Aika yleistä, että nainen ilmoittaa heti treffien alussa, että pitää sitten lähteä ajoissa kotiin, että ehtii nukkumaan tms. Käytänössä tuo tarkoittaa 100% varmuudella, että nainen on jo etukäteen päättänyt antaa pakit. Miksi hän siis ollenkaan vaivautuu treffeille ja kituuttaa kahvikupin ääressä sen tunnin tai jotain? Useimmat vielä maksavat oma-aloitteisesti oman osuutensa, eli ei ole edes hyötymistarkoitus mielessä. Miksi kukaan haluaa tavata ketään, joka on vähemmän kiinnostava kuin pikainen kotiin pääsy nukkuminen?
"Pitää lopettaa nämä treffit aikaisin"
45
441
Vastaukset
- Sinkkumies33
Et ole ellainen mies jolle nainen haluaa anta pillua joten nainen menee nukkumaan mielummin.
- 14-1
No sehän on selvää, mutta miksi sitten edes sopia treffejä ja tuhlata niihin senkään vertaa aikaa ja rahaa?
- dsddsf
Ei nainen varmaan ennen treffejä ole päättänyt antaa pakkeja, mutta heti kun näkee/tapaa miehen niin sitten tulee heti päätös mielessä.
- 1321321231
dsddsf kirjoitti:
Ei nainen varmaan ennen treffejä ole päättänyt antaa pakkeja, mutta heti kun näkee/tapaa miehen niin sitten tulee heti päätös mielessä.
Sairasta. Ei pitäisi olla niin ulkonäkökeskeinen.
- tikrulilia
Tiedän aika monia, jotka sanovat noin alkuun siltä varalta, että treffit menevät huonosti. Jos on kivaa voi helposti sanoa, että kai sitä voikin tällä kertaa valvoa vähän pidempään/käydä kaupassa huomenna/tms ja jos ei niin pääsee helposti pois tilanteesta. Se voi myös olla tapa viestiä, että ei ole lähdössä tänä yönä miehen matkaan, mikä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö voisi olla kiinnostusta tavata uudemman kerran.
Eikä se kahvi nyt oikeasti ihan niin kallista ole, että ilmaisen kupin vuoksi jaksaisi treffeille lähteä...- 14-1
Eikö olisi helpompa olla spekuloimatta alussa mitään, ja jos treffit menevät huonosti niin todeta, että huonosti sujuu eikä huvita tavata enää? Ennakkoilmoitus nukkumaan menosta lähinnä varmistaa, että tunnelma on jo alkuunsa latistettu.
Tuo on hyvä pointti, ettei aio lähteä yöksi toisen matkaan, mutta itse en kyllä ole koskaan ollut sellaisilla treffeillä, joilla kumpikaan olisi sellaista muutenkaan suunnitellut. - kipinähukassa
Tuskin niistä menoista ja aikasista herätyksistä aletaan varmuuden vuoksi puhumaan. Nainen on tehnyt siinä kohtaa jo "ei jatkoon" päätöksen ensivaikutelman perusteella. Sinäänsä törkeää alkaa heti jauhamaan kuinka kiireinen on ja on sitä ja sitä menoa. Kun näitä selityksiä alkaa tulla, on molempien kannalta parempi, että sanot kiitos hei ja unohdat sen naisen. Et siinä paljoa menettänytkään...
- nainenvastaa
Siis jos sitä on aikainen herätys töihin, niin sitä on mentävä aikaseen nukkumaan ja ei siinä enää mitää vekkuloida enää mitää sinä päivänä muuta.
- gfsdjkhvfd
Kun minä pääsen treffeille sellaisen naisen kanssa, jota harkitsen parisuhteeseen, nukkumaan mennään jos ehditään ja väsymys on seuraavan päivän ongelma töissä. Jos haluaa mieluummin nukkumaan kuin jatkaa treffejä, on parempi antaa pakit saman tien. Naiselle ehkä se ja sama, kun tietää, että mies on kuitenkin aina saatavilla, koska naisella on määräävä markkina-asema.
Ai sekin on nyt ongelma? Itse pidin aina "sääntönä" sitä, että ensimmäiset treffit sovitaan lyhyiksi, esim. kahvikupillinen tai viinilasillinen kotimatkalla töistä palatessa. Sitten jos kiinnostus herää niin seuraavat voikin olla pitemmät.
Jos oli pitkä välimatka ja matkustin miehen kotikaupunkiin niin tein sen aina sillä mielellä, että vaikka mies tekisi oharit tai treffit loppuisivat viidessä minuutissa, niin reissu ei menisi hukkaan koska olin jo etsinyt paikan päältä jonkun kiinnostavan näyttelyn tai kohteen, johon tutustuin.- deittiperviikko
itselläni sama ajattelutapa. Sovin treffit yleensä kahvilaan alle tunniksi ja usein menen treffeille töistä suoraan, jotta treffien jälkeen alkaa "vapaa-aika" ja voin mennä kotiin, harrastuksiin, kauppaan tms. Kyllä siinä tunnissa selviää, että millainen tyyppi on kyseessä ja että ollaanko yhtään samalla aaltopituudella.
Jos joudun matkustamaan jonkun verran treffipaikalle, niin katson matkan varrelta esim. jonkun kauppakeskuksen, kirppiksen tms, jotta ei mene bensat ihan hukkaan. - makkonenmake
Sama juttu. Yleensä pyydän johonkin lyhyeen tapaamiseen tai joskus myös elokuviin, koska yleensä silloin ehtii huomata onko mitään yhteistä toistemme kanssa. Voi toki olla, että toista jännittää ekalla kerralla ja se on ihan ok, en tuomitse asian takia. Mutta jos on sellainen ärsyttävä ihminen niin hyvä vaan, että pääsee nopeasti sellaisesta eroon ja voin jatkaa eteen päin.
- funaswtf
Treffeillä netistä saatu kuva rikkoutuu aina, niin hyvässä kuin pahassa. Miehen ääni, tuoksu ja temperamentti ovat hyvin olennaisia asioita. Työhaastatteluissa käytetään nykyään videoita ja nettideitissä pitäisi tehdä samalla tavalla.
- 3456790
Tunti riittää, jos ei ole kiinnostusta. Itse en pystyisi kuvittelemaankaan lopettavani treffejä vapaaehtoisesti siinä ajassa, jos seura kiinnostaa. Jos molempia kiinnostaa niin mitä ihmeen tarkoitusta palvelee treffien lopettaminen ja kotiin meneminen?
3456790 kirjoitti:
Tunti riittää, jos ei ole kiinnostusta. Itse en pystyisi kuvittelemaankaan lopettavani treffejä vapaaehtoisesti siinä ajassa, jos seura kiinnostaa. Jos molempia kiinnostaa niin mitä ihmeen tarkoitusta palvelee treffien lopettaminen ja kotiin meneminen?
Usein ihmisillä on arkisin ihan sovittuja/säännöllisiä menoja. Pitää mennä ulkoiluttamaan koirat, on jumppa, kokous, opiskeluja, sovittu muu meno...
- tärkeysjärjestys4321
helka kirjoitti:
Usein ihmisillä on arkisin ihan sovittuja/säännöllisiä menoja. Pitää mennä ulkoiluttamaan koirat, on jumppa, kokous, opiskeluja, sovittu muu meno...
No ei sovita treffejä sellaiselle illalle. Ei niitä menoja joka päivä voi olla (no koirat on joo jos sellaisia on). Jos on, niin voi jo etukäteen ilmoittaa: "haluan parisuhteeseen, mutta HUOM! en aio ikinä viettää kanssasi aikaa, koska minulla on jumppaa, kokouksia jne. JoKa pÄivÄ!!111!!". Sitä paitsi jos joku jumppa tms. on tärkeämpi kuin treffikumppani, on syytä antaa pakit.
tärkeysjärjestys4321 kirjoitti:
No ei sovita treffejä sellaiselle illalle. Ei niitä menoja joka päivä voi olla (no koirat on joo jos sellaisia on). Jos on, niin voi jo etukäteen ilmoittaa: "haluan parisuhteeseen, mutta HUOM! en aio ikinä viettää kanssasi aikaa, koska minulla on jumppaa, kokouksia jne. JoKa pÄivÄ!!111!!". Sitä paitsi jos joku jumppa tms. on tärkeämpi kuin treffikumppani, on syytä antaa pakit.
Mutta jos kokemuksesta tietää, että 9/10 treffeistä (ihan hatusta heitetty suhdeluku, mutta ei varmaan paljon heitä ainakaan omasta kokemuksesta) on sellaisia, jotka eivät johda jatkoon ja joissa pahimmillaan on suorastaan kiusaantunut tunnelma, niin eikö ole paljon helpompaa molempien kannalta, että ensimmäinen tapaaminen on vain lyhyt tsekkaus, kannattaako tutustumista jatkaa?
- kuntoilijamies
tärkeysjärjestys4321 kirjoitti:
Ainakin itselläni on harrastuksia joka päivä ja silti ihan hyvin olen pystynyt myös seurustelemaan. Ei tietenkään joka päivä ehdi tapailemaan, mutta ihan hyvä vaan että kummallakin on omaa aikaa
- kuntoilijatipu
kuntoilijamies kirjoitti:
Ainakin itselläni on harrastuksia joka päivä ja silti ihan hyvin olen pystynyt myös seurustelemaan. Ei tietenkään joka päivä ehdi tapailemaan, mutta ihan hyvä vaan että kummallakin on omaa aikaa
En imisi sun parsaa!!!
- heeeeeeeee
helka kirjoitti:
Mutta jos kokemuksesta tietää, että 9/10 treffeistä (ihan hatusta heitetty suhdeluku, mutta ei varmaan paljon heitä ainakaan omasta kokemuksesta) on sellaisia, jotka eivät johda jatkoon ja joissa pahimmillaan on suorastaan kiusaantunut tunnelma, niin eikö ole paljon helpompaa molempien kannalta, että ensimmäinen tapaaminen on vain lyhyt tsekkaus, kannattaako tutustumista jatkaa?
Tietenkin. Mutta se päätös olisi mielekkäintä tehdä sen perusteella, onko kiinnostusta vai ei - ei niin että etukäteen päätetään, että pitää päästä ajoissa jumppaan/nukkumaan/mitälie. Kyllä minä sen ymmärrän, että jos tunnelma on kiusaantunut niin haluaa pois, mutta jos etukäteen jo päättää että treffit jää lyhyiksi, se tarkoittaa että joku muu tekeminen on kiinnostavampaa/tärkeämpää siitä huolimatta että treffikumppani olisikin hyvä.
- RedPillRevolution
Tuo kuulostaa yhtä passiivis-aggressiiviselta, kuin se että nainen kieltäytyy antamasta kunnollisia vastauksia, tai pitämästä itse keskustelua yllä. Siinä kannattaa vain istua alas, ja tuijottaa naista painostavasti että hän tajuaa minkälainen lapsellinen mäntti hän sillä hetkellä on.
- sinkkumies39
Minun treffit kesti kerran 2 päivää. Sain myös pillua sillä reissulla kun menin toiseen kaupunkiin tapaamaan sitä naista.
- ätmel
Jos naisella on niin kiire nukkumaan, kannattaa varmaan jättää treffit kokonaan väliin.
- joelinen
Ei tuollaista ennalta päätä, kyllä treffeille aina menee toiveikkaana. Ensimmäisen 5 sekunnin aikana voi jo tulla ulkonäöstä sellainen varma tunne että tämä ei ole se oikea. Kyllä mulla on toisen havaisemisen ja kättelyetäisyydelle pääsemisen välissä jo tullut päätettyä että homma oli tässä. Mutta tottahan sitä hetki istutaan ja jutellaan kun paikalle on tultu.
- nohuhhhei
Jo on pinnallista.
- ltsally
Eikä ole. Koko lajin jatkuminen on perustunut aikojen alusta siihen että fyysisesti kiinnostavin yksilö valitaan. Mietä kaikkia vaan kiinnostaa onneksi vähän erilaiset tyypit. Muistan yhden deitin, miehellä toinen silmä karsasti pahasti ja hän nauroi hassusti ja olin ihan myyty heti kun näin hänet. En teidä miksi. Valitettavasti miestä korpesi että olin häntä pidempi, eikä hän halunnut nähdä toiste koska halusi pienen sievän tyttöystävän. Ei voi mitään :(
- ei_ulkonäkö_riitä
Jos nainen ilmoittaa heti treffien alkupuolella että pitää lähteä ajoissa kotiin, niin käytännössä se tarkoittaa sitä että ulkonäkösi ei tehnyt heti naiseen mitään vaikutusta tai se vaikutus oli huono. Nainen ei tietenkään sanoisi tuollaista jos heti miehen nähdessään olisi sitä mieltä että mies on todella hurmaavan komean näköinen.
Syy siihen miksei nainen heti lähde vain kävelemään on että joko nainen kohteliaisuuttaan ajattelee silti kahvitella hetken kun on paikalle kerran tullut, vaikkei miehen ulkonäöstä pidäkään... Tai sitten nainen pitää sen verran ulkonäöstä että epäröi että voisiko mies kuitenkin olla tutustumisen arvoinen, ja antaa miehelle vielä hetken hurmata muulla olemuksellaan.- nohuhhhei
Jos on niin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen, sen voisi ilmoittaa etukäteen, niin normaalin näköinen (tai peräti ruma) mies voisi todeta jo ennen tapaamista että ei kannata vaivautua.
- ffdfdggdfgfdg
Itsellä taas käynyt aina, että ekat treffit kestävät jopa 2-3h. Itse en loppuajasta enää jaksa oikein mitään edes puhua. Olen aina ollut aloitteentekijä treffien loppumiselle, nainen on ymmärtääkseni viihtynyt seurassani. Lopulta kuitenkin haluaisin jatkoa treffeille, mutta yksi nainen on vasta suostunut toisiin treffeihin.
- siirappia
Riippuu varmaan siitä miten epätoivoisesti on suhteen tarpeessa. Jos on oikein epätoivoinen, niin on tarvetta heti ripustautua toiseen ja jos taas ei ole, niin malttaa odottaa ja katsoa mitä tästä tulee. Tärkeintä kai olisi että tässäkin puolessa sopisi yhteen toisen kanssa. Jos toinen on varovainen ja haluaa, että edetään rauhassa, ja toinen että nyt heti alkaa vakava juttu, on todennäköistä että se ei toimi. Mutta jos kumpikin on samaa mieltä etenemisvauhdista tai pystyvät kunnioittamaan toistensa erilaisia odotuksia, niin mahdollisuudet suhteelle ovat olemassa, jos toinen muuten kiinnostaa.
- varovaisesti
Suhteen tarve ei määrittele ainakaan itselle enää etenemis vauhtia, vaan itsesuojeluvaistot, olen mies ja en tuomitse kaikkia naisia ja olen itsekin välillä ajatellut, että toinen voisi ottaa loukkauksena sen että haluaa edetä hitaasti, mutta luulisi naisten ymmärtävän, että tämä ei ole tarkoitus, toivon sitä ainakin.
- t5t5tr4r4tr4r4t4r
Ei ole epätoivoisuudesta kiinni. Jos on sopiva kumppani tarjolla niin en ymmärrä, mitä järkeä olisi jättää treffit lyhyiksi ja pitää pitkiä taukoja. Ei siinä kukaan voita mitään. Etenemisnopeus on kuitenkin ihan eri asia. Itse esim. olisin halukas treffeille vaikka joka päivä, kun hyvä ehdokas löytyy, mutta mihinkään seksuaaliseen en haluaisi edetä ennen kuin suhde on vahvalla pohjalla ja vakiintunut.
t5t5tr4r4tr4r4t4r kirjoitti:
Ei ole epätoivoisuudesta kiinni. Jos on sopiva kumppani tarjolla niin en ymmärrä, mitä järkeä olisi jättää treffit lyhyiksi ja pitää pitkiä taukoja. Ei siinä kukaan voita mitään. Etenemisnopeus on kuitenkin ihan eri asia. Itse esim. olisin halukas treffeille vaikka joka päivä, kun hyvä ehdokas löytyy, mutta mihinkään seksuaaliseen en haluaisi edetä ennen kuin suhde on vahvalla pohjalla ja vakiintunut.
@t5t5tr4r4tr4r4t4r
"helmi" olet! ;)
- RPR
Löytyi tästäkin ketjusta niitä, jotka syyllistyvät tuohon. Yllättäen helka, kukapa muukaan.
Itse käyn yleensä pidemmillä treffeillä. Huiput oli sellainen 4-5tuntia.
Ja tuo että nainen heittää tuon väärän aikarajoitteen, tarkoittaa sitä, että se ei ole kiinnostunut. Se joka oli 4 tunnin treffeillä myös kertoi, että oli eräillä treffeillä sanonut että häneltä taisi jäädä auto sakkopaikalle, kun oli nähnyt treffinsä ulkonäön joka ei vastannut kuvaa. - atännä
En minäkään paljon varaa aikaa ekoille treffeille. En etsi mitään ripustautujaa. En myöskään ymmärrä elokuvatreffejä ensitapaamisella. Siellä voi istua yhtä hyvin hiljaa yksinkin.
Jos olemus natsaa, niin sitten suunnitellaan toiset treffit.- notämäselväsitten
Eli jos treffeille saapuu unelmiesi mies (tai mies, joka voisi ehkä olla sellainen, kuhan paremmin tutustut), haluat mieluummin äkkiä kotiin kuin viettää aikaa hänen kanssaan?
- atännä
notämäselväsitten kirjoitti:
Eli jos treffeille saapuu unelmiesi mies (tai mies, joka voisi ehkä olla sellainen, kuhan paremmin tutustut), haluat mieluummin äkkiä kotiin kuin viettää aikaa hänen kanssaan?
Tutustutaan sitten paremmin sillä toisella kertalla. Menen aamulla töihin, tulin juuri treenistä, ja pitää päästä nukkumaan. Sulla ei taida olla töitä, harrastuksia eikä muita velvotteita?
Vaikka aika suuripiirteinen olenkin, koitan pitää säännöllisistä elämäntavoista kiinni. En ole enää teini-ikäinen. Väsyneenä ja nukkumatta ei voi hoitaa hommiaan hyvin.
- dajosöjdfaä
Minä en koskaan halua miehen maksavan ensimmäisillä treffeillä ellei olla entuudestaan tuttuja.
Sanon suoraan, jos treffit ei voi venyä. Mulla on oikeasti sellainen työ, että pakko välillä päästä ajoissa nukkumaan.
Lyhyet ensitreffit on hyvä vaihtoehto.
Miksi pitää tästäkin asiasta vinkua... Onhan treffit parempi kuin ei treffejä ollenkaan?- mielipidetämäkin
Ei välttämättä, riippuu seurasta ja kahvi treffit on perseestä ainakin, jos ensi tapaaminen =DDDD
Tämä toki vain minun mielipide...... - adfjlsdölsalds
Ei minua ainakaan huvittaisi maksaa kiskurihintaa typerästä kahvilakahvista ja tuhlata edes tuntia tapaamiseen, jos naista ei kerran kiinnosta. Jos häntä kiinnostaa, minä olen hänelle tärkeämpi kuin se, onko hän kenties vähän väsynyt töissä.
- Mies32veee
Paskatestisti hän antoi sulle haasteen - hurmaa mut mukaasi tai menen nukkumaan yksin. Spede.
Hohhoijaa, kello kohta 2yöllä eikä edes kiinnosta teidän typerät "vinkumiset".
Ei se siitä ikinä, vai mitä vittua sittenkin!!!- Äitisvaisäs
Vinkuleluko se siinä vinkuu, oot sä sitten oikee Mieeeeees, oikeeeee Adoniiiiiiissss!!!!
Pelle.
Postimies hurmas, tiedät kyllä kenet? ;) - Mies32veee
:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636