Tuli siis vuokrafirmalta nettihakemuksen täyttämisen jälkeen soitto, että tuleppa käymään haastattelussa toimistossa. Mitä näissä haastatteluissa sitten kysytään, kun en juuri mihinkään tiettyyn firmaan ole hakemassa?
Henkilöstövuokrauksen haastattelu?
5
90
Vastaukset
- zrrmmppvv
Itseltä kysyttiin aika normaaleja työhön liittyviä kysymyksiä mm. miksi haen töitä, mikä motivoi työssäni, kerro itsestäsi lyhyesti, kuinka pitkää työmatkaa valmis kulkemaan, onko auto käytössä. Ota työtodistukset mukaan ja avoin mieli. Itsellä meni haastattelun jälkeen yksi päivä kunnes sain soiton kiinnostaisiko kahden viikon keikkatyö.
- eevi89
Riippuu siitä, onko töitä oikeasti tarjolla - silloin haastattelu sujuu nopeasti. Olen ollut myös haastattelussa, jossa on kyselty kaikki mahdolliset netistäkin löytyvät kysymykset. Epäilen, että haastattelija oli jonkinlainen harjoittelija, niitähän on nykyään tarjolla ilmaiseksi tosi paljon. Tarvitsevat siis sitä harjoittelua ja sinät joudut haaskaamaan aikaasi koekaniinina,
Yleistäen voisi sanoa, että mitä enemmän lässytellään ja urkitaan, sitä epätodennäköisempää on, että työtä edes on. - KaarloKustaaKorkki
Vuokrayrityksiä voi olla 5-6 ja kaikki hakevat saman toimeksiantaja yrityksen työtehtävään ihmisiä. Työkkärin sivuilla voi olla avoinna vaikka 500 työpaikkaa mutta todellisuudessa työpaikkoja on max. 100. Tämä tarkoittaa sitä, että ihmisiä syyllistetään laiskoiksi ja sanotaan työkkärin sivuilla olevan vaikka millä mitalla avoimia työpaikkoja (mutta ei kelpaa). Tälläinen pitäisi lailla kieltää. Vuokrayritys, jos ilmoittaa työtehtävästä niin sellainen pitää myös olla olemassa eikä niin, että 5-6 vuokrayritystä mainostavat hakevansa samaan työpaikkaan ja samaa työtehtävää. Se on työnhakijan kusettamista. Toimeksiantaja yritykset älkää missään nimessä antako samaa työtehtävää usealle vuokrafirmalle ja järkevintä olisi palata vanhaan kunnon aikaan ja palkata työntekijä itse.
- työtönn
Ite olen käynyt useissa tommosissa haastatteluissa, mutta työtä en ole koskaan saanut mistään vuokrapuljusta. Ei auta vaikka kertoo ummet ja lammet, kun ne työntekijän hakijat eli firmat eivät koskaan anna ainakaan minulle mahdollisuutta. Itelle kelpaisi vaikka mikä tahansa työ, kuhan se ei ole puhelinmyyntiä.
- rrrrpp
Sori kun hypin tänne kyselemään mutta onko kenelläkään tietoa että olenko tehnyt sopimuksen jos vuokrafirma sanoo että soittavat jos keikkahommia tulee? En ole siis allekirjoittanut mitään mutta sain käsityksen että sopimus alkaa sitten kun olen ensimäistä päivää menossa töihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740