Hiljaista palstalla

Kilttiatm

Naiset ovat jännämiesten alla pantavana ja miehet kotona miettimässä elämän kurjuutta ja yksinäisyyttä.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_alla_eikä_päällä

En vain viitsi kirjoitella kun tulee tunne että on täysi luuseri kun tänne vappuaattona kirjoittelee. Sama varmaan muilla.

• xxxxxcccvvvbvbbbn

Minun mielestäni jännämiehet ovat luusereita. He eivät ole yhtä älykkäitä ja yleissivistyneitä kuin minä ja muut kunnon miehet. Valitettavasti naisia kiinnostaa kemiahössötys eikä parisuhde.

• rohkeesti.vaan

miksi välität muiden ajatuksista itselläkin tuli mutkia matkaan, eikä ollut muutenkaan sellainen remu fiilis, että olisi jaksanut ängetä itseäni liian täyteen yökerhoon joten jätin viihteen väliin ja aamulla olisi tarkoitus ulkoilla ja sitten katselemaan menoa kaupungille virkeänä.

• ei_alla_eikä_päällä
        xxxxxcccvvvbvbbbn kirjoitti:

Minun mielestäni jännämiehet ovat luusereita. He eivät ole yhtä älykkäitä ja yleissivistyneitä kuin minä ja muut kunnon miehet. Valitettavasti naisia kiinnostaa kemiahössötys eikä parisuhde.

Olet tässä aivan oikeassa: jännämiehet ovat usein vähemmän älykkäitä. Tuohon on kuitenkin evoluutiopsykologiset syyt, miksi naiset pitävät ns. "jännämiehistä". Jos menemme ajassa taaksepäin ihmiskunnan aamunkoittoon, oli jännämies parempi turva naiselle ja hänen jälkikasvulleen kuin ns. "kiltti mies". Jos vihollinen hyökkäsi luolaan, oli jännämies agressiivisena valmis puolustamaan naistaan ja hänen lastaan, jopa tilanteesta nauttien. Kiltti mies taas ajatteli ehkä enemmän omaa turvallisuuttaan, älykkäänä yksilönä. Toisaalta tietenkin jännämies saattoi olla uhka naiselle itselleen, mutta ei todennäköisesti naisen lapselle, joka oli myös jännämiehen lapsi. Ja jokaiselle eläimelle, jollainen siis myös ihminen on, on jälkikasvun selviytyminen tärkeämpää kuin oma selviytyminen. Tässä oma teoriani. Idean sille sain Wikipedian artikkelista joka koskee ns. "hybristofiliaa".

Mutta nyt nukkumaan. Tässä vietetty rattoisaa vappua Suomi24 -palstalla jo tarpeeksi.

• ei_alla_eikä_päällä
        rohkeesti.vaan kirjoitti:

miksi välität muiden ajatuksista itselläkin tuli mutkia matkaan, eikä ollut muutenkaan sellainen remu fiilis, että olisi jaksanut ängetä itseäni liian täyteen yökerhoon joten jätin viihteen väliin ja aamulla olisi tarkoitus ulkoilla ja sitten katselemaan menoa kaupungille virkeänä.

Minä en edes käy yökerhoissa. Huh-huh, olet todella kadehdittava yksilö tehdessäsi jotakin tällaista.

Tuntee vaan itsensä niin huonoksi, kun täällä bilepyhien aikana kirjoittelee.

Hyvää yötä.

• fiksuasdgdfffdfs
        ei_alla_eikä_päällä kirjoitti:

Minä en edes käy yökerhoissa. Huh-huh, olet todella kadehdittava yksilö tehdessäsi jotakin tällaista.

Hyvää yötä.

Ei kukaan sivistynyt käy yökerhoissa.

• rohkeesti.vaan

Hyvää yötä.

Napostelen vielä hieman tv:n äärellä ja hetken päästä päästä pää tyynyyn.

Sinähän siinä kadehdittava olet, minä kun kuitenkin aina välillä käyn, mutta vain silloin kuin on sellainen fiilis.

Itse pohdiskelen, miten sinunlaisia naisia löytäisi ihan oikeassa elämässä ja miten teitä voisi lähestyä, ihan vain vaikka keskustelu seuraksi, eli en halua säikyttää.

Me tiedämme, että se on huono, joka sinun kaltaista sanoisi huonoksi.

Hyvää yötä ja kauniita unia.

• SalliaNaurattaa
        xxxxxcccvvvbvbbbn kirjoitti:

Kiinnostaako miehiä sitte älykäs nainen? Salli mun nauraa.

• ätmel
        SalliaNaurattaa kirjoitti:

Kiinnostaako miehiä sitte älykäs nainen? Salli mun nauraa.

Kyllä minua ainakin kiinnostaisi.

• ei_alla_eikä_päällä
        rohkeesti.vaan kirjoitti:

Napostelen vielä hieman tv:n äärellä ja hetken päästä päästä pää tyynyyn.

Sinähän siinä kadehdittava olet, minä kun kuitenkin aina välillä käyn, mutta vain silloin kuin on sellainen fiilis.

Itse pohdiskelen, miten sinunlaisia naisia löytäisi ihan oikeassa elämässä ja miten teitä voisi lähestyä, ihan vain vaikka keskustelu seuraksi, eli en halua säikyttää.

Me tiedämme, että se on huono, joka sinun kaltaista sanoisi huonoksi.

Hyvää yötä ja kauniita unia.

Jos viittaat naisiin, jotka eivät käy yökerhoissa tai baareissa, niin netistähän niitä löytyy, varmasti myös tältä palstalta. "Coolimmat", yöelämää harrastavat naiset ovat enemmän somessa. Suomi24:ssä he ovat täällä "Sinkut" -palstalla, tai sitten "Treffit" -osiossa.

Nyt on vappu melkein jo ohi eikä siitä näy enää jälkeäkään, ei ainakaan tässä pikkukylässä jossa olen vappuani viettämässä tällä kertaa.

• ei_alla_eikä_päällä kirjoitti:

Jos viittaat naisiin, jotka eivät käy yökerhoissa tai baareissa, niin netistähän niitä löytyy, varmasti myös tältä palstalta. "Coolimmat", yöelämää harrastavat naiset ovat enemmän somessa. Suomi24:ssä he ovat täällä "Sinkut" -palstalla, tai sitten "Treffit" -osiossa.

Nyt on vappu melkein jo ohi eikä siitä näy enää jälkeäkään, ei ainakaan tässä pikkukylässä jossa olen vappuani viettämässä tällä kertaa.

Näinhän se taitaa olla, ehkä, kun en itsekään somessa viihdy, niin voisihan se ollakin näin, samankaltaiset varmaan käyttäytyvät pitkälti samalla tavalla.......

Hyvää vapun jatkoa sinulle rohkelikko! ;)

• kilttionkinitsekäs

Olet tässä aivan oikeassa: jännämiehet ovat usein vähemmän älykkäitä. Tuohon on kuitenkin evoluutiopsykologiset syyt, miksi naiset pitävät ns. "jännämiehistä". Jos menemme ajassa taaksepäin ihmiskunnan aamunkoittoon, oli jännämies parempi turva naiselle ja hänen jälkikasvulleen kuin ns. "kiltti mies". Jos vihollinen hyökkäsi luolaan, oli jännämies agressiivisena valmis puolustamaan naistaan ja hänen lastaan, jopa tilanteesta nauttien. Kiltti mies taas ajatteli ehkä enemmän omaa turvallisuuttaan, älykkäänä yksilönä. Toisaalta tietenkin jännämies saattoi olla uhka naiselle itselleen, mutta ei todennäköisesti naisen lapselle, joka oli myös jännämiehen lapsi. Ja jokaiselle eläimelle, jollainen siis myös ihminen on, on jälkikasvun selviytyminen tärkeämpää kuin oma selviytyminen. Tässä oma teoriani. Idean sille sain Wikipedian artikkelista joka koskee ns. "hybristofiliaa".

Mutta nyt nukkumaan. Tässä vietetty rattoisaa vappua Suomi24 -palstalla jo tarpeeksi.

Hädän hetkellä, mä pelastaisin rakkaimpani.
        Kiltti ja älykäs mies, ajattelisi ensin itseään?? Siinäpä varsin turvallinen, luotettava kumppaniaines hah.

• kilttionkinitsekäs kirjoitti:

Kiltti ja älykäs mies, ajattelisi ensin itseään?? Siinäpä varsin turvallinen, luotettava kumppaniaines hah.

En tiedä taas mistä tuollainen on revitty, jos kiltteyteen ei kuulu omien rakkaimpien, varsinkin kumppanin ja lasten vuoksi itsensä likoon laittaminen, niin sitten en ole ainakaan tuossa suhteessa kiltti tai "tarpeeksi älykäs" toimimaan toisin, mutta tämä on nyt näitä yhden ihmisen analyysejä, joten jokainen omalla tyylillään.

• ei_alla_eikä_päällä
        kilttionkinitsekäs kirjoitti:

Siis: kiltti ja älykäs mies ajattelisi MYÖS itseään, eikä pelkästään sen luolaan hyökkäävän vihollisen teilaamista... Toki kiltinkin miehen moraaliin kuuluu huolehtia kumppanistaan ja jälkeläisistään, sekä myös pelastaa heidät hädän tullen, mutta kiltti mies ei yhtä helposti joudu sellaisen sokaisevan raivon valtaan kuin tuollainen "jännämies", joka juuri tämän tunnetilan turvin saattoi kivikauden kiveäkin kovemmassa maailmassa puolustaa "rakkaitaan" mahdollisimman tehokkaasti. Ja kuten tiedämme, ovat ihmisen alemmat aivokerrokset, mm. ne joissa seksuaalinen viehättyneisyys määräytyy, jääneet kivikauttakin aikaisemmalle asteelle, niin naisilla kuin miehilläkin.

No, tämä nyt vain oli tällainen ajatusleikki, jonka vappuaaton ratoksi kehittelin. Ei kannata ottaa liian tosissaan.

• oitigtggtft

Palsta on alkanut vilkastua. Ätmit palanneet sorrettuina ja nolattuina yksinään kotiin ja palstalle? Ei olisi kannattanut edes lähteä.

• Ätmi-sinkku

En edes ollut missään eilen. Lähden kohta kalaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      59
      1324
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe