Oma kynnykseni niille on huomattavasti noussut.
Ensimmäisellä kerralla oltiin jo sovittu treffeistä, kunnes mieheltä tuli edellisenä iltana pyyntö myös yöpymismahdolllisuudesta. Peruin treffit.
Toisella kerralla mies oli ilmoittanut olevansa tupakoimaton mutta tapaaminen osoitti muuta.
Kolmansilla mies oli kertonut harrastavansa lenkkeilyä ja kuntosalia mutta tunnusti ettei ole muutamaan vuoteen kerinnyt. Kuvakin oli monen vuoden takainen.
Neljänsillä miehen noin joka kymmenes lause päättyi blaa blaa blaa, kyllähän sä tiedät.
Mitä järkeä on yleensä lähteä treffeille valheellisilla jutuilla?
Kaikki olivat vaikuttaneet tosi fiksuilta tyypeiltä viestien perusteella.
Jäsenyyteni on vielä toistaiseksi voimassa mutta en taida uskoa sen toimivuuteen. Jos ei uskalla omana nykyisenä itsenään etsiä seuraa, kannattako?
Huonot kokemukseni nettideittitreffeistä
15
90
Vastaukset
- Turhaantunut
Yksi jo heti alussa tunnusti valehdelleensa ikänsä. Toinen kertoi olevansa normaalipainoinen, mutta oli tuplaten normaali. Kolme on ollut vammaista ja minua pelottaa omaishoitajan osa. Yksi oli muuten loistava, mutta kiihkouskovainen ja ei huolinut minua. Neljäs oli lapsellinen pyykkitupamuija. Viides oli jotenkin omituinen, jonka kanssa olimme hätävarasuhteessa kunnes löysi taas kerran paremman (haki koko ajan uutta, en ollut huomavinani). Kuudes lopetti kaiketi sen takia, kun seksi ei oikein toiminut. Yksi oli helkkarin nätti ja ujo, mutta en kai täyttänyt hänen kriteerejään. Yhdelle riitti pullakahvit kuppilassa, ei ollut yhtään kiinnostunut minusta.
Yhden tapasin satunnaisesti kahvilla kuppilassa. Juttu luisti ja olisin päässyt jatkoillekin, mutta sata kiloa läskiä on minulle liikaa.
Tässä kokemukseni pitkältä ajalta. Onko ihme, etten enää edes yritä löytää ketään? Tiedän, että hyviä ja sopivia on olemassa, muutama ns vapaanakin, mutta emme näköjään tapaa koskaan. En edes tiedä, mistä voisin löytää.
18 7 ei sitten ole Suolisolmun laskuopin mukaan 25. Mulle on nuorempana tehty niin monet oharit, et oon epävarma suostumaan ees treffeille...
- sinkkumies39
Nettideittailu perustuu valheeseen. rehelliset kun ei ole edes treffeille päässeet joten moni alkaakin valehtelemaan ja antamaan itsestään hyvän kuvan jotta edes pääsee treffeille. Jos puhuu totta ja kertoo oikeesti millainen on niin ei naiset halua treffeille eikä koskaan vastaa miehelle. Minä olen aina ollut rehellinen ja juuri naiset ei ole koskaan halunneet tutustua minuun. Naiset haluaa aina sen komean täydellisen miehen. Jos miehellä on 10 kg ylipainoa niin se on turn off vaikka naisella itsellä olisi 20 kg ylipainoa. Itse olen aina ylipainoni kertonut ja olenko päässyt treffeille, en ole vaikka kuntoilen ja käyn salilla.
- moooooniiica
Itseasiassa mulle kylläkin on turn on jos mies on miehen kokoinen, ei haittaa vatsa ja suomalainen pitää olla. Itse olen normaalivartaloinen, en varmastikaan täydellinen, mutta näillä mennään minkä luoja on antanut..
- Herra55tre187-94
Hyvä mooooniiica, perussuomimies kestää kulutusta ja antaa herkkua ihan perinteisesti aidon naisen huomioiden...
- sinkkumies39
Naiset ei ole täydellisiä mutta odottavat että miehessä mitään vikaa ei ole. Rehellisyydellä ei ole koskaan ollut arvoa deittailussa.
- PerusrehellinenM
Taidatpa olla hiton oikeassa. Siksikö ei minulla menestystä ole koskaan ollutkaan...?
- 1-1
Siksi itsekin lopetin nettideittailun. Sain ppahan mielen vilpillisistä miehistä.
Mikään ei ole netissä sitä miltä näyttää tai kuulostaa.
Lisäksi nettimiehet ovat olleet kaikkein loukkaavimpia. Todella töykeätä vedätystä ja siihen kun suuttuu, saa kuulla itse kuinka jakomielitautinen sun muuta on. Ei kiitos enää! - ki7w
On se mukava lukea näitä tekstejä täällä sivuilla, kaikki niin positiivisia. Kaikki vaan valittavat, mikä toki ymmärrettävää, täällähän on helppo purkautua. Olisi kuitenkin kiva kuulla, olisiko jollain joku positiivinen tarina nettideitistä? Ei varmaan ole, mutta kysympähän silti
- ystävänkin-voi-löytää
Positiivisen tarinan osapuoli varmaan tekee muuta kuin on tällä palstalla?
Mutta yksi hyvä tarina minulla on. Vajaa vuosi sitten aloitimme viestittelyn, noin kahden kuukauden kuluttua näimme. Ja muutaman kerran ollaan nähty sen jälkeen. Rakkaustarinaa ei syntynyt mutta ystävyystarina kyllä. Käymme edelleen mielenkiintoisia keskusteluja ja viestintää. Yksi parhaista tyypeistä jonka tunnen.
- uusitapatutustuu
No tämä kaikkihan on minusta tämän nettikulttuurin muokkaantumista. Se kulttuurihan muovautuu juuri meistä...käyttäjistä. Täällä provotaan ja läikytellään enemmän kuin normaali maailmassa...eihän aloittajakaan tätä kirjoitusta kirjoittaisi vaikka paikallisessa lehdessä omalla nimellään. En kuitenkaan syytä häntä. Olen itsekin ns. vastapuolella huomannut, että totuuden kirjoittaminen ei tuo oikeasti tulosta siihen malliin kuin voisi kuvitella vastapuolen antavan olettaa. Itse olen ainakin kirjoittanut kaikki kirjoitukseni todenperäisesti, koska jos kävisi niin, että tavattaisiin ja siitä tulisikin jotain, niin kaikki paljastuisi. Mutta jos nainen kirjoittaa, että haluaa enemmän sisältä kauniin ihmisen kuin päältä ja sit valokuvanvaihdossa tapahtuukin turnoff, niin onhan siinä sitten jotain mätää...varsinkin kun en ole mikään suohirviö. Ja valokuvat ovat valokuvia...
Mutta vetoan naisiin, niinkuin miehiin, että pidettäis tää mahdollisuus tutustua ihmisiin mahdollisimman puhtaana ja reiluna. :o) - Perusasiallinen
Olen käynyt nettitreffeillä vuosina 1998-2015 yht. noin 60 kertaa arviolta. Noin puolessa tapauksista olisin kelpuuttanut naisen suhteeseen kanssani ja melkein kaikki muutkin treffaamani olivat täysjärkisen ja rehellisenoloisia normaalit käytöstavat omaavia naisia. Toki ennen treffejä molemminpuolinen karsinta oli käynyt. Toisinaan juttu luisti treffeillä ja toisinaan ei.
Summa summarum. Vain yhteen suhteeseen olen päässyt netin kautta. Livenä toki muutamaan muuhun. Nykyään kilpailu on netissä paljon kovempaa, kuin joskus 1998-2004 jolloin kyseisiä palveluja käytti keskimääri valistuneempi ja vähäisempi väki kuin nykyään. Viimeisen vuoden aikana olen tehnyt nettitreffeissä n. 250 aloitusta, mutta vain kahdet on johtaneet treffeihin. Ja omalla kohdalla ei ole kyse siitä että kaikki käy, vaan siitä että olen omilla kriteereilläni valkannut nuo naiset yli 10000 naisen joukosta.- 6kyt3
"Nykyään kilpailu on netissä paljon kovempaa, kuin joskus 1998-2004 jolloin kyseisiä palveluja käytti keskimääri valistuneempi ja vähäisempi väki kuin nykyään."
Tarkoitatko tällä, että itsäsi "parempaa" ainesta on tullut paljon peliin mukaan ja nyt joudut tyytymään oikeasti oman tasoiseesi? Vaikea tuota muutenkaan on tulkita. Mitä enemmän markkinoilla on "tavaraa" ja "ostajaa", sitä paremmin ne toimivat ja "hinnat" ohjautuvat kohdilleen.
Markkinat olivat luultavasti alunperin vinoutuneet kun netissä luonnostaan liikkumaan tottunut nörtähtävämpi miesaines kohtasi ennakkoluulottoman ja kokeilunhaluisen naisaineksen.
Johtiko nuo 60 treffit yhteenkään oikeaan parisuhteeseen?
- yksihyväkokemus
Itselläni on yksi hyvä kokemus, ja vielä varsin huonomaineisesta paikasta, nimittäin Iskurista. Vastasin miehen laittamaan ilmoitukseen, joka johti aluksi on- off- tapailuun, mutta lopulta seurustelusuhteeseen useammaksi vuodeksi. Siitä olisi saattanut tulla enemmänkin, mutta kaatui lopulta välimatkaan ja muihinkin meistä johtumattomiin ongelmiin.
Olen satunnaisesti hakenut seuraa netistä eronkin jälkeen, mutta huonolla menestyksellä. Tarjokkaat ovat olleet pääasiassa poikasia, panokoneita ja kaiken maailman komeaksi kehuttuja, kun minua taas kiinnostaisi ihan hellä ja herkkä tavismies, missä on mahaa ja muutakin mistä ottaa kiinni. Mutta eipä niitä tunnu löytyvän. Joko ovat noita yllämainittuja, tai sitten muuten vaan katkeroituneita tai hyväksikäyttäjiä... - TässäNäitä
Vajaat 10 vuotta on tullut nettideittiltua, välissä toki ollut jopa vuosienkin taukoja.
Eikä niitä ikäviä pettymyksiä ole edes 10:ntä tullut, yleensä se homma on joko kaatunut ihan suoraan siihen ettei ole ollut sitä "kemiaa" livenä.
Muutamia huonoja kokemuksia vuosien varrelta:
- nainen oli valehdellut painonsa, ei kiloilla vaan useilla kymmenillä kiloilla
- nainen toi treffeille mukaan kaverinsa ja käski minun tarjota molemmille juomat
- nainen ei osannnut yhtään peitellä sitä että ei ollut minusta kiinnostunut
- nainen oli ilmeisesti some-/kännykkäriippuvainen sillä puhelin oli kädessä koko tapaamisen ajan (ei onneksi sitä ihan koko ajan kuitenkaan käyttänyt)
- nainen vain lakkasi vastaamasta viesteihin vaikka treffit olivat menneet hyvin ja jatkostakin oli jo (viestein/puhelimessa) sovittu (näitä on useita)
- nainen käänsi päänsä pois minusta n. 10 min juttelun jälkeen eikä enää katsonut minua silmiin kertaakaan (treffit jatkuivat tuon jälkeen vielä usemman tunnin yökerhossa) en tiedä miksi edes lähdin mukaan kun hän pyysi jatkoille...
- nainen paljastui muutaman minuutin keskustelun jälkeen umpirasistiksi ja isin rahoilla eläväksi diivaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232