Eli kumpi on parempaa? Oreo vai Domino? Musta Oreo, koska se maku :3
oreo vs domino
16
2272
Vastaukset
- catwoqer
Oreo!
- hnohohuw
domino
- Jokumarenkirohmu
Oreo on mun mielestä ällönmakeampaa verrattuna dominoon
- kaikkieimuista
Domino on nykyään ihan eri keksi kuin 90-luvulla. LU pilasi reseptin kun osti Dominon.
- Hinausauto
Totta! Aiempi Domino maistui selvästi kaakaolle, nykyinen ei maistu oikein miltään. Lidlissä on joku dominomainen keksi, joka on aika lähellä sitä alkuperäisen Dominon makua.
- Zona
Minusta oreot maistuu suolaisemmilta kuin dominot
- Dominoton
Domino on vähän parempaa, mutta ei kovin hyvää sekään. MUTTA taannoin oli myynnissä mustia salmiakki- ja vaaleanpunaisia dominoita. NE oli hyviä. Miksi kaikki hyvä pitää lopettaa =(.
- pettymystävaan
Muutaman kerran olen ostanut Oreo-keksejä Suomessa ja joka kerta pettynyt :(. Eivät maistu ollenkaan samoilta kuin Jenkeissä...
- Kakkapylly666
Dominot on parempii! Oreot mastuu vesanpöntölle
- Mikkihiirimakkara
xD totta
- 696
Kaikkea sitä on tullut maisteltua, jos vessanpöntön makukin on tuttu.
- WCFANI
Minä niin tykkään vessanpöntön mausta, parasta on mennä nuolemaan kun joku on ensin siihen istunut...
- tietystiDomino
Domino, enemmän täytettä ja paksumpi keksi.
- Anonyymi
dominot ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️uwu
- Anonyymi
Aikoinaan teininä Dominot olivat herkkua, kun ei vielä oreoita ollut. Nyt jos voisin niin ostaisin oreoita. Niissä on makuvaihtoehtoja, jotka ovat hyviä.
- Anonyymi
No Oreot tietenkin. Ennen kaikki Oreot oli vegaanisia ja Dominot ei, mutta nykyään on menneet kaikki ihan sekaisin. Oreo tryffelit on ihan jumalaisia, tarvitaan vain kolme ainetta, tuorevuusto ja tummasuklaa lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331