Haluaisin tietää, kuinka sillä isällä jolla oli ongelmia tyttärensä uimahallikäyttäytymisen kanssa sujuu nykyään ja onko hän kenties löytänyt jonkin sopu-tai äärimmäisessä tapauksessa -väkivaltaisemman ratkaisun lapsensa käyttäytymisongelmaan. On kovin ahdistavaa lukea yleiseltä palstalta jostakin ongelmasta kuulematta koskaan kuinka tämä asia mahdollisesti (jopa onnellisestikin?) on ratkennut. "Elämää se vain on". Vaari, vm 64
Saunaan? (vaiko uimahallireissut lopetet tykkänää)
1
132
Vastaukset
- elokuun_aamuyö
olisi kyllä kiva kuulla miten tämäkin saaga päättyi. Kyseessähän oli kaikella todennäköisyydellä mielikuvitukseen perustuva kertomus. Kyllä se kuitenkin on mielenkiintoisempaa kuin suomalainen pallo. Miksi ei vain pelata finaalia ROO-TRO se kuitenkin pelataan kauden loputtua ja nyt muut joukkueet käyvät vuorollaan häviämässä näille joukoille.
Olisi halvempaa raahata parempia pelaajiakin tänne sitten.
Onko kellään pelaajalla enää blogia?
Tykkään lukea niitä. Ne juntit ihmettelee jotain perusjuttuja suomalaisuudesta.
Eikö ne käy koulua siellä?Mikä taso niissä yliopistoissa on? Kerran puhelin baarissa kotikunnan joukkueen jenkin kanssa ja kaveri oli täysin pimeä päästään ja tyhmä kuin saapas.
Olin häntä paljon parempi ja fiksumpi mutta sanomattakin selvää että hän poistui baarista vosun kera kun itse jäin nakkikioskijonoon lämmittelemään käsiäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442288
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521563- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819