Miksi lähes kaikki naiset haluavat ylläpitää jatkuvaa valheetta että vain ulkonäöllä on merkitystä? Mikä siinä on taustalla? Tämä valhe antaa perusteetonta toivoa ja aiheuttaa merkittävää tuskaa vuosien saatossa todella todella syvällä sielun syvissä syövereissä.
Itse yritin vuosikausia kohentaa mahdollisuuksiani saada nainen/naista, mm:
- söin terveellisesti ja kävin kuntosalilla ahkerasti 4-5 kertaa viikossa mukaanlukien pitkät juoksut matolla
- normaalin ansiotyön lisäksi hankin sunnuntaityön jotta saisin rahaa oman kämpän käteismaksua varten hyvällä paikalla Helsingissä, ajattelin että se vaikuttaisi positiivisesti naisen näkemykseen minusta että talous on kunnossa. Minulla oli 5 vuotta vain launtaipäivät vapaita.
- rupesin lukemaan enemmän eri lehtiä ja seuraamaan uutisia ja ajankohtaisohjelmia, jotta kykenisin tarvittaessa keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta naisen kanssa
- hankin kunnon vaatteet ja pidin yleisesti siisteydestä hyvää huolta
Mikään ei muuttunut, naiset karsastivat edelleen rumaa naamaani ja akneatooppista ihoani (jolle olen yrittänyt tuloksetta löytää hoitoa erikoislääkäreiltä 12 vuotiaasta lähtien, kasvot tulehtuvat erittäin helposti). Olen käyttänyt aina kohteliaasti enkä ole "tuputtautunut" ikinä seuraan.
En tiedä kumpi tässä vaiheessa ärsyttää minua enemmän: se, että kukaan nainen ei kiinnostu minusta vai se, että he antavat minulle valheellista toivoa että minulla on hyvä ja luonne ja löydän jonkun vielä. Aikamoinen ristiriita toi, että yhdessä ja samassa lauseessa väitetään että vain luonteella on väliä, mutta "sattumalta" en sitten ikinä kelpaakaan heille vaikka minulla on heidän mielestään hyvä luonne.
Mitään tekemistä pakeille ei tietenkään ole rumalla akneatooppisella ihollani eihän? Koska vain luonteella on väliä, eikö niin?
Ei vain jaksa enää ensin saada pakit ja sitten täysilaidallisen valheita perään, olen 26v enkä ole kertaakaan saanut naista. Voisin mennä - ja todennäköisesti kohta menenkin - maksulliselle naiselle, mutta olen varma että sen jälkeen minulla on tyhjä/turta/masisolo kun tiedostan että joudun maksamaan seksistä. Pelkkä seksi ei myöskään poista yleistä naisen kaipuuta, se on vain tilapäinen korvike.
Olen tullut siihen tulokseen, että naiset eivät edes anna mahdollisuutta jos sinulla on rumat kasvot (syystä jos toisesta). Ei auta vaikka kuntoilet ja laitat vartalosi kuntoon (on se kyllä plussaa naisille, mutta se ei riitä alkuunkaan jos kasvot ovat huonot), eikä auta vaikka talous on hyvällä pohjalla, pukeudut siististi, puhut ja käyttäydyt kohteliaasti.
Jos olet hardcore ätmi rumien kasvojesi takia niin et tule ikinä samaan parisuhdetta, kaikki muu on pelkkää valheellista huuhaa-roskapuhetta, voit vaikka tuoda kuun taivaalta naiselle ja hän ei siltikään lämpene sinulle.
Miksi naiset ylläpitävät samaa valheetta?
12
<50
Vastaukset
- vantaantypy
jälleen yksi katkeroitunut ätmi joka ei ole saanut naista voi voi
- Ex-PUA
Ja jälleen yksi myötätunnoton hypergaminen huora laarin pohjalta ulvahtaa, koska kaltaisensa saavat sapiskaa.
Aloittaja puhuu asiaa. Naiset ovat rappiolla, ja kaiken lisäksi hinnoitelleet itsensä markkinoilta ulos.
- uskontuon
Oletko lähestynyt naista jolla on itsellään iho-ongelmia? He voisivat ymmärtää sinua paremmin ja nähdä ihmisen sen huonon ihon alta.
En ymmärtänyt. Naiset ylläpitävät valhetta, että vain ulkonäöllä on merkitystä ja samaan aikaan "vain luonteella on väliä"?
- NäinMeillä
Jotenkin veikkaan että aloittaja yrittää saada sen kauniin tai ainakin kohtuullisen näköisen naisen omasta naamastaan huolimatta. Ehkäpä katseen voisi kääntää niihin vähemmän kauniisiin naisiin ja katsoa josko silloin sillä luonteella olisikin enemmän merkitystä.
- Miyu
Oletko muuten kokeillut ruokavalioa akneen? Minulla jotkut kaverit ovat päässeet eroon aknesta kun ovat jättäneet kaikki viljat pois. Toinen vaihtoehto on ollut saada lääkäriltä Roaccutan -aknelääke. Voi olla, että olet jo kokeillut molemmat keinot, mutta ajattelin silti ehdottaa.
Mitä aitoa itseäsi sinussa on enää jäljellä?
Noudatat muiden käsikirjoitusta ihan omasta päätöksestäsi ja syytät siitä muita, oletko ajatellut astua itse oman elämäsi laivan ruoriin, tehdä asioita mistä oikeasti nautit ja niin miten se on sinulle luontaista?
Paha olosi johtuu vahvasti siitä, että et ole aito oma itsesi, noudatat muiden ohjeita, et omia, mitkä kuuluvat sinuun.
Olet tehnyt itsestäsi vain massasta poikkeamattoman kopion ja noudatat kaavaa.
Suosittelen tekemään asioita oman itsesi takia, ei muiden takia, eli kun esimerkiksi harrastat liikuntaa, teet sitä mistä nautit ja silloin kun siitä nautit, jälkeenpäin pitäisi olla aina hyvä olo ihan luonnollisesti.- Miyu
Erittäin hyviä neuvoja. Ylipäätään kaikki "parannukset" elämään pitäisi tehdä itsensä takia eikä siksi, että toivoo saavansa hyväksyntää muilta. Tuskinpa siinä motivaatiotakaan riittää pitkäksi aikaa jos itseltä ei löydy kiinnostusta.
- Alkotauki
Miyu kirjoitti:
Erittäin hyviä neuvoja. Ylipäätään kaikki "parannukset" elämään pitäisi tehdä itsensä takia eikä siksi, että toivoo saavansa hyväksyntää muilta. Tuskinpa siinä motivaatiotakaan riittää pitkäksi aikaa jos itseltä ei löydy kiinnostusta.
"Ylipäätään kaikki "parannukset" elämään pitäisi tehdä itsensä takia eikä siksi, että toivoo saavansa hyväksyntää muilta. "
Just näin! Itselleen tätä elämää eletään. - scrg
Allekirjoitan sen mitä MGTOW sanoi. Jätä toki elämääsi se mistä pidät, mutta mitään ei tulisi tehdä vain sen takia että naiset muka niin olettaa. Olet vapaaehtoisesti mennyt tossun alle, vaikka ei ole edes sitä tossua.
- NaamaIhanPerseestä
mgtow puhuu kyllä asiaa, mutta fakta on toisaalta se, että ätmi joutuu tekemään järkyttävän määrän työtä saadaksen naiseta eikä sekään aina edes riitä. Minä sentään saan pillua silloin tällöin, ehkä kerran parissa vuodessa, mutta en saisi edes senkään vertaa ellen panostaisi itseeni. Niin kova on arvonalennus naisten silmissä kun miehen feissi on kuin petolinnun perse.
- Kilttiatm
Täyttä asiaa. Jos on ruma naama niin naiset ei halua tutustua. Sillä luonteella ei ole mitään merkitystä ja se on monesti todistettu kun naiset paneskelee niitä jännämiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814