Mitä iloa te saatte, kun haukutte naisia rumiksi kurpiksi? Ehkä "kohde yleisö" jutuillenne on ne itseään täynnä olevat huorat, joita ette saa ja se vituttaa, mutta oletteko ajatelleet ettei ne välitä näistä jutuistanne, koska niillä ylikorostunut ego ja itsetunto.
Sensijaan kaltaiseni ulkonäön takia kiusatut hylkiöt, rumat ja vaatimattomat hiirinaiset kärsivät ja häpeävät itseään entistä enemmän, vaikka ei olla kellekkään koskaan mitään pahaa tehty :(
Mitä iloa saatte?
19
<50
Vastaukset
"Sensijaan kaltaiseni ulkonäön takia kiusatut hylkiöt, rumat ja vaatimattomat hiirinaiset kärsivät ja häpeävät itseään entistä enemmän, vaikka ei olla kellekkään koskaan mitään pahaa tehty :("
Sen verran olette nuoruudessanne pahaa miehille tehneet, että teille on kelvannut ainoastaan komeat miehet ja jännämiehet. Jos mies on ollut nuoruudessanne ruma tai vaatimaton, niin he ovat jääneet ilman, samalla kun te olette saaneet parisuhteen ja seksiä tasoanne paremmilta miehiltä. Nainen on haluttu nuorena, vaikka olisikin vähän ruma.
Teidän todellinen markkina-arvo toteutuu sitten kun olette vanhoja naisia. Harva mies teitä silloin enää haluaa. Siksi monen mielestä on kiva naurestkella teille kun olette joutuneet laskeutumaan maan tasalle ja todellisuuteen, koska olitte nuorina ylpeitä ja suhtauduitte alemman tason miehiin kuin he olisivat ilmaa.- Aloittajalta
Minä ainakaan en ole syrjinyt ketään! Eli en ole taatusti tehnyt ätmille mitään pahaa. Minä en ole antanut eläissäni kellekään pakkeja, kun ei ole ollut edes treffejä, että olisin voinut antaa. Jos olisi niin se olisin minä joka ne pakit saisi sitäpaitsi.
Aloittajalta kirjoitti:
Minä ainakaan en ole syrjinyt ketään! Eli en ole taatusti tehnyt ätmille mitään pahaa. Minä en ole antanut eläissäni kellekään pakkeja, kun ei ole ollut edes treffejä, että olisin voinut antaa. Jos olisi niin se olisin minä joka ne pakit saisi sitäpaitsi.
Poikkeus vahvistaa säännön. Miksi et ole ollut treffeillä? Laita profiili johonkin nettitreffeille tai tinderiin ja sitten vaan valitset halukkaista miehistä sopivimman. Naisille se on todella helppoa.
- Aloittajalta
super-atm kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön. Miksi et ole ollut treffeillä? Laita profiili johonkin nettitreffeille tai tinderiin ja sitten vaan valitset halukkaista miehistä sopivimman. Naisille se on todella helppoa.
Ei rotat käy treffeillä. Ei ne uskalla.
- hiirihäntäinen
Ap, unohda ätmit! Palsta-ätmit jankuttavat kuin rikkinäinen levy eikä looginen dialogi ole niiden kanssa mahdollista. Kun on alemman tason mies niin todellakin on _alemman_ tasoinen (ja sekä älyltään että emotionaalisesti vajaa). Rotat ovat ylempänä hierarkiassa, joten häntä pystyyn.
Ei tuo sinkunkaan dialogi kovin kehuttavaa ole. Vittuilla näköjään osaat. Mistä haluaisit keskustella? Pystytkö siihen?
- hiiri.häntäinen
Vajakkien kanssa en mistään.
- Ex--PUA
hiiri.häntäinen kirjoitti:
Vajakkien kanssa en mistään.
Siinä toinen esimerkki siitä, että olet todellinen huipputason keskustelija.
Yllätys, se oli taas ämmä joka syytti muita siitä missä on itse surkea.
- Mies32veee
Näin omana itsenäni olen aina. Iske silmää ja mennään nauttimaan kalliolle keväästä ja tästä hetkestä.
Et osaa
Ai mä olen joku kauhea pelimies.
Et osaa tehdä niin.
Mun kyrpä pokaa sut minuna, kaksi sanaa ja mekin tullaan naimaan.
EIEIEIEEI!!!!! En varmasti antaisi. Enkä ole antanut. Blaablaa
Failasit taas.
Kerää rohkeutesi ja pysäytä hänet. Osoita vilpitöntä välittämistä. Se on jotain mikä kertoo että heilläkin on sydän. Ja varmasti vastaa.
Älä silloin enää leiki.
Toivottavasti se siitä. - ruma-ätmi
Kauniit teinitytöt haukkui minua rumaksi nuorena ja minä olin hiljaa enkä sanonut mitään takaisin. Nyt 10 v myöhemmin yksi haukkujistani on kuollut jä lähetin sen äidille viestin että ihan oikein sille pikku lutkalle joka kuisasi minua.
- rumavtyyli
Ätmien sisäinen rumuus jaksaa hämmästyttää joka päivä.
- Ex--PUA
rumavtyyli kirjoitti:
Ätmien sisäinen rumuus jaksaa hämmästyttää joka päivä.
Teillä kurpilla siitä on varoitus jo teidän ulkomuodossanne.
Minkähänlainen vitun femakko sunkin täytyy olla, että näet teinihuorien koulukiusaaman miehen tässä syyllisenä.
- wanharumanarttu
Olisko ideaa sanoa näitä juttuja ihan suoraan niille pakit antaneille naisille? Kun ne tuskin kauniina ihmisinä lukee tätä meidän surkeiden yksinäisten rumilusten palstaa?!?
- kaikkiennaistenvika
Kollektiivisessa kostossa, olkoonkin vain verbaalista, naissukupuolta kohtaan ei ole mitään vikaa.
- moni.ei.ole.kaikki
kaikkiennaistenvika kirjoitti:
Kollektiivisessa kostossa, olkoonkin vain verbaalista, naissukupuolta kohtaan ei ole mitään vikaa.
olen vahvasti eri mieltä, vaikka liian moni nainen huonosti käyttäytyisikin, ei voi leimata kaikkia, eli pitäisi kohdistaa, jos on ihan pakko verbaalisesti hyökätä ja ja samalla antaa arvoa niille, ketkä käyttäytyvät toisin.
- Ex--PUA
Vinkki aloittajalle:
- Lakkaa pitämästä yhtä sitten kelvottomien naisten kanssa, jos et halua että sinut lasketaan heidän osaksi
- Lopeta miehiä vastaan hyökkääminen, jos et tahdo samalla mitalla takaisin
- Lopeta hypergamia, niin,saat myös miehen - Neitsyt-poika-kysyy
Mitä iloa nainen saa väkivaltaisesta jännämiehestä
- vwkvowejgnvo
Mä saan päivittäin iloa teidän luusereiden juttujen lukemisesta. Tajuan että mulla on hiton hyvä elämä kaikista sairauksistani huolimatta, koska pystyn tekemään monia asioita ja myös teen sen sijaan että vain valittaisin vaikeuksiani, niin kuin moni täällä. :D Kyllä, ihminen voi elää hyvää elämää vaikkei saisikaan sitä kaikkea mitä muut ja vaikka olisi monenlaisia vaikeuksia elämässä.
Tänään olen ollut iloinen mm. siitä että olen suunnilleen liikuntakykyinen ja että mulla on töitäkin taas - ja Suomessa hyvä työttömyyskorvaus silloin milloin ei ole. Ja ystäviä ja hyvää seuraa, koska kohtelen ihmisiä ympärilläni hyvin. Ja on hienoa nähdä myös inspiroivia ihmisiä, jotka tekee elämässään hienoja asioita vaikka on vaikeaa. :D
Moni asia on elämässä hyvin vaikka ei olisikaan. :D Tämä palsta on hyvä vastapaino sille. Että ihminen voi pudota henkiseen kuoppaan vaikka ei olisi mitään vaikeuksia ja taas toisin päin. :DOtatkohan kaikki purkautumiset täällä vähän liian tosissasi?
Tietenkin se on hyväkin, jos saat siitä sen mitä tarvitset olettamuksiesi tueksi, ehkä?
Kyllä täällä käydään ihan asiallistakin keskustelua vaikeista asioista, tietenkin välillä liikaakin kärjistäen vrt. oikeaan elämään, mutta se voi olla jopa ihan hyväkin asia, ainakin erillaista.
Eli voisinhan minäkin sanoa, että sinä olet henkisessä kuopassa, mutta en sano, pyydän vain lopettamaan tuon kettuilun ja yleistämisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832