Montanassa ei vikoja.

limplad3

Niinkuin otsikossa lukee niin ei vikoja.
Minulla on ollut montana wild race noin viisi vuotta. Ajan sillä kesät talvet, työ-ja kauppa-
matkat. Noin 10000 km. Vuodessa.
Pyörä on edelleenkin uutta vastaavassa kunnossa kun sitä viitsii vähän huoltaa.
Laskin juuri että varaosien hinnaksi on tullut n. 20-25€. Muutamat jarrupalat, yhdet ketjut, parit polkimet, parit ulkorenkaat,laakerivaseliini tuubi ja ketjuöljy. Kaikki osat Biltemasta. Eli siis halpahallista. Täytyy sanoa että hyvin on kestänyt. En enempää kommentoi mutta henkilö jolta laakeritkin hajonnut, niin oletko mennyt ja työntänyt öljyä tai jopa ruokaöljyä niihin. Olen nähnyt ja kuullut että piti öljytä kun näytti niin kuivilta! Ei niitä laakereita rikki saa vuodessa ellei tosiaan pyyhi niitä vaseliineja pos. Vielä on takajousessa n:3cm:ä säätövaraa. Etujousitus on toiminut moitteettomasti kun on muistanut voidella välillä (vaseliini).

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montanamies

      #Niinkuin otsikossa lukee niin ei vikoja.

      Minulla on ollut montana wild race noin viisi vuotta. Ajan sillä kesät talvet, työ-ja kauppa-

      matkat. Noin 10000 km. Vuodessa.

      Pyörä on edelleenkin uutta vastaavassa kunnossa kun sitä viitsii vähän huoltaa.

      Laskin juuri että varaosien hinnaksi on tullut n. 20-25€. Muutamat jarrupalat, yhdet ketjut, parit polkimet, parit ulkorenkaat,laakerivaseliini tuubi ja ketjuöljy. Kaikki osat Biltemasta. Eli siis halpahallista. Täytyy sanoa että hyvin on kestänyt. En enempää kommentoi mutta henkilö jolta laakeritkin hajonnut, niin oletko mennyt ja työntänyt öljyä tai jopa ruokaöljyä niihin. Olen nähnyt ja kuullut että piti öljytä kun näytti niin kuivilta! Ei niitä laakereita rikki saa vuodessa ellei tosiaan pyyhi niitä vaseliineja pos. Vielä on takajousessa n:3cm:ä säätövaraa. Etujousitus on toiminut moitteettomasti kun on muistanut voidella välillä "

      Ja sitä mä heräsin !!!

    • bianchiracerrr

      vai oikein 10.000 km vuodessa :D saanen epäillä.....mutta pääasia että itsellä on kivaa :D ja montana....hmmmm.....eipä ole kyllä kovin laadukas kulkine!! sano mitä sanot

      • pyöriisetalvellakin

        10 000 kilometriä tarkoittaa noin 50 kilometriä päivittäin 200 päivän ajan, joka on järkevä pyöräikykausi keskitalven unohtaen.

        Joten kirjoittaja taisi hieman liioitella - 5000 kilsaa taitaa olla lähempänä totuutta.


    • Terves

      Vaaripyärälläki ajaa 10.000km vuodessa. Ei se mikään temppu ole. Polkupyörä on niin yksinkertanen vehe, että sen jokainen kyläseppäkin osas tehä vielä 50 vuotta sitten. Niin, nythän ei olekkaan enää kädentaitoja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe