Johtajan täytyy olla osittain epävarmuuden tilassa, pysyäkseen avoimena alaistensa palautteelle.
Jos meni liian vaikeaksi, niin lue tarjouslehteä!
Aika pöhlö HV:ni rekisteröi taas käyttämäni nikin. On se hölmö! Ho hoo HO HOO!
Hyvän johtamisen perusperiaate
7
<50
Vastaukset
- Päällikköjotajaltamme
Kyse on avoimmuudesta.
Kyllä nyt tuo harhaisuutesi on mennyt jo siihen pisteeseen, että sinun todella täytyisi pyrkiä saamaan siihen apua. Tuskinpa sinua enää voitaisiin missään auttaa, mutta varmaan sinut suljettaisiin sellaiseen laitokseen, jonne kuuluisit, etkä sieltä voisi enää tuollaisia tänne tuoda. Vai sääliäkö yrität noilla kerjätä? Tuskinpa sitä saat. Kyllä täällä liikkuvat täyspäiset kepulaisetkin - sellaisiakin nimittäin on - tuota varmaan jo suuresti ihmettelevät ja myötähäpeävät, kun kepua lähellä oleva toistelet olevasi.
Myötähäpeää täyspäisissä kepulaisissa riittää tuottamaan yksin tuo, että leikit nikeilläsi johtajaa, vaikka jokainen hyvin ymmärtää, että minkäänlaisessa johtavassa asemassa et ole voinut koskaan olla. Keskustalainen Pystyyn_kuollut täällä totesi, että jonkun täällä käyttämä nimimerkki ei kerro mitään kirjoittajan todellisesta työhistoriasta tai elämäntilanteesta. Jätti sanomatta sen, mitä varmaan ajatteli: Tuollaisia nikkejä käyttävät vain päästään seonneet tai todellista itseään varmaan aiheellisesti häpeävät.
Sinähän todella olet oikea henkilö puhumaan avoimuudesta, kun vain siellä puskassasi olet aina piileksinyt, vaikka nikkejäsi jatkuvasti vaihtelet! Arka raukka, jolla on jatkuva pelko todellisen itsensä paljastumisesta, vaikkei kukaan siitä liene kiinnostunut. Piruuttaan vain joku näyttää kyselevän, kuka on Ossi A. Sinä se et kuitenkaan voi olla, sillä tuo Ossi A on sentään oikeasti ollut toimiupseeri, ja vaikka ei olisi ammattikuntansa kärkikastiin kuulunut, ei hän nyt kuitenkaan kehtaisi esiintyä niin kuin sinä reppana.
Täydellistä sekopäisyyttä, ulkona kaikesta todellisuudesta oloasi todistat vakuuttavasti sillä, että sanot minun rekisteröineen noita sinun naurettavia nikkejäsi. Miksi ihmeessä minä olisin halunnut niin tehdä, halunnut olla ihmispolo, joka ei ole enää aikoihin minua huvittanut, kun säälin sekaista inhoa sinua raukkaa kohtaan vain tunnen. Ei kai kukaan muukaan liene pitänyt itseään niin halpana, että olisi noita nikkejä itselleen rekisteröinyt. En ole koskaan nähnyt niitä kenenkään rekisteröityinä käyttäneen, joten tuonkin toistuvasti väittämäsi täytyy olla vain täysin seonneen pääsi tuottamaa harhaa. Sitä samaa, jonka ilmentymänä näet minut niissä puskissasi.
Minä olen voinut aina ja kaikkialla esiintyä omana tunnettuna itsenäni. Miksi ihmeessä minun olisi tarpeellista mennä puskiin täällä, joukossa, jossa on kaltaisiasi mitättömyyksiä. Siitä lähtien, kun rekisteröityminen tuli mahdolliseksi, olen esiintynyt täällä ja esiinnyn edelleen ja vastakin ihan omalla naamallani. Vaikka naamani alkaa jo olla ikäni mukainen, ei minulla ole syytä hävetä sitäkään siten kuin sinulla raukalla omaa naamaasi.- Päällikkömme
Et ole koskaan sanallakaan sanonut mitään järkevää ja perusteltua vaikkapa johtamisesta. Se johtuu varmaan siitä kun et ymmärrä koko asiasta yhtään mitään. Näyttelet vain todistuksiasi. Ho hoo, HO HOO!
Sinä olet nimet tänne tuonut lupaa kysymättä. Se on faktaa.
Tuskin kukaan muu voisi noin niljakkaasti tehdä ja Sinulla, vain Sinulla on motiivi.
SH analysoi Sinut aika syvällisesti ja hänen havaintoihin minäkin perustan omat käsitykseni. Kyllä oli aika hämmentävää havaita miten alas ihminen voi mennä.
Et kai ymmärtänyt mitä avauksessani sanoin, kun kävit tuollaisen pölhökustaan atakkiin?
Minä osaan todellakin johtaa. Kokemusta on suurtenkin joukkojen johtamisesta.
Sinulla ei ole lähellekään vastaavaa meriittiä. Tuskin ollenkaan käytännön suorituksia. Sekös evp esikuntakipparia ottaa turvonneeseen pannuun, jopa kiehumispisteeseen saakka. Ho hoo, HO HOO! Päällikkömme kirjoitti:
Et ole koskaan sanallakaan sanonut mitään järkevää ja perusteltua vaikkapa johtamisesta. Se johtuu varmaan siitä kun et ymmärrä koko asiasta yhtään mitään. Näyttelet vain todistuksiasi. Ho hoo, HO HOO!
Sinä olet nimet tänne tuonut lupaa kysymättä. Se on faktaa.
Tuskin kukaan muu voisi noin niljakkaasti tehdä ja Sinulla, vain Sinulla on motiivi.
SH analysoi Sinut aika syvällisesti ja hänen havaintoihin minäkin perustan omat käsitykseni. Kyllä oli aika hämmentävää havaita miten alas ihminen voi mennä.
Et kai ymmärtänyt mitä avauksessani sanoin, kun kävit tuollaisen pölhökustaan atakkiin?
Minä osaan todellakin johtaa. Kokemusta on suurtenkin joukkojen johtamisesta.
Sinulla ei ole lähellekään vastaavaa meriittiä. Tuskin ollenkaan käytännön suorituksia. Sekös evp esikuntakipparia ottaa turvonneeseen pannuun, jopa kiehumispisteeseen saakka. Ho hoo, HO HOO!Sanot avauksessasi:
>>Johtajan täytyy olla osittain epävarmuuden tilassa, pysyäkseen avoimena alaistensa palautteelle<<
Avoimesti todellakin otat vastaan palautteeni! Tuollaista avoimmuutta siis nähdään mieheltä, joka on nimennyt itsensä johtajaksemme täällä. Missään muuallahan et todellakaan ole voinut olla minkäänlainen johtaja. Et todellakaan. Et ole voinut olla toimiupseerikaan, et vähäisimmissä kenttätehtävissäkään. Ylil evp:nä tänne tulit, ja jotta siihen olisin uskonut, toit esille tuntemieni haminalaisten toimiupseereiden initiaaleja, joista sitten joku päätteli sinun olevan tuo Ossia A, mutta siihen en usko, sillä hän todellakin oli toimiupseeri, sinä et ole voinut olla.
Minä olen tosiaankin joutunut näyttämään mm. todistuksiani ja saamiani henkilöarvosteluita -- mm. henkilöstöhallinnon opettajan ja mestarikurssin johtajan tehtävistäni - ja todisteita töissäni saavuttamani menestykseni johdosta minulle myönnetyistä ansio- ja kunniamerkeistä. Valioltahan viimeisen ja arvokkaimman sain. Olen näyttänyt todisteita myös toiminnastani eri yhdistyksissä, niiden puheenjohtajanakin, ja niissä tehtävissäni saamistani tunnustuksenosoituksista kuten saamastani kutsusta kerhoni kunniajäseneksi. Sinä et ole näyttänyt mitään sellaista, kun näytettävää ei ole. Näytön totaalisen puutteen todistat vahvasti mm. tukeutumalla kaltaisenasi kahjona yleisesti pidetyn SH:n mielipiteeseen. Hän tosin oli myös johtanut - pikkufirmansa konkurssiin!
Mielenvikaisuuttasi todistamaan riittäisivät hyvin nuo leikkimisesi noilla johtajatitteleillä ja harhaisuutesi minut puskissasi nähdessäsi, joten ihan turhaan vahvistat jokaisen täyspäisen hyvin ymmärtämän totuuden hohottelemalla aina tuota hullun nauruasi.- Päällikkösi
kapi_ kirjoitti:
Sanot avauksessasi:
>>Johtajan täytyy olla osittain epävarmuuden tilassa, pysyäkseen avoimena alaistensa palautteelle<<
Avoimesti todellakin otat vastaan palautteeni! Tuollaista avoimmuutta siis nähdään mieheltä, joka on nimennyt itsensä johtajaksemme täällä. Missään muuallahan et todellakaan ole voinut olla minkäänlainen johtaja. Et todellakaan. Et ole voinut olla toimiupseerikaan, et vähäisimmissä kenttätehtävissäkään. Ylil evp:nä tänne tulit, ja jotta siihen olisin uskonut, toit esille tuntemieni haminalaisten toimiupseereiden initiaaleja, joista sitten joku päätteli sinun olevan tuo Ossia A, mutta siihen en usko, sillä hän todellakin oli toimiupseeri, sinä et ole voinut olla.
Minä olen tosiaankin joutunut näyttämään mm. todistuksiani ja saamiani henkilöarvosteluita -- mm. henkilöstöhallinnon opettajan ja mestarikurssin johtajan tehtävistäni - ja todisteita töissäni saavuttamani menestykseni johdosta minulle myönnetyistä ansio- ja kunniamerkeistä. Valioltahan viimeisen ja arvokkaimman sain. Olen näyttänyt todisteita myös toiminnastani eri yhdistyksissä, niiden puheenjohtajanakin, ja niissä tehtävissäni saamistani tunnustuksenosoituksista kuten saamastani kutsusta kerhoni kunniajäseneksi. Sinä et ole näyttänyt mitään sellaista, kun näytettävää ei ole. Näytön totaalisen puutteen todistat vahvasti mm. tukeutumalla kaltaisenasi kahjona yleisesti pidetyn SH:n mielipiteeseen. Hän tosin oli myös johtanut - pikkufirmansa konkurssiin!
Mielenvikaisuuttasi todistamaan riittäisivät hyvin nuo leikkimisesi noilla johtajatitteleillä ja harhaisuutesi minut puskissasi nähdessäsi, joten ihan turhaan vahvistat jokaisen täyspäisen hyvin ymmärtämän totuuden hohottelemalla aina tuota hullun nauruasi.Minä tunnen Sinut HV:ni munaskuita myöten. Tunnen myös häpeää koko ihmiskunnan puolesta kaltaisesi nilviäisen olemassaolosta.
Paraneminen ei enää ole ennusteesi.
Sinä tänne niitä nimiä tuot ja pidät yllä. Se on fakta.
P.S. Kumpikos meistä on uskottavampi? Päällikkösi kirjoitti:
Minä tunnen Sinut HV:ni munaskuita myöten. Tunnen myös häpeää koko ihmiskunnan puolesta kaltaisesi nilviäisen olemassaolosta.
Paraneminen ei enää ole ennusteesi.
Sinä tänne niitä nimiä tuot ja pidät yllä. Se on fakta.
P.S. Kumpikos meistä on uskottavampi?Kysyt:
>>P.S. Kumpikos meistä on uskottavampi?<<
Oikea vastaus kysymykseesi:
Se tietysti on uskottavampi, joka on näyttänyt todisteet kertomalleen.
- Etkö_ymmärrä_pölhö
Ei sinun nikkejä kukaan ole rekisteröinyt. Palstan valvojat on panneet ne sulkuun. Koittavat pitää sinut pois täältä. Kyllästyneet sinuun niinkun mekin täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852