Jos ensitreffit ovat menneet ihan hyvin niin onko sopimatonta halata ja antaa suukko naiselle erotessa vai pitääkö odottaa naisen aloitetta että hän halaa?
saako naista halata/suukottaa ensitreffien jälkeen
4
154
Vastaukset
- sivistynyt-atm
Suukot ja muu intiimi kuuluu parisuhteeseen, ei ensimmäisille treffeille. Hyi iljetys mitä moraalittomuutta.
- rfxxz
Oot ehkä vähän väärä henkilä vastaamaan jos et ole koskaan ollut treffeillä
- sivistynyt-atm
rfxxz kirjoitti:
Oot ehkä vähän väärä henkilä vastaamaan jos et ole koskaan ollut treffeillä
Olen ollut treffeillä n. 10 naisen kanssa, keskimäärin ehkä 2 kertaa per nainen. Ja mielipiteeseen on kaikilla oikeus, vaikkei kokemusta olisikaan.
Suukottaa voi ja halata jos tilanne sen sallii, tunneäly auttaa myös, jos sitä on, muuten ehkä on parempi olla itse vastaanottavainen ja antaa naisen hoitaa aloite niin pitkälle, että mieskin tajuaa, jos on tajuakseen.
Harvemmin tosin uskoisin päätyvän suukkoon, mutta halaukseen kyllä, halauksiakin on monenlaisia, riippuu tilanteesta.
Itse karsastan ainakin vielä noita treffaus juttuja, joten olen hieman huono vastaamaan, omat kokemukseni muista jutuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2164917Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html344093Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2393890Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353087Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1593073Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis642970Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162761Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos692625Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962389En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132185