Kuinka sellaista roskaa kuin Lidlin kebabliha voidaan myydä ihmisille tarkoitettuna. Aiemmin olen ostanut Snellmanin valmispusseja, ovat olleet ihan hyvää tavaraa.
Nyt lankesin vanhaan perisyntiin ja ostin Lidlistä halpaa kebablihaa. Hyi helvetti! Aivan järkyttävää rustopaskaa ja valkoisia jänteenpaloja vilkkui ympäriinsä. Roskiinhan ne meni. Ilmeisesti saksalainen tuotevalvonta hyväksyy rustot.
Lidlin kebabliha, hyi saatana
36
11374
Vastaukset
- yök
Mutta kun ostin valmislasagnen sieltä löytyi suolenpätkä ja niin tuli oksennuksena loput syömästäni ulos! Enpä osta enää ikinä, ja oli sellanen ihme eineksenmaku koko toosassa kun lämmittikin hyi olkoon!!!!
- *sepe*
suomalainen sian/ naudanliha se vasta on pohja noteeraus! hyi helvetti sitä purkkisäilykettä suomalaista lihaa, yhtä läski liivate mössöä. aiemmin suomesta sai laadukasta tanskalaista naudanlihaa, mutta jotku vihernössöt vaati sen pois kaupoista (ikään kuin heitä haittaisi, jos kaupassa on lihaa, jota he eivät halua ostaa, mutta minä mieluusti ostaisin) nykyään joudun hakemaan lihasäilykkeeni tallinnassa, missä on laajat valikoimat erimaalaista lihaa, ja arvonlisävero pienehkö. suomessa on niin sisäänpäinlämpiävää porukkaa, että pitää olla vain suomalaista sekundaa, ja sekin rajussa hintakartellissa.
- Anonyymi
Niin mistä osti sen Suomen lähikauppa
- pannusta
ostettiin lidlin pakastimesta,lämmitettiin,syötiin ja tultiin kipeiksi.Selkeesti maistui makkaranpalat vanhoilta.
- hyijyiskis
lidlin pyttäriä erehdyin myös ostamaan kerran. ei sitä pystynyt syömään. haisi niin pahalta.
- hahahahahah
Sitä oli sit pakko syödä vaikka vanhentuneelta maistu. No tyhmyydestä kärsii koko ruumis :D
- ei mikään ihme
hahahahahah kirjoitti:
Sitä oli sit pakko syödä vaikka vanhentuneelta maistu. No tyhmyydestä kärsii koko ruumis :D
Taitaa olla kauppias kovilla, kun Lidl myy halpaa ja hyvää lihaa.
- lidlin asiakas
Olen maistanut Lidlin kebablihaa ja ihan ok:n makuista. Yleensä ostan Lapin Lihan kebabbia jota löytyy muista kaupoista. Niitä valkoisiä paloja(jotka käsittääkseni ovat rasvaa) on kyllä kebablihassa yleensäkin, jos olet syönyt kebab-paikoissa joissa kebabliha tehdään itse, eikä osteta valmiina.
Lidlin valmislasangea olen syönyt myös ja ihan ok:n makuista, mutta kun en yleensäkään niin pidä valmiseineksistä, niin en ole uudestaan ostanut. Jos siellä muka on ollut joku suolenpala, niin sen saa viedä kyllä takas, samoin jos pyttipannu on ollut muka vanhentunutta. Siellä on kyllä viimenen myyntipvä, joka tuskin on pakastetuotteissa ummessa. Kaikki ei pidä kaikesta, ei sille mitään voi. Lidin tuotteen kyllä on laadukkaita, etenkin juomat ovat halpoja ja mm. appelsiinimehut 100x laadukkaampia kuin esim Tropic-mehu mitä saa suomalaisista ketjuista- Lidlin asiakas
Että yleensä nuo valmiit pakastekebabit(kuten Lapin Liha) on niiden liha jauhettu aika pieneksi. Perinteiseen kebablihaan käytetään vähän karkeampaa lihamassaa, jolloin se niitä valkoisia "jänteenpaloja" siinä lihassa näkyy.
Ite söin kebabbia ekan kerran 80-luvun alussa Turkissa, ja oli herkullista kunnon kebablihaa ja se leikattiin suoraan siitä möhkäleestä mikä roikkui katosta. Se oli myös karkeaa, jossa oli niitä "jänteenpaloja". Oli kyllä herkullisinta kebabbia mitä olen koskaan syönyt. - liiteritonttu
Lidlin asiakas kirjoitti:
Että yleensä nuo valmiit pakastekebabit(kuten Lapin Liha) on niiden liha jauhettu aika pieneksi. Perinteiseen kebablihaan käytetään vähän karkeampaa lihamassaa, jolloin se niitä valkoisia "jänteenpaloja" siinä lihassa näkyy.
Ite söin kebabbia ekan kerran 80-luvun alussa Turkissa, ja oli herkullista kunnon kebablihaa ja se leikattiin suoraan siitä möhkäleestä mikä roikkui katosta. Se oli myös karkeaa, jossa oli niitä "jänteenpaloja". Oli kyllä herkullisinta kebabbia mitä olen koskaan syönyt.1) Se on mukavaa, jos sulle kelpaa vähän paskempikin liha. Mihin tahansa kebab-paikkaan meetkin, tuskin joudut räkimään rustonpalasia syödessäsi kebab-lihaa. Lidlin kebab-lihaa syödessä joutuu, mikäli yleensä pureskelet ruoan ennen nielaisua. Olisivat edes sitten jauhaneet ne rustonpalat huomaamattomiksi. Kannattaa ihmeessä testata, niin on parempi sanoa.
2) Olen ostanut kaksi kertaa Lidlin lasagnea. Ekalla kerralla ihan ok ja hyvän makuista, aika suolaista. Toisessa paketissa lasagnesta löytyi n. 15mm x 15mm rustonpala sekä useampia valkoisia pienempiä rustonpaloja. Siis jauhelihasta! :) Siihen loppui sen ostaminen.
3) Se pyttipannu haisee yhtä paskalle, oli se sitten pilaantunutta tai ei. Kerran erehdyin ostamaan ja se tosiaan haisee pilaantuneelle. Sopii vain miettiä, mitä se liha on.
4) Lihapullapannukin on koitettu. Pari kertaa ostin, sitten alkoi tökkiä, kun siitäkin löytyi niitä suussa narskuvia valkoisia paloja, joilla on lihan kanssa hyvin vähän tekemistä
5) Nasi goreng. Tämä on toisiksi paskin ostos Lidlistä ikinä. Ilman lihaa se olisi ollut ok, ehkä hieman liian suolaista, mutta se liha.. Käyttäisivät nyt jotain muuta sen hubbabubbalihan sijasta, vaikka maksaisikin enemmän.
Sitten hyvät uutiset. Mehut todellakin ovat hyviä ja halpoja. Niin on myös leipä. - Testitonttu
liiteritonttu kirjoitti:
1) Se on mukavaa, jos sulle kelpaa vähän paskempikin liha. Mihin tahansa kebab-paikkaan meetkin, tuskin joudut räkimään rustonpalasia syödessäsi kebab-lihaa. Lidlin kebab-lihaa syödessä joutuu, mikäli yleensä pureskelet ruoan ennen nielaisua. Olisivat edes sitten jauhaneet ne rustonpalat huomaamattomiksi. Kannattaa ihmeessä testata, niin on parempi sanoa.
2) Olen ostanut kaksi kertaa Lidlin lasagnea. Ekalla kerralla ihan ok ja hyvän makuista, aika suolaista. Toisessa paketissa lasagnesta löytyi n. 15mm x 15mm rustonpala sekä useampia valkoisia pienempiä rustonpaloja. Siis jauhelihasta! :) Siihen loppui sen ostaminen.
3) Se pyttipannu haisee yhtä paskalle, oli se sitten pilaantunutta tai ei. Kerran erehdyin ostamaan ja se tosiaan haisee pilaantuneelle. Sopii vain miettiä, mitä se liha on.
4) Lihapullapannukin on koitettu. Pari kertaa ostin, sitten alkoi tökkiä, kun siitäkin löytyi niitä suussa narskuvia valkoisia paloja, joilla on lihan kanssa hyvin vähän tekemistä
5) Nasi goreng. Tämä on toisiksi paskin ostos Lidlistä ikinä. Ilman lihaa se olisi ollut ok, ehkä hieman liian suolaista, mutta se liha.. Käyttäisivät nyt jotain muuta sen hubbabubbalihan sijasta, vaikka maksaisikin enemmän.
Sitten hyvät uutiset. Mehut todellakin ovat hyviä ja halpoja. Niin on myös leipä.Ostakaa Saarioisten halpa perushamppi, 1 kpl. Ostakaa Lidlin halpa yksittäin myytävä perushamppi, 1 kpl.
Avatkaa pakkaukset, ottakaa pihvit pois sämpylöiden välistä. Nuuhkaiskaa molempaa raakaa pihviä. Mitä huomaatte? :)
Pliis, älkää kommentoiko asiaa ennen testiä. Testi on hyvin opettevainen sen suhteen, kuinka pihvien laadun voi ainakin osittain tarkistaa aistivaraisesti haistamalla.
PS. En osta enää yhtään Lidlin hampurilaista. - Slow Food
Testitonttu kirjoitti:
Ostakaa Saarioisten halpa perushamppi, 1 kpl. Ostakaa Lidlin halpa yksittäin myytävä perushamppi, 1 kpl.
Avatkaa pakkaukset, ottakaa pihvit pois sämpylöiden välistä. Nuuhkaiskaa molempaa raakaa pihviä. Mitä huomaatte? :)
Pliis, älkää kommentoiko asiaa ennen testiä. Testi on hyvin opettevainen sen suhteen, kuinka pihvien laadun voi ainakin osittain tarkistaa aistivaraisesti haistamalla.
PS. En osta enää yhtään Lidlin hampurilaista.>En osta enää yhtään Lidlin hampurilaista
Miksi kukaan ostaisi koskaan minkäänlaista teollista eineshampurilaista, olivatpa valmistajan ja myyjän nimet mitkä tahansa?
Ostetaan vain ruoka ruokana, nähdään vähän vaivaa, käytetään vähän aikaa – ja nautitaan! - tosiasia
Slow Food kirjoitti:
>En osta enää yhtään Lidlin hampurilaista
Miksi kukaan ostaisi koskaan minkäänlaista teollista eineshampurilaista, olivatpa valmistajan ja myyjän nimet mitkä tahansa?
Ostetaan vain ruoka ruokana, nähdään vähän vaivaa, käytetään vähän aikaa – ja nautitaan!tuo on,mutta otetaas huomioon nykyisin vallitseva uusavuttomuus.Meitä slow-foodin kannattajia löytyy edelleen paljon,mutta on myös sellaisia immeisiä ku eivät osaa perunoita kuoria.
- kauppias
tuotteet tulisi tuoda heti lidliin! saisit rahasi takaisin. kuitti olisi hyvä tietty olla tallessa. Asiakas toi kerran eineksen jossa oli ollut jokin ötökkä, ja kyllä hänelle hyvitettiin rahat takaisin! eikö olisi muutenkin hyvä että toisit viallisen tuotteen takaisin etkä itkisi kotona? esim. jos tuote pilaantunut, voitais koko myynti erä vetää pois tiskiltä!
- liiteritonttu
kauppias kirjoitti:
tuotteet tulisi tuoda heti lidliin! saisit rahasi takaisin. kuitti olisi hyvä tietty olla tallessa. Asiakas toi kerran eineksen jossa oli ollut jokin ötökkä, ja kyllä hänelle hyvitettiin rahat takaisin! eikö olisi muutenkin hyvä että toisit viallisen tuotteen takaisin etkä itkisi kotona? esim. jos tuote pilaantunut, voitais koko myynti erä vetää pois tiskiltä!
en minä palauta. minä testaan eri tuotteita ja jos ne eivät miellytä, äänestän jatkossa jaloillani. eivät nuo ole mitään viallisia eriä, samaa rustopaskaa löytyy jokaisesta valmisruoasta. asia nyt vain on näin.
toki sieltä jotain voi ostaa. - Orangensaft
On tosiaan hyviä.
- aidonmaukas
Olet oikeassa että yleensä myytävissä kebablihoissa liha on jauhettu liian pieneksi, niin myös Lapin lihan kebablihassa. Lidlin kebablihassa lihamassa on jätetty sopivan karkeajakoiseksi ja se mielestäni maistuu enemmän oikealle kebabille kuin esim. Lapin lihan tuote. Olen itse ekan kerran syönyt aitoa kebabia Turkissa 80-luvulla, joten tiedän miltä aidon kebablihan pitäisi maistua.
Suomalaiset ovat usein semmoisia kummajaisia mitkä tykkää teollisesta mauttomasta mössöstä, siksi kaikenmaailman mummonmuussit ja muut mauttomat, laaduttomat tuotteet menevät paremmin kaupaksi kuin laadukas Lidlin liha. - tattikeitto
liiteritonttu kirjoitti:
1) Se on mukavaa, jos sulle kelpaa vähän paskempikin liha. Mihin tahansa kebab-paikkaan meetkin, tuskin joudut räkimään rustonpalasia syödessäsi kebab-lihaa. Lidlin kebab-lihaa syödessä joutuu, mikäli yleensä pureskelet ruoan ennen nielaisua. Olisivat edes sitten jauhaneet ne rustonpalat huomaamattomiksi. Kannattaa ihmeessä testata, niin on parempi sanoa.
Sitten hyvät uutiset. Mehut todellakin ovat hyviä ja halpoja. Niin on myös leipä.Voiko noin tolloa olla että jos ei pidä tuotteista käy silti ostamassa samasta kaupasta lisää, vaihda kauppaa. Itse käyn Lidlissä ja olen tyytyväinen tuotteisiin ja hintaan. Kokeilen kaikkea, ja kun kaikki ei kaikesta pidä, mikä on aika normaalia, en osta toista kertaa. Tosin en ole koskaan ollut tyytymätön, ja laitan paljon erilaisia ruokia. Taidat olla perinteinen Suomalainen sinisenlenkin mies, tai töissä S ketjussa.
- ei eineksiä.
Testitonttu kirjoitti:
Ostakaa Saarioisten halpa perushamppi, 1 kpl. Ostakaa Lidlin halpa yksittäin myytävä perushamppi, 1 kpl.
PS. En osta enää yhtään Lidlin hampurilaista.Osta paketti jauhelihaa ja tee hampurilaiset itse. Sekoita jauhelihaan pippuri, pari ruokalusikallista vettä, ruokalusikallinen perunajauhoa (n.400 g liha-annos), suolaa ja paistat pannussa lihan omassa rasvassa pihveiksi, viipaloi ruskea sipuli ja hauduttele pannulla samalla jauhelihapihvien kanssa. Senkun pläiskit kypsät lihat sämpylän väliin, sipulit, tomaattiviipaleet ynnä muut lisukesörrssöt maun mukaan. Ei maistu einestuotteen glutamaatille ym. laboratoriomaustepiristeille eikä haise vaatteet einesmausteille.
Kannattaisi opetella edes vähän kokkaamaan itse ja kunnioittaa omaa elimistöään senverran ettei sinne syödämässytä ja hotki kaikenlaista valmismoskaa kauppojen pakastealtaista ja hyllyiltä. - halpa ruokakassi
liiteritonttu kirjoitti:
Sitten hyvät uutiset. Mehut todellakin ovat hyviä ja halpoja. Niin on myös leipä.Joulukinkku oli ehdottomasti paras tähänastisista.
- Anonyymi
liiteritonttu kirjoitti:
Sitten hyvät uutiset. Mehut todellakin ovat hyviä ja halpoja. Niin on myös leipä.Juu, pyttipannuliha on , on kamelin peräpäästä ,oik.puolelta. siinä voi olla myös karvoja
- heh heh
Suomalainen tuotevalvonta sentään on "luotettavaa"
"BSE-näytteiden vaihdosta sakkoja eläinlääkäreille"
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa/kotimaa.shtml?2004/12/336668 - Reinhold
Ostin Lidlista 2kpl pizzoja,kinkku- ja salamipizzat.Olivat parhaimpia valmispizzoja.Ostin kuukauden päästä uudelleen kinkku- ja salamipizzat;osa mahaan,osa roskiin.Salami maistui pahalta,kinkkukaan ei enää säväyttänyt.Lidlin pienet croissantit hyviä.Oluet melko närästäviä,ainakin pitkäkaulapullo six-pack.
- nalkuttajat
jos ostaa valmisruokaa, turha valittaa.kaikki valmisruokatuotannon ruoat sisältää muutakin kuin vain ns.nimiainetta!
Se on aivan sama minkä kaupan tuotteista puhutaan.kannattaa siis olla vaikka nurisematta ja tehdä itse jos osaa! - huohidiootti
kuka vitun köyhä yleensäkkään ostaa edes mitään lidlistä...
- No kuules
Kaupassa käynti ylipäätään, on köyhien hommaa...
- melko pihi
Kuules nyt, huohidiootti kun rikkaat ovat yleensä pihejä.
- henrik723
Liudlin kebabit voi siivilöidä vedellä ja ne maistuu sitten vähän paremmalle.
- hane l
moi
- Tape81
Lidlin kebab liha on parhaimmasta päästä mitä suomesta saa, verrattuna k- ja s- puljujen vastaaviin tuotteisiin. Suomalaiseen suuhun ei vain laatu maistu kun on totuttu kaikenlaiseen jauholihapaskaan.
- random_1979594 n8 9
Sinä helvetin tape olet itse tottunut niihin halpoihin ongelmajätelihoihin. Joo lidlin pyttäri hyi helekutti mikä haju ja en nimestäkään tykkää vaikka ei liity asiaan...
- Anonyymi
Eilen ostin Lidlin kebappia ja täytyy sanoa että se oli parasta jota olen kaupoista koskaan ostanut.
- Anonyymi
Joo, kyllä se vaan on paras kebab jota kaupasta saa.
- Anonyymi
Just pannun kautta Lidl juustosämpylä ja kebablihat... hyvää.. höystettynä cheddarjuustolla tomaattisiivuilla, turkinpippuria, valkosipulinkynsiä jne..
Joskus vaan haluaa päästä helpommalla ja hyvä vaihtoehto. Turha mollata ruokaa yleensäkin. Voi sanoa ei kiitos, ei maistu minulle. Mutta haukkuminen ei siihen kuulu. Sota-ja pula-ajan nähneet arvostivat ja arvostavat joka ruokapalaa vaikka varaa olisi heittää ruoka roskiin.
- Anonyymi
Aloittajalle: Ole kiroamatta ruokaa. Älä puhu tuollai ruuaksi tarkoitetusta asiasta. Kaikilla ei ole ruokaa ollenkaan!
- Anonyymi
Täällä on suurin osa perus valittajia joille ei kelpaa mikään.t:tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191