Cruiser skeittilaudan aitous

cruisailija

Mistä tietää onko tuollainen cruiser skeittilauta aito?

6

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkakikkare

en tiiä

• puumerkki

Tietää siitä, että se ei ole muovia vaan puuta.

• Pellepelle

Voi jumalauta autistipaska sietäis tommoset pellet hirttää palleista näsineulasta. Kaikki cruiserit on aitoja.

• muoviset

Ei ne oo kruisereita mitä myydään br:ssä ja muissa lelukaupoissa ei kyl niil kukaan aikuinen voi kruisata, lapset 5-9v voi nii ne on leluja

• cruiserfan

Cruiserihan on normiskeden ja longboardin "risteytys":Dd mun mielestä se on parempi ku normaali skeittilauta koska siinä on isommat renkaat nii voi kruisalla vapaasti pitkin kylii ja tehdä samalla samoja temppuja ku skedelläki:) ite siis oon cruiserin puolella:p

• päräyttäjä

Cruiserille kallistutaan valinnas, lonkut kömpelöi. Seiso päällä ja jos tuntuu hyvältä et pystyt laskeen mäen sillä alas ja tekeen jotain temppui niin osta se. Muovisissa häiritsee se et niis ei oo krippi pääl ja pitoa kengille ei oo edes pumpatessa, etujalka lipsuu dekilt. Sit muoviset ni on liian kapeita vaik mun jalka on vaa 40,5. Jos trukit ei käänny tai renkaat osuu dekkiin niin jätä kauppaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6600
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      70
      5601
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      103
      4908
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3635
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      205
      3201
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      3025
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      24
      2944
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2829
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1661
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      346
      1610
    Aihe