Minun pitäisi kirjoittaa n. 9 sivun essee tämän kuun loppuun mennessä sosiologian perusopintoihin.
Jos olet sosiologian opiskelija ja sinulle on aikaa käsilläsi ja tykkäät kirjoittaa niin laita mailia. Essee perustuu kahteen kirjaan, ja haluisin itse myös jonkun verran osallistua sisällön suunnitteluun, mutta aikaa nyt vain ei ole kirjoittaa koko esseetä alusta asti. Arvosanaksi pitäisi saada vähintään 3, joten ihan mitään mieletöntä tekstiä ei tarvitse tuottaa.
Tarjoan 100 euroa yhdeksästä sivusta.
Ota yhteyttä niin keskustellaan enemmän ja voin kertoa aiheesta tarkemmin :)
[email protected]
Haluan ostaa sosiologian esseen
iinus
4
192
Vastaukset
- Porho_tohtoriksi
Minä haluaisin ostaa nimiini pillutieteen väitöskirjan. Rahnaa on, ettei paskalle taivu. Kai joku köyhä rahantarpeeseensa voisi jelpata.
- kirkonlattialla
jyrsi kyykkaa !
- rahalla_saa_sivuja
100 €/sivu? Sopii. Laita puhelinnumero ja osoite.
Painupa v#ttuun ja nopeasti.
Pitääkö olla huolestunut ja ilmoittaa kansliaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429365T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332101Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271820- 1351611
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951184Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81139- 711107
- 92952
- 49865
- 78850