Kuka palstalainen

Jassuka

Kelpaisi laastariksi lemmensurujasi lievittämään? :)

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimierkki_

      täällä on yksi! tule tänne niin halaan ja paijaan.

      • Iaskin..väärin

        Rauhoitu Toljake.


    • Marihuanalehtinen_Alve

      .

      "Kelpuuttamma vain toisemme"

      har!1

      .

      • aikuisten.oikeesti

        Ottakaa modelli mukaan seuroihin. =))


      • aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Ottakaa modelli mukaan seuroihin. =))

        Pidä huoli omista asioistasi!


      • Jassuka
        modelli kirjoitti:

        Pidä huoli omista asioistasi!

        Teidän papparaisten kandeis pitää yhtä. :)


      • Persut_againts_drugs--

        .

        "Emme hyväksy huimausaineiden käyttöä saati * H A L L U S S A P I T O A *"

        har!11

        .


      • aikuisten.oikeesti
        modelli kirjoitti:

        Pidä huoli omista asioistasi!

        Milloin mä olen tollaisia viestejä viljellyt? Kyllä sun modelli pitäis asia jo sisäistää!
        Kyllä mä kerron pitkän kaavan mukaisesti, sit paskimmatkin ajatukseni.
        Mun hutaisut tulee keskustelun yhteydessä, kun oikein suutun.
        Pari kertaa olet kyllä ymmärtänyt mun vitsiksi aiotun viestin väärin...
        mä siinä silloin olen epäonnistunut viestityksessä...kun niin käy. Myönnän.
        ...ja mitä huolenpitoon tulee...ainahan mä yritän,
        mutt onneks teitä on muitakin, jotka pitää mun puoliani täällä! =))


      • niinpäsnii
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Milloin mä olen tollaisia viestejä viljellyt? Kyllä sun modelli pitäis asia jo sisäistää!
        Kyllä mä kerron pitkän kaavan mukaisesti, sit paskimmatkin ajatukseni.
        Mun hutaisut tulee keskustelun yhteydessä, kun oikein suutun.
        Pari kertaa olet kyllä ymmärtänyt mun vitsiksi aiotun viestin väärin...
        mä siinä silloin olen epäonnistunut viestityksessä...kun niin käy. Myönnän.
        ...ja mitä huolenpitoon tulee...ainahan mä yritän,
        mutt onneks teitä on muitakin, jotka pitää mun puoliani täällä! =))

        Se, että joku vastaa johonkin viestiin, ei tarkoita, että uskoo sen olevan juuri se nikki, mikä on kirjoitettu. Kaikki ei edes katso mustanikeistä, kuka sen on kirjoittanut, koska ne on usein feikkejä.


      • aikuisten.oikeesti
        niinpäsnii kirjoitti:

        Se, että joku vastaa johonkin viestiin, ei tarkoita, että uskoo sen olevan juuri se nikki, mikä on kirjoitettu. Kaikki ei edes katso mustanikeistä, kuka sen on kirjoittanut, koska ne on usein feikkejä.

        Älä nyt mene modellille kertoon, mut yritin saada ukon ittensä tänne!
        Mulle on pikkusen jo valjennut nämä jonkin asteiset säännöt täällä.
        Niin moni on niin monasti ne kertonut suoraan mulle.
        Sama henkilö jopa kolmella nikkellä. =)).
        .
        Mulla on tylsää, enkä pääse ulos vaikka haluaisin.
        Pyysin emoa tuomaan mulle jotain luettavaa..joku kirja vaik tai kaks.
        Toikin...Eläköön Kuusniemi! =((
        En mä ihan tyytyväinen ollu, enkä ole sitä edes avannut.
        Taidan katsoo yhden leffan.


      • Hyvä_kirja----
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Älä nyt mene modellille kertoon, mut yritin saada ukon ittensä tänne!
        Mulle on pikkusen jo valjennut nämä jonkin asteiset säännöt täällä.
        Niin moni on niin monasti ne kertonut suoraan mulle.
        Sama henkilö jopa kolmella nikkellä. =)).
        .
        Mulla on tylsää, enkä pääse ulos vaikka haluaisin.
        Pyysin emoa tuomaan mulle jotain luettavaa..joku kirja vaik tai kaks.
        Toikin...Eläköön Kuusniemi! =((
        En mä ihan tyytyväinen ollu, enkä ole sitä edes avannut.
        Taidan katsoo yhden leffan.

        .

        "Hyvä kirja #Miten saan ystäviä menestystä vaikutusvaltaa#"

        har!11

        .


      • Che.ihoöljy
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Älä nyt mene modellille kertoon, mut yritin saada ukon ittensä tänne!
        Mulle on pikkusen jo valjennut nämä jonkin asteiset säännöt täällä.
        Niin moni on niin monasti ne kertonut suoraan mulle.
        Sama henkilö jopa kolmella nikkellä. =)).
        .
        Mulla on tylsää, enkä pääse ulos vaikka haluaisin.
        Pyysin emoa tuomaan mulle jotain luettavaa..joku kirja vaik tai kaks.
        Toikin...Eläköön Kuusniemi! =((
        En mä ihan tyytyväinen ollu, enkä ole sitä edes avannut.
        Taidan katsoo yhden leffan.

        Ninniä pit tulla jelppimään Ninnilään
        mullon itell ollu pitkä kipsi kaxkin kerttaa, ett riärän homman
        mää voisin ahiit ullun viäreat pujotta Ninnin wisskiin kastetun pumpulan sinnee siis eei ullun, vaan sinne kipsin sisäl
        mut paremppaa oliss mentolisprii, ku siin on riaiiniöljyy
        ihovoitteex, wissiin se kookosöljyki voitelee sexyt sääret


      • aikuisten.oikeesti

        Moikka Che, häiritsenkö?
        Mun oli tarkoitus katsoo yks filmi, mut hetken katsottuani muistin et olen nähnyt sen,
        3-4 vuotta sitten. Ei hätää ..aloin kutomaan ja tietty mä pudotin silmukan...emo noukkii sen aamulla ylös. Viimeeks mä yritin itse ja se vaan pahensi asiaa jäi reikä... joten piti purkaa reilusti.
        Hitto kun en ole päässyt juokseen edes, sais purkaa energiaa,
        tässä alkaa ottaa nuppiin jo tämä "kökötys" neljän seinän sisällä.
        Torstaina laittavat onneks kevyemmän "kipsiversion" mulle.
        Ei silläkään klik-klak sarjaa saa heittää, vaikka olis kuinka onnensa kukkuloilla.
        Niskat mulla siinä vaaras olis. Taidat olla nukkumas jo.
        Hyvää yötä!


      • Che.punttinilkka

        Diöör Ninni
        emmää viälnuku kohtpian kylläkin
        kumsaa vaihteex olla ila,n halinalle
        strpippari sai irkkuraivarin taas kerran
        sanos Vaan. Ett soita shitku miäli muuttuu, ettemmää ainaksaan tul ennen
        sanain, ettewi keatä ku varpntin nii taas ovikello soi, naupreakelinvaa
        no kello apiski koht niinku ennustin hehhee
        näinku strippis unphti avaimensa mun pöydäll hehee
        punapääsyndrooma:D

        Mää olinkax,kertätaa täibialuu poikki ja5kk kipsii
        tylsä
        Katella akunastå, u muut juhlii bastapäises kapakas
        hyvät vakuutåusrahat sain, muttemm toivois tommpstå muil, ku troppilehtisel

        Tåulenx mää lojruttamma sunt
        mää olen jo parikyt vuatta tottnu lohrutammaa
        jottain punapäätä ja kuunnellu teijän krisaamiset
        tyyneenä, ku viilipytty
        ♡♡♡♡
        Pst. Yo tee quiaiero njom njom


      • Che.puujalka

        Niih
        emmääkää nyh juosta voi viäläkä
        laitetaan koht semmone pohjallinen
        ettei satu kävelemine epäsymmetrisest

        Mullonki selkäpramkaski muprtuma ollu kpht jo vuadenp
        ivät, lu lekri meinas, ett mää tartten cpdee vaan abuseen=,,o((((


      • Che.tuutulaulu

        laulua yx kax koo

        Ninni kusee kipsiin näkärässä
        kipssiin, jonka ikuisuude pitää saa
        Ninnin wanaha baarkaaappikellon sarana narahtaa
        kellon, jonka twhyt oli käsi faarìn
        sai Ninni siitä oman iriskaffebaarin

        Ninni nukkuu latåtåialla unta hämärpässä
        unta, josta herrä kårapulassa

        Nää nää Ninni
        sullon nenunpäässä finni


    • Mulle on aina ollut vähän epäselvää, mitä ne lemmensurut oikein on. Kun lemmenasiat tuottaa yleensä iloa eikä surua. Surua tulee sit ihan muista jutuista. Joten riippuu varmaan surun aiheesta, kuka olis mihinkin suruun hyvä lievittäjä.

      • määmy

        Entä vankilassa oleva somalimiehesi?


      • massa.Ybergblom

        Ahaa, nymmä wast hokasin, et eukkoni yybeetä tapaileekin so.mali,mi,äs.....

        Ku mää soi,tin kotti vastaski joku outo miäs ja mää kysysin yybeen luuriin
        ja se miäs sanos:
        --ei olla yybeee, yybee olla suihku me
        lähtee Mogadishu next flight


      • määmy kirjoitti:

        Entä vankilassa oleva somalimiehesi?

        Kuten sanoin, ei se aiheuta mulle sydänsuruja. Etenkään, kun on siellä vankilassa :D


    • Che.huooooooh

      Vi kauåhja senttäs!
      jos mää tartten Laastariämmän Netist
      nii tulee mun tuuril taas joku punapää riesax
      ehkä Ninni änKeeu sihenki
      saumaan..KRÄÄÄÄÄÄÄK

      Mää oln jotskin Kirottu punapäämagneetix

      • Che.laastari

        Laastariämmi onkis kauhja paljon
        tinderis ja paris muus sovelluxes
        yli 30 ämmä oli josta syyst tyrkyl viäl
        vaik mää karsin punapäät pois


      • Aikoihin-eletty---
        Che.laastari kirjoitti:

        Laastariämmi onkis kauhja paljon
        tinderis ja paris muus sovelluxes
        yli 30 ämmä oli josta syyst tyrkyl viäl
        vaik mää karsin punapäät pois

        .

        100 vuotias Communisti Cumiankka Che Tinderissä1!1!

        har1!

        .


      • Che.jalorotuinen

        Eipas ku 160v bulgaria jugurttii syäneen wast murkkuikäne
        jollon ain erektiot pääll, varsinks punaapäitten tuaxsuis

        Kihniön tuohikulttuuris Jesse parantelee kehnosti
        vain harva persu elää yli 30v, impotenttigeeni vaatis
        risteytyst mamujen kaa, eeihän kihnnölässi udmrtteja ole ku 2300 persua
        nekin pakkotyöleirin mustalaissten siittämii


    • Jassuka

      Ei oo pipiä, ei tartte laastariakaan. Kaimaseni.

    • määmy

      Kertakäyttökamaks? E kukaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe