Henkilöstövuokrauksen haastattelu?

yuiopoiuy

Tuli siis vuokrafirmalta nettihakemuksen täyttämisen jälkeen soitto, että tuleppa käymään haastattelussa toimistossa. Mitä näissä haastatteluissa sitten kysytään, kun en juuri mihinkään tiettyyn firmaan ole hakemassa?

5

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zrrmmppvv

      Itseltä kysyttiin aika normaaleja työhön liittyviä kysymyksiä mm. miksi haen töitä, mikä motivoi työssäni, kerro itsestäsi lyhyesti, kuinka pitkää työmatkaa valmis kulkemaan, onko auto käytössä. Ota työtodistukset mukaan ja avoin mieli. Itsellä meni haastattelun jälkeen yksi päivä kunnes sain soiton kiinnostaisiko kahden viikon keikkatyö.

    • eevi89

      Riippuu siitä, onko töitä oikeasti tarjolla - silloin haastattelu sujuu nopeasti. Olen ollut myös haastattelussa, jossa on kyselty kaikki mahdolliset netistäkin löytyvät kysymykset. Epäilen, että haastattelija oli jonkinlainen harjoittelija, niitähän on nykyään tarjolla ilmaiseksi tosi paljon. Tarvitsevat siis sitä harjoittelua ja sinät joudut haaskaamaan aikaasi koekaniinina,
      Yleistäen voisi sanoa, että mitä enemmän lässytellään ja urkitaan, sitä epätodennäköisempää on, että työtä edes on.

    • KaarloKustaaKorkki

      Vuokrayrityksiä voi olla 5-6 ja kaikki hakevat saman toimeksiantaja yrityksen työtehtävään ihmisiä. Työkkärin sivuilla voi olla avoinna vaikka 500 työpaikkaa mutta todellisuudessa työpaikkoja on max. 100. Tämä tarkoittaa sitä, että ihmisiä syyllistetään laiskoiksi ja sanotaan työkkärin sivuilla olevan vaikka millä mitalla avoimia työpaikkoja (mutta ei kelpaa). Tälläinen pitäisi lailla kieltää. Vuokrayritys, jos ilmoittaa työtehtävästä niin sellainen pitää myös olla olemassa eikä niin, että 5-6 vuokrayritystä mainostavat hakevansa samaan työpaikkaan ja samaa työtehtävää. Se on työnhakijan kusettamista. Toimeksiantaja yritykset älkää missään nimessä antako samaa työtehtävää usealle vuokrafirmalle ja järkevintä olisi palata vanhaan kunnon aikaan ja palkata työntekijä itse.

    • työtönn

      Ite olen käynyt useissa tommosissa haastatteluissa, mutta työtä en ole koskaan saanut mistään vuokrapuljusta. Ei auta vaikka kertoo ummet ja lammet, kun ne työntekijän hakijat eli firmat eivät koskaan anna ainakaan minulle mahdollisuutta. Itelle kelpaisi vaikka mikä tahansa työ, kuhan se ei ole puhelinmyyntiä.

    • rrrrpp

      Sori kun hypin tänne kyselemään mutta onko kenelläkään tietoa että olenko tehnyt sopimuksen jos vuokrafirma sanoo että soittavat jos keikkahommia tulee? En ole siis allekirjoittanut mitään mutta sain käsityksen että sopimus alkaa sitten kun olen ensimäistä päivää menossa töihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe