Henkilöstövuokrauksen haastattelu?

yuiopoiuy

Tuli siis vuokrafirmalta nettihakemuksen täyttämisen jälkeen soitto, että tuleppa käymään haastattelussa toimistossa. Mitä näissä haastatteluissa sitten kysytään, kun en juuri mihinkään tiettyyn firmaan ole hakemassa?

5

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zrrmmppvv

Itseltä kysyttiin aika normaaleja työhön liittyviä kysymyksiä mm. miksi haen töitä, mikä motivoi työssäni, kerro itsestäsi lyhyesti, kuinka pitkää työmatkaa valmis kulkemaan, onko auto käytössä. Ota työtodistukset mukaan ja avoin mieli. Itsellä meni haastattelun jälkeen yksi päivä kunnes sain soiton kiinnostaisiko kahden viikon keikkatyö.

• eevi89

Riippuu siitä, onko töitä oikeasti tarjolla - silloin haastattelu sujuu nopeasti. Olen ollut myös haastattelussa, jossa on kyselty kaikki mahdolliset netistäkin löytyvät kysymykset. Epäilen, että haastattelija oli jonkinlainen harjoittelija, niitähän on nykyään tarjolla ilmaiseksi tosi paljon. Tarvitsevat siis sitä harjoittelua ja sinät joudut haaskaamaan aikaasi koekaniinina,
      Yleistäen voisi sanoa, että mitä enemmän lässytellään ja urkitaan, sitä epätodennäköisempää on, että työtä edes on.

• KaarloKustaaKorkki

Vuokrayrityksiä voi olla 5-6 ja kaikki hakevat saman toimeksiantaja yrityksen työtehtävään ihmisiä. Työkkärin sivuilla voi olla avoinna vaikka 500 työpaikkaa mutta todellisuudessa työpaikkoja on max. 100. Tämä tarkoittaa sitä, että ihmisiä syyllistetään laiskoiksi ja sanotaan työkkärin sivuilla olevan vaikka millä mitalla avoimia työpaikkoja (mutta ei kelpaa). Tälläinen pitäisi lailla kieltää. Vuokrayritys, jos ilmoittaa työtehtävästä niin sellainen pitää myös olla olemassa eikä niin, että 5-6 vuokrayritystä mainostavat hakevansa samaan työpaikkaan ja samaa työtehtävää. Se on työnhakijan kusettamista. Toimeksiantaja yritykset älkää missään nimessä antako samaa työtehtävää usealle vuokrafirmalle ja järkevintä olisi palata vanhaan kunnon aikaan ja palkata työntekijä itse.

• työtönn

Ite olen käynyt useissa tommosissa haastatteluissa, mutta työtä en ole koskaan saanut mistään vuokrapuljusta. Ei auta vaikka kertoo ummet ja lammet, kun ne työntekijän hakijat eli firmat eivät koskaan anna ainakaan minulle mahdollisuutta. Itelle kelpaisi vaikka mikä tahansa työ, kuhan se ei ole puhelinmyyntiä.

• rrrrpp

Sori kun hypin tänne kyselemään mutta onko kenelläkään tietoa että olenko tehnyt sopimuksen jos vuokrafirma sanoo että soittavat jos keikkahommia tulee? En ole siis allekirjoittanut mitään mutta sain käsityksen että sopimus alkaa sitten kun olen ensimäistä päivää menossa töihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe