Moikka! Au Pairin homma tuntuu juuri sopivalta minulle: olen avoin ihminen, joka tykkää höpötellä tuntemattomienkin kanssa, rakastan ihmisten kanssa työskentelyä ja ennen kaikkea olen ehdottoman luotettava, ahkera ja joustava. Olen 19-vuotias nainen, joka päättää lukionsa toukokuussa ja olisi sen jälkeen valmis lähtemään valloittamaan maailmaa.
Olen työskennellyt paljon lasten kanssa: olen pitänyt erilaisia kerhoja ala-asteikäisille, toiminut isosena leireillä, hoitanut serkkujani, toiminut lapsiparkissa ohjaajana sekä ollut kesätöissä vapaa-aikatoimella, jossa puuhailin lasten kanssa kaiken näköistä uimakoulusta avaruusleiriin ja pallopeleihin. Lisäksi olen työskennellyt vanhusten kanssa, joten ihmisläheinen puuha on lähellä sydäntä. Todistukset ovat myös nähtävissä pyydettäessä.
Maalla, kaupungilla tai kielellä ei ole väliä, olen valmis ihan kaikkeen! Olen toukokuun lopusta eteenpäin käytettävissä, ota rohkeasti yhteyttä, jos auppari teiltä puuttuu.
rinna.katunpaa(at)dnainternet.net tai puh. 358445960108
Onko Au Pair hakusessa? Olen etsimäsi henkilö! :)
rinkatun
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937