Aloitin 11-04-2015 paaston klo 16.12

Tellmetruth

Aloituspaino 109,4kg. Ei ole mjuuta suunnitelmaa kuin olla syömättä ja enimmäkseen vettä juoden. Tähtäin on aluksi klo 23.20:ssa. menen silloin nukkumaan, siinä on 7h8min oltu paastolla.

Tavoitteena paastota 2 viikkoa putkeen. Vettä nieluun vaan niin paljon kuin tynnyrissä on vetoa ainakin jokin sellainen teoria mielessä.

Paastoa kestänyt 1h12min

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • barometri

      Hienoa, että joku nuukin paastoaa täällä! Itsekin aloitin toissa päivänä, olin laskeutunut paastoon viikon ajan syömällä kevyemmin ja eilen hain apteekista glauber suolaa, jotta suolen saa tyhjennetty. Itselläni aloituspaino 55.8 kg. Ihanko pelkästään vettä olet ajatellut juoda, etkö aio nauttia muita nesteitä?

    • babababaastogo

      En ole paaston asiantuntija. Nuorempana tuli usein pidettyä vain lyhyitä paastoja ja usein ne liittyivät enemmänkin hengelliseen elämään. Enivei, suosittelen juomaan pelkän veden tilalla myös Vichy-vettä ja saamaan jostain jonkin verran suoloja.

      Muuten ei muuta kuin voimia paastoiluun! =)

    • Paasto-Pete

      Täällä kans yksi vesipaastoaja. Aloitin 7.4.2015 eli nyt kuudes paastovuorokausi menossa. Lähtötilanne 100kg, nyt 95 ja olo on mita parhain. Jatketaan kunnes olo heikkenee, mutta maksimissaan 14vrk.

      • paastooja

        Hei nyt sain tosi paljon motivaatioo, jos oikeesti oot pudottanu 5 kiloa kuudessa päivässä! En tiennytkään et noi vähässä voi laihtua noi paljon, mut ny mäkin alan! :) Mulla lähtötilanne 68kg ja noi 8 kiloo haluaisin ainaki pois :)


    • laihis3

      Minäkin aloitin eilen. Nyt yli 18 tuntia takana. Vettä, punajuurimehua, porkkanamehua, granaattiomenamehua, aamulla hedelmämehua. Ei pitäisi, tiedän mutta join pepsimaxia ja sokeritonta ediä myös. Nyt ei ole nälkä. Se meni ohi.

    • laihis3

      Nyt 1,5vrk takana. Tänäaamuna söin banaanin ja päärynän, minkä johdosta suoli tyhjeni tehokkaasti :) . En punninnut ennen paastoa, mutta lähtenyt on kilo ainakin, koska näin kevyt en ole ollut yli 8 vuoteen:).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe