Hei, olen nuori salia lenkkeilyä yms paljon harrastava nainen. Minulla on kuitenkin ongelma. Olen aina aktiivisesti treenannut peppuani erilaisin liikkein. (Harvoin kuitenkin millään todella voimakkailla painoilla kahvakuulaa ja joitakin laitteita lukuunottamatta). Viime kesänä huomasin että oikea pakarani näytti pienemmältä kuin vasen. Minusta vasen pakarani on muutenkin aina ottanut hyvin vastaan pakaratreenuksen, suoraan pakaraan. Oikea on ottanut sitä vähäb liikaa reiteen ja on ollut vaikea saada treeniä kohdistumaan siihen. Aloinkin sitten aika innokkaasti jättämään vasemman treenamista väliin ja tein todella paljon ja monta kertaa viikossa oikealle pakaralle kohdistuvia liikkeitä kuten vaikka donkey kicksejä, en kuitenkaan painoilla (nyt tajuan että virhe ettei painoja). Myöhwmmin syksyllä sitten tajusin että asia oli vain pahentunut. Vasen oli pysynyt paremman muotoisena ja suurempana, oikea pienentynyt eikä siinä ollut oikein muotoa niin paljon. Silloin päätin rueta tekemään molempia tasapuolisesti niinkuin kaikkialla neuvottiin ja aloin tekemään kyykkyhä ja yms myös vähän painojen avustuksella. Nyt kesä on tuloillaan ja tuntuu että tämä isompi pakara pysyy vain kauniimpana joskin ja pienempi ei ota samaa muotoa. Pakaran alareunassa olevat "viivat" ovat pienemmässä pakarassa lähes olemattomat ja suuremmassa taas vähän pidemmät. Mitä minun pitäisi tehdä että saisin molemmat pakarani kauniiksi ja hyvännäköisiksi?? Olkaa kilttejä ja auttakaa tässähän alkaa jo olemaan epätoivoinen. Pitäisikö jättää treenamista toiselle puolelle vai tehdä mitä? Eihän tilanne vain ole peruuttamaton?
NOPEAA APUA PEPPUASIAAN
2
61
Vastaukset
- tuhtis
Jokaisella ihmisellä on aina vähän toispuoleisuutta.
Mitä jos keskittyisit voimaharjoitteluun. Ovatko jalat yhtä voimakkaat? Onko jaloissa pituuseroa? Jalkojen koordinaatio. Yleensä oikeakätisellä on myös oikea jalka voimakkaampi ja koordinaatioltaan parempi. Onko kyykky tasapainoinen, molemmilla jaloilla yhtä paljon painoa, hyvä tuntuma kehon keskustaan.
Liikkeistä suosittelen askelkyykkyjä ja penkillenousuja. Kahvakuulan kanssa on hyvä tehdä perusheilautuksen lisäksi myös askelkyykkyjä. Yhden jalan maastavetoja.
Vaikea sanoa mikä on peruuttamatonta, mikä ei. Ihminen voi aina muuttaa suhtautumistaan omaan kehoonsa. - eikiinnostabbb
lopeta perseesi tarkkailu. Kukaan ei sitä katsele tai mittaile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977