Ätmit tuntuvat aina valittavan, kun naiset eivät huomaa heitä, mutta kyseessähän on yleensä juuri ne naiset jotka ovat seksuaalisesti erittäin kokeneita, useimpien miesten mieleen jne tyyliin Megan Fox. Ainakin itse olen tavannut todella mukavia, hieman arkisemman näköisiä naisia jotka eivät välttämättä ole kaikkien makuun, mutta ovat kauniita omalla tavallaan.
Miksi ätmille kelpaa vain horo?
13
<50
Vastaukset
- ätmel
Naisten odotukset eivät kasva lineaarisesti heidän tasonsa kasvaessa, vaan käyrä on ennemmänkin muotoa y=x^2, missä x on nainen ja y on mies. Tällöin siis kolmosen nainen haluaa jo ysin miehen. Sitä tasokkaampien naisten odotukset ampuvat 1-10 -asteikon ulkopuolelle eli muuttuvat imaginäärisiksi.
- villi_arvaus
Ehkä ätmi on ätmi juuri siksi, että hänelle kelpaa vain horo? Tällainen villi arvaus. Pätee varmasti ainakin osaan ätmeistä.
- xxxxxwoman
Itse olen liian ruma ätmille, mutta tavalliselle ihmiselle olen kelvannut..
- tavisnaiset-on-ihania
Joo en minäkään mitään Megan Foxia ottais omaksi naisekseni. Kaunis toki katsella mutta ehkä parempi katsella sitä telkkariruudusta kuitenkin. Tavisnaisen vierellä ei tule mitään riittämättömyyden tai huonommuuden tunteita omasta ulkonäöstä ja ovat vielä keskimäärin mukavampia kuin missiprinsessat. Kyllä ulkonäössä pitää olla tiettyä epätäydellisyyttä, virheetön ulkonäkö on tylsä. Moni harmaavarpunen on todella kaunis kun sen oikein oivaltaa.
- villi_arvaus
Kauniisti sanottu. Mies joka puhuu näin, saa aina naista, toisin kuin ätmi, joka solvaa (suomalaista) naista aina kun kerkeää. :)
- alli_virvaus
villi_arvaus kirjoitti:
Kauniisti sanottu. Mies joka puhuu näin, saa aina naista, toisin kuin ätmi, joka solvaa (suomalaista) naista aina kun kerkeää. :)
Megan Foxin kutsuminen kauniiksi ei ole kauniisti sanottu. Rumahan se on. Tavalliset naiset ovat paljon kauniimpia.
- 116
Asiahan on juuri päinvastoin. Ätmi kelpaa vain horolle eli vain maksua vastaan.
- öööööööööäääöö
Ahaa, että jos kukaan nainen ei halua ätmiä, voidaan tästä päätellä, että ko. ätmi haluaa vain horoja? Voisitko selittää/perustella vähän tarkemmin, että lukijatkin ymmärtävät?
Kyllä mun mieleen on enemmän ne arkisemman näköiset naiset, mutta eivät hekään ole minua huomanneet.
- Äädämi
Lopettakaa nyt jo perkele tuo nolo pillunnuolenta! Kaunis nainen ei anna pillua ja ruman kanssa ei seiso. Minkäs teet, karu on ATM:n kohtalo!
- kuvottaakos
Läskin naisen kanssa ei molo seiso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1361096Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37947Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73820Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva164811Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e34764- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187680Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136675