Siis vihjaa nimeltä, jotta pääsemme käymään asiansa osaavan silmälääkärin vastaanotolle. Kiitos vihjeestä jo etukäteen =)
Hyvä ja luotettava silmälääkäri Rovaniemellä
6
5022
Vastaukset
- uolly
Erkki Kylmälä, Silmäasema.
- glaukooma
Onko nyt kyseessä kovinki "kiero" silmänen tapaus? vai muutenko vain epäilet meidän silmälääkäreiden ammattitaitoa.
- Vuosisitten
Brilletiin ei kantsi mennä, siellä silmälääkäristä tuli yhtäkkiä ammattitaidoton, kun aloin kysellä ompeleena käytettävästä langasta ja minulle tehdyn luomileikkauksen lopputulosta. Laitoin avi:n tutkittavaksi.
- tarkka
Silmäasema turvallinen, luotettava, asiantunteva henkilökunta. Mukava asioida.
- pikkumyy12
haluaisin silmäpohjakuvaukseen, epäilen silmäpohjarappeumaa silmissä. missä on semmoinen lääkäri joka osaa auttaa minun asiassa. olen pyörätuolissa ja en pääse itse sinne lääkäriin.
- Vakipotilas
Katja Kemppainen Silmäasemalla, kaupungin kokenein ja ystävällisin silmälääkäri. Osaisi kyllä antaa vastauksem tuohon luomileikkauskysymykseenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011647- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi211017- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45911Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta334814- 54813