. Tästä maailmankuvasta on hyvä ammentaa pariutumiseen vaikka mitä teoriaa. Käytäntöä vähän huonommin, mutta juuri miehen kunnian säilyttäminen onkin ätmiläisyyden tarkoitus.

        Mutta totuushan menee noin ja vaikka feministinen yhteiskunta koittaa tukahduttaa sitä totuutta, ei siitä vaieta tällä palstalla. Entä miksi tuohon ei ole tullut vastausta naisilta? Tuossa vihjataan että naisia saisi mennä lähestymään tilanteesta ja naisen kiinnostuksen osoittamisesta huolimatta. Hauska kuinka femakot eivät nyt sano mitään ahdistelusta, kun ideana on vierittää naisten vastuu ätmeille.


    • Munaotus

      Naisille ei voi tehdä alotteita muualla kuin netissä. Näin vältellään nolot tilanteet ettei naisen tarvii keksiä tekosyitä miksi antaa pakit.

      • Niin arvelinkin. Eli kyseessä ei ole se, etteivät naiset antaisi mahdollisuutta tutustua vaan aikaansaamattomuus ja aloitekyvyn puute.


      • Munaotus
        helka kirjoitti:

        Niin arvelinkin. Eli kyseessä ei ole se, etteivät naiset antaisi mahdollisuutta tutustua vaan aikaansaamattomuus ja aloitekyvyn puute.

        Se kyllä on miehelle aika sama miten ja missä tekee aloitteen kun pakit tulee 99% varmasti.


      • 3plus18
        Munaotus kirjoitti:

        Se kyllä on miehelle aika sama miten ja missä tekee aloitteen kun pakit tulee 99% varmasti.

        Tuohan on toisaalta erinomainen uutinen. Jokaista sataa yritystä kohden tulee yksi onnistuminen.


      • Ujoatm26v
        Munaotus kirjoitti:

        Se kyllä on miehelle aika sama miten ja missä tekee aloitteen kun pakit tulee 99% varmasti.

        Joo aivan turha tehdä aloitteita kun tietää jo valmiiksi että 99% todennäköisyydellä pakit tulee.


      • helka kirjoitti:

        Niin arvelinkin. Eli kyseessä ei ole se, etteivät naiset antaisi mahdollisuutta tutustua vaan aikaansaamattomuus ja aloitekyvyn puute.

        Olet feministi, joten ilmeisesti väität kannattavasi tasa-arvoa? Miksi sitten puhut jatkuvasti miehen tekemistä tai tekemättömistä aloitteista? Jos tasa-arvoa vaadit, niin naisten pitäisi olla ihan yhtä aloitteellisia miehiä kohtaan.


      • super-atm kirjoitti:

        Olet feministi, joten ilmeisesti väität kannattavasi tasa-arvoa? Miksi sitten puhut jatkuvasti miehen tekemistä tai tekemättömistä aloitteista? Jos tasa-arvoa vaadit, niin naisten pitäisi olla ihan yhtä aloitteellisia miehiä kohtaan.

        Tottakai naistenkin pitää olla aloitteellisia. Oma kokemukseni on kyllä osoittanut, että jos mies ei tee aloitetta, niin naisen on sitä turha tehdä koska mies ei silloin joka tapauksessa ole kiinnostunut, mutta jos taas joskus sinkkuna olen ja kiinnostavan miehen tapaan, niin ilman muuta pyrin hänen huomionsa herättämään.


      • kuuspluskasi
        helka kirjoitti:

        Tottakai naistenkin pitää olla aloitteellisia. Oma kokemukseni on kyllä osoittanut, että jos mies ei tee aloitetta, niin naisen on sitä turha tehdä koska mies ei silloin joka tapauksessa ole kiinnostunut, mutta jos taas joskus sinkkuna olen ja kiinnostavan miehen tapaan, niin ilman muuta pyrin hänen huomionsa herättämään.

        Ja sitten rationaalinen vastaus siihen, miksi "huomion herättäminen" olisi millään tapaa kenenkään kannalta fiksumpaa tai tuloksellisempaa kuin suorempi aloitteellisuus?

        Ei vaan ole rohkeutta ottaa pakkeja vastaan.


      • kuuspluskasi kirjoitti:

        Ja sitten rationaalinen vastaus siihen, miksi "huomion herättäminen" olisi millään tapaa kenenkään kannalta fiksumpaa tai tuloksellisempaa kuin suorempi aloitteellisuus?

        Ei vaan ole rohkeutta ottaa pakkeja vastaan.

        Minulla on edelleen vakaa uskomus siihen, että aloite = vuorovaikutusta, johon molemmat osallistuvat. Kuvitellaan, että näen baarissa kiinnostavan näköisen miehen. Mitä teen? Todennäköisesti haen katsekontaktin nähdäkseni onko hänenkin puolellaan kiinnostusta. Jos on, eli molemmat alkavat "silmäpelin" niin juttusille siirtymisen tekee se, jolle siihen ensimmäiseksi tulee tilaisuus.

        Jos mies ei millään tavalla vastaa katseeseeni tai jopa selkeästi kääntää oman katseensa muualle, niin minkä ihmeen takia tuppautuisin juttusille??


      • kuuspluskasi
        helka kirjoitti:

        Minulla on edelleen vakaa uskomus siihen, että aloite = vuorovaikutusta, johon molemmat osallistuvat. Kuvitellaan, että näen baarissa kiinnostavan näköisen miehen. Mitä teen? Todennäköisesti haen katsekontaktin nähdäkseni onko hänenkin puolellaan kiinnostusta. Jos on, eli molemmat alkavat "silmäpelin" niin juttusille siirtymisen tekee se, jolle siihen ensimmäiseksi tulee tilaisuus.

        Jos mies ei millään tavalla vastaa katseeseeni tai jopa selkeästi kääntää oman katseensa muualle, niin minkä ihmeen takia tuppautuisin juttusille??

        Joo, ihan järkevää suhtautumista ja menettelyä. Joka toisaalta, kuten aloittaja sanoo, ei johda mihinkään, koska vaadittaisiin silmäpeliä tai vastaavaa ja kun kenelläkään ei ole kiinnostusta edes sellaiseen, niin aloittajan näkökulmasta varmaan tuntuu, että kukaan ei anna edes mahdollisuutta.


      • kuuspluskasi kirjoitti:

        Joo, ihan järkevää suhtautumista ja menettelyä. Joka toisaalta, kuten aloittaja sanoo, ei johda mihinkään, koska vaadittaisiin silmäpeliä tai vastaavaa ja kun kenelläkään ei ole kiinnostusta edes sellaiseen, niin aloittajan näkökulmasta varmaan tuntuu, että kukaan ei anna edes mahdollisuutta.

        Eikö silloin kannattaisi pohtia, miksi kukaan ei osoita kiinnostusta "silmäpeliä" kohtaan? Olisiko omassa ulkonäössä jotain parannettavaa? Omassa käytöksessä ja asenteessa? Jos istuu yksin nurkkapöydässä ja näyttää myrkynnielleeltä, niin ihan varmasti on vaikea päästä silmäpeliin kenenkään kanssa. Entä kenen kiinnostusta kannattaa yrittää herättää? Jos yrittää saada silmäpeliä aikaan suositun kaunottaren kanssa, jota piirittää jo kymmenen muuta miestä, niin täytyy olla aika itsevarma ja erottua positiivisesti joukosta.

        Jos kukaan ei koskaan esimerkiksi baarissa katso kiinnostuneena, niin jossain on vikaa. Ei rumuudessa eikä pituudessa, koska rumat ja lyhyetkin miehet löytävät seuraa. Veikkaisin, että sosiaalisista taidoista on aloittajankin kohdalla suurin puute.


      • kuuspluskasi
        helka kirjoitti:

        Eikö silloin kannattaisi pohtia, miksi kukaan ei osoita kiinnostusta "silmäpeliä" kohtaan? Olisiko omassa ulkonäössä jotain parannettavaa? Omassa käytöksessä ja asenteessa? Jos istuu yksin nurkkapöydässä ja näyttää myrkynnielleeltä, niin ihan varmasti on vaikea päästä silmäpeliin kenenkään kanssa. Entä kenen kiinnostusta kannattaa yrittää herättää? Jos yrittää saada silmäpeliä aikaan suositun kaunottaren kanssa, jota piirittää jo kymmenen muuta miestä, niin täytyy olla aika itsevarma ja erottua positiivisesti joukosta.

        Jos kukaan ei koskaan esimerkiksi baarissa katso kiinnostuneena, niin jossain on vikaa. Ei rumuudessa eikä pituudessa, koska rumat ja lyhyetkin miehet löytävät seuraa. Veikkaisin, että sosiaalisista taidoista on aloittajankin kohdalla suurin puute.

        "Jos kukaan ei koskaan esimerkiksi baarissa katso kiinnostuneena, niin jossain on vikaa. "

        Miten niin. Eikö tuohon riitä että jokaiselle baarissa olijalle on aina siellä baarissa joku kiinnostavampi katsottava?

        "Ei rumuudessa eikä pituudessa, koska rumat ja lyhyetkin miehet löytävät seuraa. "

        En tiedä olenko sitten yliruma tai ylilyhyt, mutta seuraa on toki löytynyt, mutta ei ikinä niin, että juttu alkaisi jollain silmäpelillä. Ja kyllä minä tunnistan silmäpelin, kun sellaista näen, mutta ei sitä omalle kohdalle satu.


      • kuuspluskasi kirjoitti:

        "Jos kukaan ei koskaan esimerkiksi baarissa katso kiinnostuneena, niin jossain on vikaa. "

        Miten niin. Eikö tuohon riitä että jokaiselle baarissa olijalle on aina siellä baarissa joku kiinnostavampi katsottava?

        "Ei rumuudessa eikä pituudessa, koska rumat ja lyhyetkin miehet löytävät seuraa. "

        En tiedä olenko sitten yliruma tai ylilyhyt, mutta seuraa on toki löytynyt, mutta ei ikinä niin, että juttu alkaisi jollain silmäpelillä. Ja kyllä minä tunnistan silmäpelin, kun sellaista näen, mutta ei sitä omalle kohdalle satu.

        Kerro siis ihmeessä aloittajalle ja muille, miten olet seuraa löytänyt!


      • kuuspluskasi
        helka kirjoitti:

        Kerro siis ihmeessä aloittajalle ja muille, miten olet seuraa löytänyt!

        Siitä tuskin olisi mitään hyötyä. Jokaisen pitää kuitenkin toimia omilla vahvuuksillaan.


      • opiasioita

      • ätmel
        opiasioita kirjoitti:

        Kaikki mitä tarvii tietää, löytyy täältä: http://www.doctornerdlove.com/

        Riittääkö kantti kehitttyä ihmisenä, se on taas toinen juttu.

        Kiltin ja kunnollisen l. alemman tason miehen ainoa toivo on tosiaankin muuttua täysin toiseksi ihmiseksi, koska ei kelpaa naisille omana itsenään.


    • mahikset

      Eiköhän ihan kaikilla ole samanlaiset mahdollisuudet tutustua naisiin?

      • Ujoatm26v

        Toki sitä aina saa yrittää tutustua naisiin mutta ei naiset kaikille miehille anna siihen niin mitään mahdollisuutta.


    • ExPUA

      No katsos tämä antaa heille oivan tilaisuuden syyllistää lankistuneita miehiä siitä, että he eivät,edes yritä.

      Näin naisen vihaama vastuu ja rakastama syrjintä jatkuu, jatkuu, jatkuu ja jatkuu.

      • Ujoatm26v

        Ja lopuksi uhkaillaan jo poliiseillakin kun siitä tulee joku selkkaus jos ätmi nostaa siitä metelin että naiset syrjii miehiä.


      • 345

        Miksi eivät naiset saisi syrjiä tiettyjä miehiä, syrjiväthän miehetkin rumia, lihavia ja vanhoja naisia?
        Ei naisilla ole mitään velvollisuutta olla kiinnostuneita miehistä, jotka eivät ole kiinnostavia.


      • kuuspluskasi
        345 kirjoitti:

        Miksi eivät naiset saisi syrjiä tiettyjä miehiä, syrjiväthän miehetkin rumia, lihavia ja vanhoja naisia?
        Ei naisilla ole mitään velvollisuutta olla kiinnostuneita miehistä, jotka eivät ole kiinnostavia.

        Jokainen tietenkin saa "syrjiä" tiettyjä miehiä aivan samalla tavalla kuin saa "syrjiä" tiettyjä naisiakin. Mielenkiintoisempi kysymys olisi pohtia mitä kannattaisi tehdä kuin että mitä saa tehdä.

        Kun niin herkästi voi käydä niin, että se joka olisi kiinnostava ei olisikaan kiinnostunut. Tai jos haluaa pidemmän suhteen, niin se joka on kiinnostava nyt ei olekaan enää 10 vuoden päästä. Tai että se kiinnostava olisi kiinnostunut vielä 10 vuoden päästä. Ihmisissä olevat viat ei tapaa korjaantua ajan kanssa, joten kannattaa valita oikein ne tekijät joiden perusteella valintansa tekee.


      • 345

        Ihminen on aika erilainen kaksikymppisenä kuin viisikymppisenä. Siinä saakin olla tarkkana miten puolisovalintansa tekee. Rakkautta ei kuitenkaan voi järjellä kutsua. Vaikka toinen olisi täydellinen kumppaniehdokas, ei se tarkoita, että rakkaus syttyy.


      • uteliasnainens

        Saanko kysyä, oletko sinä ruma vai komea mies? Kiinnostaisi tietää ! Uteliaisuuttani kyselen!


      • kuuspluskasi
        345 kirjoitti:

        Ihminen on aika erilainen kaksikymppisenä kuin viisikymppisenä. Siinä saakin olla tarkkana miten puolisovalintansa tekee. Rakkautta ei kuitenkaan voi järjellä kutsua. Vaikka toinen olisi täydellinen kumppaniehdokas, ei se tarkoita, että rakkaus syttyy.

        Eri mieltä. 5-kymppinen on just sama ihminen hyvine ja huonoine puolineen kuin 2-kymppinenkin, mutta sillä on iän tuomia rasitteita ja toivon mukaan myös kokemuksen kautta toimintamalleja joilla välttää ongelmia ja toisaalta selvitä niistä.

        Ok. Voi olla että rakkaus syttyy tai on syttymättä. Mutta jos rakkaus syttyy, niin sen verran itsetuntemusta kai on jokaisella, että pystyy analysoimaan miksi rakkaus syttyi ja onko edellytyksiä sille, että se myöskin säilyisi. Tällä sinkkupalstalla tietysti yleisesti äänessä on ne joilla puuttuu kokemus ja sitten ne joilla kokemusta on siitä että ei säilynyt.


      • 345

        Perusluonne pysyy tietysti samana ihmisellä ikääntymisestä huolimatta, mutta aika erilainen ajatus- ja kokemusmaailma on kuitenkin keski-ikäisellä verrattuna nuoreen ihmiseen. Rakkaudenkin eri ikäiset voivat määritellä eri tavalla.
        Tuo omien tunteiden analysoiminen auttaa oikeastaan vain silloin kun ihmisellä on taipumus rakastua huonoihin ehdokkaisiin. Itseään voi tarttua niskasta kesken prosessin ja keskeyttää sen. Analysoiminen ei kuitenkaan auta rakastumaan sopiviin ehdokkaisiin, koska rakkaus ei syty järjellä eikä itsetuntemuskaan välttämättä auta.
        Itse olen ollut oman puolisoni kanssa jo yli 20 vuotta ja aion olla vastaisuudessakin, mutta ei oman liiton pohjalta välttämättä ymmärrä muiden ihmissuhteista mitään.


      • kuuspluskasi
        345 kirjoitti:

        Perusluonne pysyy tietysti samana ihmisellä ikääntymisestä huolimatta, mutta aika erilainen ajatus- ja kokemusmaailma on kuitenkin keski-ikäisellä verrattuna nuoreen ihmiseen. Rakkaudenkin eri ikäiset voivat määritellä eri tavalla.
        Tuo omien tunteiden analysoiminen auttaa oikeastaan vain silloin kun ihmisellä on taipumus rakastua huonoihin ehdokkaisiin. Itseään voi tarttua niskasta kesken prosessin ja keskeyttää sen. Analysoiminen ei kuitenkaan auta rakastumaan sopiviin ehdokkaisiin, koska rakkaus ei syty järjellä eikä itsetuntemuskaan välttämättä auta.
        Itse olen ollut oman puolisoni kanssa jo yli 20 vuotta ja aion olla vastaisuudessakin, mutta ei oman liiton pohjalta välttämättä ymmärrä muiden ihmissuhteista mitään.

        Miksei auttaisi rakastumaan sopiviin? Jos oman ihastumisensa keskeyttää heti kun tutka kertoo että vikaan ollaan menossa. Kun rakkaus ei sittenkään ole mikään amorin ampuma nuoli, vaan kahden ihmisen omassa päässä tapahtuvaa toimintaa.


      • ExPUA
        uteliasnainens kirjoitti:

        Saanko kysyä, oletko sinä ruma vai komea mies? Kiinnostaisi tietää ! Uteliaisuuttani kyselen!

        Minultako kysyit? Miksi?


      • ExPUA
        345 kirjoitti:

        Miksi eivät naiset saisi syrjiä tiettyjä miehiä, syrjiväthän miehetkin rumia, lihavia ja vanhoja naisia?
        Ei naisilla ole mitään velvollisuutta olla kiinnostuneita miehistä, jotka eivät ole kiinnostavia.

        Sanotko nyt ihan vakavissasi, että miesten ihmisarvoinen kohtelu, hypergamisen huoraamisen sijasta, olisi se vähemmän ihanteellisempi vaihtoehto? Ja lisäksi sanot, hypergamiastasi huolimatta, ettei miehillä saisi olla standardeja (/"itte oot-hyökkäys, tyyliin "kyllähän miehetkin")?

        Anna kun arvaan, olet femakko, tuo naisen moraalin ja logiikan huipentuma?


      • veliätmiläinen
        ExPUA kirjoitti:

        Sanotko nyt ihan vakavissasi, että miesten ihmisarvoinen kohtelu, hypergamisen huoraamisen sijasta, olisi se vähemmän ihanteellisempi vaihtoehto? Ja lisäksi sanot, hypergamiastasi huolimatta, ettei miehillä saisi olla standardeja (/"itte oot-hyökkäys, tyyliin "kyllähän miehetkin")?

        Anna kun arvaan, olet femakko, tuo naisen moraalin ja logiikan huipentuma?

        Ah, ex pua, sinä uskossasi väkevä veli. Miten väkevästi todistatkaan naisten pahuuden puolesta. Iham ätmiläisen sydän tässä herkistyy!

        Kyllä mies on aina kunnian mies ja nainen aina paha, josta miehen onni on riippuvaista.


      • ExPUA
        veliätmiläinen kirjoitti:

        Ah, ex pua, sinä uskossasi väkevä veli. Miten väkevästi todistatkaan naisten pahuuden puolesta. Iham ätmiläisen sydän tässä herkistyy!

        Kyllä mies on aina kunnian mies ja nainen aina paha, josta miehen onni on riippuvaista.

        Kyllä.

        Etenkin tuo riippuvaisuus miehestä on niin totta. Eläisimme yhä luolissa, jos kehitys olisi ollut naisista kiinni, joten nyt naiset lähinnä yrittävät todistella pystyvänsä samaan, yrittäen säälittävästi jäljitellä miehiä.


      • uteliasnainens
        ExPUA kirjoitti:

        Minultako kysyit? Miksi?

        Kiinnostaisi tietää oletko itse " ätm "? Kun käyt täällä niin kiivasta keskustelua naisen ja miehen asetelmasta iskumarkkinoilla!


    • kilttiatm

      Naiset ei halua näyttäytyä ruman kanssa. Nainen kelpuuttaa sellaisen miehen jonka myös sen kaverit ja suku hyväksyy ulkonäöllisesti. Ei haittaaa jos mies on jännämies hakkaja kunhan sitä kehtaa vaan näyttää kavereille.

      • kunhankysynmätätä

        Paljonko sulla on ystäviä?


    • kemianope

      Kemia = ulkonäkö raha. Jos mies on komea niin se kelpaa seksiin, jos mies tienaa paljon rahaa on vakitöissä niin se kelpaa isäksi ja perheen perustajaksi eli elatusapujen maksajaksi koska nainen kuitenkin haluaa kohta eron lapsen syntymän jälkeen.

      • epäilen

        Vai ovat kaikkien suomalaisten lasten isät varakkaita, enpä tuota tiennytkään.


      • Hyviä havaintoja. Itselläni on ruma ulkonäkö, mutta sen verran rahaa, että kelpaan joillekin yh-naisille toisen miehen lapsien elättäjäksi. Olisi aika huono diili. Ei onnistu.


      • ExPUA

        Tuo yhtälö on aika legit. Se selittää aikalailla mistä on kyse kun puhutaan kemiasta.


      • henkinenkehitys
        super-atm kirjoitti:

        Hyviä havaintoja. Itselläni on ruma ulkonäkö, mutta sen verran rahaa, että kelpaan joillekin yh-naisille toisen miehen lapsien elättäjäksi. Olisi aika huono diili. Ei onnistu.

        Niin, tää on se ätmiläisen hypergamia. Mut koska ätmi ei näe itsessään mitään vikaa, huudetaan "nainen on hypergaminen" kuorossa uudelleen ja uudelleen. Niin siitä tulee ainakin omassa mielessä totta. Muut kattoo vierestä päätään puistaen, et on miehet ihan pihalla, mut se ei ätmiä haittaa, koska tärkeintä on, ettei itse tarvii olla vastuussa elämästään vaan voi syyttää kaikesta naisia.


      • henkinenkehitys kirjoitti:

        Niin, tää on se ätmiläisen hypergamia. Mut koska ätmi ei näe itsessään mitään vikaa, huudetaan "nainen on hypergaminen" kuorossa uudelleen ja uudelleen. Niin siitä tulee ainakin omassa mielessä totta. Muut kattoo vierestä päätään puistaen, et on miehet ihan pihalla, mut se ei ätmiä haittaa, koska tärkeintä on, ettei itse tarvii olla vastuussa elämästään vaan voi syyttää kaikesta naisia.

        "Niin, tää on se ätmiläisen hypergamia."

        Ei vaan naisten hypergamiaa. He ovat sen nirsoudellaan aiheuttaneet.

        "Mut koska ätmi ei näe itsessään mitään vikaa, huudetaan "nainen on hypergaminen" kuorossa uudelleen ja uudelleen."

        Tottakai kaikissa on jotain vikaa, myös minussa. Nainen nyt vaan tahtoo aina itseään tasokkaamman miehen, omista vioistaan huolimatta.

        "Muut kattoo vierestä päätään puistaen, et on miehet ihan pihalla, mut se ei ätmiä haittaa, koska tärkeintä on, ettei itse tarvii olla vastuussa elämästään vaan voi syyttää kaikesta naisia."

        Ketkä muut? Ehkä naiset ja aisurit, mutta ei kaikki muut. Älä yritä päättää mikä minulle on tärkeintä, mikä minua haittaa, itse tiedän ne asiat kuitenkin parhaiten. Ja vastuussa nimen omaan elämästäni olen. Toisin kuin jotkut yhteiskunnan rahoilla ja elatusmaksuilla äpärälapsiaan elättävät yh-naiset.


    • kilttiatm

      Kerran tein kahvilassa naiselle aloitteen. Pyysin treffeille ja sain pakit heti. Olen myös baareissa tehnyt alotteita. Olen myös jäätelökioskin nättiä myyjää pyytänyt treffeille. Livenä ei näin ruman kannata alotteita tehdä. Netissä olen vastaillut kaikennäköisille naisille ja ne ei vastaa ikinä juuri mitään. Salilla käy monia nättejä naisia mutta ne kyllä uskalla niille mitään sanoa. Pitävät hulluna jos pyytää treffeille eikäs ali ole hyvä paikka.

      • Pyysit kahvilassa treffeille ja sait pakit heti. Pyysit jäätelökioskilla treffeillä ja sait pakit. Pyydät salilla treffeille.

        Milloin sinulla menee kaaliin, että kyse ei ole ulkonäöstäsi vaan juuri tuosta, että menet kylmiltään pyytämään jonkun treffeille? Jos se nainen on jo kahvilassa (tai kuntosalilla) niin minkä ihmeen takia pyydät häntä treffeille sen sijaan, että jäisit juuri siinä ja silloin rupattelemaan hänen kanssaan?? Jos häntä kiinnostaa ja sinua kiinnostaa ja ollaan valmiiksi kahvilassa/kuntosalilla, niin eihän siitä mihinkään erillisille treffeille tarvitse lähteä, sen ensitutustumisenhan voi hoitaa siinä ja silloin.

        Mutta tämähän vain todistaa, että kyse ei todellakaan ole ulkonäöstä vaan sosiaalisista taidoista.


      • Bartolomeo
        helka kirjoitti:

        Pyysit kahvilassa treffeille ja sait pakit heti. Pyysit jäätelökioskilla treffeillä ja sait pakit. Pyydät salilla treffeille.

        Milloin sinulla menee kaaliin, että kyse ei ole ulkonäöstäsi vaan juuri tuosta, että menet kylmiltään pyytämään jonkun treffeille? Jos se nainen on jo kahvilassa (tai kuntosalilla) niin minkä ihmeen takia pyydät häntä treffeille sen sijaan, että jäisit juuri siinä ja silloin rupattelemaan hänen kanssaan?? Jos häntä kiinnostaa ja sinua kiinnostaa ja ollaan valmiiksi kahvilassa/kuntosalilla, niin eihän siitä mihinkään erillisille treffeille tarvitse lähteä, sen ensitutustumisenhan voi hoitaa siinä ja silloin.

        Mutta tämähän vain todistaa, että kyse ei todellakaan ole ulkonäöstä vaan sosiaalisista taidoista.

        sosiaaliset taidot = manipulatiivuus = idioottimainen kriteeri


      • kaverittomuusnäkyy
        Bartolomeo kirjoitti:

        sosiaaliset taidot = manipulatiivuus = idioottimainen kriteeri

        sosiaaliset taidot = arkijärki = elämän perusasiat

        Helka puhuu yllä taas niin järkeä, mut helmiä sioille, ei ätmit tajua. Se on se aspergerin syndrooma monella. Tai vaan muu täydellinen sosiaalinen kehittymättömyys.


      • kosaani

        Pitää ymmärtää, että cold approach onnistuu ainoastaan supliikkimiehiltä. Normaalit sosiaaliset taidot, joita helkakin aina toitottaa on määritelty eri tavalla miehille ja naisille.

        Miehillä normaalit sosiaaliset taidot tarkoittavat sitä, että luo ja ylläpitää keskustelua aiheesta ei mikään kenen tahansa kanssa.
        Naisilla normaalit sosiaaliset taidot tarkoittavat sitä, että voi töröttää passiivisesti ja osallistua keskusteluun parilla sanalla (tai olla osallistumatta).


      • ExPUA
        kosaani kirjoitti:

        Pitää ymmärtää, että cold approach onnistuu ainoastaan supliikkimiehiltä. Normaalit sosiaaliset taidot, joita helkakin aina toitottaa on määritelty eri tavalla miehille ja naisille.

        Miehillä normaalit sosiaaliset taidot tarkoittavat sitä, että luo ja ylläpitää keskustelua aiheesta ei mikään kenen tahansa kanssa.
        Naisilla normaalit sosiaaliset taidot tarkoittavat sitä, että voi töröttää passiivisesti ja osallistua keskusteluun parilla sanalla (tai olla osallistumatta).

        Lisäksi cold approach ei ole suunniteltu Suomen olosuhteisiin. Eikä toimi järin hyvin edes alkuperämaassaan.

        Lisäksi hyvä huomio tuplastandardeista.


    • kilttiatm
      • näinsemenee

        Ihana todistus uskonveli! Naiset ovat pahoja, kiltit miehet eivät saa. Elämän tarkoitus on etsiä tätä tukevia uutisia. Vaikka uutisessa ei ihan niin olisikaan, ei se haittaa. Koska uskonto on aina enemmän kuin todellisuus. Uskonkappale on syvin totuus.


    • ensiaskeleet

      Voi hyvää päivää! Kerro nyt mikä on ätmi, atm ja mitä niitä onkaan:DDDDD. Mitä väliä, kuka on mikäkin näistä ja joku tasoluokitus:DDDDDDDD on?. Kasva aikuiseksi. opettele kommunikoimaan, välittämään tunteesi vastakkaiselle sukupuolelle, äläkä täällä päivittele:)

    • mies30-33

      Nainen aina miettii että voiko tuon näköiselle antaa pillua. Se mukaan nainen elää ja treffailee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe