Olen nuori 19v urheilija joka on suthkoht lahjakas lajeissaan mitä harrastaa. En vain nauti tästä enään, touhu menee liian vakavaksi. Minulla on entinen olympiatason urheilija valmentajanakin mutta se ei nosta motivaatiotani millään tavalla, ainoastaan laskee.. Olen masentunut suoraansanottuna tästä kaikesta. Muutaman viikon päästä pitäisi paukuttaa hyviä tuloksia kilpailuissa mutta motivaatio sitä kohtaan on täysi 0. En ole oikein koskaan nauttinut niin hirveästi itse voittamisesta vaan ennemmänkin hienoista kokemuksista. Voittaminen on ollut sivuseikka urheilussa minulle lähes aina. Nuorempanakin pärjäsin urheilussa hyvin ja olin melko lahjakas lajeissani mutta ei se touhu silti oikein innostanut kun lähes kaikkien mielestä se voittaminen oli pääasia ja se tekeminen oli jo silloin kohtuu vakavaa. Ei tämä kilpaurheilu minua kuluta periaatteessa, jaksan kyllä eikä tässä siitä ole kyse. Minun elämänhaluni vain katoaa koska oikea luonteeni piilottuu urheilun synkkään maailmaan... Todennäköisesti jos tästä jatkaisin vielä pitempäänkin niin kielletyt aineetkin tulisivat kuvioihin väkisinkin koska lajini ovat kovaa fysiikkaa vaativia. Sanokaa joku viisas miten toimia tälläisessä tilanteessa kun haluaisi ehkä jopa lopettaa kilpailemisen mutta on paljon kavereita ja tuttuja kiinni lajeissa ja vielä valmentajakin joka ei montaa urheilijaa minun lisäkseni valmenna?
Mitäköhän tässä nyt pitäisi tehdä...
Masentunut
2
138
Vastaukset
- tuhtis
Voittaminen ja kilpaileminen voi tosiaankin tuntua typerältä. Se rajoittaa ja kaventaa ihmistä.
Silti tuohon ongelmaasi on vaikea antaa neuvoja, mitä pitäisi tehdä.
koulu... opiskelu...työ... taide/musiikki/kuvataide... näytteleminen...kirjoittaminen...=uusi ura
olet vielä kovin nuori, mahdollisuuksia on.- Masentunut
Kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1291468
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111351- 711068
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911057- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895