Naiset antakaa pillua, persettä ja tissiä!!!

NaisetAntakaaMeille

Naiset nyt lopetatte sen iänikuisen pihtaamiseen ja antakaa meille puuttessa oleville ätmeille pillua, persettä ja tissiä!

Kiitos =)

33

1772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LightFear

Olet ymmärtänyt MA-teorian väärin. Ätmit ovat ALEMMAN tason miehiä eivätkä ALEMMAN tason miehet ansaitse seksiä koska eivät ole haluttuja naisten keskuudessa eikä kenelläkään ole velvollisuutta antaa sellaiselle jota kohtaan ei koe seksuaalista vetovoimaa.

• fsgdasadf

Väärin. ATM ei SAA seksiä. Ei kerro mitään siitä ANSAITSEEKO hän sitä.

• luonnon.laki
        fsgdasadf kirjoitti:

Kaikki jotka ansaitsee myös saa. Ne jotka ei saa eivät myöskään ansaitse

• Naisasialooser11

Väärin. Jännämies ei ansaitse seksiä, mutta kiltti ja kunnollinen mies ansaitsee

• perusjuttu
        fsgdasadf kirjoitti:

Minusta seksi ei ole palkinto kenellekkään. Kyse on vain saadako vai ei.

• vmp.taas

Vitun keskenkasvuiset lapaset. Seksiä ei voi ansaita, seksiä voi saada ja nyt suksitte vittu aikuistumaan

• that.would.work

Tällainen lähestymistapa ei toimi seksin saamiseen. Parempi aloittaa ketju jossa kuvailet miten nöyrä pitkä komea miljonääri olet ja jätät loppuun sähköpostiosoitteen.

• =DD....ei voi mitään, mutta joko juttusi oli hyvä tai sitten vain olen taas liian väsynyt....

• RumaMiesIkuisestii

Naiset ei kostu rumasta miehestä. Paitsi jos niillä on paljon rahaa.

• rahaaaaa

ai niillä naisilla?

• Tosi_on

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Aloittaja säästää ja menee huoriin, ne ei pihtaa.

• 341

Ei niitä Suomessa ole. Sitä paitsi ongelma ei ole piIIun puute vaan se että naiset eivät anna sitä vapaaehtoisesti.

• horojalöytyykyllä
        341 kirjoitti:

Ei niitä Suomessa ole. Sitä paitsi ongelma ei ole piIIun puute vaan se että naiset eivät anna sitä vapaaehtoisesti.

Ai ei ole Suomessa? Kymmenittäin ellei sadoittain. Hinnat 80 eurosta ylöspäin.

• Annaite

Antakaa te miehet puutteessa oleville homoille persettä. Perusteluksi ei kelpaa ettei ole homo. Ei kaikki naisetkaan tykkää kaikista miehistä ja silti pitäisi antaa.

Ja jos ylläpito poistaa tämän kommentin, täytyy myös kaikki "Antakaa naiset sitä ja tätä"-aloitukset ja kommentit poistaa, ihan yhtä ala-arvoisia ja loukkaavia ne ovat.

• mullemyöspillua

Ei antopyyntöaloitukset mitään loukkaavia ole, ainahan saa pyytää, eri asia on sitten tietty se, että antavatko naiset

• KylmäsenUsko

Nuolisitko sinä tyttökaverisi pimppiä? Kuvottaa varmaan yhtä paljon kun mua heterona homostelu. Joten se ei liity millään muotoa siihen että naiset ei anna kuin ainoastaan komeille ytm tai jännämiehille. Se ei ole tasa arvoista koska nainen saa aina kun haluaa ja yleensä siltä keneltä haluaa. Suurinosa miehistä joutuu tyytymään edes johonkin läskikasaan jonka vatsamakkaroiden välistä sitten yrittää löytää pillun. Koska tässä on näin selkeä eriarvoisuus on aivan turha alkaa sitten vaatimaan vaikkapa palkkatasa arvoa. Jos teillä on omat pillun jako oikeutenne ja helppoutenne niin kyllä miehen kuuluu silloin tienata ainakin 50% suurempi palkka samasta työstä mitä nainen saa. Ei pelkoo ylläpidosta. Ne ei ole täältä poistellu viestejä kun varmaan joskus viimevuonna viimeks. Kaikki menee läpi seulan.

• Naisasialooser11

Taidat olla vajaaälyinen? Homoseksi ei ole millään tapaa verrattavissa heteroseksiin ja sitäpaitisi homot eivät ole puutteessa koska homot saavat persettä mielin määrin toisilta homoilta.

Heteromies ei pysty homoseksiin oksentamatta, mutta nainen pystyy kyllä antamaan helposti pillua vastenmielisille miehille, ei ehkä nauti siitä, mutta se ei kuvotakkaan.

• Kilttiatm

Annatteko naiset pillua minulle jos maksan vaikka 1000 euroa?

• älä.valehtele

ei sulla ole tonnia

• m-i-e-s
        älä.valehtele kirjoitti:

ei sulla ole tonnia

Minulla on useita, mutta en ala tuollaisella summalla sponssaamaan ainakaan tässä asiassa, enkä usko että olisit edes tonnin arvoinen. =P

• Saa sitä paljon halvemmallakin joten miksi törsätä tonnia? KVG!

• 12plus3

Oma mielipide; Seksin kuuluu olla seurustelevien ihmisten välistä hellyyttä, eikä kauppatavaraa jota voi vaihtaa rahaan. Minä keksisin tonnille niin monta parempaa käyttötarkoitusta kuin 5-30 minuutin hikinen ähkiminen.

• kysynpähänvain

onkohan täältä ikinä saatu pillua?

• 9plus12

"Pillun saaminen" on mielestäni terminä erittäin huono. Tuon sanonnan käyttäjästä tulee mieleen että hän näkee naisen pelkkänä pilluna eikä lainkaan ihmisenä. Minulle seksi on kahden rakastuneen välistä hellyydenosoitusta siinä missä suutelu ja halaaminenkin, eikä Stanley Cup -voittoon verrattavaa saavutusta jossa AINA mies saa ja nainen antaa. Eikä reikää voi edes antaa!

• joskus_saan_pillua
        9plus12 kirjoitti:

"Pillun saaminen" on mielestäni terminä erittäin huono. Tuon sanonnan käyttäjästä tulee mieleen että hän näkee naisen pelkkänä pilluna eikä lainkaan ihmisenä. Minulle seksi on kahden rakastuneen välistä hellyydenosoitusta siinä missä suutelu ja halaaminenkin, eikä Stanley Cup -voittoon verrattavaa saavutusta jossa AINA mies saa ja nainen antaa. Eikä reikää voi edes antaa!

Mulla on ainakin tosi "voittajan fiilis" silloin harvoin kun saan pillua...tämä voittofiilis nostaa reippaasti itsetuntoa, se on melkein yhtä tärkeääkuin itse pillunsaanti.

• X-Pilot

Pillua pitää osata kysyä *nätisti* jos sitä mielii saada. Aloittaja ei ilmiselvästi osaa edes pillunsaannin perusperiaatteita.

• PIKKUVELI_VELI_JORMA

ANTAKAA PILLUA MÄ TARVIIN SITÄ OON NII PUUTTEES PILLUUU URHEILEN ENKÄ POLTA SÄNKEE NAAMAS MUT EI ALAKERRAS ANTAKAA PILLLUU 26V ANTAKAA NYT HEI OIKEESTI MÄ TARVIIN SITÄ ENEMMÄN KU MITÄÄ MUUTA TÄS ELÄMÄS PILLUA JOO SITÄ MÄ TARVIIN SOITTAKAA MUN OVIKELLOO KU ANNATTE PILLLUA JA OOO SIT TUNTUU KAIKISTA TOSI HYVÄLLE SITÄ PILLUA MIELUITEN 5 KERTAA SYNNYTTÄNY YH MAMA TUSSIPILLU MAISTUU UI JUMA MAISTUU JA MUISTA MENKAT YH MAMA ANNA PILLUU ANTAKAA PILLUU MUA JANOTTAA EIKU PANETTAA HALUUN PILLUU EI TOIMI MIESTEN PERSEET ENÄÄ HALUUN PILLUUU NYT ENKÄ EILEN NYT SITÄ PILLUAAA PÖYTÄÄÄ HEI OIKEESTI ANTAKAA SITÄ MULLE NYT SOITTAKAA MEILATAA IRKATKAA SAVUMERKATKAA SÄHKÖTTÄKÄÄ MUT SITÄ PILLUA TÄNÄÄ NYT EIKÄ HUOMEN VAA TÄNÄÖÄ SITÄ PILLUAAAAA HALUAAAAA PILLUA ERKKI JA ERKIN PIKKUVELI VELI_JORMA HALUAAQ PILLUA IKINÄ EI OLLA SAATU PILLUA PAKKO SAADA

• kaisanoasaa

Sulla on capslock päällä.

• Mä annan😍😍😗

• Tissiä kyllä maitoa tulee rinnoista

• Hyi_helvetti

Sukupuoliseen kanssakäymiseen liittyy edelleen pelko raskaaksi tulemisesta ja kuka nyt teidän heikomman ainekSen kanssa haluaisi jälkeläisiä, ei kukaan.

• Naisasialooser11

Sinä olet itsekin heikompaa ainesta kuten ovat myös jännämiehet. joille reikääsi jaat.

• ällösitkepoikanen

Selvännäkijä siellä taas. Näen täältäkin ettet ole saanut koskaan reikää etkä saa. Oikein sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe