Jos ensitreffit ovat menneet ihan hyvin niin onko sopimatonta halata ja antaa suukko naiselle erotessa vai pitääkö odottaa naisen aloitetta että hän halaa?
saako naista halata/suukottaa ensitreffien jälkeen
4
151
Vastaukset
- sivistynyt-atm
Suukot ja muu intiimi kuuluu parisuhteeseen, ei ensimmäisille treffeille. Hyi iljetys mitä moraalittomuutta.
- rfxxz
Oot ehkä vähän väärä henkilä vastaamaan jos et ole koskaan ollut treffeillä
- sivistynyt-atm
rfxxz kirjoitti:
Oot ehkä vähän väärä henkilä vastaamaan jos et ole koskaan ollut treffeillä
Olen ollut treffeillä n. 10 naisen kanssa, keskimäärin ehkä 2 kertaa per nainen. Ja mielipiteeseen on kaikilla oikeus, vaikkei kokemusta olisikaan.
Suukottaa voi ja halata jos tilanne sen sallii, tunneäly auttaa myös, jos sitä on, muuten ehkä on parempi olla itse vastaanottavainen ja antaa naisen hoitaa aloite niin pitkälle, että mieskin tajuaa, jos on tajuakseen.
Harvemmin tosin uskoisin päätyvän suukkoon, mutta halaukseen kyllä, halauksiakin on monenlaisia, riippuu tilanteesta.
Itse karsastan ainakin vielä noita treffaus juttuja, joten olen hieman huono vastaamaan, omat kokemukseni muista jutuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656232Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932806Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am421508Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23938- 21913
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122913- 66912