Änkyrät ruotsittavat ja änkyttävät pakkoruotsilla

OnkoOikeinÄnkyttää

Vihaan sitä että sekundaruotsia eli muumiruotsia pakotetaan, se kun ei oo mitään oikeaa kieltä vaan Suomen ja ruotsinsekoitusta tai jotain ihmemurretta, jota ymmärtää vain muutama sata rannikkoruottalaista ja ahvenanmaan kiihkoruotsalaiset. On pelkkää resurssien pakkokäyttöä tää pakkoruotsitus ja sitä nämä änkyttäjä poliitikkomme yrittävät suojella ja lisätä lapsillemme.

4

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöhlösamppa

Eikö änkyttäjäpersu pysty muuhun kuin saman massapostitukseen. Työväki ei kaipaa sampoterhon miljoonia. Menköön niiden kanssa Venäjälle aateveljiensä tueksi.

• Hemppala28

KOMMUNISTEILLA EI OLE ONGELMIA MUUTA KUN SE RUOTSINKIELI.

• Änkyrät-änkyttää

IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI
      EiSaaSanoa
      12.3.2017 1:31
      UUSI
      Helsingin yliopistossa voi opiskella historiaa sekä suomeksi että ruotsiksi.

Valintakokeessa kysymykset ovat samat suomeksi ja ruotsiksi.

Vuonna 2012 kokeen hyväksytysti suorittaneista suruista valittiin 100% suomalaisista 18%). Suru tarvitsi koepisteitä 42, kun suomalaiselta vaadittiin 83. Yhteispisteissä luvut olivat 124 ja 157.

Vuonna 2013 kokeen hyväksytysti suorittaneista suruista valittiin 100% suomalaisista 22%). Suru tarvitsi koepisteitä 40, kun suomalaiselta vaadittiin 75. Yhteispisteissä luvut olivat 110 ja 142.

Vuonna 2014 kokeen hyväksytysti suorittaneista suruista valittiin 100% suomalaisista 26,5%). Suru tarvitsi koepisteitä 53, kun suomalaiselta vaadittiin 73. Yhteispisteissä luvut olivat 90 ja 145.

Vuonna 2015 kokeen hyväksytysti suorittaneista suruista valittiin 90% suomalaisista 52,7%). Helsingin yliopisto ei enää kehtaa julkaista pistetietoja.

Eli keskiarvo valituksi tulemiseen on suruille 97,5%, kun suomalaisilla se on 29,8%.

Kyllä se on niin, että "toinen kotimainen" on rikkaus. Nimittäin suruille!

Tämä viesti on julkaistu hs.fi:ssä, joten pitää ihmetellä miksi se poistetaan täältä toistuvasti!

Helsingin yliopistossa voi opiskella biologiaa suomeksi ja ruotsiksi.

Vuonna 2016 ensisijaisesti hakeneista suruista valittiin 88,2% (suomalaisista 19,5%).

Vuonna 2015 ensisijaisesti hakeneista suruista valittiin 83,3% (suomalaisista 16,4%).

Kahden vuoden keskiarvot ovat siis 85,8% (surut) ja 18% (suomalaiset).

Voidaan siis perustellusti sanoa, että surut HORJAHTAVAT yliopistoon, kun suomalaiset pyrkivät sinne!

Jos suru-kiintiössä on muun kielisiä, niin surujen prosentit nousevat lähemmäksi sataa prosenttia eli horjahtaminen kuvaa tilannetta hyvin.

RKP:n kansanedustaja Eva Biaudet pääsi helpolla opiskelemaan, muttei saanut mitään opittua. Käytti aikansa aivan muuhun kuin lukemiseen.

• Rosentti-Roope

MInulle opetettiin jo peruskoulun matikassa, ettei prosenttilukuja saa esittä ilman kantalukua, joista ne on laskettu.
      Kerropa siis myös, mitkä olivat sisäänottokiintiöt molemmilla kielillä, niin kuva muuttuu. On siinä silti ruotsipainotteisuutta.
      Älä yleistä muuten omaa änkytystäsi, eivät kaikki kärsi samasta kuin sinä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe