Ei vaan onnistu kontaktin saaminen

nettideittieitoimi

Se nyt on oikeasti sillä lailla, että pariin vuoteen ei ole enää syntynyt keskustelua, kun olen itse lähettänyt avausviestin naisille. Ainoastaan silloin syntyy keskustelua, kun nainen on itse lähettänyt ensin viestin minulle. Naisille on ihan turha lähetellä viestejä, koska ne eivät nappaa niitä yhtään. Onko tässä enää mitään järkeä...?

54

274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havainnoitsija.harri

Taitaa olla melkoinen ylitarjonta naisilla, että ne valkkaa vaan ne kiinnostavimmat päältä. Nää on naisten markkinat!

Tuli muuten mieleen, kun tsekkasin syntyvyystilastoja, niin huomasin niissä sellasen kummallisen ilmiön, että naisia on aina syntynyt muutama tuhat enemmän vuodessa kuin miehiä. Tämän perusteella pitäskin olla miesten markkinat. Ilmeisesti on joukko naisia, jotka eivät koskaan mene naimisiin ja ovat suurimman osan elämästään yksin. Niillä on jotain muuta korvaavaa ja se taitaa olla lähinnä joku vähän parempi duuni. Olen seurannut omasta lähipiiristäni joitain yksin eläviä naisia ja päätynyt tähän. Nainen on useammin omasta tahdostaan yksin, kun taas mies joutuu olemaan yksin, vaikka tahtoisi olla kaksin. Nykyaikana tämä on tietenkin naiselle hyvin helppoa, koska hän ei ole enää välttämättä taloudellisestikaan miehestä riippuvainen. Kouluttamattomat ja köyhät naiset taas tyrkyttää kokoajan itseään. Kouluttakaa ihmiset itseänne!

• Lakmuspaperi

Sotien jälkeen syntyy poikia hieman enemmän kuin tyttöjä.
        Näihin on biologiset syyt:
        Heti kuukautisten jälkeen alulle pannuista lapsista suurempi osa on tyttöjä. Ennen kuukautisia alulle pannuista suurempi osa on poikia. Tämä johtuu emättimen pH:n muutoksesta. pH:n muuttuessa tytön- ja pojan siementen uintinopeus muuttuu, mutta en muista miten päin.
        Koska nainen on kiimaisimmillaan heti kuukautisten jälkeen, tulee panoja ja lapsen aloituksia silloin enemmän ja silloinhan syntyy tyttöjä kuten yllä kerroin. Sodan aikana ja heti jälkeen pannaan milloin saadaan eikä siinä pihistellä puolin eikä toisin. Lapsia pannaan alulle enemmän muulloin kuin heti kuukautisten jälkeen, mikä lisää poikalasten osuutta.
        Tämän pH-jutun huomioiden lapsen sukupuolen voi melkoisen varmasti määrätä. Meillä ainakin se toimi.

• buuuullshiiittt

Ihan paskapuhetta :D
        1. Lapsen sukupuoli riippuu mieheltä saadusta kromosomista, naisilta tulee vain yhtä laatua
        2. Nainen on kiimaisimmillaan ennen menkkoja

• Nainenzxc
        buuuullshiiittt kirjoitti:

Ihan paskapuhetta :D
        1. Lapsen sukupuoli riippuu mieheltä saadusta kromosomista, naisilta tulee vain yhtä laatua
        2. Nainen on kiimaisimmillaan ennen menkkoja

Itse asiassa nainen on sekä halukkaimmillaan että hedelmällisimmillään ovulaation aikaan eli kuukautiskierron puolivälissä.

Sekä sinä että Lakmuspaperi olette siis asian suhteen väärässä. :)

• Lakmuspaperi

Kyllä minun naiseni vain oli kiimaisimmillaan heti kuukautisten jälkeen. Säännöllisesti!

• Juurikin toisin päin. Kyllä poikia syntyy enemmän. Kymmenien vuosien ajan on syntynyt noin 105 poikaa 100 tyttöä kohden.

Tuo on yksi merkittävä asia joka on edesauttanut sitä tilannetta, jossa miehet nykyisin ovat. Eli että nainen voi aina valita vain sen mielestään parhaan vaihtoehdon, koska miehet eivät lopu.

Naiset sensijaan loppuvat kesken, monelle miehelle ei ole tarjolla mitään.
        Se on vähän kuin 105 ihmistä menisi hakemaan ruoka-annosta tarjoilupöydästä, jossa niitä annoksia ei ole varattuna kuin 100 kpl. Lisäksi joku muu on jo vienyt useamman, joten ilman jäävien joukko on suurempi kuin tuo viisi sadasta.

Joku hokee sitä ikuista "ei kotoa ketään haeta"-hokemaa. Sekin joskus kumoutuu puolittain:
        Nainen kyllä haetaan joskus kotoakin.
        Se tapahtuu niin, että mies vierailee naisen kotona muusta syystä, ja tapaa hänet tällöin ja kiinnostuu. Tietenkin sen miehen on kelvattava sille naiselle jotta siitä mitään tulisi, sitä se edellyttää. Mutta nainen siis kyllä "haetaan kotoakin" joskus.

• nettideittieitoimi

Oli miten oli, mutta mikään ei ole niin turhauttavaa kuin bongata nettideitistä itseään kiinnostava ja kriteerien mukaan jopa täydellisesti itselle sopiva tyyppi ja sitten häneen ei saa kontaktia, ei sitten millään. Helpottaisi saada edes se "ei kiitos"-viesti jäätävän hiljaisuuden sijaan. Aika usein ei käydä edes profiilia katsomassa. Se tuntuu suurin piirtein samalta, kuin baarissa menisit juttelemaan ja kohde vaan katsoisi ohi ja näyttelisi kuin ei huomaisi ollenkaan, että hänelle puhutaan.

Sitten vastapainoksi tulee viestejä naisilta, jotka ovat täysin eri tyyppiä mitä itse on tai niiltä iän ikuisilta idänihmeiden feikkiprofiileilta. Itse vastaan kaikille yhteyttä ottaneille ja pyrin jatkamaan keskustelua, mikäli yhteyttä ottanut edes jollain tasolla tuntuu kiinnostavalta. Idän ihmeille en vastaa.

• havainnoitsija.harri

Olin muutama vuosi sitten ei-kontaktissa ja laitoin ihan pelleilyprofiilin itselleni. Toki vastasin asiallisesti kaikille, jotka siitä kiinnostuivat. Suosittelenkin vähän huumorimielellä tehtyjä profiiileja, jotta erottuisi paremmin massasta. Se oli mulle vaan lähinnä sellasta eron jälkeistä jutteluseuran ettimistä ja ainoa tapaaminenkin meni pieleen, kun muija ei tunnistanu mua, enkä mä sitä. En jaksanut sitten enää uusia ja maksaa siitä touhusta. Kaikki aika menee vaan siihen ja ei siellä ole oman ikäistäni, tarpeeksi kiinnostavaa naista muutenkaan juuri koskaan linjalla. Pariutumisrituaalit on niin kummia nykyjään, että ei oikeistaan kiinnosta yhtään koko touhu. Oon 45-vuotias ja olin akkani kanssa reilut 20 vuotta yhdessä ja olis näin jälkeen päin ajatellen kannattanut valita ihan joku muu muija, mutta näitähän aina välillä sattuu.

• eivoiollatottaa

Kyl on sulla ollut myöhänen sytytys :(

• paskatsägä
        havainnoitsija.harri kirjoitti:

Olin muutama vuosi sitten ei-kontaktissa ja laitoin ihan pelleilyprofiilin itselleni. Toki vastasin asiallisesti kaikille, jotka siitä kiinnostuivat. Suosittelenkin vähän huumorimielellä tehtyjä profiiileja, jotta erottuisi paremmin massasta. Se oli mulle vaan lähinnä sellasta eron jälkeistä jutteluseuran ettimistä ja ainoa tapaaminenkin meni pieleen, kun muija ei tunnistanu mua, enkä mä sitä. En jaksanut sitten enää uusia ja maksaa siitä touhusta. Kaikki aika menee vaan siihen ja ei siellä ole oman ikäistäni, tarpeeksi kiinnostavaa naista muutenkaan juuri koskaan linjalla. Pariutumisrituaalit on niin kummia nykyjään, että ei oikeistaan kiinnosta yhtään koko touhu. Oon 45-vuotias ja olin akkani kanssa reilut 20 vuotta yhdessä ja olis näin jälkeen päin ajatellen kannattanut valita ihan joku muu muija, mutta näitähän aina välillä sattuu.

No mitäs sä aiot nyt sitten tehdä? Vemputtaa kotona yksinäs loppuelämän vai?

• mittatäys

Kuvattomana naisena, sama juttu. Jonkun hieman yksinkertaisiin napakymppi-kysymyksiin saisi vastailla, mutta mitään asiallista keskustelua ei miesten kanssa täällä netissä synny. Kuvaani en laita nettiin, vaikka tiedän että sillä saisin yhteydenottoja. En halua olla kiinnostava vain ulkonäköni vuoksi.
      Eipä sillä, etteikö tuolla oikeassa elämässäkin miehiä tapaisi, mutta en ole ehtinyt ravintoloihin valvomaan pitkiin aikoihin. On siellä selviäkin miehiä. Täytyy lähteä sinne ihmisten ilmoille ja unohtaa tämä nettideittailu. Suosittelen muillekin.

• Varma.Koskitar.SE

Se kuvajuttu olisi tärkeä sen takia, että kaikilla meillä on jotkut raja-aidat sille, että minkä näköinen sopii kuvioon ja minkä ei. Ja jokaisella on omansalaiset kriteerit. Tosin kuvan laittaminen on sikäli kaksipiippuinen juttu, että monilla meistä on niin lapsellisia tuttuja, että työkseen (työajallakin!) etsivät palstoilta tuttuja ja sitten ilkkuvat näille. Tunnen muutaman sellaisen; ihan insinöörejä, joten ei se koulutus fiksuutta aina lisää.
        Itse en ole pannut kuvaani nettiin e.m. syystä, mutta olen toki kuvan lähettänyt silloin harvoin kun jotain yhteydenottoa on sattunut ilmenemään. Nyt ei kyllä ole ollut profiiliakaan netissä eikä tule, sillä usko edes ystävän löytämiseen on mennyt totaalisesti.

• mittatäys

En usko muutenkaan kirjoitteluun ja noihin kuviin. Jos perusjutut on ok, niin sitten heti treffeille. Moni mies vaan haluaa kirjoitella yhden lauseen viestejä maailman tappiin, eikä halua tulla näytille. Onkohan kuvat joltain ysäriltä, vai mikähän mättää? Kotikaupungissa kahvilla käyntiin menee matkoineen maksimissaan tunti. Mitenhän tuollaiset sitten ehtisivät edes seurustella?

Tänään lähden kuitenkin ihan oikeasti yöelämään katsomaan tarjontaa. :)

• kästtämätöntätouhua
        mittatäys kirjoitti:

En usko muutenkaan kirjoitteluun ja noihin kuviin. Jos perusjutut on ok, niin sitten heti treffeille. Moni mies vaan haluaa kirjoitella yhden lauseen viestejä maailman tappiin, eikä halua tulla näytille. Onkohan kuvat joltain ysäriltä, vai mikähän mättää? Kotikaupungissa kahvilla käyntiin menee matkoineen maksimissaan tunti. Mitenhän tuollaiset sitten ehtisivät edes seurustella?

Tänään lähden kuitenkin ihan oikeasti yöelämään katsomaan tarjontaa. :)

Mikä on mielestäsi "perusjuttu", jos ei ole kuvaa eikä kirjoitella? Eikä profiilia edes katsota? Kenen kanssa sinne kahville mennään? Kadulla kävellessä vastaani tulee jatkuvasti kivan näköisiä naisia, joista näkee heti ulkonäön, pituuden, ikäluokan, tyylin ja olemuksen. Heitä ei vaan tule pyydettyä kahville, koska yleensä on muuta tekemistä. Nettideitissä, jossa ollaan päästäkseen sinne kahville ollaan sitten kuvattomana ja piilotettuna ja mykkänä kaikin puolin ja tutustumista vältetään viimeiseen asti, ei vastata viesteihin, ei lueta profiileja....kyllä ihmismieli on oikeasti aika kummallinen.

• mittatäys
        kästtämätöntätouhua kirjoitti:

Mikä on mielestäsi "perusjuttu", jos ei ole kuvaa eikä kirjoitella? Eikä profiilia edes katsota? Kenen kanssa sinne kahville mennään? Kadulla kävellessä vastaani tulee jatkuvasti kivan näköisiä naisia, joista näkee heti ulkonäön, pituuden, ikäluokan, tyylin ja olemuksen. Heitä ei vaan tule pyydettyä kahville, koska yleensä on muuta tekemistä. Nettideitissä, jossa ollaan päästäkseen sinne kahville ollaan sitten kuvattomana ja piilotettuna ja mykkänä kaikin puolin ja tutustumista vältetään viimeiseen asti, ei vastata viesteihin, ei lueta profiileja....kyllä ihmismieli on oikeasti aika kummallinen.

Mitä profiilistasi näkyy klikkaamatta? Minäkään en klikkaa niitä profiileja, joissa ei ole mitään kiinnostavaa.
        Sinua itseäsi kiinnostaa siis vain ulkonäkö, jonka perusteella valitset mahdollisen treffiseuran. Naiset hakevat myös jotain muuta, vinkkinä siihen etusivulle.
        Älä ota itseesi, jos joku muu on sinua kiinnostavampi tai ehtinyt ensin. Kaikille käy välillä niin.

• nettideittieitoimi
        mittatäys kirjoitti:

Mitä profiilistasi näkyy klikkaamatta? Minäkään en klikkaa niitä profiileja, joissa ei ole mitään kiinnostavaa.
        Sinua itseäsi kiinnostaa siis vain ulkonäkö, jonka perusteella valitset mahdollisen treffiseuran. Naiset hakevat myös jotain muuta, vinkkinä siihen etusivulle.
        Älä ota itseesi, jos joku muu on sinua kiinnostavampi tai ehtinyt ensin. Kaikille käy välillä niin.

Onko kyse tiedon puutteesta vai kategorisesta ymmärtämättömyydestä? Ensinnäkin kun lähettää viestin, niin siinä näkyy ainoastaan se viesti, nimimerkki, ikä ja mahdollinen kuva. Vierailusta näkyy edellä mainitut ilman viestiä. Hakutuloksesissa näkyy lisäksi muutama virke profiilitekstin alusta. Vuosien varrella näitä kaikkia on tullut muuteltua ja kokeiltua erilaisia vaihtoehtoja. En ole koskaan huomannut naisten toiminnassa mitään logiikkaa. Jotkut tekevät vierailun profiiliini, jotkut vastaavat ja jotkut eivät.

Olen tullut siihen tulokseen, että hyvin harvat naiset esim. tekevät hakuja ja sillä tavoin löytävät profiiliini. Suurin osa niistä, jotka näin tekevät ovat minulle sopimattomia, väärästä ikäryhmästä tms. Mutta näistä naisista ne sopivat ovat olleet juuri ne parhaat kokemukset, eli ne joiden kanssa on syntynyt keskustelua, kontakri, treffit ja tapailuakin. Eli homma pelittää, kun nainen on aktiivinen.

Mutta auta armias, kun minä löydän itseäni kiinnostavan profiilin ja olen aktiivinen. Silloin ei kannata henkeään pidätellä odotellessa reagoiko nainen minun kontaktiini. Ja se on juuri se syy, miksi nettideitti ei toimi. Vuorovaikutus nettideitissä ei ole kaksisuuntaista tasapuolisesti sukupuolten välillä. Ne toisilleen sopivat ihmiset ovat niin harvassa ettei oikein olisi varaa jättää niin paljon mahdollisuuksia käyttämättä, mitä nettideitissä tämän epäsuhdan takia tapahtuu.

• naiset-nirsoja

Mielestäni laitan omantasoisille viestejä mutta ei mitään vastauksia tule. Naisia ei kiinnosta seurustelu.

• mittatäys

Mitä tarkoittaa "omantasoisille"? Yhtä lihaville? Saman ikäisille? Vai valokuviako vertailet? En ymmärrä tuota taso -juttua. Kirjoita niille, jotka sinua oikeasti kiinnostavat.
        Mitä kirjoittelet naisille? Minua ainakin tympii, kun kirjoitan monta kappaletta tekstiä ja mies vastaa nipin napin ymmärrettävillä kirjoitusvirheillä yhdellä lauseella. Ei siinä kauaa jaksa yksinpuhelua harrastaa.

• Mihin ne alkaneet kontaktit sitten ovat kaatuneet?

Silloin kun itse naisena viimeksi nettideittailin, niin jotkut miehistä vastasivat kyllä omiin aloitteisiini, mutta näkyi selvästi, että he tekivät sen vain kohteliaisuudesta tai paremman tekemisen puutteessa. Lyhyitä "hyvää-päivää-kirvesvartta" -viestejä, ei minkäänlaista viittausta tapaamiseen ja kun sitten ilmoitin ottavani profiilini pois ja annoin anonyymin sp-osoitteen ja sanoin, että siitä tavoittaa jos kiinnostaa jatkaa tutustumista, niin yksikään ei kirjoittanut. Ei se seuran löytäminen siis naisellekaan niin yksinkertaista ole.

• nettideittieitoimi

Ei sillä nyt tässä ole merkitystä, mihin ne alkaneet kontaktit ovat kaatuneet koska kyse on siitä, että mitään kontaktia ei synny niiden sopivien ja kiinnostavien ihmisten kanssa! Mä olen jo niin monta vuotta roikkunut nettideitissä, että tiedän miten tutustuminen yleensä etenee ja millainen ihminen mua kiinnostaa. Joskus vuosia sitten, kun nettideittailu oli vielä jännää niin menin treffeille tyyliin jokaisen kanssa joka siihen suostui. Mutta kun kokemusta ja ikää tulee lisää, niin jokainen itseänsä kunnioittava ihminen oppii tietämään mitä haluaa ja mikä itsellä toimii ja mikä ei.

Tottakai yhteisen kipinän syntyminen on hienovaraisista nyansseista kiinni ja se edellyttää oikeasti tapaamista livenä. Mutta nettideitissä turhauttaa se, että niihin ihmisiin joiden kanssa voisi profiilitietojen perusteella olevan mukava tutustua ja mennä treffeille, ei pääse kontaktiin ja edes keskustelemaan niistä treffeistä.

• nettideittieitoimi kirjoitti:

Ei sillä nyt tässä ole merkitystä, mihin ne alkaneet kontaktit ovat kaatuneet koska kyse on siitä, että mitään kontaktia ei synny niiden sopivien ja kiinnostavien ihmisten kanssa! Mä olen jo niin monta vuotta roikkunut nettideitissä, että tiedän miten tutustuminen yleensä etenee ja millainen ihminen mua kiinnostaa. Joskus vuosia sitten, kun nettideittailu oli vielä jännää niin menin treffeille tyyliin jokaisen kanssa joka siihen suostui. Mutta kun kokemusta ja ikää tulee lisää, niin jokainen itseänsä kunnioittava ihminen oppii tietämään mitä haluaa ja mikä itsellä toimii ja mikä ei.

Tottakai yhteisen kipinän syntyminen on hienovaraisista nyansseista kiinni ja se edellyttää oikeasti tapaamista livenä. Mutta nettideitissä turhauttaa se, että niihin ihmisiin joiden kanssa voisi profiilitietojen perusteella olevan mukava tutustua ja mennä treffeille, ei pääse kontaktiin ja edes keskustelemaan niistä treffeistä.

Suomeksi: Haluaisit vastauksia naisilta, joille et kelpaa, ja ne naiset jotka olisivat sinusta kiinnostuneita, eivät kelpaa sinulle ;)

Eikä tuossa ole mitään väärää. Jälleen kerran totean, että jokaisella on vapaus hakea juuri niin kauan, että löytää etsimänsä ihmisen. Ainoa mikä minua ärsyttää on se, että naisia nimitellään nirsoiksi siksi että hekin "tietävät mitä haluavat ja mikä itsellä toimii ja mikä ei". Ihan yhtä lailla valikoivia olette te miehetkin. Ja hyvä niin, koska kenenkään ei tosiaan kuulu _tyytyä_ johonkin vaan odottaa, että tulee se ihminen, joka vie jalat alta.

• nettideittieitoimi

Höpö höpö, miksi ihmeessä taas edes kirjoitin tänne kun tämä menee aina juupas-eipäs-jaaritteluksi. Ja samat tyypit, jotka eivät itse edes nettideittaile jaksaa täällä vängätä vaikka palstan ulkoasukiin on saatettu samalle tasolle, kuin keskustelu.

Tiedän tasan oman tasoni ja minkä tason naisille saatan "kelvata". Kelpaaminen on yksi hemmetin termi, jota nimenomaan tällä palstalla viljellään kuin sieniä sateella vaikkei yksikään teistä jankuttajista edes tiedä, mitä se tarkoittaa. Pointtini on se, että profiileihin laitetaan kriteerejä ja joskus kuvia, joiden perusteella nettideitissä etsitään seuraa. Sitten luen näitä profiileja ja arvioin mahdollista kiinnostusta ja sopivuutta näiden asioiden perusteella ja löydän profiilin, joka tuntuu itsestäni kiinnostavalta ja sovin myös itse tämän profiilin kriteereihin ja kirjoitan tälle profiilille mutta tämä ei noteeraa minua, eikä edes lue omaa profiiliani, niin eihän siinä kontaktia synny. Enkä saa edes mahdollisuutta esittää "kelpaamistani", kun viestiäni ei varmaan edes lueta. Se on turhauttavaa.

Se ei minua aikuista ihmistä turhauta, mikäli en jollekin "kelpaa". Se turhauttaa, etten saa edes mahdollisuutta. Ihmisille kelpaa, mikä kelpaa ja se mitataan siellä treffeillä, mutta miten sinne treffeille pääsee, kun ei saa mahdollisuutta edes keskusteluun??????? Tähän tuskin tietää vastausta kukaan teistä, jotka ette edes nettideittaile...

• ghuh
        nettideittieitoimi kirjoitti:

Höpö höpö, miksi ihmeessä taas edes kirjoitin tänne kun tämä menee aina juupas-eipäs-jaaritteluksi. Ja samat tyypit, jotka eivät itse edes nettideittaile jaksaa täällä vängätä vaikka palstan ulkoasukiin on saatettu samalle tasolle, kuin keskustelu.

Tiedän tasan oman tasoni ja minkä tason naisille saatan "kelvata". Kelpaaminen on yksi hemmetin termi, jota nimenomaan tällä palstalla viljellään kuin sieniä sateella vaikkei yksikään teistä jankuttajista edes tiedä, mitä se tarkoittaa. Pointtini on se, että profiileihin laitetaan kriteerejä ja joskus kuvia, joiden perusteella nettideitissä etsitään seuraa. Sitten luen näitä profiileja ja arvioin mahdollista kiinnostusta ja sopivuutta näiden asioiden perusteella ja löydän profiilin, joka tuntuu itsestäni kiinnostavalta ja sovin myös itse tämän profiilin kriteereihin ja kirjoitan tälle profiilille mutta tämä ei noteeraa minua, eikä edes lue omaa profiiliani, niin eihän siinä kontaktia synny. Enkä saa edes mahdollisuutta esittää "kelpaamistani", kun viestiäni ei varmaan edes lueta. Se on turhauttavaa.

Se ei minua aikuista ihmistä turhauta, mikäli en jollekin "kelpaa". Se turhauttaa, etten saa edes mahdollisuutta. Ihmisille kelpaa, mikä kelpaa ja se mitataan siellä treffeillä, mutta miten sinne treffeille pääsee, kun ei saa mahdollisuutta edes keskusteluun??????? Tähän tuskin tietää vastausta kukaan teistä, jotka ette edes nettideittaile...

Kaikki tuo on ikävää ja turhauttavaa mutta voit miettiä asiaa siltä kannalta, että miksi itse haluaisit kuitenkaan tutustua tuohon tyyppiin, jota ei kiinnosta esim. edes käydä profiiliasi kurkkaamassa. Ei se sulle mikään helmi olisi ollut, et sellaista elämääsi tarvitse eikä noiden takia kannata päiväänsä pilata.

• no_tunnetusti

miehet arvioi oman tasonsa rankasti yläkanttiin..
        Mitä jollain "mahdollisuuksilla" tekee jos nainen ei kuitenkaan oo kiinnostunu? Säästää molempien aikaa ja vaivaa kun ei vaihdeta jotain muutamaa tyhjänpäivästä diipadaapa-viestiä vaan kohteliaisuudesta.

"sovin myös itse tämän profiilin kriteereihin"

Täällä jotkut miehet kuulema laittaa esim. ikäkriteerin tarkotuksella laajaksi, vaikka oikeasti kelpaa vaan vähintään 10 vuotta nuoremmat. Mutta liika nirsous saattais karkottaa ne todellisiin kriteereihinkin sopivat. Ehkä monet naisetkin tekee näin, ja et oikeasti vaan ole sitä mitä hakevat. Esim. itse en ole laittanut mitään toivetta hiusten ja silmien väriin, mutta todellisuudessa kiinnostun vain tummista, mielellään ruskeasilmäisistä miehistä. Yhteydenottoja tulee tietenkin liian vaaleiltakin, ja kai nämä sitten ihmettelee kun en vastaa mitään.

• rytmittäjä
        no_tunnetusti kirjoitti:

miehet arvioi oman tasonsa rankasti yläkanttiin..
        Mitä jollain "mahdollisuuksilla" tekee jos nainen ei kuitenkaan oo kiinnostunu? Säästää molempien aikaa ja vaivaa kun ei vaihdeta jotain muutamaa tyhjänpäivästä diipadaapa-viestiä vaan kohteliaisuudesta.

"sovin myös itse tämän profiilin kriteereihin"

Täällä jotkut miehet kuulema laittaa esim. ikäkriteerin tarkotuksella laajaksi, vaikka oikeasti kelpaa vaan vähintään 10 vuotta nuoremmat. Mutta liika nirsous saattais karkottaa ne todellisiin kriteereihinkin sopivat. Ehkä monet naisetkin tekee näin, ja et oikeasti vaan ole sitä mitä hakevat. Esim. itse en ole laittanut mitään toivetta hiusten ja silmien väriin, mutta todellisuudessa kiinnostun vain tummista, mielellään ruskeasilmäisistä miehistä. Yhteydenottoja tulee tietenkin liian vaaleiltakin, ja kai nämä sitten ihmettelee kun en vastaa mitään.

Itsekään en ole kiinnostunut vanhemmista naisista, yh:oista, lihavista, "kiireisistä" maistereista tai muuten vain tylsistä taikka tyhjistä profiileista. Kuvallisilla ei myöskään ole juuri koskaan ollut mitään sanottavaa ja harvan kuvakaan nyt mitenkään massasta poikkeaa.
        Oikeasti etsin vihreäsilmäistä ja punatukkaista hoikkaa naista mutta usein myös alemman tason naiset rohkenevat lähestyä. Vastaan kuitenkin aina lyhyesti kiitos mutta ei kiitos ja onnea elämään. Profiilissani en ole alemman tason naisia sulkenut pois.

• 4plus11

Ei, kyllä tässä on kyse juuri siitä, että ne jotka sinua kiinnostavat ovat enemmän kuin mihin rahkeesi riittävät. Mistä muusta voisi olla kyse? Tuskin se puhdasta sattumaakaan on.

Se voi olla sulta jopa tiedostamatonta, että ne jotka kiinnostavat ovat juuri niitä nätimpiä ja halutumpia muidenkin mielestä eli objektiivisesti arvioiden.

• nettideittieitoimi

1. Ilmeisesti osa naisista on meedioita, koska tietävät profiiliani katsomattakin etteivät ole minusta kiinnostuneita.
        2. minä laitan omat kriteerini tiukasti sellaiseksi, mitä haluan koska olen jo deittaillut tarpeeksi "laveasti" tietääkseni ettei se toimi.
        3. Tiedän mihin rahkeeni riittävät, koska olen deittaillut ja seurustellut myös nettivirtuaalielämän ulkopuolella. En etsi kaikkein nätimpiä ja halutuimpia, vaan sellaista jonka viehättävyys ja muut ominaisuudet sopivat omaan makuuni.
        4. Vuosi vuodelta netistä seuran etsiminen tuntuu yhä vaan typerämmältä. Mutta kun live-elämässä ei ole paljonkaan mahdollisuuksia tavata uusia ihmisiä. Mutta eipä sitä seuraa ole viime aikoina netistäkään tuntunut löytyvän...

• 4plus11

1. Ilmeisesti osa naisista on meedioita, koska tietävät profiiliani katsomattakin etteivät ole minusta kiinnostuneita.
        2. minä laitan omat kriteerini tiukasti sellaiseksi, mitä haluan koska olen jo deittaillut tarpeeksi "laveasti" tietääkseni ettei se toimi.
        3. Tiedän mihin rahkeeni riittävät, koska olen deittaillut ja seurustellut myös nettivirtuaalielämän ulkopuolella. En etsi kaikkein nätimpiä ja halutuimpia, vaan sellaista jonka viehättävyys ja muut ominaisuudet sopivat omaan makuuni.
        4. Vuosi vuodelta netistä seuran etsiminen tuntuu yhä vaan typerämmältä. Mutta kun live-elämässä ei ole paljonkaan mahdollisuuksia tavata uusia ihmisiä. Mutta eipä sitä seuraa ole viime aikoina netistäkään tuntunut löytyvän...

1. Naiset kuten miehetkin osaa katsoa kuvasi tai profiilisi alun loggaamatta sisään

2. Tiukat kriteerit on vain tiukka toivelista. Oikean kumppanin etsiminen ei ole kuin asuntokauppaa, jossa määritellään tarkat speksit ja lähdetään hankkimaan

3. Et tiedä. Menneet tapahtumat eivät ole merkki tulevasta. Sinulla on käynyt ehkä tuuri tai olet luonnossa viehättävämpi kuin kuvassa ja tekstissä. Se on kuitenkin osa nettideittailua joten sen kanssa pitää vaan elää. Ota(ta) paras mahdollinen kuva itsestäsi

Huomioi myös se, että on eri asia lähestyä kuin tulla lähestytyksi. Itse totesin, että minua lähestyi ulkoisesti viehättävämmät naiset kuin osa niistä jotka eivät vastanneet minun lähestymisiini. Kun laitat itse viestin, on epätodennäköistä, että toisella ei ole juuri silloin mitään menossa. Jos siis saat itsekin aloituksia naisilta niin kyllä sieltä sopivan pitäisi pian ottaa yhteyttä ellei ne kakkoskohdan kriteerisi ole oikeasti tosi tiukat.

Ja sitten vielä varmistus eli et kai ole se mies jota kiukuttaa kun vain lihavat naiset lähestyvät ja kauniit ja hoikat ei lämpene ja sitten he kuulemma ovat pinnallisia kun sinä et mukamas ole? Terveellisten elämäntapojen vaatimisen muotoon verhoiltu laihuusvaatimus kun on edelleenkin laihuusvaatimus.

• pippadolll

Alkuperäiselle: Ehkä kriteerisi ovat liian korkeat; homma kaatuu siihen, että et löydä sitä täydellistä naista. Kaikissa meissä on vikamme, ei kukaan ole täydellinen toiselle. Itse aistin sinusta pienen ylimielisyyden, näistä kirjoituksista. Ehkä ilmoituksessakin on sitä ja siksi ei onnistu? Itsevarmuus ja ylimielisyys kun ovat kaksi aivan eri asiaa...

• nettideittieitoimi

Eli sinun ratkaisusi on laskea rimaa...? Aika kummaa, kun täällä taas arvostellaan miehiä siitä, että he väittävät naisia nirsoiksi. Eli miehille riman lasku olisi ok, mutta naisille ei?

Minun henkilökohtainen kokemukseni on se, että riman laskeminen ei missään tapauksessa kannata. Päin vastoin suhteeseen kannattaa ryhtyä ainoastaan, mikäli homma kaikin puolin tuntuu toimivalta ja oikealta. Epärealistisia asioita ei tietenkään kannata edellyttää, mutta kun on kokemusta parisuhteista niin sitä on jo oppinut seuraamaan sydämmensä ääntä näissä asioissa.

Olkoon se sitten ylimielisyyttä, jos tuntee itsensä riittävän hyvin tietääkseen ettei tarvitse enää harjoituskappaleita. Aloitukseni viesti oli se, että nettideitissä turhauttaa se ettei saa mahdollisuutta kontaktoida niitä, jotka profiiliensa perusteella omaisivat potentiaalia olla se oikea. Kun itsestään kertoo rehellisesti ja laittaa kuvansa julkisesti nähtäville ja arvosteltavaksi, niin se on kuitenkin tietynlainen uhraus ja asia jossa on paljon pelissä. Silloin toivoisi, että saisi tasavertaisen käsittelyn ja mahdollisuuden. Mahdollisesti siinä on sitäkin, että vastapuolelta toivoisi sitä medualukutaitoa ja tunneälykkyyttä, että etsittäisiin niitä jotka ovat tosissaan liikkeellä ja joilla on jotain sanottavaa sen sijaan, että mennään virran mukana ja nettisuosion riepoteltavana.

• 4plus11

Eli sinun ratkaisusi on laskea rimaa...? Aika kummaa, kun täällä taas arvostellaan miehiä siitä, että he väittävät naisia nirsoiksi. Eli miehille riman lasku olisi ok, mutta naisille ei?

Minun henkilökohtainen kokemukseni on se, että riman laskeminen ei missään tapauksessa kannata. Päin vastoin suhteeseen kannattaa ryhtyä ainoastaan, mikäli homma kaikin puolin tuntuu toimivalta ja oikealta. Epärealistisia asioita ei tietenkään kannata edellyttää, mutta kun on kokemusta parisuhteista niin sitä on jo oppinut seuraamaan sydämmensä ääntä näissä asioissa.

Olkoon se sitten ylimielisyyttä, jos tuntee itsensä riittävän hyvin tietääkseen ettei tarvitse enää harjoituskappaleita. Aloitukseni viesti oli se, että nettideitissä turhauttaa se ettei saa mahdollisuutta kontaktoida niitä, jotka profiiliensa perusteella omaisivat potentiaalia olla se oikea. Kun itsestään kertoo rehellisesti ja laittaa kuvansa julkisesti nähtäville ja arvosteltavaksi, niin se on kuitenkin tietynlainen uhraus ja asia jossa on paljon pelissä. Silloin toivoisi, että saisi tasavertaisen käsittelyn ja mahdollisuuden. Mahdollisesti siinä on sitäkin, että vastapuolelta toivoisi sitä medualukutaitoa ja tunneälykkyyttä, että etsittäisiin niitä jotka ovat tosissaan liikkeellä ja joilla on jotain sanottavaa sen sijaan, että mennään virran mukana ja nettisuosion riepoteltavana.

Riman laskeminen on ihan oikea neuvo jos se kumppani halutaan tosissaan löytää. Jos sinkkuilu on ihan varteenotettava vaihtoehto niin silloin siihen ei liene mitään syytä.

Oman todellisen tason haarukointiin ei ole kuin yksi keino ja se on nimenomaan laskea rimaa kunnes joku löytyy. Jos se mitä löytää ei kelpaa itselleen niin on lähinnä kaksi vaihtoehtoa, joko oma koko vastakkaisen sukupuolen rima on liian korkealla. Tästä taas voi ympärilleen katsomalla todeta että syyllinen löytyy sittenkin ehkä peiliin vilkaisemalla.

Et kai nyt ihan tosissasi meinaa tuolla "Silloin toivoisi, että saisi tasavertaisen käsittelyn ja mahdollisuuden." että täyttämällä perustiedot ja kuvan profiiliin, pitäisi kaikkien päästä ainakin treffeille sen itse kiinnostavaksi kokemansa kanssa? :D

Korotat nyt itseäsi kummallisesti jalustalle jotenkin, että olisit juuri se oikea ja ainoa ja tosissaan liikkeellä oleva kun oikeasti olet yksi miehistä joita on noin kaksi jokaista naista kohden.

• nettideittieitoimi

Tsori vaan, mutta en täysin hiffaa sun juttujasi. On ihan ok, jos sulla kommunikaatio naisten kanssa toimii, hyvä niin. Mä en odota pääseväni treffeille jokaisen haluamani naisen kanssa, vaan kerroin turhauvani siitä, että liian monen puolin ja toisin sopivalta tuntuvan profiilin kanssa ei edes pääse tutustumaan nettideitissä. Rimajuttuun en usko, koska en edes lähesty minulle sopimattomia naisia. Olen elämässäni käynyt ne jo läpi, eikä se ole reilua kumpaakaan kohtaan teeskennellä että toinen olisi ok, mikäli se ei ole. Naisten tyylistä toimia nettideitissä ja kontaktin syntymisen vaikeudesta tässä on kyse, eikä mun tasosta tai rimasta.

• pippadolll

Jos sitä rimaa hiukkasen laskee, niin voi löytää vaikka helmen. Ei kaikki naiset profiiliansa täyteen täytä ja raapusta kriteerejä pitkää listaa. Itse ainakin kiinnostun semmoisesta profiilista, josta heti alkuun selkenee millainen tyyppi on ja se usein näkyy siinä kirjoitustavassa. Ei tarvi edes kuvaa olla, sillä jos osaa kiinnostavalla (älykkäällä tavalla) kirjoittaa, niin kuvan kerkeää kyllä vaihtaa sitten myöhemminkin. Itse haluan kiinnostua miehestä ihmisenä, että mitä sisällä on. Toki ulkonäönkin täytyy jollain tapaa miellyttää että se kuuluisa kemia kolahtaisi. Itse en edes tiedä, millainen olisi ulkoisesti ihannemieheni. Kyllä se on niin, että kokonaisuus ratkaisee, vaikka tosi kliseiseltä kuulostaakin...

Ehkä iän myötä ihmisistä tulee valikoivampia. Se on ihan ok. Turha perustaa parisuhdetta semmoisen kanssa, ketä ei kestä. Mutta itse olen huomannut, että mies voi olla myös liian kypsymätön siinä suhteessa, että ei salli toiselle mitään virheitä. Hakee koko ajan sitä täydellistä naista, "omaa tasoaan". Silloin voi jäädä mahdollisuus aitoon rakkauteen kokematta.

• 4plus11

Tsori vaan, mutta en täysin hiffaa sun juttujasi. On ihan ok, jos sulla kommunikaatio naisten kanssa toimii, hyvä niin. Mä en odota pääseväni treffeille jokaisen haluamani naisen kanssa, vaan kerroin turhauvani siitä, että liian monen puolin ja toisin sopivalta tuntuvan profiilin kanssa ei edes pääse tutustumaan nettideitissä. Rimajuttuun en usko, koska en edes lähesty minulle sopimattomia naisia. Olen elämässäni käynyt ne jo läpi, eikä se ole reilua kumpaakaan kohtaan teeskennellä että toinen olisi ok, mikäli se ei ole. Naisten tyylistä toimia nettideitissä ja kontaktin syntymisen vaikeudesta tässä on kyse, eikä mun tasosta tai rimasta.

Kun puhun rimasta niin puhun pitkälti ulkoisista tekijöistä. Edelleen ainnoa kynnyt nettideiteissä ainakin juttuun pääsemiselle on se, miltä siinä kuvassa näytät. On ihan mahdollista että "sopivaksi" katsomasi naiset tapaavat olla yleisesti ottaen nättejä ja näin ollen muidenkin miesten tähtäimessä. Heillä tuskin on juuri millään todennäköisyydellä hiljainen kausi menossa juuri kun sinä lähestyt heitä.

Monet naiset toisaalta etsivät itse miestä eivätkä laita profiiliinsa juuri mitään sisältöä tai vastaa sille tuleviin viesteihin yleisesti. Kannattaa odotella näitä. Kun saat naiselta viestin, on hän mitä todennköisimmin kiinnostunut vastauksestasi ja aikaa ja halua treffeillekin on.

Jos tosiaan on niin, että lähestymäsi kiinnostavat naiset eivät koskaan vastaa ja sinua lähestyy edes kohtuullisissa määrin naiset joista kukaan ei ole mielestäsi kiinnostava, on ihan mahdollista että tässä on nimenomaan ulkonäkökarsinta menossa kumminkin päin. Jos taas kyse on siitä että sulla on oikeasti mielettömän tiukat ne kohdan 2. kriteerit niin löysennä niitä. Kenenkään elämä tai parisuhde tuskin kaatuu asteen vääräntasoiseen koulutukseen, väärän väriseen tukkaan, silloin tällöin juhliessa poltettuun tupakkaan, väärään puoluekantaan tai muuhun mitä nyt mahdollisesti erittäin tiukkaan vahtaatkin. Kahden ihmisen pariutumisen todennäköisyys on kuitenkin sen verran pieni että vain niihin täysin sopiviin keskittyminen ei ehkä johda koskaan tuloksiin.

• nettideittieitoimi

Joo, kiitos vastauksesta ja ihan hyviä neuvoja sellaisille, jotka ovat vasta aloittelemassa nettideittailua tai ovat muuten kokemattomia parin valinnassa.

• eiuuttatuo

Eli oma "tasosi" ei riitä nettideiteillä, kun siitä massasta joka sinua lähestyy ei löydy itseäsi kiinnostavia. Monet Naiset kirjoittavat kyllä itse heitä kiinnostaville tyypeille.

Mutta joo olen itsekki tuolla vuosia viettänyt, ja puhunut seinille. Lopulta osui mukava oma-aloitteinen vastaan. Ja sillä tiellä olen. Suurinta osaa naisista ei nettideittailu oikeasti kiinnosta. Vaan ollaan shoppailemassa sitä kaunista ja rohkeaa. Jota ei tarkoituksella koskaan löydy

• laureen

Nettideittailun suurin ongelma on, että me deittailemme täysin oman mielikuvituksemme kanssa, kunnes fyysiset treffit tuovat tilanteeseen se oikean henkilön, ei oman päämme sisältöä. Kuvallinen tai kuvaton, lyhyet tekstit tai pitkät tarinat, kaikki päätelmät ja mielikuvat syntyvät lukijan päässä. Treffeille voikin tulla ihan erilainen ihminen kuin mitä kuvittelit. Teen tällaisia tulkintoja itse ja niin tekevät muut minusta. Esimerkkejä:

Kerran skippasin yhden mukavan miehen, koska hän oli kolhon näköinen kaappi, ei vain iskenyt. HArmitti itseänikin olla niin pinnallinen, joten en raskinut sanoa toisen kerran treffiehdotukselle ei, kun hän oli niin innoissaan. Kahville tulikin huikean komea tyyppi. Mietin ensimmäisen 10 min miten noin hyvännköinen kundi voi olla niin epävalokuvauksellinen. Meille tuli iahn hauska parin kuukauden intohimoinen kesäsuhde. Kerran taas kirjoittelin pitkään huikean hauskan tyypin kanssa. Odotukset oli kovat. Treffeille tuli epäsiisti typerys, joka vain kiroili, hekotteli omille jutuilleen, oli epäkohtelias ja eikä osannut puhua oikein mistään. Kysyi treffien lopussa että joko kirjoittelu- ja puheosuus on suoritettu ja lähdetään panemaan. Olin ajatellut että kijroittamisen taito ennakoi muita taitoja, pieleen meni.

Olen huomannut että 40 naisena en kiinnosta netissä ikäisiäni tai vanhempia. He etsivät kolmekymppisiä naisia. Sen sijan puumanmetsästäjiä on paljon ja treffiehdotuksia tulee yleensä 15-10 vuotta nuoremmilta. Tämä sama ilmiö baareissa ja bileissä. Pari kertaa tapaaminen on johtanutkin mukavaa muutaman kuukauden kestäneeseen romanssiin, joten mikäs siinä. Mielelläni kuitenkin aloittaisin pidemmän suhteen jonkun saman ikäisen kanssa, mutta olen varmaan liian vanha omanikäsille miehille :) Tästä ennakkoluulosta yksi esimerkki:

Ikäiseni treffikaveri tuli myöhässä kahvilaan. Hän tuli lähelle pöytää ja katsoi silmiin, pälyili sitten hätäisesti ympärilleen ja lähti pois. Näin että hän jäi ulos odottamaan jotain. Hetken kuluttua menin ulos kysymään oliko hänell tapaaminen ja sanoin nimeni. Mies hämmentyi ja sanoi nimensä. Hän oli kuin olikin terffikaverini! Hetken juttelun jälkeen mies kertoi, että oli kuvitellut minut aivan eri näköiseksi ja tyyliseksi. Päätelmä oli syntynyt työstäni, iästäni, asemastani ja harrastuksistani. Ja kuulemma siitä että minulla oli kissa :D (tämä oli oikeasti hauskaa) Parasta oli kun hän kertoi että kun oli tullut kahvilaan, hän oli heti iskenyt silmänsä minuun ja ajatellut harmissaan, että miksi ei koskaan treffeille ilmesty tuon näköistä naista. Se oli jotenkin hirveän hyvä toteamus meidän jokaisen päähämme rakentamista ennakkoluuloista ja olettamuksista.

• painekattila

Suuri osa "nettideittaavista" ämmistä on lesboja , jotka haluaa vaan kiusata meitä kunnon miehiä . Laittasivat ees profiiliinsa et " oon lesbo , ja oon tääl vaan vittuillakseni miehille olemalla vastaamatta viesteihinsä ".

• p.epätoivo

Kyllähän naiset vastaa jos kirjoitat sellaiselle jolla on edes jotain yhteistä. Jos toinen vaikka harrastaa moottoripyöräilyä ja itsekin harrastat niin 99% todennäköisyydellä vastaa sinulle. Pitää olla joku punainenlanka siinä ketä pommittaa. Itse kirjoittelen vaan sellaisille naisille joilla on jotain yhteistä. Vastaus tulee melko varmasti. Ja minulla ei ole edes kuvaa etusivulla. Ja en nyt ole mikään komea ja timmimies, ihan tavallinen junttura. Jokaisen profiilin luen ja annan myös näkyä siinä vastauksessa että olen lukenut ja miettinyt tarkkaan ennen kun lätkäsin viestin tulemaan. Harkintaa ei epätoivoa niihin viesteihin :D

• eiaina

Ei ne aina kirjoita takaisin. Itse katsoin usein jos oli samoja harrastuksia ja vaikka samoja matkakohteita joissa oli tullut käytyä. Heitin sitten jotain kysymystä niistä, ja tiedustelin vastapuolen kokemuksia yms. Vastauksena taisi olla joka kerta hiljaisuus, kun noin toimin :D En huomannut juuri eroa siinä, kirjoitinko kohteelle "moi" vai pitkän esittelyn ja profiiliin paneutuvan keskustelun avauksen. Päättelin tästä sen, että jos mimmi sattui pitämään kuvastani, niin hän vastasti. Muuten ei kuulunut mitään. Eli minunkin olisi varmaan kannattanut poistaa kuvani esiltä.

• livemies

Se on ihan sama mitä näille nettinaisille yrittää kirjoittaa, ei onnaa. Joku mussa näymmä mättää ettei kelpaa näille nettinaisille. Ehkä sunkin pitäis vaan ylittää pelkosi ja lähestyä naisia live-elämässä, missä minullakin näyttäisi olevan jostain syystä paljon enemmän kiinnostusta naisten osalta. Esim. työpaikalla on jokainen sinkkunainen minusta ollut kiinnostunut, mutta kun minulla on ollut tämä naurettava "kuormasta ei napsita"-periaate. Mua vaan rajoittaa tää ujous/mikälie ja kokisin että netissä tutustuminen alkuun olisi helpompaa. Vaan kun eipä onnistu, livenä se vaan pitäis uskaltaa ja nakata nuo duuniperiaatteetkin roskiin!

• tänääntäällätaas

Kyllä tämä homma on itse kunkin omissa käsissä. Tämä on minun subjektiivinen kokemukseni.

Olen käsittääkseni mies. Saan viesteihin vastauksia mukavilta naisilta. Monet naiset eivät myöskään vastaa, mutta en silti ala kierislelemään tervassa ja itsesäälissä. Joskus homma toimii, joskus taas ei. Näin se vain menee. Realismi on hyvä säilyttää. Myös optimismi ja myös positiivinen elämän asenne. Näiden kahden viimeksi mainitun asian kadottaminen huomataan naisten keskuudessa heti. Tämä on sitten kontaktin saamisen kannalta olennaista.

Jos joku ei jo nyt ole ymmärtänyt, parisuhde on kahden ihmisen vapaaehtoinen kompromissi, johon molemmat ovat tyytyväisiä. Helppo kirjoittaa, vaikea toteuttaa.

Poisitiivista asennetta miehille. Toisaalta jos miesten keskuudessa alkaisi levitä yleisemminkin positiivisuus, niin minun markkina-asemani heikkenisi. Ehkä parempi säilyttää nykytila... :)

• LiianRumaIhminen

On se vaan vaikeeta. Naisilta saa yhden lyhyen vastauksen jossa ensin kehutaan ja sanotaan että haluaa tutustua ja sitten ei vastata enää mitään. Mitä ihmeen peliä naiset pelaa.

• näintäällä

Vastailetko parilla lausella, kirjoittelet väärin ja kyselet outoja? Noi on sellaisia syitä, joihin kirjoittaminen jonkun kanssa todennäköisesti tyssää.

• Edward_puolituinen
        näintäällä kirjoitti:

Vastailetko parilla lausella, kirjoittelet väärin ja kyselet outoja? Noi on sellaisia syitä, joihin kirjoittaminen jonkun kanssa todennäköisesti tyssää.

Itelläki on viime aikoina ilmaantunut muutama tälläinen ihme hiljentyjä, kun vielä vuosi sitten kun alottelin tätä harrastusta tuommosia ei sattunut. Sattumaa kai vain ja oisko kyseessä huono ajoitus ja tuuri...

Hälle joka tuntuu tietävän jo kaikesta kaiken, mutta mitään ei silti tapahdu... niin olisi varmaan hyvä tosiaan laskea niin kutsuttua rimaa. Kyllähän hiljaiselo ja pelkät vierailut profiilissa kielii suoraan kiinnostuksen puuttesta. Eli kuvasi eikä juttusi herätä sen kummempia tuntemuksia. Itellä harvoin jää naisilta profiili tsekkaamatta, mutta tiedän kyllä ettei ulkonäkö kaikkiin riitä, kun lähestynkin vaan kaikkein kauneimpia sekä henkistä kapasiteettia omaavia naisia.

• 4plus4

Hassaatko paikkoja aikailemalla eli ehtiikö joku muu mies kuitenkin ensin? Tuskin kuitenkaan vain sinulle on viestiä laittanut.

Tai sitten ne on niitä spämmibotteja.

• onkiveteenvaan

Kokemus muutamasta (ei kaikista) miehestä: Vastaa, että tavataan ja muutaman päivän päästä profiili poistunut tai piilotettu. Olisko olleet varattuja? Tai sitten monta onkea kerrallaan vesillä ja yhteen koukkuun tarttui. Anti mennä vaan, meressä on kaloja.

• niinsevaanon

Vastaan kaikille viestin lähettäneille ainakin yhden kerran. Tyhmin kirjotus profiilin alkusivulla on mielestäni "ota selvää" tai "odotan viestiä'". Ihan kuin ei itse voisi tehdä aloitetta. Edellämainitut kertovat henkilöstä "olen aloitekyvytön ja/tai saamaton". Niin minä sen luen.
      Olen treffaillut ikäni (55) 2-3 vuotta miehiä ja lopputulokseksi saanut, että vanhoja pappoja, ei herätä mielenkiintoa. Taidan mennä luostariin, tai jos en ihan, niin ainakin alkaa elellä selibaatissa.

• enymmärräen

Aina ollaan vaatimassa liikoja tai ainakin kovin paljon ja tuntuu että osa vaatimuksista on riidassa keskenään, miltä kuulostaa esim. tämä että moni nettimies hakee naista joka on lähes heti (tai ainakin kaksien treffien jälkeen) heti valmis seksiin ja sitten kumminkin moni näyttää hakevan jotain neitsytnaista joka ei anna lähes kellekään! niin onhan tämä vähintäänkin(!) melko ristiriitaista ajattelumallia että meneehän tässä nainen kuin nainen vähän jo sekaisin että mitä pitäisi olla tai mitä tässä nyt pitäisi ajatella! niin että miten voi olla neitsyt jos kaikkien pitää kumminkin juuri sinulle antaa ja kun joka toinen ajattelee tähän malliin niin kuka nyt neitsyenä säilyisi. Joo tiedetään ei kukaan halua koko kylän polkemaa pyörääkään mutta mitä jos se pyörä on korjattu ja huijataan että se on uusi? Ja sitten naisen pitäisi olla tietyn näköinen tai ei uskalla/halua/kehtaa edes vastata, no mitä jos naisella on esimerkiksi pyöreät kasvot mutta ei kumminkaan ole ylipainoinen? niin kasvoistako se päätellään tai mitä jos naisella on tatuointeja niin se nainen on kumminkin kovis ja sitä rataa? ja miesten pitää olla ujoja ja tulla tänne valittamaan kun ei saa ketään kun ette oikeasti edes yritä, ei uskalleta lähestyä kun vaan niitä miss maailman näköisiä naisia jos niitäkään lähestytte.

Outoja nämä miesten vaatimukset. Pitäisi siis olla jakorasia joka valehtelee olleensa vain yhden miehen kanssa sängyssä jos yhdenkään ja että suostuu heti juuri sinun kanssasi mihin tahansa, olisiko tämä sitten se paras? että valheella pitkälle pötkitään?

• ihanite

Jos nyt vaan olisitte omia itsejänne, ettekä mitään sellaista joka on joskus ollut jollekin miehelle mieliksi? Joo tiedän ettet tarkoittanut sitä, mutta ei ole sellaista kuin miehet ja naiset. Joka kattaisi kaikki yksilöt ajatusmaailman tasolla

• "ja miesten pitää olla ujoja ja tulla tänne valittamaan kun ei saa ketään kun ette oikeasti edes yritä, ei uskalleta lähestyä kun vaan niitä miss maailman näköisiä naisia jos niitäkään lähestytte"

Osuit ihanasti asian ytimeen ;)

• Kilttis

Miten muka voi lähestyä miss maailman näköisiä naisia kun heitä ei ole edes nettideiteissä? 99% naisista on taviksia jos otetaan meikit pois. Meikeillä ja vaatteilla naisista tulee nättejä mutta ei miss maailman näköisiä jolla on 50 000 maksava mekko ja joka tosin on meikattu ja olisi tavis ilman meikkiä. Me miehet lähestymme siis oikeasti tavis naisia koska olemme mekin taviksia ja saamme aina pakit kun lähestymme niitä omantasoisia.

• Dss

Ei ole järkeä. Olen myös huomannut, että "aloitteen" tekeminen naiselle ei yleensä johda mihinkään muuhun kuin muutamaan turhaan viestiin ja sen jälkeen homma lopahtaa.

Suomessa tämä homma ei vaan yksinkertaisesti toimi. On helppo julkaista profiileja parin A4:n verran haaveistaan, mutta kun jo vastaaminen näköjään vaatii naishenkilöiltä liikaa niin tällä touhulla ei ole enää mitään merkitystä.

Jonkin ajan päästä homma alkaa **tuttamaan miehiäkin ja siinä sitten loppuu pidemmän päälle naisten arvostutus tässä maassa.

• haistakaavolta

Suoli24deitin lehmät tyhmiä idiootteja ronkeleita lumppuja.työntäkää tummelilla kostutettu imurinputki pyllyynne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3518
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      100
      3366
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      60
      2881
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2673
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2485
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      54
      2221
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1377
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1308
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      367
      1199
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1075
    Aihe