Syvä taloudellinen lama on mahdollisuus

kekeie

Minusta syvä taloudellinen lama on ainoastaan hyvä asia. Toivon että mahdollisimman moni naine saa potkut jolloin kunnon miehet jotka pystyvät tarjoamaan taloudellista turvaa nouset arvoon. Naisten osallistuminen työelämään on aiheuttanut sen, että he ihastuvat peli- ja jännämiehiin.

Kun naiset eivät olleet työelämässä niin he eivät suinkaan ottaneet miestä joka oli kaljoitteleva supliikkimies vaan miehen joka oli ahkera ja vaatimaton puurtaja. Toivon että Suomi jatkaa lamassa ja syöksyy taloudellis3en kurjuuteen. Tämä on ainut mahdollisuusarvojen uudistumiselle.

85

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • im.not.buying.it
    • KasvavaYritys

Mun yritys työllistää 15 ihmistä. Kaikki miehiä koska kostan sen naisille, että en kelpaa heille parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi sitten kelpuuttaa heidät firmaani? Kyllä viime viikollakin joku blondi kävi kyselemäs töitä, mut sanoin suoraan ei. Saattaisin kyllä vuoden loppuun mennessä palkata vielä yhden tai kaksi työntekijää joista yksikään ei ole nainen.

• Ex--PUA

Sinulle pitäisi antaa vuoden yrittäjäpalkinto.

• Ikis__M

Todennäköisesti yrityksesi menestyy jatkossakin kun et palkkaa naisia vonkumaan naisen eurosta, äitiyslomista jne. sekä kylvämään eripuraa työpaikalle. Minua kerran salaa huvitti kun firma jossa olin lopetti toimintansa, siinä vaiheessa tuotannon naiset tarjosi "entä jos me tehdään enemmän kappaleita per vuoro?". Siihen asti ne oli tehneet vain tarkkaan lasketun urakkamäärän joka "kannatti" ja sai lähteä tuntia aiemmin kahvihuoneeseen juoruilemaan ja odottamaan vuoron loppumista. Jos olisi tehneet sen tarjoamansa määrän jo aiemmin ehkä homma olisi jatkunut. Miehissä en siellä havainnut vastaavanlaista laskelmointia mutta niiden piti myös lopettaa aina kun firman "vahvat naiset" löi koneensa sammuksiin.

• Ihan oikein! :) Jos on syrjitty parisuhdemarkkinoilla, niin voi ihan hyvin olla ottamatta naisia töihin. Yksityisyrittäjä saa onneksi ihan itse valita ketä palkkaa.

Sama toiminta on sallittua naisyrittäjille. Ai niin mutta naisilla harvemmin on jostain kumman syystä omaa firmaa hahahaha! :) Mutta jos on, niin palkatkaa ihmeessä pelkästään naisia. Voitte sitten kiukutella keskenänne ja mököttää yrityksen omistajalle jostain euro on 80 centtiä myytistä.

• taaaammpppoooni

Olet suuri typerys, joka antaa yksityiselämänsä vaikuttaa bisnekseen.

• vihatipunen

Mä haluaisin irtisanoa itseni kisa polla ei kestä nykyistä työpaikkaa mutta se ei ole taloudellisesti mahdollista...Jollei sitten joku mies halua elättää mua....Ei musta kyllä mitään "pullantuoksuista perheenäitiä" tule mutta kai musta jotain hyötyä ehkä olisi.

• dbdkf

Voisin elättää sinua olettaen että olet ulkoisesti viehättävä.

• Ikis__M

Mitpä luulet, jos mies maksaisi asumiset ja elämiset sekä vastaisi suuremmista hankinnoista että tuntuisiko se kovin reilulta hänestä ettei saa "pullantuoksuista perheenäitiä" vaan vain jonkun bilettävän naisolion joka ottaa muttei anna oikein mitään?

• plaaaahhhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Mitpä luulet, jos mies maksaisi asumiset ja elämiset sekä vastaisi suuremmista hankinnoista että tuntuisiko se kovin reilulta hänestä ettei saa "pullantuoksuista perheenäitiä" vaan vain jonkun bilettävän naisolion joka ottaa muttei anna oikein mitään?

Lähdetäänkö ikis kahville? Pidempään juttujasi seuranneena olen lähestulkoon kaikkea mitä sinä halveksit :) Lupaan maksaa oman kahvini.

• Ikis__M
        plaaaahhhhhh kirjoitti:

Lähdetäänkö ikis kahville? Pidempään juttujasi seuranneena olen lähestulkoon kaikkea mitä sinä halveksit :) Lupaan maksaa oman kahvini.

Voitaisiin lähteäkin mutta kyllä minä silloin harvoin kun naisen kanssa kahvittelen ihan mielelläni tarjoankin, se on sitä perinteistä 50-lukulaisuutta jota kaipaan tähän päivään. Minä en ole semmoisen tasa-arvon kannattaja jossa ihan kaikki räknätään 50-50 vaan mieluummin kukin kykyjensä ja ominaisuuksiensa mukaan osallistuu. Tuo halveksinta muuten on vähn väärä sana, minähän en täällä(kään) sinällään naisia halveksi vaan vain heidän tekemiään tekoja, siinä on minusta vissi ero.

• Voi olla että vihatipuselle tuo olisi mahdollista jos olisi nuori ja kaunis nainen. Parisuhdehuoraksi ei niin helposti pääse jos on vanha nainen.

• plaaaahhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Voitaisiin lähteäkin mutta kyllä minä silloin harvoin kun naisen kanssa kahvittelen ihan mielelläni tarjoankin, se on sitä perinteistä 50-lukulaisuutta jota kaipaan tähän päivään. Minä en ole semmoisen tasa-arvon kannattaja jossa ihan kaikki räknätään 50-50 vaan mieluummin kukin kykyjensä ja ominaisuuksiensa mukaan osallistuu. Tuo halveksinta muuten on vähn väärä sana, minähän en täällä(kään) sinällään naisia halveksi vaan vain heidän tekemiään tekoja, siinä on minusta vissi ero.

No niin... mihin mennään kahville?

• välikäsi
        plaaaahhhhh kirjoitti:

Et lähtis kuitenkaan vaikka sanois Hirvaskankaan abc klo 17.00. Nauraisit vain partaasi että sinne meni moukka.

• Ex--PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Noin, huomaatko että asia on kuten olen sanonut: olemme palstan alfauroita, joiden selkärankaisuus saa aikaan sen että naiset ryhtyvät aloitteellisiksi, ja osoittavat että ovat alkaneet ymmärtämään todellisen miehuuden päälle? Ei valkoritarointia, vaan autentisuutta jota voi odottaa vain kunnian miehiltä.

• plaaaahhhhh
        Ex--PUA kirjoitti:

Noin, huomaatko että asia on kuten olen sanonut: olemme palstan alfauroita, joiden selkärankaisuus saa aikaan sen että naiset ryhtyvät aloitteellisiksi, ja osoittavat että ovat alkaneet ymmärtämään todellisen miehuuden päälle? Ei valkoritarointia, vaan autentisuutta jota voi odottaa vain kunnian miehiltä.

Pulla... sä olet kyllä ihan vihoviimeinen kenen kanssa lähtisin mihinkään...

• Ex--PUA
        plaaaahhhhh kirjoitti:

Pulla... sä olet kyllä ihan vihoviimeinen kenen kanssa lähtisin mihinkään...

Niin koska minä ja Ikis emme harrasta jakamista.

• plaaaahhhhhh
        välikäsi kirjoitti:

Et lähtis kuitenkaan vaikka sanois Hirvaskankaan abc klo 17.00. Nauraisit vain partaasi että sinne meni moukka.

Miksi en lähtisi? Tosin ei aavistustakaan missäpäin ikis vaikuttaa, mutta ei tämä niin päivän päälle ole :)

• Ikis_-M
        välikäsi kirjoitti:

Miksipä en lähtisi? Ihan hyppylähtönä tuo ei kyllä onnistu mutta vaikkapa viikon varoitusajalla voisi olla ihan mahdoolinenkin. Suurin este olisi ehkä se että miten paljon voi luottaa siihen toiseen tulijaan mutta missään tapauksessa en naureskelisi ainakaan, varsinkaan partaan kun ei mulla ole partaa.

• Ikis__M
        plaaaahhhhh kirjoitti:

Saa sää :)

• Ikis__M
        Ex--PUA kirjoitti:

Juurikin näin, vaikka naiset palstalla usein vänkäävätkin mielipiteitämme vastaan, osin epäilemättä ihan provoavat, sisimmissään he kuitenkin tietävät että pelimiehet ja valkoritarit eivät ole luotettavia kun taas meihin kunnian miehiin voi aina luottaa.

• plaaaahhhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Saa sää :)

Mulla ei ole aavistustakaan missäpäin suomea olet? Ja ihan näin pienellä varotus ajalla en minäkään pääse lähtemään... Mutta mennäänkö parin viikon päästä ja nähdään puolessa välissä? Asun siellä mistä on lähtöisin lihamuki.

• plaaaahhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Juurikin näin, vaikka naiset palstalla usein vänkäävätkin mielipiteitämme vastaan, osin epäilemättä ihan provoavat, sisimmissään he kuitenkin tietävät että pelimiehet ja valkoritarit eivät ole luotettavia kun taas meihin kunnian miehiin voi aina luottaa.

Aion myös kahvilla vängätä mielipiteitäsi vastaan :D Tai ainakin kerron oman mielipiteeni...

• Ikis__M
        plaaaahhhhhh kirjoitti:

Mulla ei ole aavistustakaan missäpäin suomea olet? Ja ihan näin pienellä varotus ajalla en minäkään pääse lähtemään... Mutta mennäänkö parin viikon päästä ja nähdään puolessa välissä? Asun siellä mistä on lähtöisin lihamuki.

Joo, matka ei mahdoton olisi, voisihan sitä viikonloppuajelulla käväistäkin jossain kahvittelemassa. Silloin kun treffailua kokeilin ajoin kerran 400km kahvittelemaan. Ei se oikein mihinkään johtanut mutta tulipahan ajeltua kun siitähän tuollaisessa on lähdettävä ettei välttämättä kipinät välttämättä sinkoile kuitenkaan. Voisi siinä samalla reissulla käydä yhtä kaveria morjestamassa joka vähän siellä samoilla suunnilla vaikuttaa. Pidetään mielessä :)

• PakkiKone
        plaaaahhhhh kirjoitti:

Aion myös kahvilla vängätä mielipiteitäsi vastaan :D Tai ainakin kerron oman mielipiteeni...

Täähän menee jännäks. Kertokaa sitten koska tapaatte ja jälkipuheet myös palstalle! Tuntuu ihan samalta kun aikoinaan kävin nettitreffeillä. Jännitti ja kutisi mahassa. Kun takana on pauttiarallaa sadat pakit niin nykyään vähät lataan odotuksia treffeille ja poikkeen jossain akan sanomassa mestassa ohi mennen kauppareissun yhteydessä. Kun tietää miten ne päättyy aina niin yks lysti. "olet ihan kiva mutta"

• Ikis__M
        plaaaahhhhh kirjoitti:

No niihän sitä pitääkin, ei muuten synny keskustelua jos ei vähän vänkää eikä minun kanssa likikään aina tarvitse samaa mieltä olla (muusta kuin ehkä muutamista perusasioista :D)

• Ikis__M
        PakkiKone kirjoitti:

Täähän menee jännäks. Kertokaa sitten koska tapaatte ja jälkipuheet myös palstalle! Tuntuu ihan samalta kun aikoinaan kävin nettitreffeillä. Jännitti ja kutisi mahassa. Kun takana on pauttiarallaa sadat pakit niin nykyään vähät lataan odotuksia treffeille ja poikkeen jossain akan sanomassa mestassa ohi mennen kauppareissun yhteydessä. Kun tietää miten ne päättyy aina niin yks lysti. "olet ihan kiva mutta"

Minusta tuollainen intiimi kohtaaminen kuuluu pitää palsta-asioiden ulkopuolella jo ihan anonyymiydenkin vuoksi niin minä en ainakaan alkaisi lavertelemaan, pitäisin ikäänkuin salatapaamisena, herrasmies ei huutele treffailukumppaneistaan :)

• plaaaahhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Joo, matka ei mahdoton olisi, voisihan sitä viikonloppuajelulla käväistäkin jossain kahvittelemassa. Silloin kun treffailua kokeilin ajoin kerran 400km kahvittelemaan. Ei se oikein mihinkään johtanut mutta tulipahan ajeltua kun siitähän tuollaisessa on lähdettävä ettei välttämättä kipinät välttämättä sinkoile kuitenkaan. Voisi siinä samalla reissulla käydä yhtä kaveria morjestamassa joka vähän siellä samoilla suunnilla vaikuttaa. Pidetään mielessä :)

Ai pidetään mielessä??? Mä pystyn tällä sekunnilla sanomaan että pääsen paikalle parin viikon päästä. Joko puoleen väliin tai sitten jos tänne asti viitsit ajaa. Eli lyödäänkö lukkoon?

• plaaaahhhhhh
        PakkiKone kirjoitti:

Ei tule raporttia :)

• Ikis__M
        plaaaahhhhh kirjoitti:

Ai pidetään mielessä??? Mä pystyn tällä sekunnilla sanomaan että pääsen paikalle parin viikon päästä. Joko puoleen väliin tai sitten jos tänne asti viitsit ajaa. Eli lyödäänkö lukkoon?

Ei nyt vielä ihan lukkoon lyödä kun saattaa olla että tulee toiselle toiselle suunnalle käyntiä mutta jos ei ja sillä kaverilla ei muita kiireitä sinä viikonloppuna niin sitten joo, voisi hyvinkin käydä ja ihan sinne sinulle asti varmaankin sitten kun siitä ehkä jatkaisin sinne kaverille, paitsi tietysti jos saisit totaalisesti pysäytettyä matkanteon :D

• superficial

Aika kadehdittavaa tavata ihan noin ex tempore ja sokkona. Itsellä ainakin ensimmäisenä ajatuksena olisi että toinen näyttää kuitenkin suohirviöltä.

• plaaaahhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Ei nyt vielä ihan lukkoon lyödä kun saattaa olla että tulee toiselle toiselle suunnalle käyntiä mutta jos ei ja sillä kaverilla ei muita kiireitä sinä viikonloppuna niin sitten joo, voisi hyvinkin käydä ja ihan sinne sinulle asti varmaankin sitten kun siitä ehkä jatkaisin sinne kaverille, paitsi tietysti jos saisit totaalisesti pysäytettyä matkanteon :D

Selvä... palailen lähempänä asiaan :) Ei sulla sattuisi olemaan mitään sähköpostia mihin voisin kirjottaa?

• plaaaahhhhh
        superficial kirjoitti:

Aika kadehdittavaa tavata ihan noin ex tempore ja sokkona. Itsellä ainakin ensimmäisenä ajatuksena olisi että toinen näyttää kuitenkin suohirviöltä.

Kahville tässä ollaan menossa, eikä alttarille... Etkö kestäisi olla suohirviön kanssa viittä minuuttia kahvilla?

• Ikis__M
        plaaaahhhhh kirjoitti:

Selvä... palailen lähempänä asiaan :) Ei sulla sattuisi olemaan mitään sähköpostia mihin voisin kirjottaa?

Ei oikeastaan semmoista ole jota täällä voisi julkaista, pitäisi tekaista joku nimivapaa osoite ja toisaalta minusta olisi täysin sokkotreffit ehkä jännempi kun en ole koskaan semmoisilla ollut :)

• 8plus14
        plaaaahhhhhh kirjoitti:

Ei tule raporttia :)

Aha eli pelkkää selittelyä ja monologia sitten kahdella eri nimimerkillä. No sitten.

• Ikis__M
        superficial kirjoitti:

Plaaahhhhh tuossa jo oikekastaan vastasikin, ei se että jos tapaa ja rupattelee semmoisen ihmisen kanssa jota ei ole ennen tavannut ole vielä maailmanloppu jos ei kipinät sinkoilisikaan livenä, sehän kun on kuitenkin todennäköisintä, mutta jos sattuukin sinkoilemaan eihän silloin enää oikeastaan ole väliä sillä mitä odotti tai oli odottamatta.

• plaaahhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Ei oikeastaan semmoista ole jota täällä voisi julkaista, pitäisi tekaista joku nimivapaa osoite ja toisaalta minusta olisi täysin sokkotreffit ehkä jännempi kun en ole koskaan semmoisilla ollut :)

Noh... sokkotreffit ihan ok, mutta jos oikeasti haluat kahville, niin en kyllä täällä paljasta aikaa ja paikkaa, joten oikeastaan siksi... Eikä meidän tarvitse sopia sähköpostilla kuin paikka ja aika, pidetään loppu jännityksessä.

• Ikis__M
        8plus14 kirjoitti:

Aha eli pelkkää selittelyä ja monologia sitten kahdella eri nimimerkillä. No sitten.

Miksi ihmeessä joku palstan hyeenojen tiedonjano pitäisi olla se tärkein päämäärä yksityishenkilöiden palstatapaamisessa?

• Ikis__M
        plaaahhhhh kirjoitti:

Noh... sokkotreffit ihan ok, mutta jos oikeasti haluat kahville, niin en kyllä täällä paljasta aikaa ja paikkaa, joten oikeastaan siksi... Eikä meidän tarvitse sopia sähköpostilla kuin paikka ja aika, pidetään loppu jännityksessä.

Tuo on kyllä totta joo että aika & paikka pitäisi sopia. Sen kyllä voisi tehdä niinkin että ripottelee vihjeitä joita vain asiasta oikeasti kiinnnostunut vaivautuu seuraamaan.., tai sitten jos sinne vaikka tulisi ihan oikea palstamiitti kun julkaisisi täällä ja kaikki uteliaat sinne säntäisi, me voitaisiin mennä silläaikaa jonnekin muualle salapaikkaan kahvittelemaan :D

• plaaaahhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Tuo on kyllä totta joo että aika & paikka pitäisi sopia. Sen kyllä voisi tehdä niinkin että ripottelee vihjeitä joita vain asiasta oikeasti kiinnnostunut vaivautuu seuraamaan.., tai sitten jos sinne vaikka tulisi ihan oikea palstamiitti kun julkaisisi täällä ja kaikki uteliaat sinne säntäisi, me voitaisiin mennä silläaikaa jonnekin muualle salapaikkaan kahvittelemaan :D

No niin.... eli palstamiitti lihamuki-kaupunkiin :D Aika ja paikka myöhemmin...

• son.i.am.dissapoint

Vähän vaikuttaa siltä että Ikis__M ei uskalla tavata. Tiedät aivan hyvin miten helppoa on tehdä uusi gmail-osoite joten mitä arkailet..

• plaaaahhhhh
        son.i.am.dissapoint kirjoitti:

Vähän vaikuttaa siltä että Ikis__M ei uskalla tavata. Tiedät aivan hyvin miten helppoa on tehdä uusi gmail-osoite joten mitä arkailet..

Luultavasti se luulee että mä vedätän sitä :/

• Ikis__M
        plaaaahhhhh kirjoitti:

Kyllähän täällä se riski aina piilee ettei joku olekaan ihan sitä mitä väittää ja vaikka en nyt niin hirveästi sinua vedättäjänä pidäkään niin katsellaan tuonne lähemmäs h-hetkeä nyt vielä kuitenkin :) Ihan kahvittelu/keskusteluperiaatteella jos tuommoiseen tapaamiseen lähtee niin uskoen että olisi ihan mukavaa kun ei ole mitään isompia odotuksia mihinkään suuntaan. Sitten jos lataisi hirmuiset romanttiset odotukset olisi varmaan vaikeampaa kun todennäköisyys että "kolahtaa" molemmin puolin on kai kuitenkin aika pieni vaikka kyllä niinkin on käynyt että vaikka noita treffikohtaamisia ei hirveästi kerran tuontyyppisessä tapaamisessa "kolahti" ja siitä alkoi ihan hyvän aikaa kestänyt etäsuhde.

• plaaaahhhhh kirjoitti:

Aikun jänskää! :D

Et sitten kiusaa ikis:tä, etkä kiusoittele, etkä.... =P

• plaaaahhhhh
        Ikis__M kirjoitti:

Kyllähän täällä se riski aina piilee ettei joku olekaan ihan sitä mitä väittää ja vaikka en nyt niin hirveästi sinua vedättäjänä pidäkään niin katsellaan tuonne lähemmäs h-hetkeä nyt vielä kuitenkin :) Ihan kahvittelu/keskusteluperiaatteella jos tuommoiseen tapaamiseen lähtee niin uskoen että olisi ihan mukavaa kun ei ole mitään isompia odotuksia mihinkään suuntaan. Sitten jos lataisi hirmuiset romanttiset odotukset olisi varmaan vaikeampaa kun todennäköisyys että "kolahtaa" molemmin puolin on kai kuitenkin aika pieni vaikka kyllä niinkin on käynyt että vaikka noita treffikohtaamisia ei hirveästi kerran tuontyyppisessä tapaamisessa "kolahti" ja siitä alkoi ihan hyvän aikaa kestänyt etäsuhde.

Juuri näin... Ihan vaan kahvit ja höpöttelyä...

• plaaaahhhhh
        MGTOW kirjoitti:

Aikun jänskää! :D

Et sitten kiusaa ikis:tä, etkä kiusoittele, etkä.... =P

Lupaan olla kiltisti :) Ja totesin jo alussa että olen lähestulkoon kaikkea mitä ikis halveksii... tai ei ainakaan tykkää... nih.

• TämäOnTotuus
        plaaaahhhhh kirjoitti:

Lupaan olla kiltisti :) Ja totesin jo alussa että olen lähestulkoon kaikkea mitä ikis halveksii... tai ei ainakaan tykkää... nih.

Kyllä se on niin että plaah on mies ja ikis jää nuoleen näppejään tapaamis paikkaansa tai sitten plaah on niin ruma nainen että kelpuuttaa tapaamiseen myös palsta ätmin. Kauniit naiset viittaa kintaalla tämän palstan valittajiin ja hakee komeudet ihan muualta.

• TämäOnTotuus kirjoitti:

Kyllä se on niin että plaah on mies ja ikis jää nuoleen näppejään tapaamis paikkaansa tai sitten plaah on niin ruma nainen että kelpuuttaa tapaamiseen myös palsta ätmin. Kauniit naiset viittaa kintaalla tämän palstan valittajiin ja hakee komeudet ihan muualta.

Itse pelkään, että kyseessä on oikea "afrodite", viettelijä joka ottaa ikik:sen sydämmen käsittelyyn varmin ottein......lämmittäen sen täyteen hehkuun, vain pudottaakseen sen jäiseen kylmyyteen.....joka murtaa ikik:sen sydämmen tai sitten karaisee sydäntä vielä lisää....ihmisestä kiinni, kuinka monta kertaa käsittelyä kestää.

Eli toivotaan, että joko ei ole viettelijä kyseessä, jos on niin toivottavasti ikik:sellä on vahva sydän ja kertoja vielä jäljellä, ennenkuin sydän jäätyy kokonaan, kylmiä ihmisiä maailmassa aivan liikaa. ;)

jk. joo olen väsynyt, huumoria & draamaa. =D

• plaaaahhhh
        TämäOnTotuus kirjoitti:

Siitä menen ainakin takuuseen että mies en ole... ja mitä rumuuteen tulee... niin joko olen se kaamea suohirviö tai sitten en.

• plaaahhhh
        MGTOW kirjoitti:

Itse pelkään, että kyseessä on oikea "afrodite", viettelijä joka ottaa ikik:sen sydämmen käsittelyyn varmin ottein......lämmittäen sen täyteen hehkuun, vain pudottaakseen sen jäiseen kylmyyteen.....joka murtaa ikik:sen sydämmen tai sitten karaisee sydäntä vielä lisää....ihmisestä kiinni, kuinka monta kertaa käsittelyä kestää.

Eli toivotaan, että joko ei ole viettelijä kyseessä, jos on niin toivottavasti ikik:sellä on vahva sydän ja kertoja vielä jäljellä, ennenkuin sydän jäätyy kokonaan, kylmiä ihmisiä maailmassa aivan liikaa. ;)

jk. joo olen väsynyt, huumoria & draamaa. =D

HAH... tuskinpa yksillä kahveilla sydämmiä särjetään :)

• Ex--PUA

Vai että on sitä kollegalleni Ikikselle lihamukia tarjolla.

Siinä kaupungissa on jotain melko hyvännäköisiä naisia, sekä hullujakin naisia.

Sattumoisin eräs exäni on myös sieltä.

Kun taas olen minäkin ensitapaamisella päässyt inttämään, niin jopa nainen vaikeroi että miten voin olla niin eri mieltä sen joidenkin sosiopoliittisten mielipiteiden kanssa, mutta siitä huolimatta punaviini ja ajaton miehen ja naisen välinen, ruumiillinen kieli vei voiton.

• vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

Nyt kun viimein olen päässyt "sivistyksen ääreen" eli omalle koneelleni niin ajattelin vastata...vaikka tuskin se enää ketään kiinnostaa koska tähän ketjuun on ilmestynyt kahvitreffien suunnittelua...ja kumpikaan osapuolista en ole minä.

En mä tässä iässä enää mitään biletä. Jos käyn keikoilla käyttämässä työnantajani tarjoamaa kulttuurirahaa (se onkin ainoa hyvä asia työpaikassani) niin se ei ole bilettämistä. Olisi suotavaa jos mies tulisi mukaan, ettei tarvis yksin käydä (kuten useimmiten käyn). Perheenäitiä minusta ei tule enää ikäni puolesta. Sen sijaan tarjoan elämään "jännyyttä" koska esivaihdevuosissani saan kilareita milloin mistäkin asioista.

Ja jollekin toiselle kysyjälle: en ole ulkoisesti viehättävä.

Jaa ei tullut kauppoja. No ei sit.

• Pikemminkin päinvastoin, ennen oli pelimiesten markkinat, koska perusmiehet olivat niin yksitotisia jörriköitä, että pienikin pelisilmä oli kova valtti. Googlaa vaikka Auervaara. Myöskään Juhani Ahon klassinen romaani "Juha", jossa ulkomaalainen playeri Shemeikka vie vaimon rehdiltä työmies-Juhalta, ei taida olla tuttu. Romaani sijoittuu todella vanhoihin aikoihin, 1700-luvulle, ja taustalla ovat ilmeisesti osin todelliset tapahtumat.

• 6565656555

Aika huono logiikka tuossa.

• Nykyään laman aikana ensin saavat potkut yksityisen puolen työntekijät, joista suurin osa on miehiä. Saa olla varmasti todella kova lama Kreikan tyyliin, ennen kuin julkisen puolen suojatyöpaikoista aletaan feministiämmille antamaan kenkää.

• Penapenapena

Naistenkin työttömyys kasvaa kyllä sitä kautta että määräaikaisten työsuhteiden jälkeen naiset jäävät työttömiksi tai eivät saa koulusta valmistuttuaan töitä.

• Penapenapena kirjoitti:

Naistenkin työttömyys kasvaa kyllä sitä kautta että määräaikaisten työsuhteiden jälkeen naiset jäävät työttömiksi tai eivät saa koulusta valmistuttuaan töitä.

Horot voivat alkaa aina yksityisyrittäjiksi, eli pimpsanmyyjiksi. Mitä vanhempi nainen, niin sitä arvottomampi pimpsa on ja vähemmän rahaa sen avulla saa. Se on kysynnän ja tarjonnan laki. Se on markkinataloutta.

• Penapenapena
        super-atm kirjoitti:

Horot voivat alkaa aina yksityisyrittäjiksi, eli pimpsanmyyjiksi. Mitä vanhempi nainen, niin sitä arvottomampi pimpsa on ja vähemmän rahaa sen avulla saa. Se on kysynnän ja tarjonnan laki. Se on markkinataloutta.

Niistä työttömistä naisista jotka ryhtyvät yrittäjäksi, niin suurin osa ryhtyy tekemään jotain muuta kuin erotiikkaan viittaavaa. Kyllä vanhoilakin naisilla voi olla mies joka rakastaa häntä ja aika monella onkin.

• Penapenapena kirjoitti:

Niistä työttömistä naisista jotka ryhtyvät yrittäjäksi, niin suurin osa ryhtyy tekemään jotain muuta kuin erotiikkaan viittaavaa. Kyllä vanhoilakin naisilla voi olla mies joka rakastaa häntä ja aika monella onkin.

"Niistä työttömistä naisista jotka ryhtyvät yrittäjäksi, niin suurin osa ryhtyy tekemään jotain muuta kuin erotiikkaan viittaavaa."

Mistä sinä sen tiedät, kun ei kunnon lamaa ole vähään aikaan ollut?

"Kyllä vanhoilakin naisilla voi olla mies joka rakastaa häntä ja aika monella onkin."

Ihanko totta? Heidän seksuaalinen arvonsa on silti laskenut.

• Sinkkumies33

Ei naisille kelpaa mies joka on hyvätuloinen työssä käyvä mies kuten minä.

• Jäähattu

Ei hyvät tulot riitä. Pitää olla statusta, ulkonäköä ja jollain tapaa aktiivinen vastakkaisen sukupuolen suhteen, jos ei kuulu siihen prosenttiin joita naiset aktiivisesti usein yrittävät iskeä. Kirjoitus- ja argumentointitaitosi ei ainakaan kerro korkeakoulutuksesta. Korkeakoulutus keskimäärin lisää naisten kiinnostusta.

• Femakkopahyvinkin

Nyt taitaa vaan olla niin, ettei tällainen feministiämmä taipuisi edes taloudellisessa ahdingossa miehen elätiksi. Ahkeruutta arvostetaan toki jo nyt.

Kyllä työttömänä keiteltäisiin kaurapuuroa ja kaalisoppaa marttakerhon ohjeiden mukaan (ei ole kaukana nykyisestäkään olotilasta) mieluummin kuin heittäydyttäisiin huolettomasti jonkun elätiksi. Ei vaan anna ylpeys myöten.
      Ainoa poikkeus on tässä lapset ja perhe. Kyllä äitiyslomalla ollaan pakosti aika lailla miehen palkan varassa. Mutta silloinkin kyseessä on yhteinen projekti eikä toiselta kuppaaminen.

Kumppani valittaisiin huonossakin taloustilanteessa ihan muilla kriteereillä kuin palkkapussin paksuudella.

Jännä, että itse toivot lisää sellaisia naisia, jotka valitsevat miehen rahan perusteella... Pakostakin siis törmäät naisiin, jotka ovat statuksen perässä.

• "Ainoa poikkeus on tässä lapset ja perhe. Kyllä äitiyslomalla ollaan pakosti aika lailla miehen palkan varassa."

Ehkä todella suuren laman aikana, kun tämä feminismin pilaama yhteiskunta ei automaattisesti siirtäisikään rahaa laiskan mamman tilille. Nykyään miehen asema perheessä on tehty yhteiskunnan tukien takia melko turhaksi (feministithän väittävät ettei lapsiperheessä muutenkaan mitään isää tarvita). Nainen voi saada hedelmöityshoidosta jonkun tuntemattoman miehen spermaa ja yhteiskunta hyväksyy sellisenkin epämoraalisen toiminnan.

Mutta toisaan, Syntyvyys lähtisi jyrkkään laskuun, kun naiset eivät voisi olla varmoja siitä että rahaa tulee automaattisesti jostain tilille.

• Femakkopahyvinkin
        super-atm kirjoitti:

"Ainoa poikkeus on tässä lapset ja perhe. Kyllä äitiyslomalla ollaan pakosti aika lailla miehen palkan varassa."

Ehkä todella suuren laman aikana, kun tämä feminismin pilaama yhteiskunta ei automaattisesti siirtäisikään rahaa laiskan mamman tilille. Nykyään miehen asema perheessä on tehty yhteiskunnan tukien takia melko turhaksi (feministithän väittävät ettei lapsiperheessä muutenkaan mitään isää tarvita). Nainen voi saada hedelmöityshoidosta jonkun tuntemattoman miehen spermaa ja yhteiskunta hyväksyy sellisenkin epämoraalisen toiminnan.

Mutta toisaan, Syntyvyys lähtisi jyrkkään laskuun, kun naiset eivät voisi olla varmoja siitä että rahaa tulee automaattisesti jostain tilille.

"laiskan mamman tilille"

Mitä tällä tarkoitat? Sinustako lapsi pitäisi synnyttää ja heittää saman tien yhteiskunnan hoidettavaksi, että nainen voi mennä suoraan synnytyslaitokselta töihin? Mistä se laiskuus tässä nyt tuli?
        Hyvin suuri osa suomalaisista naisista tekee töitä äitiysloman alkuun asti ja pitää ns minimit, jona aika luodaan suhdetta lapseen ja imetetään. Ja sitten palataan töihin kuten kunnon kansalainen ainakin. Ihan taloudellisista syistä, jotta tuodaan rahaa perheen pöytään.
        Ja btw. Jos tianne olisi sellainen, että yhteiskunta ei em vapaata kustantaisi, niin kaipa sitä äitiyslomaa varten sitten säästettäisiin samaan tapaan kuin nyt lomia varten.
        Vaikka feministi olenkin, niin kyllä minulla miehille ja isille on vakaa paikkansa tässä yhteiskunnassa, ei miestä mitkään tuet korvaa. Ei lapselle eikä naiselle.
        Vastustan ajatustasi, että feminismin tavoitteena olisi viedä miehiltä oikeudet pois.

• Femakkopahyvinkin kirjoitti:

"laiskan mamman tilille"

Mitä tällä tarkoitat? Sinustako lapsi pitäisi synnyttää ja heittää saman tien yhteiskunnan hoidettavaksi, että nainen voi mennä suoraan synnytyslaitokselta töihin? Mistä se laiskuus tässä nyt tuli?
        Hyvin suuri osa suomalaisista naisista tekee töitä äitiysloman alkuun asti ja pitää ns minimit, jona aika luodaan suhdetta lapseen ja imetetään. Ja sitten palataan töihin kuten kunnon kansalainen ainakin. Ihan taloudellisista syistä, jotta tuodaan rahaa perheen pöytään.
        Ja btw. Jos tianne olisi sellainen, että yhteiskunta ei em vapaata kustantaisi, niin kaipa sitä äitiyslomaa varten sitten säästettäisiin samaan tapaan kuin nyt lomia varten.
        Vaikka feministi olenkin, niin kyllä minulla miehille ja isille on vakaa paikkansa tässä yhteiskunnassa, ei miestä mitkään tuet korvaa. Ei lapselle eikä naiselle.
        Vastustan ajatustasi, että feminismin tavoitteena olisi viedä miehiltä oikeudet pois.

laiskan mamman tilille

"Mitä tällä tarkoitat?"

Tarkoitan sillä äitiä, joka ei viitsi käydä töissä vaan elää mielummin yhteiskunnan (tai miehen) rahoilla. Ovatko sanat laiska, mamma ja tili sinulle uusia?

"Sinustako lapsi pitäisi synnyttää ja heittää saman tien yhteiskunnan hoidettavaksi, että nainen voi mennä suoraan synnytyslaitokselta töihin?"

Ei. Älä laita sanoja suuhuni, feministi. Töihin voi mennä myöhemminkin. Valitettavan moni nainen kuitenkin jää kotiin elämään parisuhdehuorana miehen rahoilla, koska ei viitsi käydä töissä.

"Mistä se laiskuus tässä nyt tuli?"

Hyvä kysymys. Miksi naiset ovat laiskoja? Siinäpä pohdittavaa.

"Hyvin suuri osa suomalaisista naisista tekee töitä äitiysloman alkuun asti ja pitää ns minimit, jona aika luodaan suhdetta lapseen ja imetetään. Ja sitten palataan töihin kuten kunnon kansalainen ainakin. Ihan taloudellisista syistä, jotta tuodaan rahaa perheen pöytään."

Mihin perustat väitteesi "hyvin suuri osa"?

"Ja btw. Jos tianne olisi sellainen, että yhteiskunta ei em vapaata kustantaisi, niin kaipa sitä äitiyslomaa varten sitten säästettäisiin samaan tapaan kuin nyt lomia varten."

Tai parisuhdehuora etsisi miehen, joka maksaisi kaiken.

"Vastustan ajatustasi, että feminismin tavoitteena olisi viedä miehiltä oikeudet pois."

Mutta kannatat feministien tapaan ajatusta että naisten etuoikeuksia pitää lisätä tai vähintään ne täytyy säilyttää?

• Femakkopahyvinkin
        super-atm kirjoitti:

laiskan mamman tilille

"Mitä tällä tarkoitat?"

Tarkoitan sillä äitiä, joka ei viitsi käydä töissä vaan elää mielummin yhteiskunnan (tai miehen) rahoilla. Ovatko sanat laiska, mamma ja tili sinulle uusia?

"Sinustako lapsi pitäisi synnyttää ja heittää saman tien yhteiskunnan hoidettavaksi, että nainen voi mennä suoraan synnytyslaitokselta töihin?"

Ei. Älä laita sanoja suuhuni, feministi. Töihin voi mennä myöhemminkin. Valitettavan moni nainen kuitenkin jää kotiin elämään parisuhdehuorana miehen rahoilla, koska ei viitsi käydä töissä.

"Mistä se laiskuus tässä nyt tuli?"

Hyvä kysymys. Miksi naiset ovat laiskoja? Siinäpä pohdittavaa.

"Hyvin suuri osa suomalaisista naisista tekee töitä äitiysloman alkuun asti ja pitää ns minimit, jona aika luodaan suhdetta lapseen ja imetetään. Ja sitten palataan töihin kuten kunnon kansalainen ainakin. Ihan taloudellisista syistä, jotta tuodaan rahaa perheen pöytään."

Mihin perustat väitteesi "hyvin suuri osa"?

"Ja btw. Jos tianne olisi sellainen, että yhteiskunta ei em vapaata kustantaisi, niin kaipa sitä äitiyslomaa varten sitten säästettäisiin samaan tapaan kuin nyt lomia varten."

Tai parisuhdehuora etsisi miehen, joka maksaisi kaiken.

"Vastustan ajatustasi, että feminismin tavoitteena olisi viedä miehiltä oikeudet pois."

Mutta kannatat feministien tapaan ajatusta että naisten etuoikeuksia pitää lisätä tai vähintään ne täytyy säilyttää?

Keitti vähän yli, kun ymmärsin sinut väärin. Sori. Et siis ehkä tarkoittanut, että kaikki mammat odottavat laiskana yhteiskunnan ja miehen avustusta. Nyt uudemman kerran luettuna taisitkin tarkoittaa niitä yksilöitä, jotka jäävät kokonaan kotiin.

Perustan väitteeni "hyvin suuri osa" siihen tilastolliseen faktaan, että toisin kuin keski-Euroopassa, Suomessa kotiäidit ovat vähemmistö, toisin kuin esimerkiksi Saksassa. Hyvin suuri osa äideistä käy siis töissä ja siksi täällä onkin varsin kattavasti järjestetty päivähoitojärjestelmä.
        Haluaisin huomauttaa, että myös osa miehistä on laiskoja. Molemmista sukupuolista löytyy näitä sankareita, joiden mielestä on niin paljon vähemmän vaivalloista hengailla kotona kuin käydä töissä. Elämänlaatukin on paljon parempi, kun työ ei häiritse yksityiselämää. Jotkut haluaisivat töitä ja eivät niitä saa ja se on asia erikseen.

Tuo parisuhdehuoran käsite on minulle aivan vieras, koska katson, että koska yhteiskunta on suonut minulle tasaveroiset mahdollisuudet miehen kanssa tässä yhteiskunnassa toimia, on velvollisuuteni elättää itseni, ja jos niin onnellisesti käy, myös osallistua perheeni elättämiseen.

Katson, että saavutetut edut täytyy säilyttää. Tykkäisin jatkossakin äänestää. ;) ja olisi ihan kiva, että tytötkin saisivat jatkossakin käydä koulussa. Toki nämä "etuudet" sisältävät myös vastuita ja esimerkiksi koulutuksen suoma etuoikeus pitää maksaa yhteiskunnalle takaisin hyödyntämällä sitä koulutusta ja käymällä töissä.
        Minusta tilanne on Suomessa naisten kannalta varsin hyvä, mutta on edelleen asioita, joissa nainen ei ole miehen kanssa tasa-arvoinen. Esimerkiksi samasta työstä olisi minusta oikein saada sama palkka, jos työpanoskin on sama.
        Minusta feminismi on tasa-arvoisuuden liike, joka tunnustaa sen, että naiset ja miehet ovat erilaisia, mutta saman arvoisia. Tähän liittyen on myös asioita, joissa miehet jäävät alakynteen ja ne täytyisi tietenkin korjata. Esimerkiksi huoltajuuskiistoissa miehet jäävät usein alakynteen sukupuolensa takia, jopa tilanteissa, joissa olisivat parempia huoltajia kuin nainen. Käsittääkseni myös miehet kärsivät enenevässä määrin parisuhdeväkivallasta, ja heille on myös suotava sama tuki kuin siitä kärsiville naisille.
        En siis ole missään määrin radikaalifeministi tai näissä asioissa aktiivi. Sen verran tiedän, että aatteessa on myös pidemmälle vietyjä näkemyksiä, joihin en niinkään yhdy.

Keitti vähän yli, kun ymmärsin sinut väärin. Sori. Et siis ehkä tarkoittanut, että kaikki mammat odottavat laiskana yhteiskunnan ja miehen avustusta. Nyt uudemman kerran luettuna taisitkin tarkoittaa niitä yksilöitä, jotka jäävät kokonaan kotiin.

Perustan väitteeni "hyvin suuri osa" siihen tilastolliseen faktaan, että toisin kuin keski-Euroopassa, Suomessa kotiäidit ovat vähemmistö, toisin kuin esimerkiksi Saksassa. Hyvin suuri osa äideistä käy siis töissä ja siksi täällä onkin varsin kattavasti järjestetty päivähoitojärjestelmä.
        Haluaisin huomauttaa, että myös osa miehistä on laiskoja. Molemmista sukupuolista löytyy näitä sankareita, joiden mielestä on niin paljon vähemmän vaivalloista hengailla kotona kuin käydä töissä. Elämänlaatukin on paljon parempi, kun työ ei häiritse yksityiselämää. Jotkut haluaisivat töitä ja eivät niitä saa ja se on asia erikseen.

Tuo parisuhdehuoran käsite on minulle aivan vieras, koska katson, että koska yhteiskunta on suonut minulle tasaveroiset mahdollisuudet miehen kanssa tässä yhteiskunnassa toimia, on velvollisuuteni elättää itseni, ja jos niin onnellisesti käy, myös osallistua perheeni elättämiseen.

Katson, että saavutetut edut täytyy säilyttää. Tykkäisin jatkossakin äänestää. ;) ja olisi ihan kiva, että tytötkin saisivat jatkossakin käydä koulussa. Toki nämä "etuudet" sisältävät myös vastuita ja esimerkiksi koulutuksen suoma etuoikeus pitää maksaa yhteiskunnalle takaisin hyödyntämällä sitä koulutusta ja käymällä töissä.
        Minusta tilanne on Suomessa naisten kannalta varsin hyvä, mutta on edelleen asioita, joissa nainen ei ole miehen kanssa tasa-arvoinen. Esimerkiksi samasta työstä olisi minusta oikein saada sama palkka, jos työpanoskin on sama.
        Minusta feminismi on tasa-arvoisuuden liike, joka tunnustaa sen, että naiset ja miehet ovat erilaisia, mutta saman arvoisia. Tähän liittyen on myös asioita, joissa miehet jäävät alakynteen ja ne täytyisi tietenkin korjata. Esimerkiksi huoltajuuskiistoissa miehet jäävät usein alakynteen sukupuolensa takia, jopa tilanteissa, joissa olisivat parempia huoltajia kuin nainen. Käsittääkseni myös miehet kärsivät enenevässä määrin parisuhdeväkivallasta, ja heille on myös suotava sama tuki kuin siitä kärsiville naisille.
        En siis ole missään määrin radikaalifeministi tai näissä asioissa aktiivi. Sen verran tiedän, että aatteessa on myös pidemmälle vietyjä näkemyksiä, joihin en niinkään yhdy.

"Tuo parisuhdehuoran käsite on minulle aivan vieras, koska katson, että koska yhteiskunta on suonut minulle tasaveroiset mahdollisuudet miehen kanssa tässä yhteiskunnassa toimia, on velvollisuuteni elättää itseni, ja jos niin onnellisesti käy, myös osallistua perheeni elättämiseen."

Parisuhdehuora on vähän niin kuin huora, paitsi että parisuhdehuoralta saa rahaa vastaan seksin lisäksi parisuhteen. Suurin osa suomalaisista naisista on parisuhdehuoria, koska ovat etsineet itselleen varakkaan miehen. Monesti olen kuullut naisilta että miehen täytyy tienata vähintään yhtä paljon kuin he. http://tilastokeskus.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif

"Katson, että saavutetut edut täytyy säilyttää. Tykkäisin jatkossakin äänestää. ;) ja olisi ihan kiva, että tytötkin saisivat jatkossakin käydä koulussa. Toki nämä "etuudet" sisältävät myös vastuita ja esimerkiksi koulutuksen suoma etuoikeus pitää maksaa yhteiskunnalle takaisin hyödyntämällä sitä koulutusta ja käymällä töissä."

Hauska nainen. Sekoitat sujuvasti tahallasi käsitteet etu, oikeus ja etuoikeus. Haluatko mennä myös armeijaan? Miehille se ei ole etu, oikeus, eikä etuoikeus, vaan velvollisuus.

"Esimerkiksi samasta työstä olisi minusta oikein saada sama palkka, jos työpanoskin on sama."

Kerro esimerkkejä työpaikoista ja töistä, joissa tämä ei toteutuisi. Muuten väitteesi on pelkkää mielikuvituksen tuotetta.

"Minusta feminismi on tasa-arvoisuuden liike, joka tunnustaa sen, että naiset ja miehet ovat erilaisia, mutta saman arvoisia. Tähän liittyen on myös asioita, joissa miehet jäävät alakynteen ja ne täytyisi tietenkin korjata. Esimerkiksi huoltajuuskiistoissa miehet jäävät usein alakynteen sukupuolensa takia, jopa tilanteissa, joissa olisivat parempia huoltajia kuin nainen. Käsittääkseni myös miehet kärsivät enenevässä määrin parisuhdeväkivallasta, ja heille on myös suotava sama tuki kuin siitä kärsiville naisille."

Teetkö feministinä tämän asian muuttamiseksi yhtään mitään? Vai onko se miesten oma tehtävä?

• Femakkopahyvinkin
        super-atm kirjoitti:

"Tuo parisuhdehuoran käsite on minulle aivan vieras, koska katson, että koska yhteiskunta on suonut minulle tasaveroiset mahdollisuudet miehen kanssa tässä yhteiskunnassa toimia, on velvollisuuteni elättää itseni, ja jos niin onnellisesti käy, myös osallistua perheeni elättämiseen."

Parisuhdehuora on vähän niin kuin huora, paitsi että parisuhdehuoralta saa rahaa vastaan seksin lisäksi parisuhteen. Suurin osa suomalaisista naisista on parisuhdehuoria, koska ovat etsineet itselleen varakkaan miehen. Monesti olen kuullut naisilta että miehen täytyy tienata vähintään yhtä paljon kuin he. http://tilastokeskus.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif

"Katson, että saavutetut edut täytyy säilyttää. Tykkäisin jatkossakin äänestää. ;) ja olisi ihan kiva, että tytötkin saisivat jatkossakin käydä koulussa. Toki nämä "etuudet" sisältävät myös vastuita ja esimerkiksi koulutuksen suoma etuoikeus pitää maksaa yhteiskunnalle takaisin hyödyntämällä sitä koulutusta ja käymällä töissä."

Hauska nainen. Sekoitat sujuvasti tahallasi käsitteet etu, oikeus ja etuoikeus. Haluatko mennä myös armeijaan? Miehille se ei ole etu, oikeus, eikä etuoikeus, vaan velvollisuus.

"Esimerkiksi samasta työstä olisi minusta oikein saada sama palkka, jos työpanoskin on sama."

Kerro esimerkkejä työpaikoista ja töistä, joissa tämä ei toteutuisi. Muuten väitteesi on pelkkää mielikuvituksen tuotetta.

"Minusta feminismi on tasa-arvoisuuden liike, joka tunnustaa sen, että naiset ja miehet ovat erilaisia, mutta saman arvoisia. Tähän liittyen on myös asioita, joissa miehet jäävät alakynteen ja ne täytyisi tietenkin korjata. Esimerkiksi huoltajuuskiistoissa miehet jäävät usein alakynteen sukupuolensa takia, jopa tilanteissa, joissa olisivat parempia huoltajia kuin nainen. Käsittääkseni myös miehet kärsivät enenevässä määrin parisuhdeväkivallasta, ja heille on myös suotava sama tuki kuin siitä kärsiville naisille."

Teetkö feministinä tämän asian muuttamiseksi yhtään mitään? Vai onko se miesten oma tehtävä?

"Parisuhdehuora on vähän niin kuin huora, paitsi että parisuhdehuoralta saa rahaa vastaan seksin lisäksi parisuhteen."

Noh, enpä katso tämän koskevan minua :D Olen aina suhteessa ollessani maksanut menoista saman verran kuin mies, joten omatuntoni on puhdas. Riippumatta miehen tuloista. En ole myöskään saanut rahaa seksistä vaan olen antanut sitä ihan ilmaiseksi (en ole ottanut korvausta myöskään materian tai henkisen riiston muodossa).
        Tosin olen ollut aika "helpoissa" elämäntilanteissa, kun ei ole ollut yhteistä omaisuutta tai lapsia ylipäänsä. Useimmat miehethän eivät koe elämänsä jakamista naisen kanssa prostituution muotona, vaan avarakatseiset miehet ymmärtävät, että on reilua osallistua yhteisiin menoihin esimerkiksi prosentuaalisesti yhtä paljon. Tosin kyllä mulle 50/50 käy yhtä hyvin, jos se nyt sitten on reilumpaa.

Enpä usko Suomen armeijan hyötyvän minusta yhtään mitään, ainakaan perinteisessä mielessä. Tuo armeijakysymys onkin aika vaikea, koska jonkinlainen puolustus pitää Suomella olla, mielelläni olisin sanonut, että lopetetaan koko paska, mutta se nyt olisi ollut vain naivia. Ehkä jos feministisesti ajattelee, miesten ja naisten erot huomioiden, voisi naisillakin olla jonkinlainen Lotta- / sairaanhoito- / kotirintama -palvelus ym. olla, niin oltaisiin samalla viivalla. Eihän se tietysti oikein ole, että velvollisuus koskee pelkästään miehiä.

Olen kuullut, että esimerkiksi insinöörinä naiset usein tienaavat miehiä vähemmän. Sori, ei ole tilastoa eikä työpaikan nimiä tähän hätään ;)

En tee miesten oikeuksien eteen yhtään mitään. Kuten kerroin, en ole ihmisoikeusaktivisti. En tee myöskään naisten oikeuksien eteen aktiivisesti, kylläkin työni kautta olen naisten oikeuksien kanssa tekemisissä. Mutta kysyit tapaani ajatella ja sen sinulle kerroin.

Mitä itse teet miesten oikeuksien eteen?

"Parisuhdehuora on vähän niin kuin huora, paitsi että parisuhdehuoralta saa rahaa vastaan seksin lisäksi parisuhteen."

Noh, enpä katso tämän koskevan minua :D Olen aina suhteessa ollessani maksanut menoista saman verran kuin mies, joten omatuntoni on puhdas. Riippumatta miehen tuloista. En ole myöskään saanut rahaa seksistä vaan olen antanut sitä ihan ilmaiseksi (en ole ottanut korvausta myöskään materian tai henkisen riiston muodossa).
        Tosin olen ollut aika "helpoissa" elämäntilanteissa, kun ei ole ollut yhteistä omaisuutta tai lapsia ylipäänsä. Useimmat miehethän eivät koe elämänsä jakamista naisen kanssa prostituution muotona, vaan avarakatseiset miehet ymmärtävät, että on reilua osallistua yhteisiin menoihin esimerkiksi prosentuaalisesti yhtä paljon. Tosin kyllä mulle 50/50 käy yhtä hyvin, jos se nyt sitten on reilumpaa.

Enpä usko Suomen armeijan hyötyvän minusta yhtään mitään, ainakaan perinteisessä mielessä. Tuo armeijakysymys onkin aika vaikea, koska jonkinlainen puolustus pitää Suomella olla, mielelläni olisin sanonut, että lopetetaan koko paska, mutta se nyt olisi ollut vain naivia. Ehkä jos feministisesti ajattelee, miesten ja naisten erot huomioiden, voisi naisillakin olla jonkinlainen Lotta- / sairaanhoito- / kotirintama -palvelus ym. olla, niin oltaisiin samalla viivalla. Eihän se tietysti oikein ole, että velvollisuus koskee pelkästään miehiä.

Olen kuullut, että esimerkiksi insinöörinä naiset usein tienaavat miehiä vähemmän. Sori, ei ole tilastoa eikä työpaikan nimiä tähän hätään ;)

En tee miesten oikeuksien eteen yhtään mitään. Kuten kerroin, en ole ihmisoikeusaktivisti. En tee myöskään naisten oikeuksien eteen aktiivisesti, kylläkin työni kautta olen naisten oikeuksien kanssa tekemisissä. Mutta kysyit tapaani ajatella ja sen sinulle kerroin.

Mitä itse teet miesten oikeuksien eteen?

"Ehkä jos feministisesti ajattelee, miesten ja naisten erot huomioiden, voisi naisillakin olla jonkinlainen Lotta- / sairaanhoito- / kotirintama -palvelus ym. olla, niin oltaisiin samalla viivalla. Eihän se tietysti oikein ole, että velvollisuus koskee pelkästään miehiä."

Muistutan vielä, että naisten pitäisi myös joutua vankilaan, jos he eivät palvelusta suorittaisi. Se olisi tasa-arvoa.

"Olen kuullut, että esimerkiksi insinöörinä naiset usein tienaavat miehiä vähemmän. Sori, ei ole tilastoa eikä työpaikan nimiä tähän hätään ;)"

Olen kuullut..... joo. Minäkin olen kuullut vaikka mitä.

"Mitä itse teet miesten oikeuksien eteen?"

Enimmäkseen puolustan miehenä omia oikeuksiani. Jos joku nainen polkee minun oikeuksia epätasa-arvoiseen feministiseen manifestiin viitaten, niin aivan varmasti pidän puoleni.

Itse asiassa olet feministiksi poikkeus. Et pelkästään puolusta naisten etuoikeuksia, vaan saat kuulostamaan feminismin positiivisena asiana. Tälle palstalle kirjoittavalla feministi-helkalla ei esimerkisi järki päätä pakota. Samoin kuin ei muutamalla palstan ulkopuolella tapaamallani feministillä joiden kanssa olen jutellut. Ehkä 99 % feministeistä pilaa 1 % maineen.

• Femakkopahyvinkin
        super-atm kirjoitti:

"Ehkä jos feministisesti ajattelee, miesten ja naisten erot huomioiden, voisi naisillakin olla jonkinlainen Lotta- / sairaanhoito- / kotirintama -palvelus ym. olla, niin oltaisiin samalla viivalla. Eihän se tietysti oikein ole, että velvollisuus koskee pelkästään miehiä."

Muistutan vielä, että naisten pitäisi myös joutua vankilaan, jos he eivät palvelusta suorittaisi. Se olisi tasa-arvoa.

"Olen kuullut, että esimerkiksi insinöörinä naiset usein tienaavat miehiä vähemmän. Sori, ei ole tilastoa eikä työpaikan nimiä tähän hätään ;)"

Olen kuullut..... joo. Minäkin olen kuullut vaikka mitä.

"Mitä itse teet miesten oikeuksien eteen?"

Enimmäkseen puolustan miehenä omia oikeuksiani. Jos joku nainen polkee minun oikeuksia epätasa-arvoiseen feministiseen manifestiin viitaten, niin aivan varmasti pidän puoleni.

Itse asiassa olet feministiksi poikkeus. Et pelkästään puolusta naisten etuoikeuksia, vaan saat kuulostamaan feminismin positiivisena asiana. Tälle palstalle kirjoittavalla feministi-helkalla ei esimerkisi järki päätä pakota. Samoin kuin ei muutamalla palstan ulkopuolella tapaamallani feministillä joiden kanssa olen jutellut. Ehkä 99 % feministeistä pilaa 1 % maineen.

"Itse asiassa olet feministiksi poikkeus."

Miellän itseni feministiksi, vaikken varsinaisesti tunnusta mitään uskoa. Olen kokenut, että näin kun itse tulkitsen feminismiä, se sopii maailmankuvaani. Feminismi nyt on vain termi muiden joukossa eikä sen käsittääkseni ole tarkoitus tehdä miehistä ja naisista samanlaisia tai sortaa ketään. En voisi kannattaa sellaista ajattelutapaa, joka asettaisi ihmiset epätasa-arvoiseen asemaan, vaikka yhteiskunnassa monesti näin käykin. Kaikki ei vaan voita.

Omia oikeuksiaan pitää tietenkin voida puolustaa. Joillekin on jo riittävän haastavaa pitää omat puolensa elämässä, saatika sitten puolustaa koko sukupuolen oikeuksia.
        Samoin kuin feminismissä, balanssi ja tolkku on tärkeää. Kuten tälläkin palstalla (ja feminismissä), voi joskus vahva puolustus keikahtaa helposti vastustajan sortamisen puolelle. Se, että pystyy näkemään asioita toiseltakin kantilta, on viisautta ja siten usein löytyvät parhaat kompromissit, jolloin molemmat voittavat.

Ei oltu ihan samalla kartalla, mutta hyvä keskustelu anyway... :)

• er4456tyty

Luulisi että nuori kaunis nainen on viimeinen jolta menee työ, Ensin lama vaikuttaa hmm hmm enpä tiedä mutta nuori kaunis nainen on viimeisiä ryhmiä johon vaikuttaa,

• Olettamuksesi on väärä. Lama kohtelee kaltoin vientialoilla työskenteleviä teollisuustyöntekijöitä ja toimihenkilöitä. Naiset sen sijaan toimivat usein sosiaalisektorilla ja palveluissa. Vanhukset on hoidettava, lasten käytävä koulua ja syödä täytyy oli lama tai ei.

90-luvun lamassakin etenkin miehet jäivät työttömiksi ja sitähän ei työnsä säilyttäneet naiset halunneet katsella. Että eipä taida lamakaan ätmejä auttaa.

• Miten luulet että itsellesi lama-aikana käy? Jos jäät työttömäksi, niin elättääkö (kuvitteellinen) naisesi sinut?

• ätmel

Tämä on ollut ja tulee edelleen olemaan pitkäkestoisempi lama kuin 90-luvun alussa. Finanssikriisin aikana peruskoulun aloittaneet ovat kohta lukiossa. Kaikissa noissa mainitsemissasi asioissa on säkin suu alkanut jo kiristyä. Nuo toiminnot on toki hoidettava, mutta on eri asia, mitä ja millä siitä maksetaan. Raha ei kasva puissa, varsinkaan näin euroaikana.

• ätmel kirjoitti:

Tämä on ollut ja tulee edelleen olemaan pitkäkestoisempi lama kuin 90-luvun alussa. Finanssikriisin aikana peruskoulun aloittaneet ovat kohta lukiossa. Kaikissa noissa mainitsemissasi asioissa on säkin suu alkanut jo kiristyä. Nuo toiminnot on toki hoidettava, mutta on eri asia, mitä ja millä siitä maksetaan. Raha ei kasva puissa, varsinkaan näin euroaikana.

Paljon mahdollista, että iso osa yhteiskunnan tuottamista palveluista yksityistetään. Yksityiseen yrityikseen siirtyneistä entisistä valtion ja kunnan suojatyöläisistä osa saa saman tien kenkää. Jäljelle jääneistä osaavista ja jopa ahkerista otetaan markkinatalouden tyyliin kaikki tuotannollinen hyöty irti. Näiden firmojen omistajat rikastuvat lamasta huolimatta. Kuntien ja valtion poliitikot ja ylemmät virkamiehet rikastuvat myös, koska korruptoituneina tilaavat palvelut kavereiden firmoista ja kaverit antavat seteleitä takataskuun.

• super-atm kirjoitti:

Miten luulet että itsellesi lama-aikana käy? Jos jäät työttömäksi, niin elättääkö (kuvitteellinen) naisesi sinut?

Totta kai mielikuvitusvaimoni järjestää minulle mielikuvitusrahaa.

Tosiasiassa maksaisin lainoistani vain korot, kuulun työttömyyskassaan, minulla on lähes vuoden nettoliksa tilillä ja realisoitavaa omaisuutta. Lisäksi uskon, että osaamisellani on kysyntää, juurihan sain uuden työpaikan. Olen myös valmis tekemään kaikkea työtä, jota osaan.

• lopettakaatollanen

Voi jumankauta, onko tästä degeneroitumassa joku seuranhakupalsta???? Kuka tätä enää sitten viitsii lukea!!!!

• ätmel

Oletko kateellinen?

• dfasdfa

Köyhä duunariorja varmaan nauttii, kun hänen entinen köyhä duunarivaimonsa jää elämään hänen palkallaan. Hän on suorastaan ilahtunut tästä uudesta riippuvuusuhteesta, jossa hänen oma elintasonsa putoaa ja hän joutuu tekemään kaksinverroin työtä. Aloittajalla on hoksottimen kohdillaan kieltämättä. Hän vaihtaisi siis korkeamman elintason siihen, että joku sitoutuu häneen taloudellisten resurssien takia? Kamalaa, että joku on noin yksinäinen ja epätoivoinen. Lama ei edes satuta naisia samassa määrin kuin miehiä, jotka työskentelevät enemmän suhdanneherkillä aloilla.

• Gammaromeo

Suuressa lamassa kyllä naistenkin työttömyysprosentti nousee, niin on tapahtunut nytkin! Kieltämättä miesten työttämyys on kuitenkin naisten työttömyyttä korkeampaa.

• kilttikakkamies

Outoa, että joku toivoo lamaa oman etunsa takia. Tämäkö se on se kiltti mies?

• taaammppponi

mä luulin, että täällä inhottiin naisia jotka elää miehensä palkalla.

• Miyu

Kuinkakohan moni nykymies olisi valmis olemaan yksin vastuussa perheen taloudesta? Onhan se helppoa huudella, että naisen pitäisi vain hoitaa koti, mutta kuinka monella oikeasti on varaa siihen, että vain toinen tuo rahaa talouteen?

Muutenkin se kotiin jääminen on naiselle melko huono vaihtoehto. Mitä jos mies vaikka sattuisi kuolemaan ja nainen jäisi leskeksi? Tai mitä jos mies haluaisikin 20 vuoden päästä avioeron? Siinä olisi melko ikävät oltavat jos olisi ollut vuosia ilman töitä. Uutta työpaikkaa olisi hyvin vaikea saada. Ja eläkettä ei olisi kertynyt nimeksikään.

• Ex--PUA

Hahahaj.

Huomaa kyllä että olet aika tietämätön. Miehethän nimenomaan ovat niitä, joiden rahoilla naiset ja muut lapset ovat tottuneet elämään niin perheen kuin yhteiskunnankin tasolla iät ja ajat. Mikä parasta, nainen voi itse olla töissä, tai työtön, on sillä silti otsaa valitta mies omaisuuuden perusteella.

• Miyu

Itse taidat olla tietämätön. Kun mennään ajassa taaksepäin esim se 200 vuotta niin naisilla ei ollut oikeutta käydä töissä vaan odotusarvo oli, että naimisiin mentäessä nainen jää kotiin. Ylempiluokkaisten naisten ei sopinut käydä töissä lainkaan. Naisella ei ollut siis oikeutta ansaita omia rahoja ja jos omaa rahaa oli niin sen käytöstä päätti mies. Toisaalta avioerot eivät olleet sallittuja joten mies ei voinut hylätä perhettään ja jättää näin vaimoa ja lapsia taloudelliseen ahdinkoon.

Tämä järjestey tosin aiheutti sen, ettei moni hyvä mies koskaan saanut naista, koska naimisiin ei saanut mennä ennen kuin sai työn, jolla kykeni perheensä elättämään. Jos työn sai niin sen sai pitää kuolemaan saakka (jos ei tullut potkuja) mikä tarkoitti, että nuoret miehet saattoivat joutua odottamaan sopivaa työpaikkaa vuosia. Pienellä palkalla kun ei perhettä elättänyt.

Nykyaikana ainakin täällä suomessa suurimmassa osassa perheitä sekä miehet että naiset käyvät töissä ja tuovat rahaa talouteen. Toki on olemassa naisia, jotka elävät loisina mutta niin on miehiäkin.

Ja mitä taas valintakriteereihin tulee niin kyllä. Jotkut naiset saattavat katsoa miehen varallisuutta parinvalinnassa. Tosin katsovathan jotkut miehet ensisijaisesti naisen ulkonäköä. Ihan yhtä pinnallista se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe