Sinkkujen parhaimmat kesä puum.. ei ku puuhat!

kesäpuuhailut

Sinkuthan ovat vapaita kulkemaan ja tekemään kaikki mukavaa vrt. parisuhde, joten mitä kaikkea kesällä voisi kokea ja kokeilla sinkkuna!

(poislukien, ruudut, runk... ;), mököttämiset, negatiiviset ajatukset jne.)

16

50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaettu.ilo

Voithan vaikka olla yksin koko kesän.

Ai niin mutta niinhän sinä oletkin ahahahaha.

• jaetaan.yhdessä.vaan

Itsellä tulossa ainakin jotain festareita, ulkoilma harrastuksiin liittyvää toimintaa, uuden harrastuksen kokeileminen ja ehkä aloittaminen, terasseja kierretään kavereiden kanssa ja kaikkea muuta mukavaa.

Kokeilisit sinäkin, niin voisi auttaa sinunkin mielentilaan vai haluatko jonkun scoutsin apuun?

• kesäksi

Aion ottaa kesäkissan. ;-D

• ytrewqytrewqytrewq

Kaikenlaiset extempore päivät eli mennään ja tehdään mitä mieleen tulee, ihan oman fiiliksen mukaan, parhautta!

• Sinkkuna voi tehdä kaikkea sitä mitä parisuhteessakin lukuun ottamatta parisuhdeseksin harrastamista. Matkustella, käydä festareilla/ konserteissa, telttailla, vaeltaa, käydä marjassa/sienessä, harrastaa liikuntaa, loikoilla riippumatossa, uida ja viettää aikaa rannalla, lukea, käydä piknikillä, opiskella kesäyliopistossa, pelata mini- tai frisbeegolfia, käydä terasseilla, grillata, kasvattaa yrttejä, tavata kavereita, pitää juhlat, tehdä päiväretkiä kiinnostaviin lähiseudun kohteisiin... Joku voi tykät myös veneilystä, mökkeilystä, kalastuksesta tai vaikka urheilukisojen seuraamisesta.

Kesällä Suomi on kiva paikka.

• enalistupaskaan

Siitäkö se helkankin känkkis johtui, onkos jänniksen kanssa mennyt sukset ristiin, kun tuntuu et saalistus on päällä, kyllä sen rivien välistä huomaa. ;) Sinkkuna on ihan eri juttu kuin parisuhteessa, joten tälläisiä sinkku ketjujakin tarvitaan, tämähän on sinkkupalsta, eikä mikään deitti tai parisuhde palsta, missä yritetään kyykyttää miehiä ja aivopestä heidät haluamaan parisuhdetta naisten kanssa mitkä eivät itse suhteeseen ole kykeneviä, itse olette säännöt tehneet niin perseelleen, että ainoa vaihtoehto on osallistua peliin tai jäädä surkuttelemaan loppuiäksi.

• enalistupaskaan kirjoitti:

Siitäkö se helkankin känkkis johtui, onkos jänniksen kanssa mennyt sukset ristiin, kun tuntuu et saalistus on päällä, kyllä sen rivien välistä huomaa. ;) Sinkkuna on ihan eri juttu kuin parisuhteessa, joten tälläisiä sinkku ketjujakin tarvitaan, tämähän on sinkkupalsta, eikä mikään deitti tai parisuhde palsta, missä yritetään kyykyttää miehiä ja aivopestä heidät haluamaan parisuhdetta naisten kanssa mitkä eivät itse suhteeseen ole kykeneviä, itse olette säännöt tehneet niin perseelleen, että ainoa vaihtoehto on osallistua peliin tai jäädä surkuttelemaan loppuiäksi.

Mitähän kyykyttämistä ehdotuksissani nyt oli? :o

Oman kesääni kuuluu mainitsemiani asioita Jännämiehen kanssa, mutta olen viettänyt monta kesää sinkkuna eikä se ole estänyt tekemästä ihan samoja juttuja.

• enalistupaskaan
        helka kirjoitti:

Mitähän kyykyttämistä ehdotuksissani nyt oli? :o

Oman kesääni kuuluu mainitsemiani asioita Jännämiehen kanssa, mutta olen viettänyt monta kesää sinkkuna eikä se ole estänyt tekemästä ihan samoja juttuja.

No kyllä tuo teidän suhde kuulostaa ihan muulta kuin parisuhteelta, itse kutsun tuollaisia vakiohoidoiksi, eli ei rajoita sinkkuilua yhtään.

Täällä vaan monet naiset trolleineen yrittää selvästi ohjata miehiä ajattelemaan ja kaipaamaan kyynisillä paska ketjuillaan jotain aisurisuhteita jossa heidän asemansa huononisi kerralla dramaattisen paljon, sen jo huomaa heidän kirjoituksistaan kuinka kieroa materiaalia he ovat.

• enalistupaskaan kirjoitti:

No kyllä tuo teidän suhde kuulostaa ihan muulta kuin parisuhteelta, itse kutsun tuollaisia vakiohoidoiksi, eli ei rajoita sinkkuilua yhtään.

Täällä vaan monet naiset trolleineen yrittää selvästi ohjata miehiä ajattelemaan ja kaipaamaan kyynisillä paska ketjuillaan jotain aisurisuhteita jossa heidän asemansa huononisi kerralla dramaattisen paljon, sen jo huomaa heidän kirjoituksistaan kuinka kieroa materiaalia he ovat.

En ymmärrä miten yhteiset kesäsuunnitelmat kuulostavat vakihoidolta, mutta tällä palstalla on paljon sellaista mitä en ymmärrä.

• seurustelisituseammin
        enalistupaskaan kirjoitti:

Millä tavalla seurustelu sun mielestä estää noi Helkan luettelemat kesätekemiset?

• olenseurustellutusein
        seurustelisituseammin kirjoitti:

Millä tavalla seurustelu sun mielestä estää noi Helkan luettelemat kesätekemiset?

=P ketjun nimi on sinkkujen parhaimmat kesäpuuhat, no ok vakiohoito on sama kuin ois sinkkuna joten ei tuo nyt mitään kunnon seurustelua olekaan, mutta kuitenkin kysymyksen tarkoitus oli varmasti nostattaa sinkkujen tunnelmaa eikä latistaa aina vain ajattelemaan parisuhdetta kun sinkkuudessa on omat puolensa eikä murehtiminen muutenkaan mitään auta.

• olenseurustellutusein kirjoitti:

=P ketjun nimi on sinkkujen parhaimmat kesäpuuhat, no ok vakiohoito on sama kuin ois sinkkuna joten ei tuo nyt mitään kunnon seurustelua olekaan, mutta kuitenkin kysymyksen tarkoitus oli varmasti nostattaa sinkkujen tunnelmaa eikä latistaa aina vain ajattelemaan parisuhdetta kun sinkkuudessa on omat puolensa eikä murehtiminen muutenkaan mitään auta.

En edelleenkään ymmärrä. Luettelin pitkän listan asioita, joita voi tehdä kesällä sinkkuna ja joita itse olen sinkkukesinäni "harrastanut". Mikä nyt mättää? aloittaja kysyi, mitä kesällä voi tehdä sinkkuna ja vastasin, miten maailmassa se "latistaa aina vain ajattelemaan parisuhdetta"??

Se, että jonkun mielestä suhde, jossa ei asuta yhdessä, on pelkkä vakihoito, on hänen tulkintansa. Itse en muutaman kuukauden tuttavuudella ole valmis muuttamaan paitsi yhteen, saati toiselle paikkakunnalle, tai odottamaan että toinen muuttaisi tänne.

• KaunisSinkku

Ajattelin matkustella minun oman jännämiehen kanssa. Saan ainakin munaa usein.

• ätmel

Saat myös nyrkkiä usein.

• Ätmi-sinkku

En ole vapaa niin kauan kun saan pillua. Masentaa eikä huvita tehdä mitään.

• huonovitsimutolipakko

"En ole vapaa niin kauan kun saan pillua" :D

Lopeta saaminen, vois auttaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe