Vanha kaasugrilli vetää viimeisiään ja olen päättänyt hankkia hiiligrillin tilalle. Saa sitä aidon liekin ja savun makua mukaan ruokaan:-)
Alunperin olin hankkimassa Weberin One-Touch Premium pallogrilli, koska on käsittääkseni ja tuttujen kokemuksienkin mukaan tosi hyvä grilli 10v takuulla. Innostuin kuitenkin varaamaan paikallisesta rautakaupasta Jamie Oliver Classic 54cm pallogrillin, koska viimeinen kappale oli siellä tarjouksessa puoleen hintaan. Nyt on alkanut harmittaa, että onko tuo varmasti kunnon grilli Weberiin verrattuna? 10v takuun saa kuulemma senkin mukana, mutta onko järkevä ostos satasen hintaan vai kannattaisiko perua?
Jamie Oliver Classic 54c hiiligrillistä kokemusta?
2
2242
Vastaukset
- hyvägrilli
Veljellä on tuollainen ja kovasti on kehunut. Hyvän näköinen ja jämäkän oloinen, lämpömittari kannessa. Olen itsekin harkinnut vastaavaa. Korjaa ihmeessä talteen jos kerran halvalla saat.
- varrasJusu
Minulla on tuo malli, jos puhutaan tästä 57cm classic mallista, jossa on 54cm paistoala. Oikein hyvä hiiligrilli. Mukavan korkea, joten ei tarvitse kumarassa grillata. Vaunu on tosi jämäkkä ja sen hyllyt ja sen pullotelineet on hyvät. Tuulisuoja ja jotain muita "Jamien" pikku-extroja mukana. Lisävarusteita ei ole samaa määrää kuin Weberissä, mutta valtaosa käy tähänkin jos nyt jotain tarvii. Kokoaminen vei multa yli tunnin, mutta eipähän tuota tarvitse kuin kerran tehdä. Omasta kokemuksesta voin suositella jos hyvää ja tyylikkään näköistä pallogrilliä etsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817487
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873387- 572365
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691512Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201356Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028