Missä se perus tavismies luuraa

tavishukassa

Kävin treffisivuja selaamassa etsiskellessäni sitä tavismiestä. Miten siellä melkeen kaikilla helsinkiläisillä oli profiilissa tekstiä "urheilen paljon", "elämä muutenkin kiireinen" jne. Ja kuvat usein muskelikuvia tai poseerauskuvia. Missä se turvallinen ei niin paljon kavereita omaava ja ei niin urheilua harrastava kotielämääkin arvostava tyyppi lymyää. Kertokaa mulle!

11

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikkapa täällä. Urheilua en harrasta, mutta kuntoilen säännöllisesti.

• tavishukassa

Vaikutat kyllä justiin sellaselta tavikselta jota metsästän (tavis ei nyt ole loukkaus vaan kohteliaisuus). Kiva kun sentään joku uskaltaa olla rehti oma itsensä ilman filmaamista.

• Onneayritykseen

Tarkoitatko taviksella normaalia miestä joka hyväksyy pyöreän naisen?

• tavishukassa

Sori en oo pyöree ja oon normaalin näkönenkin vielä. Tarkoitan normaalia miestä joka ei käy kokoajan salilla tai juokse riennoissa. Hiljaisempi yksilö joka arvostaa myös rauhallisuutta ja jolle elämä ei ole suorittamista ja statuksen hakua ja kulissin ylläpitoa. Jotenkin tuolla treffisivuilla ehdoton karkote on jos mies kehuu olevansa hyvän näköinen tai komea ja jos kuvana on joku paidaton rantaleijjona tai "yritän olla cool" kuva.

• Onneayritykseen
        tavishukassa kirjoitti:

Sori en oo pyöree ja oon normaalin näkönenkin vielä. Tarkoitan normaalia miestä joka ei käy kokoajan salilla tai juokse riennoissa. Hiljaisempi yksilö joka arvostaa myös rauhallisuutta ja jolle elämä ei ole suorittamista ja statuksen hakua ja kulissin ylläpitoa. Jotenkin tuolla treffisivuilla ehdoton karkote on jos mies kehuu olevansa hyvän näköinen tai komea ja jos kuvana on joku paidaton rantaleijjona tai "yritän olla cool" kuva.

Kyllä meitä aika paljon tuolla jossain pyörii.
        Nettideitissä en enää koska se on täynnä pissiliisoja jotka nimenomaan hakevat vain noita nimenomaisen mukaisia miehiä tai sitten itse nauttivat juoksusista (myös yöjuoksuista) ja etsivät suorittajaa.
        Omat tavisnaiset jotka tapasin tutoa kautta olivat yleensä pyöreitä ja odottivat että meis tuo heidän elämäänsä vipinää ja muuttaa siis tylsän taviselämän joksikin muuksi koska heillä itsellään ei ollut oikeastaan tarjota mitään pyöreytensä lisäksi. Olin yleensä niissä tilanteissa myös lopulta itsekkin ihan huuli pyöreänä.

• Mietis nyt, missä ne vois olla? Olisko kotona vaimon vieressä?

• Näin_on

Osuit naulan kantaan....

• tavismies35

Oon tavis. Salilla käyn mutta en paljon muuta tee. Kotona olen aika paljon

• diipadaapaaa

No mistäs niitä tavallisia naisia sitten löytää? Itse olen tavallinen nuori työssä käyvä mies, mullon "kotisali" missä nostan rautaa 3-5h viikossa ja viihdyn kotona. En ole erityisen timmissä kunnossa mutta lihasta toki on kertynyt. En tykkää käydä missään, enää en edes juo tai käy baareissa kun sieltä ei löydy muita kun näitä pissaliisoja eikä edes nappaa yhden yön jutut. Tinderiä kokeilin ja muutamien kanssa kirjoittelin, mutta ketään kaltaistani en löytänyt. Tuntuu että pitää olla aina menossa, harrastuksia vähintään muutama ja täydellinen ulkonäkö. Ketään ei tunnu kiinnostavan normaali arki. En edes ymmärrä mitä elämää se semmoinen on, että töiden jälkeen pitää ehtiä käymään kymmenessä eri paikassa ja tekemään koko ajan jotain.
      No joo, eipä tää munkaan arki mitään hääppöistä ole. Ei mulla muuta ole kun työ, sali ja netissä roikkuminen. Viikonloput kokkailen ja käyn sukuloimassa. Olis se kyllä mahtavaa jos löytyisi se oikea, ei sitä aina jaksa tai halua olla yksin.

• uusiovanhapoika

Joo... Laitoin minäkin deitti-ilmoituksen. Pari siiderivalasta pyysi puheaikaa ja muuan käännöskoneella tehty teksti: Hei rakas laita 200e ja pian olen luonasi ja meillä ihana yhdessä. Tavallinen tavis, kiva nainen joka on oma itsensä on niinkuin VR miehen hiki. Tiedän jossain olevan, mutta toivotonta löytää. Tavismies, joka ei välitä pintaliidosta eikä kalja illoista taitaa olla ok mies. (ohi katsovat, ohi kulkevat)

• isotavis

mä oon niin tavis, että en ole enää. niin paljon olen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1601
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1278
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      185
      1037
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      1006
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      978
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      919
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      57
      841
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      206
      824
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      793
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      111
      783
    Aihe