Älä ryhdy aisuriksi - varoittava esimerkki!

ExPUA

Seuraa varoittava, tositarina.

Olin taas kerran tinderöimässä, kunnes vastaani tulee tuttu nimi ja naama: naimisissa oleva kamumuija.

Eikä mikä tahansa kamumuija. Vaan sellainen, joka muistaakseni oli YH kun meni naimisiin miehen kanssa, joka nyt tuollaisten kanssa naimisiin menee. Tätä ennen, aiemmassa suhteessa tuo sama nainen petti päivittäin exäänsä naapurin lippalakkijätkän kanssa. Oma mies kävi töissä, kuten aisurin kuuluukin käydä - työttömien on turha haaveilla tuollaisesta urasta!

Joten tämä olkoon varoitus jokaiselle, siitä että nainen ei muutu koskaan ja aisuri ei ole kunnian mies.

77

424

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExPUA

Sain myös matchin erään yh:n kanssa, joka kertoi että hänellä on rikollinen ex, ja muutama mukula.:D Pastatotuus_ei_petä!

• hyväneuvo

Ei pitäis ätmin koskaan yhtään naista vilkaistakaan, koska KAIKILLA on ne rikoliiset eksät ja lapsia. Pysykää ätmit ikuisesti neitseinä vaan.

• ExPUA
        hyväneuvo kirjoitti:

Ei pitäis ätmin koskaan yhtään naista vilkaistakaan, koska KAIKILLA on ne rikoliiset eksät ja lapsia. Pysykää ätmit ikuisesti neitseinä vaan.

En ole ätmi, mutta jännä miten oikeastaan myönnät palstatotuuden. Ja vielä yleistät sen koskemaan jokaista naista.

Hauska kyllä ettet pystynyt sanomaan mitään tuosta löydöksestä.

(Se oli toinen minut matchannut YH, toinen oli päälle 25 ja aika hyvännäköinen, ja aloitti keskustelun kanssani, mutta en voi mitään vakavampaa hänen kanssaan aloittaa sillä kyseessä on YH)

• etkökelpaa
        ExPUA kirjoitti:

En ole ätmi, mutta jännä miten oikeastaan myönnät palstatotuuden. Ja vielä yleistät sen koskemaan jokaista naista.

Hauska kyllä ettet pystynyt sanomaan mitään tuosta löydöksestä.

(Se oli toinen minut matchannut YH, toinen oli päälle 25 ja aika hyvännäköinen, ja aloitti keskustelun kanssani, mutta en voi mitään vakavampaa hänen kanssaan aloittaa sillä kyseessä on YH)

Miksi sun pitää käydä Tinderöimässä? Eikö oikeasta elämästä löydy naista? Pidä nyt vaan huolta siitä ettet itse joudu aisuriksi ja anna muiden ihmisten elää elämäänsä. Ei sun tarvitse kantaa huolta muiden tekemisistä.
        Miks rutista palstalla tindermätseistä? "Kiitos, mutta ei kiitos" pitäisi riittää ja siirry seuraavaan. Vai olisko niin ettet itse kelpaa näille yh:lle?

• sivusta

"Ja vielä yleistät sen koskemaan jokaista naista."
        Älä kauppaa tapojasi.

• ExPUA
        etkökelpaa kirjoitti:

Miksi sun pitää käydä Tinderöimässä? Eikö oikeasta elämästä löydy naista? Pidä nyt vaan huolta siitä ettet itse joudu aisuriksi ja anna muiden ihmisten elää elämäänsä. Ei sun tarvitse kantaa huolta muiden tekemisistä.
        Miks rutista palstalla tindermätseistä? "Kiitos, mutta ei kiitos" pitäisi riittää ja siirry seuraavaan. Vai olisko niin ettet itse kelpaa näille yh:lle?

Miksi ei? Tinder on paljon vaikeampi paikka löytää seuraa kuin oikea elämä tai perinteinen nettideittaittailu, ja siellä on paljon huomiohuoria ja ajanhaaskaajia. Tämä siksi, että käytännössä siellä harvoin haetaan seuraa vakavasti, ja siellä ei peliä avata supliikilla (missä avasin oli nettiympäristö, ja sieltä sain viimeksi upealta 20 v. neidolta kutsun) vaan se on lähes täysin ulkonäöstä kiinni. Miksi olen siellä ? Mielenkiinnosta, ja ottamassa selvää sosiaalisin kokein miten se toimii. Lisäksi, onhan se vähäsen kuin pizzataxi, mutta siinä pizzan sijasta tilataankin pillu kotiovelle. ;)

Muutenhan se on minulla vain yksi verkko muiden joukossa. Etenkin tämän vuoden puolella olen ollut niin kiireinen, etten ole juuri baareilemaan ehtinyt, joten on muut kanavat käytössä. Jopa kaupan kassat, joilla myös nappasi juuri toissapäivänä. :D

• ExPUA
        sivusta kirjoitti:

"Ja vielä yleistät sen koskemaan jokaista naista."
        Älä kauppaa tapojasi.

Se en ollut minä jonka mukaan kaikki naiset ovat YH-naisia joilla on jännä ex ja lauma kakaroita.

• Totuus1

Kai poistit sen "matchin"?

• Pillu_on_autuus

Ihanaa olla parisuhteessa. Oon tosi onnellinen, kun saan pillua. Ei ole väliä, vaikka tää ei kestä. Ei ole väliä että naisella on ollut muita aiemmin, on mullakin ollut. Mutta sillä on vitusti väliä että saan pillua joka päivä, Monta kertaa päivässä.

• ExPUA

Pillua saa kun sitä ei aseta jalustalle.

Mutta sinun kannattaakin miettiä, että miten moni muu mies on saanut, tai saamassa naiseltasi.

• Pillu_on_autuus
        ExPUA kirjoitti:

Pillua saa kun sitä ei aseta jalustalle.

Mutta sinun kannattaakin miettiä, että miten moni muu mies on saanut, tai saamassa naiseltasi.

Hyvä luonne ja timmi tavara. Josko on ihan tiukentunut siitä horoilemisesta. Tai ehkä mulla on vaan niin iso.

Hakekaa pojat pillua niin loppuu toi surkea kitinä.

• ExPUA
        Pillu_on_autuus kirjoitti:

Hyvä luonne ja timmi tavara. Josko on ihan tiukentunut siitä horoilemisesta. Tai ehkä mulla on vaan niin iso.

Hakekaa pojat pillua niin loppuu toi surkea kitinä.

Pillu tiukentuu jakamisesta? :D Logiikka jos on tuo, niin sininen pilleri on näemmä nautittu oikein suppona.

Seuraavaksi aisurin naisen uskottomuus on uskollisuutta.

• pilluakuulesaa
        ExPUA kirjoitti:

Pillu tiukentuu jakamisesta? :D Logiikka jos on tuo, niin sininen pilleri on näemmä nautittu oikein suppona.

Mutta niinhän se on! Muut pysyy kakkosina ja itse ykkösenä! Hyvä nainen antaa kavereillekin!

Kyllä sellainen kunnon lortto nainen on paras nainen.

Pillua olen kuule viime viikot nauttinut ihan pitkien sinkkuvuosienkin edestä. Suosittelen teillekin.

• pilluasaaaina
        ExPUA kirjoitti:

Pillun lihakset tiukentuu, kun sitä käyttää. Pitäisi ätmeille opettaa anatomiaa jo kouluissa ettei aikuisina tarvitse oppia netistä.

• ExPUA
        pilluasaaaina kirjoitti:

Pillun lihakset tiukentuu, kun sitä käyttää. Pitäisi ätmeille opettaa anatomiaa jo kouluissa ettei aikuisina tarvitse oppia netistä.

Teet itsestäsi täyden idiootin tuolla väitteellä. Pillu totta kai löystyy kun sitä renkataan, ja myös sen myötä koko ämmä saastuu.

Tuo on tuota idioottimaista femakkologiikkkaa, jolla yritetään puolustella lutkia.

Hauskaa siinä on se, että se liittyy ajatukseen jonka mukaan pillu on kaikki mitä nainen voi tarjota. Vaan kukapa naisen esineellistäisi, jos ei nainen itse.

• Suosittelenteillekin
        ExPUA kirjoitti:

Teet itsestäsi täyden idiootin tuolla väitteellä. Pillu totta kai löystyy kun sitä renkataan, ja myös sen myötä koko ämmä saastuu.

Tuo on tuota idioottimaista femakkologiikkkaa, jolla yritetään puolustella lutkia.

Hauskaa siinä on se, että se liittyy ajatukseen jonka mukaan pillu on kaikki mitä nainen voi tarjota. Vaan kukapa naisen esineellistäisi, jos ei nainen itse.

Jaa että seksistä saastuu. Mutsis oli saastainen kun sua teki ja faijas vielä pahempi! :D

Kuulkaas neitsytpojat (ja sinä espulla, joka täällä kokenutta huonosti esität). Ei siitä seksistä saastu, ei mene ihminen rikki jos vaan muistaa kondomia käyttää. Ihan rauhassa voitte sekstailla myös niiden kokeneiden naisten kanssa. Seksi tekee hyvää ihmiselle. Rentoutuu. Loppuu kitinä ja väninä.

Pillun lisäksi naiset on hauskaa seuraa. Ja hyvälle seuramiehelle tulee lisää pillua. Että on hauskaa sängyssä ja ilman.

• Linnea_
        ExPUA kirjoitti:

Sinä et kyllä taida olla mikään kunnollinen palstamies kun pyörittelet samaan aikaan useita naisia (http://keskustelu.suomi24.fi/t/13518665). Turha jauhata kun nainen on sinulle pelkkä esine.

"Kutsuin kuuman kassaneidin kylään... Muistan kuinka sen eräässä työpaidassa oli nappi pingottunut tissien kohdalta, sen näköisesti, että se pian singahtaisi auki."

Ja myöhemmin samassa viestissä...

"Aiemmin tänään eräs 20 v. nettineito vastasi erääseen melko uskaliaaseen viestiini tyyliin come and get it Tiger."

Se oli sitten siinä. Eiköhän me nyt lopeteta nämä lapselliset palstatotuudet liittyen kunnollisiin miehiin ja keskitytä tärkeimpiin seikkoihin.

• nnainennnn

Sieltä!!! :D

Kovastihan tuo expua yrittää täällä aina päteä, mutta todellisuudessahan laiva on uponnut jo aikoja sitten eikä hänen väitteillään ole mitään varsinaista pohjaa.

• ExPUA
        Linnea_ kirjoitti:

Sinä et kyllä taida olla mikään kunnollinen palstamies kun pyörittelet samaan aikaan useita naisia (http://keskustelu.suomi24.fi/t/13518665). Turha jauhata kun nainen on sinulle pelkkä esine.

"Kutsuin kuuman kassaneidin kylään... Muistan kuinka sen eräässä työpaidassa oli nappi pingottunut tissien kohdalta, sen näköisesti, että se pian singahtaisi auki."

Ja myöhemmin samassa viestissä...

"Aiemmin tänään eräs 20 v. nettineito vastasi erääseen melko uskaliaaseen viestiini tyyliin come and get it Tiger."

Se oli sitten siinä. Eiköhän me nyt lopeteta nämä lapselliset palstatotuudet liittyen kunnollisiin miehiin ja keskitytä tärkeimpiin seikkoihin.

En ole sanonut olevani mitenkään naista saamaton, kiltti tai kunnollinen, en ainakaan sen jälkeen kun minulle selvisi että naiset eivät ole sen arvoisia, vaan he ovat itse vaihtaneet monogamian kullikaruselleihin. Näin ollen otan sen mitä on tarjolla, ja anna vastineeksi rojut ränniin.

Naisilla on seksuaalinen valta, joten päättävät mitkä ovat pelin säännöt, mutta heidän on turha kuvitella että suostun heidän diilinsä maksumieheksi. Koskaan.

• hyvätsulle
        ExPUA kirjoitti:

En ole sanonut olevani mitenkään naista saamaton, kiltti tai kunnollinen, en ainakaan sen jälkeen kun minulle selvisi että naiset eivät ole sen arvoisia, vaan he ovat itse vaihtaneet monogamian kullikaruselleihin. Näin ollen otan sen mitä on tarjolla, ja anna vastineeksi rojut ränniin.

Naisilla on seksuaalinen valta, joten päättävät mitkä ovat pelin säännöt, mutta heidän on turha kuvitella että suostun heidän diilinsä maksumieheksi. Koskaan.

Vakka kantensa valitsee. Sä löydät varmaan itsellesi sopivia, katkeruutta ja pahaa oloa tihkuvia naisia. Onnea sun elämään.

• ExPUA
        hyvätsulle kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee. Sä löydät varmaan itsellesi sopivia, katkeruutta ja pahaa oloa tihkuvia naisia. Onnea sun elämään.

No tämä viimeisin typy, jota kutsuin kylään, vaikuttaa melko suloiselta ja naiselliselta persoonalta, joka ei sikäli ole edes hypergaminen että kouluttautuu melko suuripalkkaiselle alalle ja pitää minua "intohimoni seuraajana" ja joka puhkeaa naiselliseen huolenpitoon heti jos kuuleekin että jokin on vinossa. Se myös on itse melko aktiivinen osapuoli ja kiinnostunut asioistani.

Noh, se nähdään sitten, onko tuo vain sitkeä illuusio, kuten se naisilla yleensä on.

• Eikö tuo kerro enemmän sinusta ja piireistä, joissa pyörit?

• ExPUA

Hyvin on naisen logiikka tarttunut; se on sanojan vika, minkälaisia naiset ovat. Tuo kertoo naisista, toisaalta myös siitä minkälainen on aisurin kohtalo. Minkä vuoksi ymmärrän sinun defensiivisyytesi tässä asiassa. Tiedätkö sinä mitä selkäsi takana touhutaan? :)

• hyväratikka
        ExPUA kirjoitti:

Hyvin on naisen logiikka tarttunut; se on sanojan vika, minkälaisia naiset ovat. Tuo kertoo naisista, toisaalta myös siitä minkälainen on aisurin kohtalo. Minkä vuoksi ymmärrän sinun defensiivisyytesi tässä asiassa. Tiedätkö sinä mitä selkäsi takana touhutaan? :)

Ratikka osaa supliikin, niin naiset rakastaa sitä. <3.

• ExPUA kirjoitti:

No niin onkin. Naisten kanssa pärjää paremmin, kun ymmärtää niiden sielunmaisemaa eikä pidä niitä vihollisinaan. Eikö sinulla ole naispuolisia sukulaisia ja ystäviä? Vai pidätkö heitäkin vain petollisina pillunkantotelineenä?

• ExPUA
        hyväratikka kirjoitti:

Ratikka osaa supliikin, niin naiset rakastaa sitä. <3.

Hiilivaunu nuolee naisten perseitä, ja lunastaa paikkansa kaveri alueella, samalla kun häntä kehuvat naiset nussituttavat itseään muilla miehillä.

Ei ole reppana vielä tajunnut, ettei valkoritarointi toimi täällä, eikä oikeassa elämässä.

• Valkoritari saa aina. ;-)

• pilluasaakunottaa
        ExPUA kirjoitti:

Hiilivaunu nuolee naisten perseitä, ja lunastaa paikkansa kaveri alueella, samalla kun häntä kehuvat naiset nussituttavat itseään muilla miehillä.

Ei ole reppana vielä tajunnut, ettei valkoritarointi toimi täällä, eikä oikeassa elämässä.

Valkoritareilla on sama kuin aisureilla: pillua tulee ovista ja ikkunoista. Ei tartte kun vähän sanoa naiselle, että nainen on kaunis ja mukava, niin johan irtoaa. :D

Mutta jos on neitstymies pallit solmussa ja häntä koipien välissä, eikä uskalla naiselle jutellakaan, niin paras sitten vaan kitistä netissä miten naiset on huoria kun muille antavat. Antaisivat sullekin, jos vähän osaisit juttua heittää etkä olis niin nirso.

Ätmin kannattais ottaa sellainen kunnolla rietastellut nainen ,joka antais niin että korvat soi. Loppuis ätmiltäkin toi naurettava kitinä.

• ExPUA
        pilluasaakunottaa kirjoitti:

Valkoritareilla on sama kuin aisureilla: pillua tulee ovista ja ikkunoista. Ei tartte kun vähän sanoa naiselle, että nainen on kaunis ja mukava, niin johan irtoaa. :D

Mutta jos on neitstymies pallit solmussa ja häntä koipien välissä, eikä uskalla naiselle jutellakaan, niin paras sitten vaan kitistä netissä miten naiset on huoria kun muille antavat. Antaisivat sullekin, jos vähän osaisit juttua heittää etkä olis niin nirso.

Ätmin kannattais ottaa sellainen kunnolla rietastellut nainen ,joka antais niin että korvat soi. Loppuis ätmiltäkin toi naurettava kitinä.

Tuo voi mennä läpi itsepetoksessa elävälle ätmin alalajille, eli valkoritarille, mutta ei minulle.

Esim. Jopa palstalla ratikka on kaveritallissa, mutta minuun on eräs naiskirjoittaja myöntänyt ihastuksensa. Puhumattakaan miten asia on palstan ulkopuolella, jossa toissa päivänä kutsuin kauniin kassaneidin kylään, ja sain myöntävän vastauksen ynnä muuta mukavaa.

• ExPUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

Valkoritari saa aina. ;-)

Toivossa on hyvä elää.

• ExPUA kirjoitti:

Tuo voi mennä läpi itsepetoksessa elävälle ätmin alalajille, eli valkoritarille, mutta ei minulle.

Esim. Jopa palstalla ratikka on kaveritallissa, mutta minuun on eräs naiskirjoittaja myöntänyt ihastuksensa. Puhumattakaan miten asia on palstan ulkopuolella, jossa toissa päivänä kutsuin kauniin kassaneidin kylään, ja sain myöntävän vastauksen ynnä muuta mukavaa.

Jos sinulla oikeasti olisi vientiä itseäsi miellyttävien naisten keskuudessa, et kirjoittelisi tuollaista paskaa.

• hohohhoh

"ExPUA
        3.4.2015 12:16

Esim. Jopa palstalla ratikka on kaveritallissa, mutta minuun on eräs naiskirjoittaja myöntänyt ihastuksensa."

Nyt tosin tainnut jo unohtaa ja Femnerd taitaa olla nykyään jo poistunut palstalta.

• wvw

:D :D

• ExPUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos sinulla oikeasti olisi vientiä itseäsi miellyttävien naisten keskuudessa, et kirjoittelisi tuollaista paskaa.

Valkoritarin logiikkkaa. Minä en asettele pillua jalustalle, ja kuvittele että totuus on kiinni minun saamisistani. Välillä natsaa, välillä ei, joskus märkä kausi joskus kuiva, ketmin elämän ristiaallokkoa siis.

Kuitenkin tiedän että naisten ylivallan ja feminismin vastustaminen, ja miesten liittoutuminen keskenään on hyväksi minulle ja muille miehille. Ytmit eivät tarvitse sitä, vaikkakin elävät enemmän tai vähemmän sen mukaan.

• siitätietääkukasaaa

Kyllähän se niin on, että kun ihmisellä menee elämässä hyvin, niin iloisia juttujahan sitä palstalle kirjoittelee. Sen kuulee äänestä ja näkee tekstin sävystä, että saako vai ei.

Saanut ja hyväntuulinen haluaa, että muillakin on kivaa.

• ExPUA
        siitätietääkukasaaa kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että kun ihmisellä menee elämässä hyvin, niin iloisia juttujahan sitä palstalle kirjoittelee. Sen kuulee äänestä ja näkee tekstin sävystä, että saako vai ei.

Saanut ja hyväntuulinen haluaa, että muillakin on kivaa.

Naisen/kokoomuslaisen logiikkaa. Hymyillään vaikka väkisin, sillä menestyjät ovat aina iloisia. Vittu mitä pinnalista ripulia sanon minä.

• ExPUA kirjoitti:

Valkoritarin logiikkkaa. Minä en asettele pillua jalustalle, ja kuvittele että totuus on kiinni minun saamisistani. Välillä natsaa, välillä ei, joskus märkä kausi joskus kuiva, ketmin elämän ristiaallokkoa siis.

Kuitenkin tiedän että naisten ylivallan ja feminismin vastustaminen, ja miesten liittoutuminen keskenään on hyväksi minulle ja muille miehille. Ytmit eivät tarvitse sitä, vaikkakin elävät enemmän tai vähemmän sen mukaan.

Sinusta käynnissä on sukupuolten sota, jossa pärjätäkseen pitäisi liittoutua kanssaveljien kanssa. Jos ei liittoudu, on vastustajan puolella. Tuttua juttua historiasta.

Minun havaintojeni mukaan vain nuorilla naisilla on jonkinmoinen ylivalta parisuhdemarkkinoilla. Tosin sekin johtuu siitä, että moni mies ikään katsomatta himoitsee nuoria naisia. Minun havaintojeni mukaan jo kolmekymppisenä naiset ovat menettäneet etulyöntiasemansa ja miehillä ei pitäisi olla mitään valittamista eikä vaikeutta päästä parisuhteeseen tasoisensa naisen kanssa.

Feminismi sitten on jo niin naurettava aate, ettei se ansaitse edes tulla vastustetuksi.

• trollollooo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinusta käynnissä on sukupuolten sota, jossa pärjätäkseen pitäisi liittoutua kanssaveljien kanssa. Jos ei liittoudu, on vastustajan puolella. Tuttua juttua historiasta.

Minun havaintojeni mukaan vain nuorilla naisilla on jonkinmoinen ylivalta parisuhdemarkkinoilla. Tosin sekin johtuu siitä, että moni mies ikään katsomatta himoitsee nuoria naisia. Minun havaintojeni mukaan jo kolmekymppisenä naiset ovat menettäneet etulyöntiasemansa ja miehillä ei pitäisi olla mitään valittamista eikä vaikeutta päästä parisuhteeseen tasoisensa naisen kanssa.

Feminismi sitten on jo niin naurettava aate, ettei se ansaitse edes tulla vastustetuksi.

Ihme kommentti femnismistä. Feminismi = naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin. Vaikee hyväksyä?

• ExPUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

Olet oikeassa feminismin, ja sen suhteen että minusta on olemassa sukupuolten sota.

Mutta jos sinusta jälkimmäinen ei päde, miksi sitten itse valitset puolesi?

• trollollooo kirjoitti:

Ihme kommentti femnismistä. Feminismi = naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin. Vaikee hyväksyä?

Minusta tuo kuulostaa tasa-arvolta. Fem-etuliite viittaa nimenomaan naisten etujen ajamiseen. Naiset saisivat epäkohtia paremmin korjattua, jos puhuisivat tasa-arvosta. Etenkin kun feminismistä puhuvat julkisuudessa yleensä kaikista ärsyttävimmät ääripään kulkijat.

• ExPUA kirjoitti:

Olet oikeassa feminismin, ja sen suhteen että minusta on olemassa sukupuolten sota.

Mutta jos sinusta jälkimmäinen ei päde, miksi sitten itse valitset puolesi?

En minä ole valinnut puoltani. Minusta käynnissä ei ole sukupuolten sota. Minä pärjään oikein mainiosti naisten kanssa. Tosin ystäväpiiriini ei kuulukaan yhtään kovaan ääneen sortoa valittavaa feministiä. ;-)

• ExPUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

En minä ole valinnut puoltani. Minusta käynnissä ei ole sukupuolten sota. Minä pärjään oikein mainiosti naisten kanssa. Tosin ystäväpiiriini ei kuulukaan yhtään kovaan ääneen sortoa valittavaa feministiä. ;-)

No on se kai nyt jokaiselle selvää, että jos palstalla tulee sukupuolten yhteenotto, on selvää kenen puolelle asetut.

• vnwdnvowcko
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa tasa-arvolta. Fem-etuliite viittaa nimenomaan naisten etujen ajamiseen. Naiset saisivat epäkohtia paremmin korjattua, jos puhuisivat tasa-arvosta. Etenkin kun feminismistä puhuvat julkisuudessa yleensä kaikista ärsyttävimmät ääripään kulkijat.

Tasa-arvosta kun puhutaan, sillä voidaan tarkoittaa vaikka vammattomien ja vammaisten tasa-arvoa tai taloudellista tasa-arvoa. Feminismillä tarkoitetaan nimenomaan sukupuolten tasa-arvoa. Vaikka siinä on se fem-etuliite. Samalla tavalla "eduskunnan puhemies" voi tietyissä tilanteissa viitata naiseen, vaikka siinä se mies-sana onkin.

• ExPUA
        vnwdnvowcko kirjoitti:

Tasa-arvosta kun puhutaan, sillä voidaan tarkoittaa vaikka vammattomien ja vammaisten tasa-arvoa tai taloudellista tasa-arvoa. Feminismillä tarkoitetaan nimenomaan sukupuolten tasa-arvoa. Vaikka siinä on se fem-etuliite. Samalla tavalla "eduskunnan puhemies" voi tietyissä tilanteissa viitata naiseen, vaikka siinä se mies-sana onkin.

:-D

• Äädämi
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kuka haluaa nussia jotain 30-vuotiasta monen miehen käyttämää kurppaa? Sellaisella naisella ei ole seksuaalisesta käyttöarvosta paljon mitään jäljellä, eikä esimerkiksi neitsyyttään tarjottavana kunnon miehelle. Tietysti joku täysin epätoivoinen ja selkärangaton aisuri suostuu vaikka nuolemaan afro-negro-mällit käytetystä huoranpillusta, mutta siitä nyt ei kenenkään pidä mallia ottaa.

• Äädämi kirjoitti:

Kuka haluaa nussia jotain 30-vuotiasta monen miehen käyttämää kurppaa? Sellaisella naisella ei ole seksuaalisesta käyttöarvosta paljon mitään jäljellä, eikä esimerkiksi neitsyyttään tarjottavana kunnon miehelle. Tietysti joku täysin epätoivoinen ja selkärangaton aisuri suostuu vaikka nuolemaan afro-negro-mällit käytetystä huoranpillusta, mutta siitä nyt ei kenenkään pidä mallia ottaa.

Neitsytsetä ei ole kunnonmies.

• JunttiPälli
        Äädämi kirjoitti:

Kokemattomalle maalaispojalle kelpaa myös käytetty kurppa, pelle tietää ettei muuta saa.
        Nuija suostuu elättämään miten monta pillukakkaa hyvänsä.

• Anonyymi
        Äädämi kirjoitti:

Ei 30v ole vielä kurppa, rusinoituu kovaa vauhtia kyllä.

• poisturhanirsoilu

Seksi on kivaa. Kannattaa ottaa kun saa.

• hhehe

xpualla taitaa aina seuraava saanti olla yhtä tuskaa
      kitkeröittäähän se, jos itsessä ei ole mitään vikaa :)

• ExPUA

Shaming language ja henkilöhyökkäys. Osu ja upotti siis. Joten vielä tilastointia varten kysymys: oletko lutka vai aisuri?

• nuorta_kokematonta
        ExPUA kirjoitti:

Shaming language ja henkilöhyökkäys. Osu ja upotti siis. Joten vielä tilastointia varten kysymys: oletko lutka vai aisuri?

Uskallatko livenä lutkitella nuorta kassaneitiä, jota käytit siekailematta hyväksesi?

• Siis olisi halunnut käyttää siekailematta hyväksi.

• Onnellinen.ritariaisuri

"Shaming language ja henkilöhyökkäys.
        Sanoo henkilöhyökkäyksen kruunaamaton mestari. Olet varsinainen itkupilli.

• hhelhe
        ExPUA kirjoitti:

Miksi meuhkaat palstalla? Vakikaltaistesi (?) joúkossa ;)

• henkilöhyökäys
        Onnellinen.ritariaisuri kirjoitti:

Nii, kuka normaali itkee anonyymipalstalla loputtomiin, jos maailma ympärillä on niin väärin

• ExPUA
        nuorta_kokematonta kirjoitti:

Uskallatko livenä lutkitella nuorta kassaneitiä, jota käytit siekailematta hyväksesi?

Seksissä molemmat käyttävät toisiaan hyväksi.

Eräs kassaneiti, myös 20v, joka antoi minulle numeronsa ehdotti minulle itse seksiä jo ekoilla treffeillä. Syy miksi en suostunut seurustelemaan hänen kanssaan oli, koska hän kertoi minulle lutkailuistaan. Sen olisin vielä sulattanut, jos hän olisi ollut vain minulle se joka antaa heti, mutta tuskin oli.

Tein hänelle kuten naiset miehelle, ja lakkasin vastailemasta tai rupesin välttelemään. Se ärsytti sitä suunnattomasti.

• ExPUA

Sitäkö se huora itkee, kun saa samalla mitalla takaisin?

• Alan ymmärtämään logiikkaasi. Sinusta seksi on antamista kun minun maailmankatsomuksessani se on saamista.

• ihmeajatuksia
        Ratikkakuski kirjoitti:

Alan ymmärtämään logiikkaasi. Sinusta seksi on antamista kun minun maailmankatsomuksessani se on saamista.

Hyvässä seksissä molemmat saa. Ja paljon. Molemmilla on hauskaa.

Tie erinomaiseksi rakastajaksi alkaa siitä, että tajuaa että nainenkin haluaa ja saa.

• ExPUA
        henkilöhyökäys kirjoitti:

Nii, kuka normaali itkee anonyymipalstalla loputtomiin, jos maailma ympärillä on niin väärin

Eli keskustelupalstalla ei saa keskustella, jos aihe on sinulle liian yhteiskunnallinen?

• ExPUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

Alan ymmärtämään logiikkaasi. Sinusta seksi on antamista kun minun maailmankatsomuksessani se on saamista.

Nainen antaa, mies saa. ;)

• jaahas_
        ExPUA kirjoitti:

Eli keskustelupalstalla ei saa keskustella, jos aihe on sinulle liian yhteiskunnallinen?

Siihen sopisi paremmin vaikutusvaltaisempi foorumi, kuin.. -miten sanoisi --
        "nykyisellään puolihoidossa olevien purnaus- ja terapiapalsta"

• ExPUA kirjoitti:

Nainen antaa, mies saa. ;)

Asenteesi on vain omaksi tappioksesi.

• ExPUA
        ihmeajatuksia kirjoitti:

Hyvässä seksissä molemmat saa. Ja paljon. Molemmilla on hauskaa.

Tie erinomaiseksi rakastajaksi alkaa siitä, että tajuaa että nainenkin haluaa ja saa.

Yllätys, se on taas vain ja pelkästään sitä mitä nainen haluaa. Nainen kaiken keskipisteenä = hyvä rakastaja.

Minun kokemus on kyllä se, että vaikka en esim,tykkää nuolla naista, ne tuntuvat haluavan aina lisää. Olen tosin aika lähellä tuollaista rajua ja kiihkeää ottaja-tyyppiä. Kun taas eniten pihtaamisesta ovat valittaneet nämä lipovat aisurityypin kamuni. Go figure!

• ExPUA
        jaahas_ kirjoitti:

Siihen sopisi paremmin vaikutusvaltaisempi foorumi, kuin.. -miten sanoisi --
        "nykyisellään puolihoidossa olevien purnaus- ja terapiapalsta"

Tämä aihe on sinkkuuden ydin kysymyksiä.

• jaahas_
        ExPUA kirjoitti:

Tämä aihe on sinkkuuden ydin kysymyksiä.

Jos on perusteltuja ajatuksia ja sanomaa, ei asia tällaisten palstojen kautta etene!
        ps. toki tässäkin voi propagoida, mutta ota se itsellesi enemmän ajanvietteenä

• ExPUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

Asenteesi on vain omaksi tappioksesi.

Todellisuus ei muutu asennoitumisen kautta. Vaikka miten kuvittelisin antavani, minä saan vain naisen suostumuksella. Ihan kuten kuka tahansa muukin mies.

ExPUA kirjoitti:

Sitäkö se huora itkee, kun saa samalla mitalla takaisin?

Tuota sinun pitää kysyä heiltä itseltään. Itse kun en heitä henkilökohtaisesti tunne tai tiedä.

• ExPUA

Tuota sinun pitää kysyä heiltä itseltään. Itse kun en heitä henkilökohtaisesti tunne tai tiedä.

Etkö voi nauttia pimpistä ilman vieraan kullin jätöksiä, vai mikäkö ahdistaa tässä palstailussa?

• ExPUA kirjoitti:

Etkö voi nauttia pimpistä ilman vieraan kullin jätöksiä, vai mikäkö ahdistaa tässä palstailussa?

Ja sinäkö muka olet harrastanut seksiä vain neitseiden kanssa?

ExPUA kirjoitti:

Ei ole tarvis käydä maksullisissa, kun parisuhteessakin saa ja ihan riittävästi :) Ei minua ahdista mikään, mutta sinua näyttäisi ahdistavan senkin edestä. Tarvitsetko apua?

• Munaotus

Naapurissani asui kahden lapsen äiti joka tapaili jotain renttua. Kovassa puutteessa kävin panemassa sitä naista jotain 8 kertaa ja se olisi sitten halunnut alkaa seurustelemaan minun kanssa mutta minä en halunnut. Olihan se mukavan nätti nainen mutta silloin ei oikein kiinnostanut kun ne lapsetkin olis siinä.

• eitarviiinnostaa

Niin, jos ei innosta, niin se on oma asia sitten. Se on eri asia kuin että naisilta ei saa. Monelta ätmiltä tuppaa tää ero hämärtymään.

• Aisuri-Eki

Myös Mortin ja Vertin biologisella isällä on erinäisiä pikkurikoksia taustallaan sekä tatuointeja molemmissa käsivarsissaan.

• rööperi33

outo juttu. tunnut aika katkeralta. miten tää nyt sinua liippaa vai oletko epävarma omasta suhteestasi?

• sikarilaatikko

Ekokatastrofi ja maailmanloppukin on tulossa, eikä kukaan usko. Miksi vielä pitäisi omaa rouvaakin epäillä ja vihata? tai vierasta spermaa? se on kuitenkin aika kevyttä siihen verrattuna että kaikki muu on menossa päin helvettiä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe